Silloin kun flirttailin sulle

niin tein sen siksi koska olet mielestäni uskomattoman kaunis. Pahoittelen kun jänistin sen jälkeen...
Ilmianna
Jaa

47 Vastausta

Niin te varatut usein teette, varsinkin meille varatuille. Mä taisin flirtata takaisin ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
En ole varattu ja hänestä en tiedä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ai olenko? No kiitos... Mutta ei se pitkälle vie jos en sua saa. Mikä on mielentila nyt?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuinka tummasta miehestä kyse?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Myöhäistä ei olisi vieläkään mikään.. vaikka tuskin tämä mulle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
En saa häntä ajatuksistani. Ei voi tietää vaikka olisitkin hän...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miksi et siis kertoisi tuota hänelle irl:ssä???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
enminäkäänsaahantä kirjoitti:
Miksi et siis kertoisi tuota hänelle irl:ssä???
Ei ole yhteyksiä..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen hän.
Ilmianna
Jaa
Kauanko flirttailustasi on aikaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tapahtui muistaakseni helmi-maaliskuu aikana. Tarkemmin en muista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kerro tuo sille toiselle, uskon että jokainen nainen haluaa olla upea mielitiettynsä silmissä ja sama toetysti toistepäin.
Ilmianna
Jaa
Joo no kato ei se mitään, maailmaan mahtuu kaikenmoisia sekopäitä ja mitä niistä itelleen ressiä ottamaan. Eiköhän tämä homma ole taputeltu. Flirttailevaa kesänjatkoa sulle oman liigas mimmien kanssa. Onnesi odottaa ihan nurkan takana aivan varmasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Oman liigan mimmien?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minkä oman liigan mimmien kanssa, sama minuakin ihmetyttää. Onko tämä aloitus nut naiselta miehelle, mieheltä naiselle vai naiselta naiselle tms. Vitsit näitä provoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
siistääh kirjoitti:
Minkä oman liigan mimmien kanssa, sama minuakin ihmetyttää. Onko tämä aloitus nut naiselta miehelle, mieheltä naiselle vai naiselta naiselle tms. Vitsit näitä provoja.
Varmaan tarkoitti rumaa tai vastaavaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei ollu multa avaus mutta ohi on, johan sen sanoin. Sekopäistä, no jääköön sanomatta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mitä tarkoitat sekopäisellä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ootko sä se blondi jonka naama on niin ruma että rupesi oksettamaan kun sua joutui välillä katsomaan. Hyi helvata :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minusta alkoi tuntumaan vahvasti että kommenttisi sekopäisyydestä ja oman liigan mimmeistä oli minulle. En ymmärrä miksi olen mielestäsi sekopää? Pahoittelen jos flirttailuni sai sinut noin vihaiseksi. Ota ihan rauhassa ja vietä hyvä elämä. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Huujop kirjoitti:
Minusta alkoi tuntumaan vahvasti että kommenttisi sekopäisyydestä ja oman liigan mimmeistä oli minulle. En ymmärrä miksi olen mielestäsi sekopää? Pahoittelen jos flirttailuni sai sinut noin vihaiseksi. Ota ihan rauhassa ja vietä hyvä elämä. :)
Ei varmaankaa sulle!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Missä tämä flirttailu tapahtui?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Baarissa tapahtui..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Juu taisit olla se lyhyt silmälasipäinen oksetus. Hyiii vittu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Eihän 172cm ole lyhyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Auts.. minkäs näölleni ja pituudelleni voin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mieheltänaisellekauneim kirjoitti:
Auts.. minkäs näölleni ja pituudelleni voin...
Pysy kaukana. Vitun rumilus yökkkk.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yökkkllkkl kirjoitti:
Pysy kaukana. Vitun rumilus yökkkk.
Katsopa itseäsi peilistä se toinenkin kerta ja katso läheltä. Mitä näet? Aivan. Onko oikeasti varaa paljonkin avautua, mieti sitä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hdhtdhtd kirjoitti:
Katsopa itseäsi peilistä se toinenkin kerta ja katso läheltä. Mitä näet? Aivan. Onko oikeasti varaa paljonkin avautua, mieti sitä!
Ällöttää rumat miehet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yökkkölkl kirjoitti:
Ällöttää rumat miehet.
Samoin rumat naiset! Varsinkin sellaiset jotka niin tyhmiä etteivät itse edes tajua olevansa sellaisia!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tästä ketjusta voi lukea raa'an todellisuuden ajattelutavoista. Kaunis ajatus meni täysin puihin. Oletteko naiset noin pinnallisia oikeasti?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
On ellet ole joku komea adonis jolla iso muna ja paljon rahaa :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä me ollaan. Ihan niinkun tekin miehet olette niitten huorittelujenne kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En aio enää ikinä flirttailla kellekään...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Älä nyt vaan usko tuollaisia sairaita, katkeria ihmisiä!! Täällä on paljon normaalejakin ihmisiä, jotka purkaavat ikävää tai muuta tunnetta kirjoittamalla sekä keskustelemalla. Täällä kuka vaan voi anonyymina purkaa pahaa oloaan kirjoittamalla Ihan P....S ...AA toiselle, tuntematta toista. Ei täällä kukaan toisen ihmisyyttä arvosta! Arvosta sinä itseäsi! Aloituksesi oli kaunis ja olisin itse naisena onnellinen jos joku minua kaipaisi ja olisin jäänyt hänen mieleensä! Nyt selkä suoraksi ja paljaat pakarat noille mollaajille!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jos minulle olisi flirttailtu ja jänistetty sen jälkeen,en juuri arvostaisi sellaista pakojänistä.En arvosta tuollaista aloitusta tunnustuksineen.Miksi härnäisin ketään naista turhaan?Yrittäisin loppuun asti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kuule poikanen, ei kaikki miehet ole vielä tässä minunkaan iässäni ( oletan 81 syntymävuotesi) ole niin rohkeita! Ja osa flirttaa taas vaikka ei mitään haluakkaan. Täällä sinun on helppo ohjeistaa ja höpötellä, mutta oikeassa elämässä, kun tunteet ovat heränneet ja jännittää. On ehkä puntaroitava asioita ja tekemisiään!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ikäsi on ihan sama.Jos flirttaa ja tekee aloituksen,niin onhan se helvetin vittumaista hommaa jollei yritä muuta.Sehän on pelleilyä naisten kustannuksella!Mitä vittua!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minä ainakin nuorena miehenä flirttailen kaikille naisille arjen piristykseski. Siristelen silmiä tai heitän kunnon katsekontaktit. Ei se ole kuin piristystä arkeen :)
Ilmianna
Jaa
Kerran itsekin töissä flirttailin eräälle blondille. Helmikuussa. Mutta eihän minulla olisi ikinä mitään mahdollisuuksia häneen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mistä päin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sivustakysyyn kirjoitti:
Mistä päin?
Lähellä Turkua :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Saa kai sitä ruma ihminenkin flirttailla 😁
Ilmianna
Jaa
Kuinkakohan moni flirttaili helmi-maaliskuussa jollekin naiselle. Veikkaan että todella moni. Ja silti jotkut vastaa ihan tunteella 😀
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ja pari miestäkin jos et huomannut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Chisun hiuksista? Onko teistä kovinkin cooli? Musta ne on mauttomat, varsinkin edestä.
Ilmianna
Jaa
En ole kaunis edes kasvoiltani, vaan arkisen näköinen
PITKÄ ja LAIHA harakka.

- kalpean sinertävä iho,
-pienet tiskiveden väriset silmät,
-pysty nenä,
- leveät hartiat ja kapealantio kuin miehellä
-Isot jalkaterät: kengät kokoa 40

Mutta omistan sut Timo!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Silloin kun flirttailin sulle

niin tein sen siksi koska olet mielestäni uskomattoman kaunis. Pahoittelen kun jänistin sen jälkeen...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta