MIKSIKÄHÄN TERRORISTEJA?

hihhulit-hei

Kuten uutisista olemme saaneet kuulla Jehovantodistajat luokitellaan Venäjällä terroristeiksi jonka vuoksi ko. uskonlahko on kielletty. Minusta Jehovantodistajat ovat paljon rehellisempiä ihmisiä kuin esim. Suomalaiset Lestadiolais uskonlahkossa hihhuloivat, omasta mielestään muita paremmat ja taivaskelpoisemmat kieroilijat. Elämässäni olen saanut kokea sen, että kaikista kieroimpia ja syntisimpiä ovat lestadiolaisten nokkamiehiin kuuluvat puhujat. En ole varma siitä, voiko tekemääni havaintoa yleistää, mutta puhun omakohtaisesta kokemuksesta joutuessani arkielämän kosketuksiin erään sellaisten lestadiolaisten päällikön kanssa, joka kuvittelee olevansa maanpäällinen Jumala. Tulin kiusatuksi hänen toimestaan. Uskon, että oikea Jumala onkin minun puolellani ja on kantanut minua vaikeuksien ylitse.

45

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseateisti

      Kaikki uskonlahkot on hulluja kuoleman pelossa liittyvät näihin lahkoihin ja käyvät ovelta ovelle saarnaamassa sitä paskaa hulluja nämä on

    • VinksahtanuttaSakkia

      Jehovalaiset toteuttavat henkistä terroria heikompiluontoisia tai heikompiälyisiä kohtaan. Ainakin meidän taloyhtiössä laukunheiluttajahurttien häirintäkäynnit asuntojen ovilla kiellettiin ilmoitustaululla. Eivät ole sen koommin täällä päin käännytysreissuillaan käyneet asukkaita pelottelemassa maailmanlopulla ynnä muilla harhautuksilla.

      • gghjuu

        Inhottavaa nämä ovelta ovelle hullut tyrkytetään lehtisiä sairasta porukkaa


      • Lehtisten
        gghjuu kirjoitti:

        Inhottavaa nämä ovelta ovelle hullut tyrkytetään lehtisiä sairasta porukkaa

        kaupitteluinto laantuu melko nopeasti kun tarjotun lehden sijasta utelet ettei oveen kolkuttaneella olisi myydä mitää hieman pervompaan errotiikkaan liittyvää kirjallisuutta. Kokeile ja tulet toteamaan, ettei nuo ismiläiset enää saranoitasi kuluta,, tai sitten he ovat todella vankkoja uskossaan.


    • Nalle-Setä

      Todella mukavia tyttösiä ovat. Eivät välitä vaikka onanoin siinä samalla kun keskustellaan Jeesuksesta. Tumputtajahan sekin kuulemma oli.

      • fggggyu

        Minäkin homo runkkaan kaapissani harva se päivä.


    • säännöt.heil.on

      Lestadiolaiset erottavat katraastaan henkilön joka kannattaa jollain tavoin vasemmistoaatetta. Kyllähän se vasemmistokielteisyys tietenkin on mielestäni ihan hyvä periaate. Telkkarin katsominen ja ehkäisy on kuulemani mukaan myös syntiä.

      • b5rhtri7ol86

        näinkö on? ohhoh!


      • talk-talkie

        Onko talkkarin katsominen syntiä. Katson mielelläni talkkaria.


    • katsellaanhan

      Tiedän erään Lessujen puhuja paskiaisen. Toistakymmentä vuotta hän on kiusannut erästä henkilöä monin, monin eri tavoin ja homma senkuin näyttäisi jatkuvan. Yleensä kaikki päättyy aikanaan... Saapas nähdä mikä on ko. kiusaamisen lopputulema.

      • voividu

        Oliko kiusaaja putkiteknikko?


    • seksi.näyttää.maittaneen

      Kyllä lessut ainakin seksihommat hallitsee. Tuos naapuris on 18 lasta. Tiedän monia lessu perheitä joilla on 16 lasta,12-14 tenavaa lienee melkein joka perheessä...

      • PikkuKallentyttö

        joo...ei ne miehet pillua pelekää


    • Liukuhihnoja

      Viimeinen synnytys varmaan tapahtui hyppäämällä tuolilta lattialle? Nainen on toki voinut tehdä 18 kersaa muttei välttämättä ole saanut yhtään orgasmia elämässään. Tärkein on näin jäänyt puuttumaan.

      • joka.kerta

        on saatu aina, rajuja orgasmeja. mies valitti selkänsä ihon rikkoontumista


    • Lumklautako

      Mikä sen ihon pääsi rikkomaan?

      • kiihkeetä

        mä kuulemma kynsin rakastellessa orgasmin saadessani mieheni selkää


    • joka.kerta

      Harava kaatui sen päälle kun pitää liiterissä tilanpuutteen vuoksi yrittää jyystää.

    • kyl.seiso.ja.totta.teki

      Tosi harmillista kun ei saa nykyisin enää mistään ostettua kunnollista sian läskiä. Ennen kun me asuttiin perheen kanssa maalla,niin saatiin ostaa naapurilta kotiteurastettua sian läskiä. Sitä rasvaa kun söin kunnolla, niin sen vaimosta huomasi yhdeksän kuukauden päästä että perhe lisi.

      • kiitos.vinkistä

        Sianläskin voimallako ne lessut lisääntyy?


    • Äijävaansöi

      Äijän syödessä läskiä naapurin notkea renki kävi poraamassa sen muijan paksuksi. Joka vuosi sama juttu. Yksi vuosi jäi väliin, silloin naapurin isäntä itse toi läskit ja sillä lipsahti reisille.

    • Luutakalutaan

      Vihernatsit tulevat kieltämään läskin myymisen. Paitsi Omenahotellissa.

    • juodajanaida

      kävin juuri kaupassa. silmäni kiinnittyi yhdessä muiden asiakkaiden kanssa erääseen tuntemattomaan tyyppiin, joka oli lastammut ostoskärryt kukkupääksi kaljaa. Joku tiesi että kyseinen herra on lestadiolainen ja heillä on jossain pirskeet illalla.

    • Luulen.et.näin.käy

      Ihmetyttää noi Lessujen seurapuheet... Aivan hurmiossa ja paatoksella huudetaan ja esitetään tekoitkua jotta saadaan saarnattua synnit anteeksi heikoille ihmisille. Monet tuntemani ko. herätysliikkeen saarnaajat ovat täysin umpikieroa valehtelija porukkaa. Mitä syntien anteeksi antajia sellaiset ovat???? Luulen et Jumala käännyttää umpikierot valehtelijat ensimäisenä helvetin ovista sisään kadotukseen.

      • itsetunto.kärsi

        Jouduin kerran suoranaisen pelon ja paniikin valtaan lapsena, kun vieressäni istuva ko. lahkoon kuulunut vanhus hätääntyi ja alkoi itkeä lestadiolaisseuroissa. Itsetuntoni koki säikähdyksestä pahan kolauksen joka näkyy vielä kymmenten vuotten jälkeen persoonassani.


      • tuttuu.juttuu

        aivan saman olen kokenut.tiedän kyllä miltä pelko tuntui


    • liikaa-porattu

      Olin kerran vuosia sitten Lestadiolaisten seuroisssa Jyväskylässä. Edessäni istui eräs iäkäs lihavahko nainen. Puhuja puhui ja antoi syntejä ihmisille anteeksi siinä puheen lomassa. Kyseinen nainen nosti kättään pystyyn yrittäen pyytää syntejä anteeksi, mutta puhuja ei vain huomannut hätääntynyttä naista. Viimein aloin läpyttää naista selkään rauhoitellen, että kaikki synnit ovat anteeksi annetut Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä. Homma oli yhtä hyvä vaikka minä annoin synnit anteeksi. Nainen sai näinollen sielulleen rauhan, mutta hän alkoi piereksiä edessäni niin että meidän takanaolevien oli tosi vaikea hengittää. Osa ihmisistä joutui lähtemään edemmäksi. Nainen pahoitteli aiheuttamaansa hajua ja kertoi sen aiheutuvan siitä kun pahat henget poistuivat sisältä syntien anteeksi annon jälkeen.

      Sama iäkäs 16 lapsen äiti kävi seurapuheiden väliajalla ulkona pissalla kun rauhanyhdistyksen vessat eivät toimineet jostain syystä. Nainen oli kertomansa mukaan ennen nuorempana tyttönä pissannut lumihankeen, jolloin siitä oli jäänyt nätti pieni keltainen reikä lumihankeen. Nyt hän ihmetteli pissalla käynnin jälkeen sitä, kun hanki oli kuin vastalla huiskittu. Pissa oli levinnyt laajalle alueelle.

      • ye37hh3eg

        teitpäs hyvän työn ku pelastit mummon


    • huomattu.on

      Lessuissa kuten muissakin on kaikenmoisia ihmisiä. Helvetin kieroja ja vähemmän kieroja. Seksistä ne lessut tuntuvat olevan innokkaita haastelemaan.

    • pierremösjöö

      Kaikkeen auttaa Jumala, se on kuin Bepatenia mustelmiin ja vaginan kuivuuteen auttaa Vagisan!

    • liittouman.puolesta

      Liittouman joukot yrittää parasta aikaa vallata ISIS:ltä takaisin Raqqan kaupunkia, siitähän ei ISIS tykkää ja pian taas jossain pommi räjähtää tai auto syöksyy väkijoukkoon mutta toivottavasti Raqqa on pian liittouman hallussa ja terroristit ajettu yhä ahtaammalle.

      • Liittoumaa.vastaan

        Miksi sen liittouman pitää tappaa ja aina vaan tappaa. Terrorismi on seurauksena. Suomi pois kaikista usapaskojen öljyretkien ym. tukitoimista!


    • rhiufhpew

      http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/“minusta-tulee-terroristi“-–-lehti-lontoon-hyökkääjä-kertoi-aikeensa-italian-poliisille/ar-BBCdcNe?li=BBr5Fal&ocid=mailsignout

      Ei kulje tieto eri maiden poliisien välillä, meneeköhän poliisien aika nykyään rasististen viestien kirjoittamiseen Facebookissa?

      • kysyn.ku.en.tiärä

        Ovatko lestat mielestäsi juuri noita terroristeja? Kierojahan ne ovat ku perkeleet, mutta en ainanakkan itse usko että lestat terroristeja ovat.


    • rhiebjiee

      En ole väittänyt että "lestat" olisi terroristeja, enkä usko että ko. uskonnon edustajat mitenkään sen kierompia ovat kuin muutkaan ihmiset.

      Kerropas sinä jonkin esimerkki tuosta kieroudesta?

      • Esimerkkejä_löytyy

        Kyllä niissä lessuissa on epärehellisiä, kieroja ja valehtelijoita, sen tiedän kertoa kokemuksesta. Ovat lampaiden vaatteisiin pukeutuneita susia, täysiä piruja. Pahimmat joita tunnen kuuluu kyseisen herätysliikkeen puhujiin. En sitä väitä että kaikki lessut olisivat mainitsemani laisia ihmisiä, en missään nimessä, mutta ainakin osa niistä. Luuleekohan kierot, epärehelliset ja itsensä ylentävät lestat tosiaankin pääsevänsä osallisiksi taivasten valtakuntaan. Onneks ne on eri tuomarit, kuin me ihmiset jotka siitä päättää.


    • lakia.kunnioitettava

      Joitain aikoja takaperin mediassa puhuivat lestojen pedofiileista. Olikohan sellainen kauheus oikeesti totta ja jos niin onkohan sellainen rikollinen toiminta saatu loppumaan?

      • vanaha-pieru

        ??????


      • hohhoijjaaaaaa

        Hohhoijjaa!


    • liimattalassa-asunut

      Kuulin et lessut kokoontuu vuoden päästä Äänekoskelle.oikeestikko?

      • tervehdys.suviseuroista

        Eikä kun kahden vuoden päästä vasta tervetuloa Liimattalan peltoaukealle. Ensi kesänä kokoonnumme Tornioon. Tervetuloa tänne Poriin, Vanhoillislestadiolaisten suviseurat ovat parhaillaan menossa. Kahtena päivänä olemme saaneet kuulla seurapuheita.


    • Kävipä.kunnon.päälle

      Tultiin juuri Porista. Olihan se reissu, voi hyvä tavaton. Meillä vaunun jääkaappi toimi hyvin ja kaljat pysy tosi kylmänä. Pienessä pierussa olin koko ajan nii että vaimo ajeli auton ja vaununkin kotia. Onneks on loma.

      • rehellinen.tunnustus

        Tuo ei liene mitään uutta ja ennenkuulumatonta teidän porukoista... Saitko vierasta?


    • ei.terroristeja.mutta

      Vain tiedottaja Veikko Leinonen puhuu terroristeiksi luokittelemisesta. Perusteena ei ollut terrorismi, vaan luokitelu äärijärjestöksi. Tärkein syy on tietenkin se, että ortodoksinen kirkko on hyvä liittolainen, muut uskonnot vain sotkevat Kremlin kuvioita. Vaikka kiellosta voikin olla montaa mieltä, ovat perusteet ihan ymmärrettäviä. Äkkiseltään mieleen tulee:

      - Kilpaileva uskonnollinen totalitarismi ei sovi totalitaristiseen valtioon.
      - Vartiotorni asettaa omat sääntönsä lakien yläpuolelle.
      - Kaikkia erotettuja/eronneita, jopa omia lapsia, on kartettava. Erottamisen uhalla.
      - Näihin ns. "luopioihin" kohdistettu vihakirjoittelu
      - Verensiirtokielto aiheuttaa turhia kuolemia.

      http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005178453.html

    • sterilointi.ehkäisy

      Minä suorastaan pelkään lessujen lisääntymisvauhtia. Onneksi kaikista jälkeläisistä ei kuitenkaan tuu lestoja. Sadantuhannen porukalle vielä saadaan kuri ja järjestys ylläpidettyä, mutta nähtäväksi jää kuinka käy tulevaisuudessa? Jos vanhuksia kiusataan esim. siitä että on käynyt vasemmistolaisessa kauppaliikkeessä ostoksilla tai äänestänyt vasemmistoon kuuluvaa puoluetta vaaleissa niin se on kyllä niin väärin kuin olla ja voi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe