Polttarit tympäisee

Kdlyjsytd

Tulossa on kahdet häät polttareineen taas tänäkin kesänä. Itse häät ovat hienoja ja ikimuistoisia tilaisuuksia joihin osallistun mielelläni, mutta polttarit tympäisee: aina sama remuaminen ja äänekäs kirkuminen niin tuhannen päissään koko porukka kuin olla voi, ja lopputuloksena suurin osa ei muista tai ole muistavinaan jälkeenpäin mitään kuin korkeintaan ihan alkuillasta. Jotenkin tämä meno ja tekopirteys ärsyttää: kaikki käyttäytyy ikään kuin olisi suorastaan velvollisuus vähän mokailla kun ”onhan se sentään morsiamen viimeinen juhla sinkkuna.”

Joku voi sanoa että älä mene, mutta jos ei osallistu, morsian ja osa vieraista ottaa nokkiinsa ja välit viilenevät.

Itselleni tätä on tuskaa katsella suht selvinpäin, kun kestän alkoholia huonosti enkä juo kovin paljoa.

Ugh! Olen puhunut!

Onko kohtalotovereita?

4

2409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinapolltaritout

      Viinalla höystetyt polttarit ovat niiiiiiiiin OUT!
      Vain vähäjärkiset suunnittelevat ja osallistuvat niihin.

    • Hei Kdlyjsytd

      Mietit, voitko osallistua polttareihin, joissa et tunne viihtyväsi. Toisaalta et haluaisi pahoittaa morsiamen mieltä.

      Minulle tuli mieleen, voisiko polttareissa olla ikään kuin kaksi osaa: Ensin jotain sellaista kivaa tekemistä, joka ei vaadi alkoholia tai 'remuamista', vaikkapa jokin luontokohde, jonne mennään autolla eväsretkelle tms. Voisit itse ehdottaa jotain paikkaa, josta pidät. Tämän jälkeen biletysinnokkaat voisivat jatkaa kaupungilla haluamaansa juhlintaa, mutta sinä voisit lähteä kotiin. Etukäteen voisit jutella morsiamen kanssa ja kertoa, ettei biletyksestä pois jäänti ole epäkohtelias ele häntä kohtaan, vaan et vain koe voivasi hyvin sellaisisa juhlissa?

      Miltä tällainen kompromissiratkaisu kuulostaisi?

      Merja, diakoni

      • diakoanaali

        Turpa kiinni kyrpäkirkko. Ketään ei kiinnosta uskovaisten sönkköpaska.


    • Anonyymi

      Niin just. Ja niissä riisutaan juhlakamu ja melkein aina jotenkin löträtään vedellä . Inhottavaa. Ja senkin jälkeen kun ollaan tietoisia ettei se missään nimessä halua sitä ja joku yrittää estää vielä viime hetkellä sen ( niinkuin minä) . Ihme sikailu juhlia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe