Keski-ikäinen nainen Rodokselle

Lissumari

Nyt pitäisi pikaisesti päättää kesälomamatkasta.

Mietin Rodosta. Millainen paikka on Rodos ja erityisesti Rodoksen kaupunki? Hotellit alkavat olla aika varattuja, mutta onko suosituksia kivasta hotellista, joka sopii yksin matkustavalle? Onko Rodoksella sellaista yöelämää, johon voisi piipahtaa. Vaikka olen ohittanut bileiän, olisi mukava käydä illalla piipahtamassa jossakin.

11

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piipahtelija

      Sinähän olet nainen parhaassa iässä, siis hotskun ja matkan varaus heti.
      Sit rohkeasti piipahtelemaan.
      Kyll se sit siitä.

    • Eds444ty

      Rodoksen kaupunki on hyvä paikka . Suht turvallinen ja huonolla kielitaidollakin pärjää . Mikä tahansa keskitason hotelleista on sopiva. Menopaikkojakin löytyy. Suomalaiseen baariin ainakin uskaltaa poiketa .

    • Westin_Folke

      Pitääkö lentää Kreikkaan asti että pääsee suomalaiseen baariin?

    • Eds444ty

      Kiitos taas komentistasi westin folke 😊. Taidat olla varsinainen besserwisser ? Yksin matkustavan naisen on ehkä helpompi mennä paikkaan , jonka ehkä voi olettaa olevan turvallisempi . Varma ei tietenkään voi olla .

    • klopetrotter

      Jos pitää lomalla ulkomailla viettää aikaansa suomiravintolassa, niin eiköhän ole parempi pysytellä ihan kiltisti vaan kotosalla siellä Pönttövuoren takana.

    • Ensimmäistäkertaayksin

      Olen myös keski-ikäinen nainen. Menen kesäkuussa yksin viikoksi Rodokselle. Otin matkan matkatoimiston kautta, koska hinta oli edullinen. Tuskin osallistun matkatoimiston retkille, liikun yksin. Hotellini on kaupungissa, merenranta on kadun toisella puolella.
      Olen ollut Rodoksella aiemmin. Se on turvallinen paikka, jossa on helppo liikkua. saarella voi käydä missä vaan päiväretkillä. Busseilla/ laivoilla on kätevä kulkea. Halutessaan voi viettää kaupunki- tai rantalomaa. Rodoksen kaupungissa voi käydä museoissa, kahvioissa, shoppailla...
      Ainut mitä mietin yksin matkustaessa, on illalla syöminen ja biletys. Se ei ole yksin minusta luontevaa. Joko väsytän itseni päivällä, syön lounaan ja käyn aikaisin nukkumaan tai menen yksin, nähtäväksi jää.

      • soiliina

        Hei vaan, lähden lau 27.5 viikoksi Aurinkomatkojen matkalla hotelli Aglaan. Oletko siellä silloin.? Menen myös yksin ja ruoka ym seura olis kiva!


      • Sintturalla

        Olen nelikymppinen nainen ja Rodoksella yksin 8.-15.6. Seura varsinkin illalla syömään tai baariin olis mukavaa. Ilmoittele jos olet samaan aikaan maisemissa ja haluat seuraa :)


    • Orvokki35

      Rodoksen kaupunki on oikein sopiva myös yksin matkailevalle naiselle.

    • Mualimalle

      Minä myös kesäkuussa Rhodokselle kahdeksi viikoksi ihan itekseen.Hyvin pärjää oli päivä tahi yö. Vapaus kulkea omien aikataulujen ja inspiraation mukaan on mukava.Ihan hyvin voi mennä minne tahansa syömään tai iltamenoon,vaikka discoonkin,minunkin iässä(50 ),Avoimin mielin ja rohkeasti vaan!Monesti Turkissakin itsekseen,hyvin on mennyt. Kohde mikä tahansa.niin itsekseen matkatessa voi olla tosi paljon puheilla paikallisten taikka muiden turistien kanssa taikka olla sitten ihan hiljakseen.Aina hyvää palvelua.hymyä ja kohtelua saa!

    • Meikämamma

      Musta hotelli kuin hotelli sopii yksin matkustavalle. Itse tykkään iltaisin istua kahvilassa ja katsella ihmisiä. Syömään menokin sujuu yksin ihan ok. Joissakin paikoissa kylläkin tarjotaan se pikkupöytä sieltä pylvään takaa. Totta kai ymmärrän etten voi vallata 6 hengen pöytää yksinäni. Ja onko se teiltä pois jos joku haluaa etelän lomalla istua suomalaisbaarissa? Annetaan jokaisen nauttia lomastaan siellä missä haluaa. Ihanaa lomaa kaikille ja varsinkin keski-ikäiset naiset, nauttikaa ja viihtykää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe