SPR:n hätäapukeräys

HuolestunutAuttaja

SPR on käynnistänyt Porvoossakin jonkun hätäapukeräyksen itä-Afrikan ja Jemenin nälkää näkevien puolesta. Hieman outoa, sillä tähän asti SPR:ää ei ole kiinnostanut lainkaan auttaa hätää kärsiviä heidän kotimaissaan, vaan tuoda ne tänne, jossa heidän avullaan voi tehdä tuottavaa bisnestä. Tästä hyvänä esimerkkinä viime aikoina tulleet turvapaikanhakijat, joilla SPR teki sellaiset jättivoitot, että verottajakaan ei voinut enää pitää toimintaa yleishyödyllisenä, vaan lätkäisi SPR:lle jättimätkyt. Ikävä kyllä SPR:n kalliit lakimiehet olivat jo etukäteen hoitaneet asian niin, että veromätkyt päätyivät Maahanmuuttoviraston kautta veronmaksajien tappioksi. Mutta kun SPR on mikä on, niin mistä voi varmistua että rahat oikeasti menevät itä-Afrikan ja Jemenin nälkää näkevien hyväksi, eikä laittomasti maassa olevien hyysäämiseen..? Osaisiko joku neuvoa hieman luotettavamman tahon, jonka kautta noita Afrikan nälkää näkeviä voisi auttaa?

9

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämärää

      SPR:n toiminta kuten myös WWF:n on todella hämärää.

    • Paitsi_että

      Aloittaja ei ole koskaan antanut senttiäkään hädänalaisille, tyypillinen persumölöttäjä kun on.

      • Siksi_että

        "Aloittaja ei ole koskaan antanut senttiäkään hädänalaisille, tyypillinen persumölöttäjä kun on."
        Ethän sinäkään punavihreä suvakki ole koskaan hädänalaista oman maan kansalaista auttanut.
        Kurkkusuorana kiljut tervetulleeksi kaiken maailman raiskaajat ja terroristit ja luonnollisesti niin, että kulut maksaa veronmaksajat.
        Itse en luonollisesti sossun elättinä mitään maksa, ainoastaan olet kaikkea mahdollista vaatimassa.


      • Siksi_että
        Siksi_että kirjoitti:

        "Aloittaja ei ole koskaan antanut senttiäkään hädänalaisille, tyypillinen persumölöttäjä kun on."
        Ethän sinäkään punavihreä suvakki ole koskaan hädänalaista oman maan kansalaista auttanut.
        Kurkkusuorana kiljut tervetulleeksi kaiken maailman raiskaajat ja terroristit ja luonnollisesti niin, että kulut maksaa veronmaksajat.
        Itse en luonollisesti sossun elättinä mitään maksa, ainoastaan olet kaikkea mahdollista vaatimassa.

        Halvatun näppäilyvirhe paholainen, viimeinen kappale pitää tietenkin alkaa, Itse et luonnollisesti jne.


    • AjatustaMukaan

      Mielenkiintoisia suuntaviivojen vetelyä. Persut ei kai mitenkään liity SPR:n toimintaan, eikä muutenkaan koko juttuun, kun aloituksessakaan Persuja ei mainittu. Silti joku sai ne juttuun liitetyksi. Mielenkiintoista suuntaviivojen vetelyä on sekin, että väitetään ettei aloittaja olisi koskaan lahjoittanut hädänalaisille yhtään mitään, vaikka kirjoituksesta käy melko selkeästi ilmi se, että kirjoittaja nimenomaisesti haluaa lahjoitustensa päätyvän juurikin NÄILLE HÄDÄNALAISILLE, eikä päätyvän avustuskoneistojen johtajien jättipalkkojen makseluun. SPR:lläkin johtajien palkat ovat reilusti yli 100 tuhatta euroa vuodessa. Aloittajahan saattaa aivan hyvin olla joku suurlahjoittajakin.

    • EntinenKkLahjoittaja

      SPR:lle annetut lahjoitukset päätyvät pomojen palkkoihin ja tänne saapuneille onnenonkijoille. Jememin ja Afrikan nälkäänäkevät eivät niitä rahoja näe.

    • suvakeilleeimitäänanneta

      Ei kannata antaa tuolle paskajärjestö, SPR:lle , yhtään mitään, koskaan ,milloinkaan eikä silloinkaan.
      Mitä järkeä on täällä kerätä rahaa jonnekin hemmetin Jemeniin?
      Onko joku oikeasti niin tyhmä että luulee että rahat menevät sinne?
      Ketä muutenkaaan kinnostaa joku Jemen ?
      Mikseivät hoida itse omia asioitaan kuntoon ja mikä hemmetin sosiaalitoimiston rahoittaja suomalainen työssäkäyvä veronmaksaja on?
      Maksamme jo nyt mamutuksesta,huom . jota enemmistö ei halua edes, yli mrd € / v. !!!!!!
      Jos eivät saa itse asioitaan kuntoon niin voi voi ,minua se kiinnosta pätkääkään.

      • allahmuhamed

        verysexi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe