Bar Kinon keikka

Dingomania

Mitäs mieltä olitte Dingon ensimmäisestä paluukeikasta? Omasta mielestä keikka meni kaikinpuolin nappiin. Yleisö antoi myös mielestäni kaikkensa ja meno oli paikoitellen hyvinkin hurmoshenkistä. Settilista on myös uudistunut jonkun verran eli kuultiin pitkästä aikaa esimerkiksi Kunnian Kentät ja Kerjäläisten Valtakunta. Mediaa oli myös hyvin paikalla ja esimerkiksi Iltasanomat on julkaissut parikin pidempää juttua Dingon eilisestä keikasta. Hyvä hype näyttää olevan nyt päällä. Joku yleisöstä on myös kuvannut hienon koostevideon keikasta.

https://www.youtube.com/watch?v=s0tOvLehYEU

10

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dingononnistunutpaluu

      Perkeleen kova keikka. Biisit vedettiin kunnon temmolla läpi. Quupan rumputyöskentely oli huikaisevaa seurattavaa, Quuppa oli kuin nuori varsa joka päästettiin nyt kesälaitumelle, mies ei sääli rumpupattereitaan vaan antaa mennä täysillä. Luin että hänellä olisi ongelmia ranteissa, kestävätkö ne noin kovaa soittoa pidemmän päälle vai olisiko soittotyyliä hivenen muutettava?
      Nuotion kioski oli kanssa kunnossa, joku uusikin syntikka oli rolandin rinnalla mutta en tiedä merkkiä. Hienosti mies soitti. Pepe oli oma itsensä, tarkkaa bassokitaran soittoa ja hyviä stemmoja joihinkin kohtiin. Jonttu Virta on legenda, oli hienoa nähdä mies taas soittamassa. Neumanni hoiti tonttinsa ok, ihan täysin en ymmärrä miksi hän soittaa kitaraa keikalla, hän kun ei varsinainen maestro ole kitaran varressa, ehkä parempi kun keskittyisi vain laulamaan ja laulattamaan.
      Yleisö lauloi sen verran kovaa etten kuullut miten vireessä Nipan laulu on tänä päivänä.
      Bändi on kunnossa ja keikka oli kovin suomirock bändin keikka mitä olen tänä vuonna nähnyt.
      Uutta materiaalia kun saavat julkaistua niin sitten vasta selviää onko bändillä annettavaa myös taiteellisesti.
      Sen keikka todisti että Dingo on vahvasti osa tätä päivää ainakin livetilanteessa. Muu selviää sitten myöhemmin.

    • hipaheijaadingot
    • Saniaisviidakosta

      Youtubepätkien perusteella Nipa on petrannut lauluaan kovasti viime kuulohavainnoista. Toivottavasti tekevät muutaman klubikeikan ennen festareita, jäisi pois turhat tauot, ja jotkut biisit saisivat sopivamman tempon. Bändillä on kai tarkoitus pitää kaikki langat nyt omissa käsissään, mutta joku visuaalisen alan ammattilainen voisi katsoa yleisolemusta, taustarekvisiittaa jne. Nimenomaan Dingon ei pitäisi lähteä ekoille isoille keikoille rennolla rokkipumppumeiningillä. Aika monet fanit odottavat jotain elämää suurempaa. Skarppi soitto, tiukka settilista ja visuaaliset efektit veisivät jo pitkälle.

      • samatyyppi

        Se vielä, että kaipaisin sitä Kuupan sähkörumpusoundia 80 -luvulta, ainakin tomeihin...


    • dddddth

      Hyvin ne veti. Youtuben pätkissä aistii tunnelman. Settilistaan olisi voinut sovittaa kappaleen levyltä Pyhä klaani. Hyviä muusikoita dingon orkkikset.

    • dingofaniiiiii

      Minä olen käynyt 2000 luvulla paljon keikoilla tää oli jotain vieläkin parempaa, upeaa, mielettömän hyvä keikka, Hienoa nähdä oikea Dingo yhdessä lavalla taas. Kaikki jätkät soitti todella hyvin ja Neumannin laulu kuulosti todella upealta. Oli ihan niinkuin ennen. Kyllä täytyy kesällä mennä uudestaan keikoille.

    • Fddhfjfjik

      Nyt tuon potpurin nähneenä täytyy sanoa että on siellä treenattu. Etenkin Quuppa ja Pepe erittäin solid. Nipan äänestä olin eniten huolissani, mutta vetää oikeinkin hienosti nyt.

    • RebelScum

      Hirvittää vaan Quupan käsien puolesta kun jäitä tarvittiin jo tuolla...

      • dingofaniiiiii

        Niin ja alla oli ne parin päivän treenit...mutta ehkä hän itse tietää parhaiten...tuskin olisi lähtenyt tähän jos tietäisi jo alkuun ettei kädet kestä.


    • terkkujaquupalle

      Hyvä kysymys. Quuppa soitti todella hyvin mutta jos ranteissa on esim. nivelrikko niin tuollainen soittotyyli voi olla myrkkyä. Toivottavasti mies on keskustellut jonkun käsigirurgin kanssa asiasta.
      Terveyden kanssa ei kannata riskeerata. Ehkä Dingon kannattaisi joillekin keikoille ottaa tuuraaja jotta Quuppa saa levätä. Lihaksistoa kannattaa ainakin treenata ja soittotyyliä hivenen ehkä muuttaa ja jättää kaikki rumpusoolot nyt ainakin heti pois.
      Nyt on kyllä niin hyvä meininki bändillä että varmasti he tekevät oikeita ratkaisuja myös tämän asian kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe