Vanha dieseli bemari

Bmw80

Eilen sinä vanhalla 700 sarjalaisella ajanut mulkku. ja kun motari alkoi niin piti esittää. Minulla on ollut 5bemaria elämäni aikana ja kivahan se on,että auto kulkee. Se vaan,että sillä.vanhalla paskalla et kyllä vakiona mun ST 220 pärjää kun lähetään kahestaan kokeileen. Mulla oli lapset kyydissä ja sanoi nekin,että haisee bensa ja pahalle. Se tuli siitä sun kotterosta. Osta uudempi Bimmeri,mut varaa ei taida olla ku vaan pajalla viritellä:-) :-) Mustaa savua puski eli dieseli kaiken lisäksi. Homma elämä aikuinen mies. T : Bmw 745 bensavehkeen omistanut.

31

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bmw80
      • otettuon

        Mitäs siellä sitten pitäis katella? Enkä kyllä taida hengitystä pidätellä, että koskaan tulis vastausta viestiin.


    • Hassani

      Odotas kun minä tuun mun Nissanilla motarille. Siinä jää Bemarit kauas taakse.

    • huomaaja

      voi, voi. ottipa tappio koville

    • TienAntaja

      Niin se on että heti kun motarille pääsee niin on ROAD RAGE päällä ja kaikki muut liikkujat on vihollisia... Huomannut olen että motarilla usein pitää ajaa aika lähellä edellä ajavaa (alle turvallisuusvälin) tai muut ohittelee ja puskee väliin. Liikenteeseen kannattaa lähteä aina henkisesti valmistautuneena ja maltilla ja rauhallisuudella varustettuna.

    • uululaine

      Onhan nämä bemaristit säälittävää sakkia :)
      Ei se motari mikään kilparata ole, eikä teitä sieltä formuloihin tule kukaan värväämään vaikka kuinka kaasuttelette. Idiootit :D

      • kannustaja

        se on myös tärkeää mainita, että on entinen bemaristi..........eli kova rattimies:-))), joka aloittaja varmasti on.


    • 6543

      Kyllähän se kun saa suurimman vitutuksen uudemman auton omistajalle on ajaa vanhemmalla ja hyväkuntoisella jossa vielä tehoja niin uudemman auton omistajan vitutuskäyrä nousee tappiin.
      Liikenteessä niitä kiusailla kun ajaa vanhalla turbo Saabilla ohi ja mittailee tehoja, eihän siinä voi vitutuskäyrän huippua kuin nostattaa jonkun uuden Audin ratissa.

    • Olet-selvä-hinttipelle

      Ei siinä muuta kun vaihdatte yhteystiedot ja sovitte jonnekkin tärät. Sinua selkeästi kiinnostaa homoilla?

      • ihimettelijä

        Kyllä homoilla on sitten käsittämättömän tarkka toi homotutka.


    • BMWMUNA

      Aloittaja on 100% FEIKKI. Ei kukaan ole niin nollataulu, että ajaisi millään Fordilla jos on joskus omistanut 745i BMW:n.

      Toki se on mahdollista, että aloittaja on ns. tyhjätasku ja budjetti sallii vain 5 litraa sadalle kulkineen.

      • mietiskeleväinen

        voihan joku aikuistua sen verran, että vaihtaa nuoruuden romun järkevämpään menopeliin.


      • lada1200ls
        mietiskeleväinen kirjoitti:

        voihan joku aikuistua sen verran, että vaihtaa nuoruuden romun järkevämpään menopeliin.

        aina voi ostaa uudemman bemarin


      • onSeKovaKohtalo

        noku pentuja rupes syntyyn niin penteleesti, notta rahnat ei riittännä ennää auton pittoon ja piti foortilla ruveta ajelemahan,

        ja halusi sanoa "homma elämä" (tarkoitti varmaanki hommaA...) semmottisille, joilla vielä varraa pittää oikiata autoa,

        notta muna heilumaan vaan siellä oikianki auton takapenkillä,

        notta alakaapi kakaroita lykkäämään, ni piäsöö erroon autosta ja joutuupi ruveta iteki foortilla tyyräämään, eikä tarvihe ennää vouhotella motareilla,

        ni siästyypi hermoloiset lajitovereilla, joilla on joskus muinoin ollunna varraa autoon


    • viivaville

      Kyllähän noloin tässä tapauksessa olet sinä Bmw80... Voi tätä myötähäpeää.

    • åÅåÅåÅåÅjjÅi

      BMW 745- helikopterin omistaneena voin sanoa, että sillä ku lenteli Oulunsalon yllä, niin kyllä lapsetkin löivät kenttään
      siitä se vasta lähtikin pahan hajuinen savu ja paska haisi ja ääni oli kuin natisevassa hetekassa
      sitten putosin sillä ja jouduin naimisiin, koska aivoni invalidisoituivat ja nykyään ei isukkina ole varaa lennellä muulla ku Fordilla pitkin motareita
      mutta onneksi mulaa oon elämääå homattuna kotoonaaa paaaljoooon

    • KeskustaVanhus

      LAITTAKAA SKODAT NIIN EI TARVI RIIDELLÄ; ETTÄ KUMMALLA ON ISOMPI HIEKKALAATIKKO.

      • OokkoNääPölijä

        kattoohan ne kaikki ihmisetki
        jos sokotalla ajelee


    • ÄOkaiAlhainen

      Eikös ne lapset erota dieselin hajua bensiinin hajusta?

    • OnPakkoTyytyä

      paskavarpaat kun ottavat vallan Suomessa
      niin kamelikuskeiksi joudumma kaikki

    • katotaanpa

      Kellä on isoin kameli sitten?

    • ryssävoittaataas

      Tutkittu juttu on, että bemareilla ajelevat vain pienimulkkuiset kaverit, auto niinkuin mulkun jatkeena.

      • tutkimusassistentti-

        ihan itekkö oot tutkinu


    • JosTiedätSen

      Tämä on todellisuudessa mielenterveyskeskustelu, mutta se voi joistakin näyttää käsittelevän autoja ja liikennettä.

    • Juuhannes

      Entäs kun se poloinen ajaa vanhalla saabin rotiskolla???

      • aattelinvaantaas

        Se poloinenkin taitaa päästä paikasta A paikkaan B vai mitä luulet?
        Sehän se autolla liikkumisen tarkoitus on, siirtää kuski paikasta toiseen.
        Vanhan saabin rotiskon kuskilla ei ole varmaan autolainaakaan ;)


      • parasta-a-luokkaa

        saappi on autoista parhain


    • huppissta

      Tais bensan haju lähteä Fordi kuskin omasta koska ohi menny bemarihan oli diesel.

      • Hoksottimet

        NIIN!
        lopultakin joku toinenki hokasi tämän!


    • Törkylä

      En tiedä onko liikenne vai minä muuttunut (kaipa kumpikin) (minäkuvahan on joka kerta erilainen kun se mieleen juolahtaa), mutta nykyään koen ajamisen vain ahdistavaksi. Motarilla ajetaan ihan persiissä kiinni ja ohitetaan vilkkua näyttämättä ja vaikka ajaa 110 km/h niin jotkut ohittelee silti, jos edellä menevään autoon on yli 5 auton mittaa väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      623
      3788
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1690
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1477
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      38
      1416
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      171
      1399
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1299
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1116
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      1022
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      991
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      929
    Aihe