Parafiiniöljy+ummetus

KipuaPelkäänJoo

Ei oo pariin päivään toiminu kunnolla vatsa, ja nyt sit iski järkyttävät ummetuskivut jonneki tonne vatsaan ja suolistoon, virtsakaan meinaa kulkea kunnolla ku ummetusta D= mulla ei oo muuta ku parafiiniöljyä täs ensihätään, joten kertokaas mite se niiku toimii? Oon suht pieni ihminen, paljo sitä pitäs ottaa? Mite nopeeta alkaa vaikuttaa, et lentääkö paska kaaressa seinälle? D: joo koitin tehä tästä hauskan ettei itel ois nii paha olla :D mut okei on aika tuskaset olot vatsas xd uskaltaako näin iltamyöhään ottaa vai vasta aamulla?

3

5954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbultti

      Kuulostaa siltä, että kannattais mennä lääkäriin.
      Voi ehkä olla vaikka suolitukos tms.
      Ehdottaisin, ettet ottaisi suun kautta mitään vaan hankkisit huomenna apteekista vaikka Microlax
      peräruiskeliuosta. Se on nopeavaikutteinen ja helppokäyttöinen pienoisperäruiske, joka helpottaa oloa pian, koska se laittaa vatsan toimimaan 5-15 minuutissa.
      Niitä helppokäyttöisiä ruiskeita on pakkauksessa 12 kpl.
      Tosi hyvä apu tilapäisesti, jos on ummetusta.
      Pakkauksen kyljessä on selkeä käyttöohje ja tuoteselosteessa kuvien kera.

      En mitään parafiiniöljyjä uskaltaisi ottaa enkä muutakaan suun kautta noihin oireisiin ja kipuihin.

    • vbultti

      Joko olet parantunut ja millä keinolla ?

    • Neuvoj

      Ei siihen mitään parafiiniöljyä kannata ottaa, apteekista ulostuslääkettä hakea tai mennä lääkäriin. Olisi kiva saada tietää miten kaverille kävi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3378
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3354
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2160
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1994
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1982
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1721
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1460
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1448
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1303
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1203
    Aihe