Jussi Eronen ja A talk ja sormet

psykologiX

Huomioikaa Jussi Erosen käsien asento A talkin yle-keskustelussa. Toistuvasti kädet asennossa, jossa sormien päät yhdessä. Tämähän on yleisesti tulkittu kuvastavan tilannetta, jossa ihminen asettaa itsensä muiden yläpuolelle, halua korostaa omaa egoa ja tietämystä ja itsensä tehostamista kuvaava merkki.
Luulen, että taustalla myös kahden "boss-tyypin" välinen kitka.
Hieman kallistun Atte Jääskeläisen taakse.
Itse olen ollut tyytyväinen YLE:een

12

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EssiJuronen

      Juuri niin, luultavimmin ollut kahden valtataistelu seurauksella, että jomman kumman on väistyttävä. Nyt kävi näin päin. Eliitti on ennenkin voinut kirjoittaa valtatappionsa kirjaksi siinä missä meikäläiset jupisee saunanlauteilla.
      Onneksi lopetin Suomen Kuvalehden tilauksen, ei tarvitse Erosen katkeruutta enempää lukea, sitä kun tuntuu riittävän. Jospa sillä sormet syyhysivät jatko-osaan...

    • sitoutumaton-x

      Kamalaa näyttää olevan toimittajien kosto . Ei noussut ainakaan Erosen ja Liskin pisteet minun silmissäni. Tuli vaan mieleen, että Ylekö muka riippumaton. Minusta keskustelu oli pääosin varsinainen farssi, jonka olivat saaneet aikaan vasuritoimittajat yrittäessään pelastaa maineensa.
      Olen sitä mieltä, että Ylen toimittajien puoluekannat pitää olla julkisia, koska me veronmaksajat maksamme heidän palkkanssa.

    • skevola

      Minulle jäi ohjelmasta mieleen ainoastaan yksi selkeä vastakkainasettelu. Ohjelman juontajat ja muut "syyttäjät" tuntuivat olevan sitä mieltä, että pitäisi saada uutisoida ja luoda mielikuvia asioista, joiden paikkansapitävyydellä ei ole niin väliä. Aika erikoinen tulkinta lehdistövapaudelle, josta seuraa toimittajien mahdollisuus politikoida mielensä mukaan. Tämän ei kylläkään mielestäni tule tapahtua verovaroilla julkista valtaa käyttäen.

      • proffa33

        Kyllä tulee presidentti Mauno Koivistoa ikävä, kun katselee ja kuuntelee näiden sopulitoimittajien juttuja. Koivisto oli näillä näkymin viimeinen henkilö, joka pani kapuloita näiden tyhjäntoimittajien rattaisiin. Nyt vaaditaan kaikkiin toimittajien tyhminpiinkin kysymymyksiin vastauksia ja jos ei vastata, alkaa vielä suurempi rumpa.
        Ihailen vieläkin sitä Koiviston tyyliä, kun hän jätti vastaamatta tyhmiin kysymyksiin.
        Ajatelkaapa, mitä tapahtuisi, jos sopulit valtaisivat koko maan.


      • tottatosiaan

        Näinhän se tuppaa menemään, kun viisailta viedään valta, tilalle tulee välittömästi valtavat laumat kaikenlaisia turhakkeita, jotka ovat mielestään tärkeimpiä maailmassa.


    • ..keskustelussa Jääskeläinen ei mitenkään kyennyt tekemään selväksi tai perustelluksi kepu pääministerin tukeaan. On selvää, että hän on estänyt toimittajia tekemästä työtään.
      On käsittämätöntä, että tällaista YLE :ssä sallitaan...

      • H.Evosmies

        Jos hän tiesi, että Sipilä on syytön. Sen tiesivät muuten kaikki muutkin asiantuntijat paitsi YLEn 'asiantuntijat'


    • 820

      Mitä tarkkaanottaen jäi sanomatta,kun ennen Jääskeläsen puuttumista asiasta oli jauhettu
      neljä päivää.Mitään varmuutta Sipilän jääviydestä ei ollut mutta jokainen "stara" Ylessä
      halusi osansa tästä kuohunnasta.
      Skuuppi osoittautui suutariksi mutta siitä vain haluta päästää irti kun irtopisteitä
      haetaan.
      Kelvotonta porukkaa,ainoa järki-ihminen on Jääskeläinen

    • Ruoho-oja

      Heinäluoma moittii Jääskeläistä ruutuajan antamisesta Sipilälle. On se kumma, että järkipuhetta ei YLEssä saa esittää, kun kaiken maailman 'dosentit' saavat tolkuttomasti ruutuaikaa.
      Ei aamua ilman dosenttia.

    • ugh-and-no-more

      Koko keskustelussa on koomista se, että alkuperäisen jutun epäily Sipilästä ja hänen osuudesta ja jääviydestä osoittautui vääräksi., ja näin Jääskeläisen arviokyky oli kohdallaan toisin kuin Erosella et kumppaneilla ja nyt Eronen et kumppanit julistavat itsensä totuuden ja journalismin puolustajaksi,

    • 820

      Mäenpään mielestä kuitenkin kannatti yrittää pääministerin kaatoa koska riskejä pitää
      pystyä ottamaan.
      Tätä jälkipyykkiä on nyt käyty monta kuukautta mutta vesiperä taitaa tulla Jääskeläisen
      kohdallakin.
      On se niin väärin kun vihervasemmisto ja ruotsalaiset ei enää saa yksin hallita Yleä.
      Maksava yleisö sensijaan kiittää.

    • tarkkanäköinen

      Tämä sama demari lauma on onnistunut ylen avustuksella eli ylen kautta kampeamaan kolme kestustan pääministeriä täysin tekastuilla paska jutulla eroamaan. Kaikissa tapauksissa on ollut taustalla rasvasammakko heinäluoma pikku eero . hännän huippu , liukas luikku , demarien tiuskea rakki. Nyt on sossut oudossa ja uudessa tilanteessa , mandaatti on Suomen työtätekevään kansaan menetetty, kaikki on sak: n verottomilla rahoilla ladattu eteen, mutta kaikki on mokattu, tilanteen pienoismalli demareista on AHTEEN perhe , demari manu latasi kaikki eteen kiun vain manu voi illallisen kattaa,. Ei auttanut m. ahne sorssi kaikki mihin koski, ja koskihan tuo veikkauksesta tuli loparit. h.ahne se kuvitteli demarilla olevan taivaalliset voimat , tuhkaa, ja tuskaa jätti h. ahne jälkeesä kavalluskaan ei onnistunut , ja perse potkuista punoittaa hamaan loppuun asti. Pikku sossu prinssi j. ahne kuvitteli , että kun on sossu saa huumeita käyttää ihan tv- kareran edessä. Sosialisteille tappio on mahdoton hyväksyä, sossu yle on jauhanut toistasataa päivää Trumpista pelkkää valhetta. H . clintton aloittaa, omien sanojensa mukaan kouluttamaan sosialisteja johto tehtäviin, tämä on toisinto, siitä mitä A. Hitler teki. hän perusti Hitler-Jugend nuorisojärjestön. siihen kelpuutettiin sosialistit, muista tehtiin tykinruokaa. Tämä h. clinttonin yritys on torpattava , koska se on uhka ihmiskunnalle , Tämä sosialisti clintton on pysäytettävä ennen kuin ensimmäistäkään kurssia on aloitettu. Historia ei saa toistaa itseään , kun se on vältettävissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe