telluskatu 4 ?

Petra-Susanna

perheellemme tarjottiin vuokra-asuntoa telluskatu 4 talosta. Onko talo niitä levottomimpia peltosaaren taloja vai olisiko ihan asuttava lapsiperheelle?
Muutamme toiselta paikkakunnalta, mutta vähän ikäviä kommentteja kertovat peltosaaresta kun olen tulevilta työkavereilta kysellyt. vuokra ei ainakaan mitenkään halvalta vaikuta, joten luulisi olevan ihan normaali vuokratalo... ja koulukin olisi lähellä alakouluikäisille lapsillemme.kauppa myös kuulemma ihan vieressä.
toivottavasti vastaukset olisivat asiallisia, kiitos

15

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peltsin_asukki

      Kaikella lämmöllä Peltosaarta kohtaan (täälä asunu ainaki puoli ikää) ei siihen taloon.. Todella levoton alue ja käsittääkseni myös talo. Ennemmin melkein mikä tahansa muu talo täältä :)

    • peltosaaresta

      Höpö, höpö..

    • Tanzzu88

      tuossa talossa on kokoajan vapaita asuntoja vuokrattavana... kertoo sekin jotain..

      • lkfjkgfkjgfdgkj

        Totta kai koska siellä on kalustettua asuntoja hetken tarpeisiin.


    • tarjontaaon
    • Derty

      Olikse 7 vai 4 mis oli se törkee pahoinpitely just?

      • Diipelidaapeli

        Nelonen


      • Hohgy
        Diipelidaapeli kirjoitti:

        Nelonen

        Seiskari se kyl vaa oli tarvi huuella jos ei asiast mitää tiiä


      • Taukk.i

        Sulle voi huudella mitä vaan, reppana


    • billeä

      Tuutteko kirpputorille?

    • peltsinneito

      En kyllä ite muuttais tohon taloon tai sen lähiympäristöön lapsien kanssa. Ainakin ton talon lähiympäristö on todella levotonta aluetta. Riihimäellä on lapsiperheille varmasti mukavampia asuinalueita kun Peltosaari. Ite asun Peltsissä ja kyllähän täällä riittää tota vilskettä ja melskettä joka päivä, aika paljon eri päihdeongelmaisia samalla pienellä alueella ja näin kesän tullen meno kovenee entisestää. Ite oon ottanu (oman turvallisuuden kannalta) jo tavaks sen, että vältän yksin ulkona liikkumista klo. 22 jälkeen. Tää kertonee jo tarpeeks...

      • Anonyymi

        Älkää muuttako telluskatu 4 taloon,paljon häiriköintiä,onneksi muutan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää muuttako telluskatu 4 taloon,paljon häiriköintiä,onneksi muutan pois.

        Ainakin 2000-luvun puolivälissä oli jo täyspaska, kaikkia vajakkeja ja hörhöjä täynnä. Ainoa paikka missä elämäni aikana naapurit ovat yrittäneet pummia rahaa rappukäytävässä.


    • Niin_se_on

      Olen liikkunut Peltosaaressa vuorokauden ajasta riippumatta, eikä ole ollut mitään ongelmaa koskaan.

    • Anonyymi

      että vuonna 2017 tällaisia mielipiteitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe