"Ei-lahkolain" on Teuvo

Tiedoksivaanhuom

Teuvo iljettävään vehkeilyyn kuuluu myös itseään kehuvien nimimerkkien käyttö.

21

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun et ole itse Devoit, niin varmaankin siedät lukea tämän:

      Jumalan testausmenetelmät läpikäyneenä on surullisena todettava, miksi tällainen ystävä tuli totuuden tieltä heitetyksi Saatanalle:

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Sillä onhan kirjoitettu:

      "Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

      • Raivoamitäraivoat

        Poljet sovitusveren jalkoihisi ja pilkkaat mitä julmimmin sitä. Olet tuomiosi hommannut mutta olet näköjään niin yksinkertainen ettet tajua sitä että me Herraan turvaavat tulemme tulevassa maailmanajassa tuomitsemaan sinut.


      • Ettäsillätavalla
        Raivoamitäraivoat kirjoitti:

        Poljet sovitusveren jalkoihisi ja pilkkaat mitä julmimmin sitä. Olet tuomiosi hommannut mutta olet näköjään niin yksinkertainen ettet tajua sitä että me Herraan turvaavat tulemme tulevassa maailmanajassa tuomitsemaan sinut.

        Juuri näin. Teuvo riehuu ja raivoaa, mutta hänen tuomioillaan ei ole mitään katetta, koska hän halveksuu ja pilkkaa Jeesuksen sovitusveren vaikutusta ja voimaa.


      • Aamemaamenaamen
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Juuri näin. Teuvo riehuu ja raivoaa, mutta hänen tuomioillaan ei ole mitään katetta, koska hän halveksuu ja pilkkaa Jeesuksen sovitusveren vaikutusta ja voimaa.

        Sovitusveren herjaaja saa ansaitsemansa tuomion.


      • Linnan.lokari
        Aamemaamenaamen kirjoitti:

        Sovitusveren herjaaja saa ansaitsemansa tuomion.

        Mikkään tuo mahtais se tuomio olla, selviääkö rikesakolla, vai onko rangaistuksena jopa vankeus tuomio ehdollisena. Tosin sekin mua vanhaa venkulaa vain naurattaa.


      • Yhdyssanaväijy
        Linnan.lokari kirjoitti:

        Mikkään tuo mahtais se tuomio olla, selviääkö rikesakolla, vai onko rangaistuksena jopa vankeus tuomio ehdollisena. Tosin sekin mua vanhaa venkulaa vain naurattaa.

        Korjataanpa kirjoitusvirheesi.
        Vankeustuomio on yhdyssana.


      • Linnan.lokari
        Yhdyssanaväijy kirjoitti:

        Korjataanpa kirjoitusvirheesi.
        Vankeustuomio on yhdyssana.

        No, voi jumalauta , kylläpä tuo moka nyt harmittaa. Korjaa vaan jos löydät tästäkin viestistä jotain korjattavaa.


      • Yhdyssanaväijy
        Linnan.lokari kirjoitti:

        No, voi jumalauta , kylläpä tuo moka nyt harmittaa. Korjaa vaan jos löydät tästäkin viestistä jotain korjattavaa.

        Melkein meni jo oikein. Edistystä! Hyvä!


      • Linnan.lokari
        Yhdyssanaväijy kirjoitti:

        Melkein meni jo oikein. Edistystä! Hyvä!

        Mikä siinä meni kuitenkin väärin?


      • Yhdyssanaväijy
        Linnan.lokari kirjoitti:

        Mikä siinä meni kuitenkin väärin?

        En viitsi sanoa, kun alat sitten vaan nimittelemään minua tietyllä tittelillä ja silloin mulle voi tulla paha mieli.


      • toinenväijyjä
        Linnan.lokari kirjoitti:

        No, voi jumalauta , kylläpä tuo moka nyt harmittaa. Korjaa vaan jos löydät tästäkin viestistä jotain korjattavaa.

        No, sana "jotain" olisi paremmalla suomella "jotakin".
        Laita lisäksi pilkku pää- ja sivulauseen erotteeksi.
        Kas näin: Korjaa vaan, jos löydät---


      • Yhdyssanaväijy
        toinenväijyjä kirjoitti:

        No, sana "jotain" olisi paremmalla suomella "jotakin".
        Laita lisäksi pilkku pää- ja sivulauseen erotteeksi.
        Kas näin: Korjaa vaan, jos löydät---

        Kyllä sinä nyt varmasti saat sen ruman tittelin osaksesi, kun menit noin pieniä juttuja viilailemaan.


      • Jeesustelijalle
        Yhdyssanaväijy kirjoitti:

        Kyllä sinä nyt varmasti saat sen ruman tittelin osaksesi, kun menit noin pieniä juttuja viilailemaan.

        Niinpä niin, sinähän et uskalla sellaista sanaa , kuin "pilkun nussija" ääneen sanoa, taivaspaikkasi menettämisen pelossa:)


      • Yhdyssanaväijy
        Jeesustelijalle kirjoitti:

        Niinpä niin, sinähän et uskalla sellaista sanaa , kuin "pilkun nussija" ääneen sanoa, taivaspaikkasi menettämisen pelossa:)

        ÄÄÄÄGH!!!
        Nyt sinä SEN sanoit!!!


    • Aina samaa, aina samaa, aina samaa....I-K-Ä-V-Y-S-T-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä ..... krrrrk !!

      • Hetkentuskavain

        Älä välitä. Kyllä se tunne pois menee.


    • Ettätillätavalla

      Tällaista on Devoitin Raamatun ydintotuus. aidoinmillaaan

      • Kuishurisee

        Moi Teuvo!
        Mites päivä on mennyt?


      • Oikeinkirjoitusväijy

        Kirjoita: aidoimmillaan. Ja pisteen jälkeen AINA isolla kirjaimella.


    • Ei-lahkolain

      Teuvo on Suuri Julmanmies!

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe