Jeesuksen määritelmä lahkoista

ei-lahkoihin

" Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'."

60

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätä edelsi Jeesuksen varoitus:

      Jeesus sanoi:
      "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.

      He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'

      Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

    • Kun teidän on pakko uskoa kristukseen niin kertokaapa missä teidän sielu tai henki majailee kuoleman jälkeen odottamassa kristuksen paluuta.
      Ja entäs jos se ei koskaan tulekaan niin minne teidän sielut jäävät vangiksi ?

    • Ajatelkaa nyt sitä, että muiden sielut liitelevät heti vapauteen kun pääsevät ruumiin kahleista, mutta teidän sielut tupataan ruumiin mukan arkkuun odottamaan ruumiiden ylönousemusta. On pimeää ja ahdasta, ei voi liikkua oikealle eikä vasemmalle, ei eteen eikä taakse.
      Ja ketään ei tule vaikka koputtelisi kuinka. Ahdistaa jo ajatuskin. Ei ihme jos puhutaan ahdistuksen ajasta.

      • Huonosti tunnet Jumalan ilmoituksia, sillä tämä paljastettiin apostoli Johannekselle jo vuonna 96:

        "Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden.

        Ne huusivat kovalla äänellä: "Kuinka kauan kestää, Valtias, sinä Pyhä ja Tosi, ennen kuin lausut tuomiosi ja kostat meidän veremme maan asukkaille?"

        Silloin niille kullekin annettiin valkea vaate ja niitä kehotettiin odottamaan rauhassa vielä vähän aikaa, kunnes niitä ja niiden veljiä, niiden lailla surmattuja Jumalan palvelijoita, olisi täysi määrä."

        Tuohon joukkoon minäkin vielä ehdin, jos entinen ystäväni ehtii antaa veljenpojalleen käskyn, ennen omaa kuolemaansa.

        Tässäkin Johannekselle ilmoitettiin Kristuksen todistajista, ei kenestäkään muusta.


      • ei-lahkoihin

        Rikas mies vietiin kuoleman jälkeen Tuonelaan.

        22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
        23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
        25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
        26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
        27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
        29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
        30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
        31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

        Miten on sinun sielusi laita?


    • Tässä on tärkeää huomata nämä Jeesuksen sanat:

      'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.

      Nämä ovat - ja vain nämä - ovat ne kaksi asiaa, jotka Jeesus toi mukanaan Vanhasta liitosta omaan Uuteen liittoon.

      Mutta kun Saatana Paavalinsa kautta tuli lopun ajan valtiaaksi, hän kumosi lait:

      "Katsomme siis, että ihminen tulee vanhurskaaksi, kun hän uskoo, ilman lain vaatimia tekoja."

    • "Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden."

      Alttarin alla ?

      Minkä alttarin alla teidän sielut ovat ? Onko teidät uhrattu jollakin alttarilla ja teidän sielut ovat jäänneet sen alle vangiksi.

      Mitralaisuuteen vihittävä ihminen meni kuoppaan ja sen päällä olevalla alttarilla tapettiin härkä niin että härän veri valui vihittävän päälle, se oli vähän sama uskonto, kuin kristuksen veri puhdistaa. Mutta eivät ne tulleet valkoisiksi.
      Joskus käytettiin myös lammasta.

    • Se on Jeesuksen todellisen valtakunnan alttari.

      Kun liikut ulkona katsele taivaalle, ettei se putoaisi sinun niskaasi. Silloin olisi sinunkin sielusi alttarin alla, ei taivaassa vaan täällä maan päällä.

    • Uskoo ja uskoo, kun hän uskoo.......muslimitkin uskoo, että Muhammad nousi taivaaseen, jopa Muhammadin hevonen nousi taivaaseen.

      Sinä ehkä sanot että se on väärä usko, mutta se on usko siinä kuin sinunkin uskosi.

    • "Kun liikut ulkona katsele taivaalle, ettei se putoaisi sinun niskaasi. Silloin olisi sinunkin sielusi alttarin alla, ei taivaassa vaan täällä maan päällä."

      Ei se putoa, koska se on vanhentunut uskonto , että taivas putoaa. Aikoinaan uskottiin että taivas on kuin telttakangas jota pitelee ylhäällä näkymätön ns. taivaantappi, joka menee maasta pohjantähteen. Nyt me tiedämme, että siellä on ilmakehä ja avaruus sen takana.

      Paavali ja Koraani kertovat jopa seitsemästä taivaasta, en tiedä tarkoittaako se planeettoja vai kerroksia.

      • Rosvojen luolasto:

        "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

        Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

        Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

        "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

        Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

        Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

        "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

        "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

        Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

        Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

        Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

        Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

        "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

        Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

        Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

        Todistukseksi kaikelle tällä Jumala salli roomalaisten tuhota oman temppelinsä vuonna 70

        Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

        Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.
        Kaikkein mahtavaimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu ja pyhit


    • Niin että tulkaapa pikkuhiljaa valoon, jos vaikka papit ovat uhranneet teidät heidän harhansa käyttöön.
      Harhaanjohtajat halitsevat vain sen ajan mikä heille on annettu.

    • Muhammadin hevonen Buraq, taisi nousta taivaaseen Siinailla sijaitsevassa kristillisessä luostarissa, eli asialla on oikein kristillinen todistusvoima. Jos siis uskoo ja uskoohan ne uskovaiset.

    • "Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.
      Kaikkein mahtavaimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu ja pyhit "

      Jeesus antoi lähetyskäskyn, " menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni. " Eli kumarsi sittenkin ja herrat todistavat Kristusta ja saivat siitä elinkeinon, eli syövät kristusta. Se on se Kristuksen syöminen kun todistajat saavat siitä palkkansa ja ostavat sillä leipää ja viiniä itselleen.

    • " Mikä on sinun uskottomuutesi käsitys tästä Raamatun totuudesta: "

      jeesukselle voisin sanoa Jesajan sanoin ;

      " Etkö juuri sinä sydämessäsi sanonut:
      "Minä tahdon nousta taivaisiin!
      Minä pystytän valtaistuimeni
      Jumalan tähtiä korkeammalle,
      minä tahdon istua jumalten vuorella
      kaukana pohjoisessa,
      14 minä nousen pilviä ylemmäksi,
      olen korottava itseni Korkeimman vertaiseksi."


      Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. jeesus.

    • Nämä on kirjoitettu sinun jumalastasi Saatanasta:

      " Etkö juuri sinä sydämessäsi sanonut:
      "Minä tahdon nousta taivaisiin!
      Minä pystytän valtaistuimeni
      Jumalan tähtiä korkeammalle,
      minä tahdon istua jumalten vuorella
      kaukana pohjoisessa,
      14 minä nousen pilviä ylemmäksi,
      olen korottava itseni Korkeimman vertaiseksi."

      Miksi Saatana ei antanut sinun jatkaa tuota julistusta loppuun saakka?

      Joten minä jatkan:

      "Mutta tuonelaan sinut on syösty, sen pohjimmaiseen kuiluun.

      Jokainen, joka sinut näkee, jää katsomaan, tuijottaa sinua ihmetellen:

      "Tämäkö on se maailman järkyttäjä, valtakuntien vapisuttaja, joka hävitti maanpiirin autioksi ja murskasi sen kaupungit eikä päästänyt vankeja koskaan kotiin?"

      Raamatussa on Jeesuksen ja Saatanan lähetyskäskyt.

      Miksi sinä jätit Jeesuksekin lähetyskäskystä tärkeimmän pois?

      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

      JA OPETTAKAA HEITÄ NOUDATTAMAAN KAIKKEA, MITÄ MINÄ OLEN KÄSKENYT TEIDÄN NOUDATTAA.

      Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

      Saatanan maailmassa noudatetaan vain niitä käskyjä joita Saatana on käskenyt Paavalin julistaa ja noudattaa.

    • Mene sitten ja myy omaisuutesi ja odota saatko tässä elämässä moninkertaisesti takaisin ja vielä taivasten valtakunnan.
      Luulenpa että siihen se loppuu teidän uskomisenne naudattaa kaikkea mitä jeesus on käskenyt.

      • Kyllä minä silloin ahtaan portin tuskanyönä olisin tehnyt vaikka mitä, jos ei olisi tarvinnut tunnustaa aviorikosta vaimolle.

        "Alkoi vaihtokauppa.
        Olisin tunnustanut kaikki ne pahat teot, mitkä vain muistin tehneeni, mutta en tätä. Oliko tämä nyt niin tärkeää kaivaa esille? Näethän, että olen muuten ollut ihan hyvä isä. Köyhänä läksin maailmalle ja nyt olen saanut rakennettua perheelleni oman kodinkin?"

        "Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen sinulta pois!", kuului vastaus.

        Ei ottanut pois kotia, ei silloin eikä vielä tätä viimeistäkin kotiani Savitaipaleella.


    • "Isän ja pojan nimeen.."

      Mikä on isän nimi ?

      Onko isän nimi Daavid, vai Joosef, vai jumala, vai paavi tai pappi, kirkkoisä, vai Paavali ?

      "Vaikka teillä olisi kymmenen kasvattajaa kristuksessa on teillä vain yksi isä, minä teidät olen synnyttänyt evankelimin kautta " sanoo Paavali

    • Jeesus sanoo:

      "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."

      Tämä oli valtava helpotus viiskymppiselle miehellä, joka siihen asti oli kärsinyt aviottaman lapsen isättömyyden tuskaa.

      Sama isä, Kaikkivaltias Jumala, joka oli Jeesuksen todellinen isä, on myöskin minun isäni.

    • Tuo isättömyyden tuska, oli sekin lopulta Jumalan oivallinen suunnitelma minun pelastamiseksi.

      Jota en tajunnut ennen kuin vasta sitten, kun Pyhä Henki sen paljasti.

      Tämä alkoi 8-vuotiaan pyhäkoulusta, kun silloinen opettaja kertoi, että taivaassa ei ole ketään isätöntä, joka oli hieno asia.

      Mutta ei siitä lohtua ollut, kun tämä sama isä kostaa vanhempien syntisiä tekoja lapsille, monen sukupolven päähän.

      Ja minä, jos kuka sain monin tavoin kokea olevani juuri Jumalan vihan ja koston suhde.

      Tämä Jumalan voimakas vihaaminen esti minut hakeutumasta minkään uskonlahkon alttarille ja antamasta elämääni siellä Jeesukselle, kuten papit houkuttelevat, kun eivät tiedä, että heidän kirkkojensa Jeesus on Antijeesus.

      Kun Jeesus sanoi:

      "Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta."

      Näin on myös Jumalan suhteen ja siksi hän ei ottanut minua kiinni Jumalan vihaamisesta, vaan aviorikoksesta.

      • ei-lahkoihin

        Viisaasti on Jumala suunnitellut Teuvo sinun elämäsi eri vaiheet.


    • Yhtä viisaat ovat varmasti hänen suunnitelmansa jokaisen valitun suhteen.

      Kun on saanut peilata mennyttä elämää, ja kaikkia vastoin käymisiä, joiden takia on kyyneleitä saanut vuodattaa, niin ihmettelemistä on kyllä riittänyt minullekin, kun Pyhä Henki on niiden tarkoituksen paljastanut.

      Ihmeellinen oli tämäkin tapaus:

      Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on.

      Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:
      "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

      Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja
      rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun
      ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
      Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

      "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

      O = on
      P = paimenena
      H = Herra
      374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

      Joten sen pituinen se.

      Jumalahan teki vastaavan ihmeen Bileamin kulkuneuvon, aasin kohdalla.

      Jos joku olisi ennen tätä tapahtumaa kertonut minulle vastaavan tapauksen, en varmasti olisi uskonut.

      Joten tämänkin ihmeen saan kertoa vain todistuksena, johon ei monikaan usko.

      Samoin kun Pyhän Hengen ilmoittamaan totuuteen.

      • ei-lahkoihin

        Mukava lukea, kuinka Jumala voi ohjata asioita auton välityksellä. Uskon, että valituilla on enkelvartio seuranaan kaikkialla missä ikinä he liikkuvatkaan.


    • Kyllä se enkelivartio on todellisuutta, monellakin tapaa.

      En juuri nyt muista mihin tämä liittyi, kun en Pyhän Hengen kehotuksesta lähtenyt viemään hänen antamaa viestiä, jollekin ihmiselle.

      Pari päivää tämän jälkeen olin tavanomaisella juoksulenkillä, kun jostakin syystä lensin soratiellä suoraan nenälleni, kun en saanut millään käsiä työnnettyä eteen, koska ne jäivät selän taakse, aivan kuin niissä olisi ollut käsiraudat.

      Enkelit ne niistä kiinni pitivät, ja tämäkin piti kokea:

      Jos et lähde, niin itket ja lähdet, vaikka toisen silmän ympäristö mustelmilla, kuten tässä kävi.

      • ei-lahkoihin

        Enkelit varjelevat kyllä.

        Jumala teetättää valituillaan juuri tuollaisia "kuuliaisuuden kokeita" tutkiessaan ihmistä tarkemmin.


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Enkelit varjelevat kyllä.

        Jumala teetättää valituillaan juuri tuollaisia "kuuliaisuuden kokeita" tutkiessaan ihmistä tarkemmin.

        Jumalan testaus on paljon perusteellisempi, kuin se testaus, joka minullekin suoritettiin ennen varusmies-aikaa, kun pyrin vapaa-ehtoisesti Ilmavoimien tutkakoulutukseen.

        Se oli päivän kestävä koetilaisuus, johon sain meno-paluulipun Lappeenrannasta Hämeenlinnaan.

        Kanta-aliupseeri koulutuksessa testattiin; kestääkö miehen kunto, ja kunto kesti, kun kurssijulkaisussakin on maininta: "Musta hevonen hiihdossa."

        Se oli ihme, kun Ilmavoimien mies päihitti puskajussit ja jopa rajavartiat.

        Tällä palstalla taas pitää päihittää puskateologit Saatanalle heitetyt vartijat.

        Vielä jatkoksi Pyhän Hengen vastaus kysymykseeni: Miksi johdatit minut sotilaan ammattiin:

        "Jotta tietäisit mitä merkitsee esimiehen käsky ja osaisit tehdä sotasuunnitelmia."

        Koska:

        "Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."

        Taistelulinja on tässä:

        "Kenen voittama joku on, sen orja hän on."


    • Jumalan testausmenetelmät läpikäyneenä on surullisena todettava, miksi tällainen ystävä tuli totuuden tieltä heitetyksi Saatanalle:

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Sillä onhan kirjoitettu:

      "Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

      • ei-lahkoihin

        Käskyjen merkitys, sotasuunnitelmien teko, sotiminen, ilmavoimat, jossa katse on ylöspäin. Kaikki puhuu jo omaa viestiään Jumalan suurta ja viisasta suunnitelmista kohdallasi.
        Niinkuin Raamattu sanoo, että apu tulee "ylhäältä".


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Käskyjen merkitys, sotasuunnitelmien teko, sotiminen, ilmavoimat, jossa katse on ylöspäin. Kaikki puhuu jo omaa viestiään Jumalan suurta ja viisasta suunnitelmista kohdallasi.
        Niinkuin Raamattu sanoo, että apu tulee "ylhäältä".

        Tähän Jumalan koulutukseen liittyy myöskin tämä:

        Ensiksi hän testasi minua; Pystynkö hyvin hoitamaan tämän maallisen ilmatilan valvonnan.

        Kun se työ 25 vuoden jälkeen päättyi, hän antoi vielä 5 vuotta minun toteuttaa eläkeajan suunnitelmaa: Valokuvaajan ammattia.

        Pääsin muotokuvillani Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksikin.

        Kun tätäkin tulin kerran kysyneeksi: Miksi et ottanut minua työhösi heti, kun jäin eläkkeelle. Hän vastasi:

        "Koska näin, että pidit siitä työstä, ja niitä taitoja tarvitaan minunkin työssäni."

        Se ei kuitenkaan ollut tämän ammatin jatkamista. vaan sen myötä syntyneestä kuvallisesta ajattelusta, koska Jumalan antamat näyt tulevat kuvallisessa muodossa, Pyhän Hengen puheen lisäksi.

        Maallisen ilmatilan valvojana ei minua koskaan kukaan vihannut ja herjannut.

        Mutta nyt ne ovat todellisuutta joka päivä.


      • ei-lahkoihin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tähän Jumalan koulutukseen liittyy myöskin tämä:

        Ensiksi hän testasi minua; Pystynkö hyvin hoitamaan tämän maallisen ilmatilan valvonnan.

        Kun se työ 25 vuoden jälkeen päättyi, hän antoi vielä 5 vuotta minun toteuttaa eläkeajan suunnitelmaa: Valokuvaajan ammattia.

        Pääsin muotokuvillani Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksikin.

        Kun tätäkin tulin kerran kysyneeksi: Miksi et ottanut minua työhösi heti, kun jäin eläkkeelle. Hän vastasi:

        "Koska näin, että pidit siitä työstä, ja niitä taitoja tarvitaan minunkin työssäni."

        Se ei kuitenkaan ollut tämän ammatin jatkamista. vaan sen myötä syntyneestä kuvallisesta ajattelusta, koska Jumalan antamat näyt tulevat kuvallisessa muodossa, Pyhän Hengen puheen lisäksi.

        Maallisen ilmatilan valvojana ei minua koskaan kukaan vihannut ja herjannut.

        Mutta nyt ne ovat todellisuutta joka päivä.

        Jumala on avannut ymmärryksesi nähdä Jumalan maailmaan. Näet kuvina ja Hengen ymmärrettävänä puheena asioita.
        Niinkuin Jeesus sanoi, että minä lähetän teille Pyhän Hengen, joka johtaa teidät kaikkeen totuuteen.


    • Sinä olet yksi harvoista, joka ymmärtää ja sietää totuutta lukea.

      Palstan herjaajan kateudesta johtuen voisi todeta:

      "Oletko sinä minä vai olenko minä sinä?"

      Vaikka kolme tietää, että sinä olet sinä ja minä olen minä, ja nämä kolme ovat: Pyhä Henki, sinä ja minä.

      • ei-lahkoihin

        Tuo oli kivasti sanottu ja riimitelty!

        Jumalan Poika on antanut meille molemmille samanlaisen ymmärryksen näihin uskonasioihin. Eikä sitä ymmärrystä voi kukaan tällä palstalla ottaa meiltä pois. Ja me tiedämme sen.


        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Tuo oli kivasti sanottu ja riimitelty!

        Jumalan Poika on antanut meille molemmille samanlaisen ymmärryksen näihin uskonasioihin. Eikä sitä ymmärrystä voi kukaan tällä palstalla ottaa meiltä pois. Ja me tiedämme sen.


        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."

        Hyvin on Jeesus tämänkin yhteyden ennalta ilmoittanut:

        "Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

        Kaksi on koolla, löytyykö kolmatta?

        Minä olen nyt Varkaudessa, josta lähdemme huomenna Norppa-risteilylle Rantasalmelle ja sieltä Linnansaaren kansallispuiston vesille.


      • ei-lahkoihin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hyvin on Jeesus tämänkin yhteyden ennalta ilmoittanut:

        "Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

        Kaksi on koolla, löytyykö kolmatta?

        Minä olen nyt Varkaudessa, josta lähdemme huomenna Norppa-risteilylle Rantasalmelle ja sieltä Linnansaaren kansallispuiston vesille.

        Mites, pääsitkö näkemään norppaa elementissään?


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Mites, pääsitkö näkemään norppaa elementissään?

        Tiesimme jo risteilylle lähtiessä, että tuskin norppia näemme, kun sattui kolea ja sateinen päivä.

        Saimme tyytyä vain niiden kymmenien kivien näkemiseen, joilla norpat auringossa lepäävät ja raapivat kutisevia kylkiään, kun karvaa irtoaa.


    • Miksi te ette ajattele itse, vaan toistatte muiden sanoja, aivan kuin olisitte jonkun demonin orjia.

    • Tiedättekö, että me naiset voimme kyllä palvella herroja leivän eteen, eli työksemme, mutta meidän sielua herrat eivät koskaan voi vangita. Kuten eivät ole voineet myöskään juutalaisuuden sielua tappaa.

      On tietysti niitäkin jotka lankeavat puhumaan puuta heinään herrojen antaman mallin mukaan, mutta he ovatkin sitten vedettömiä kanavia.

      • ei-lahkoihin

        Miten nämä kommenttisi "fari.g" liittyvät mitenkään keskustelun aiheeseen: "Jeesuksen määritelmä lahkoista" ?

        Kerro vaikka omia kokemuksiasi käynneistäsi uskonlahkoista?


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Miten nämä kommenttisi "fari.g" liittyvät mitenkään keskustelun aiheeseen: "Jeesuksen määritelmä lahkoista" ?

        Kerro vaikka omia kokemuksiasi käynneistäsi uskonlahkoista?

        Kyllä tähänkin naiseen - fari.g - sopii tämä totuus:

        "Kenen voittama joku on, sen orja hän on."


      • ei-lahkoihin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä tähänkin naiseen - fari.g - sopii tämä totuus:

        "Kenen voittama joku on, sen orja hän on."

        Tuo on totta. Lahkolaiset voivat laulaa "nyt mua viedään lahkosta lahkoon, kantain kahleitain"


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Tuo on totta. Lahkolaiset voivat laulaa "nyt mua viedään lahkosta lahkoon, kantain kahleitain"

        Minä laulaisin tuon hieman toisin, sillä tuskin heillä muita kahleita on kuin synnin orjuus, joka sekään ei taida olla kahle vaan hyve: "koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta."

        Ja mistäpä he sen tietäisivät, kun eivät kuule Jumalan puhetta:

        "Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."


      • fari.g

        Minäpä runoilen sinulle nyt omin sanoin Paavalin opetuksen naisten tehtävästä:

        Naisia ei tarvitse käännyttää,
        heille riittää kun synnyttää.


      • ei-lahkoihin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        fari.g

        Minäpä runoilen sinulle nyt omin sanoin Paavalin opetuksen naisten tehtävästä:

        Naisia ei tarvitse käännyttää,
        heille riittää kun synnyttää.

        Niinhän se Paavali opetti, että nainen pelastuu lapsensa synnyttämisen avulla. Melkoisia valheita sai Raamattuun.


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Niinhän se Paavali opetti, että nainen pelastuu lapsensa synnyttämisen avulla. Melkoisia valheita sai Raamattuun.

        En tiedä muuta uskonlahkoa kuin vanhoillislestadiolaiset, jotka täkin Paavalin käskyä innolla noudattavat.

        Yhtä paljon kuin tätäkin:

        "Nainen vaietkoon seurakunnassa."


    • Ylösvaan

      Tärkeä varoitus uskonlahkoista!

    • Tämä Jesajan kysymys on aiheellinen joka ainut päivä:

      "Kuka uskoo meidän sanomamme? Kuka ymmärtää Herran käsivarren voiman?"

      Tähän liittyy myös nämä Jeesuksen ilmoitukset:

      "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      • näinsevaano

        Eivät he totuutta usko. Valheisiin heidän mielensä on. Ei vaikka joku kuolleistakin herätettäisiin totuutta julistamaan.


    • näinseo

      Aloitus kuvaa hyvin nykyisiä hurmahenkisiä uskonlahkoja!

      • sitäseon

        Juu, kovasti ovat hurmostelijoita, nuo lahkot.


    • Jeesus toi Vanhasta liitosta omaan liittonsa vain Jumalan Moosekselle antamat käskyt, ja omien profeettojensa opetukset.

      Molemmat menettivät merkityksensä, kun Saatana ilmoitti Paavalille, ettei laki ole enää voimassa hänen valtakunnassaan:

      "Hän on kumonnut lain käskyineen ja säädöksineen, jotta hän omassa itsessään loisi nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, ja näin hän on tehnyt rauhan."

    • Tärkeäätietää

      Ylös, ylös, ylös!

    • Vainyksiseurakunta

      Raamatun mukaan eriseurat ja lahkot ovat syntiä. Gal. 5:20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
      Raamatun mukaan meillä on vain yksi seurakunta (morsiusseurakunta) ja sen pää on Jeesus Kristus.
      Muut ovat lopunajan sielunvihollisen keksimä juoni erottaa ja riitauttaa kristityt toisistaan, että Herramme Jeesuksen pelastussuunnitelma unohtuisi.

      • Tärkeäätietää

        Miten lahkot ovat sinua houkutelleet joukkoihinsa?

        -uudestikasteet
        -kätten päällepano
        -kaataminen maahan
        -tms.keino?


    • Vainyksiseurakunta

      En kuulu mihinkään seurakuntaan, lahkoon tai herätysliikkeeseen. Uskoon voi tulla vaikkei kuuluisikaan mihinkään seurakuntaan.

      • OVELAAteuvo

        Siksipä oletkin tullut saatanan pettämäksi Teuvo.


      • Tärkeäätietää

        Sulla onkin hyvät lähtökohdat elämän tielle, kun et lahkoihin kuulu etkä niihin liity, vaikka valkeuden saatana sitä kovasti tahtoo ja yrittää lahkojen muodossa toteuttaa.


    • Vainyksiseurakunta

      Niin, huomaan miten saatana yrittää kauttasi syyttää. Valitettavasti et ole itse sitä vielä huomannut. Rukoilen puolestasi...

      • Tärkeätietää

        On hyvä, että sait totuutta kuultuasi synnin pistoksen ja omantunnon syytöksen sisimpääsi. Totuuden kertomisen tarkoitus on tuoda esille synti, tuomio ja mahdollisuus siitä selvitä.

        Uskonlahkoissa piilee saatanallinen suuri eksytys, jota he herätykseksi väliin kutsuvatkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe