suomi24 naiset masentuneita?

asentajamies22

voi herranjumala miten sekaisin voi ihmiset tuolla olla.. tapasin hämeenlinnassa asuvan kolmikymppisen sairaanhoitaja naisen tuolta, enkä ihmettele että on sinkku. jutut pelkkää eksä sitä ja tätä, henkisesti epätasapainoinen pullukka joka esittelee itsensä että haaveilee perheestä ja omikotitalosta ja kasvimaasta, vaan eksästään haaveilee ja joka ukon sänkyynsä ottaa, jonka jälkeen onkin yllättäen "masennus"..

samoin tapasin riihimäeltä olevan konttoristin joka livenä paljastui ylipainoiseksi itkeskelijäksi jota masensi sen läskit.

kaiken huippu oli tukevaksi paljastunut kyypparityttö lahdesta joka aloitti kertoilemalla mitä lääkkeitä syö ahdistukseen..

ei enää ikinä.

6

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normimies41

      Olen samaa mieltä. Tervettä normaalia naista on vaikea löytää.

    • intruderi

      olen muuten köyrinyt samaa sairaanhoitajaa :DD tuntomerkit täsmää töysin :DD

    • KaipaanTervettäNaista

      Aika paljon tuntuu kyllä olevan noita "henkisesti heikkolahjaisia" 24:n markkinoilla tyrkyllä.
      Osa ihan diagnoosin kanssa, mutta aika helvetisti näitä ei virallisesti mutta todellisesti-tasoa olevia.
      Parhaimmassa tapauksessa kertovat sen ennen eka treffejä, mutta yleensä tuo puoli tulee ilmi vasta muutaman tapaamisen ja mahdollisesti petipuuhien jälkeen.
      "Niin muuten, mulla ei ole asiat ihan kunnossa, joten ymmärrän kyllä jos et halua nähdä enää...". Niin monet kerrat kuullut tuon..

    • rakkauseilöydäkaikkia

      Mistähän se masennus on mahtanut tullakkaan. Ei ihme tuollaisten ilkimys ja tunteettomien miesten jälkeen.. siis aha vai panee joka ukkoa? miten tuollaisen asian voi tietää vai pitääkö joka panon jäljeen miehen laittaa fb: ehen tiedot siitä kohteesta?. Aikamoista lapsellisuutta ja oman itsetunnon heikkoutta laittaa tietoja suhteestaan toisille miehille. Kyllä mua hävettäisi olla mies siinäkin tapauksessa että esittelee tietoja "kohteistaan". Ei olla kuultu mitään herrasmiesmäisyydestä eikä muistakaan käytöstavoista? Olis syytä katsoa siis vähän omaan napaankin eikä hymistellä ja kauhistella oman tai toisen tunne kylmän miehen käyttäytymisen ja tekemisten aiheuttamia traumoja vastakkaisesta sukupuolesta! Maailma ei tule selviämään vain tunneköyhyydellä jota miehet harjoittavat.. Oikea mies ei puhu naisesta tunteettomasti ja kylmästi vaan jos ei löydä hyvää ja
      kaunista sanottavaa niin vaikenee.

    • jotenmenkäätseenne

      Onneksi palstalla tuntuu olevan runsaati Lahjakkaan itserakkaita, miespuolisia, jotka kuvittelevat olevansa jotain mahtavaa. Nimimerkille;KaipaanTervettäNaista sanoisin: Ehkä mimmi sanoi sulle noin, koska ei halunnut tavata sua toiste.
      Tuskin muuta hait...

    • KaipaanTervettäNaista

      En nyt kuvittele olevani mikään ihannesaalis. Ihan tavallinen ja keskiverto suomalaismies olen.
      Niin hyvässä kuin pahassa. Mutta eipä mulla ole myöskään mitään terveysongelmia ja olen nyt yleisesti ottaen tyytyväinen elämääni.
      Ja kyllä tuo ilmoitus omista mielenterveysongelmista on useammin tullut ennen eka treffejä kuin jälkeen päin.
      Ja eiköhän se toinen ole etsinyt tuota tarkoittamaasi, mitä nyt tarkoititkin tuolla "tuskin muuta hait.."-kommentilla. Eli seksiä. Siis silloin, kun on tullut tuo ilmoitus omasta huonosta terveydentilasta.
      Vaikka eipä siinä sinänsä mitään.. Eikä mua nyt muuten kenenkään terveysongelmat haittaa.
      Mielen sairaus on ihan sama mun maailmassa kuin esimerkiksi syöpä. Se on sairaus muiden joukossa ja jokainen siihen voi sairastua. Minä myöskin siinä, missä muutkin.
      Tosiaan, terveen naisen haluaisin, joka kuitenkin tietää mitä haluaa, niin kuin minäkin. Olisi helpompi sitten aloittaa se yhteinen taival, kun toinen ei makaa sohvan pohjalla masennuksen/depression tms vaivan kourissa jne. Sillehän ei sitten voi mitään, jos tosiaan suhteen aikana jompi kumpi sairastuu. Ja silloinhan se kuuluukin sitten terveen pitää huolta siitä sairaasta.
      Tosin, sen verran vielä, ennen kuin tulee "tuomio" tästä kirjoituksesta.. Eli mielestäni kyllä sairaskin ansaitsee saada rakkautta ja parisuhteen ihan siinä missä tervekin.
      Että näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe