Naisille voi miehetkin vastata

120

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perustelu tuo miehille varmuutta

      • Avio.ATMies

        Keille miehille? Itse en ole lähelläkään mitään näistä.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Keille miehille? Itse en ole lähelläkään mitään näistä.

        mikä sinä olet,saanko jo kuvasi.


      • Avio.ATMies

      • Avio.ATMies kirjoitti:

        En minäkään levittele kuvaani tuntemattomille. Tämä ei ole mun kuvani, mutta menee riittävän lähelle :

        http://www.gettyimages.ca/detail/photo/torso-royalty-free-image/170615622

        Mulla on tosin enempi vatsaa, vähintään yhtä paljon kuin sinun kuvasi kaljupäällä.

        Yleensä 30 kymppisille miehelle kasvaa jonkin sortin kumpu.Pehmoiset miehet ovat ihania.

        Kaikkea ihanaa ei vain pysty omistaan vaikka kuinka tahtoisin



      • Avio.ATmies
        valtakunta kirjoitti:

        Yleensä 30 kymppisille miehelle kasvaa jonkin sortin kumpu.Pehmoiset miehet ovat ihania.

        Kaikkea ihanaa ei vain pysty omistaan vaikka kuinka tahtoisin

        3-4 naisvastaajaa sanoi että mahakkuus ei ole ok.


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        3-4 naisvastaajaa sanoi että mahakkuus ei ole ok.

        Se että ihmisiä jotka haluu valmiin pakkauksen. Ei me olla ja tulla koneesta.
        Emme ole esineitä.


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        3-4 naisvastaajaa sanoi että mahakkuus ei ole ok.

        Korjaisin omaa vastaustani sen verran, että ottaisin tuon oikeanpuoleisen kyllä mahakkaampanakin, se miellyttää kokonaisuudessaan eniten. En pidä erityisemmin nallekarhumaisista miehistä, jollainen kuvan kalju mies on. Iso vatsa ei siis ollut tässä ratkaiseva, vaikka aiempi kommenttini ehkä niin antoi ymmärtää.


      • Avio.ATMies
        ouitty kirjoitti:

        Korjaisin omaa vastaustani sen verran, että ottaisin tuon oikeanpuoleisen kyllä mahakkaampanakin, se miellyttää kokonaisuudessaan eniten. En pidä erityisemmin nallekarhumaisista miehistä, jollainen kuvan kalju mies on. Iso vatsa ei siis ollut tässä ratkaiseva, vaikka aiempi kommenttini ehkä niin antoi ymmärtää.

        Eli siis 4-5 naisvastaajaa sanoi että mahakkuus ei ole ok. Eipä se sinänsä ole uutinen, tiedän olevani tukevasti kaikkien mahdollisten miehen muottien ulkopuolella.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Eli siis 4-5 naisvastaajaa sanoi että mahakkuus ei ole ok. Eipä se sinänsä ole uutinen, tiedän olevani tukevasti kaikkien mahdollisten miehen muottien ulkopuolella.

        Jos olisit mun, olisit jo minun kanssani voismistemassa. Eikö.vaimosi pidä sinusta huolta.


      • Avio.ATMies
        valtakunta kirjoitti:

        Jos olisit mun, olisit jo minun kanssani voismistemassa. Eikö.vaimosi pidä sinusta huolta.

        No en ole, joten jossittelu on turhaa. En välttämättä edes haluaisi olla osa mieshaaremiasi. Ei siten että sinä olisit epäkiinnostava, mutta olla yksi noin tusinasta "ihanasta" miehestäsi ei oikein saisi tuntemaan oloani erityiseksi..


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        No en ole, joten jossittelu on turhaa. En välttämättä edes haluaisi olla osa mieshaaremiasi. Ei siten että sinä olisit epäkiinnostava, mutta olla yksi noin tusinasta "ihanasta" miehestäsi ei oikein saisi tuntemaan oloani erityiseksi..

        😍 noh olen jättänyt haaremian haaveen sivuun ukkoseni takia. Hän lupautu enemmän olemaan.


    • etosaaedeskirjoittaa

      Ovatko aivosi surkastuneet siksi kun ajattelet koko ajan seksiä?

      • Toilo tämä sinulle seksin mieleen


      • Siis toiko


    • Kalju partasuu sytyttäis, ihanan iso mies <3

      • Olen samaa mieltä pokserit miehestä tekee ja leikkisä asento mutta koko ei minulle merkitse tässä kohtaan vaikka lyhyempiempikin olisi.

        Tykkään paljon tuollaisesta nallekarhu olemuksesta


      • Mulla on yleensä ollut juttu sopusuhtaisiin, mut pitkähiuksisiin miehiin. Näistä nyt toi nallukka oli vaikuttavin :)


      • kaikysyäsaa
        Sohotrightnow kirjoitti:

        Mulla on yleensä ollut juttu sopusuhtaisiin, mut pitkähiuksisiin miehiin. Näistä nyt toi nallukka oli vaikuttavin :)

        Haluaisitko tuntea sen etuveitikan emättimessäsi ;)


      • Sohotrightnow kirjoitti:

        Mulla on yleensä ollut juttu sopusuhtaisiin, mut pitkähiuksisiin miehiin. Näistä nyt toi nallukka oli vaikuttavin :)

        Niin. En itse välitä pitkistä hiuksista miehellä.


      • kaikysyäsaa kirjoitti:

        Haluaisitko tuntea sen etuveitikan emättimessäsi ;)

        No miksei, tosin en käyttäis noita sanoja :D


    • Nainensanoo

      Mikä niiden mahoja vaivaa???? Mahat kiinteiks niin toinen oikealta.

      • Eli kolme ääntä jo😍


      • 12121212121212
        valtakunta kirjoitti:

        Eli kolme ääntä jo😍

        Tuloshan on itsestäänselvyys.

        1. isoin mies
        ...
        ...'
        4. pienin mies

        Ainoa kysymysmerkki on kakkospaikka ja kolmospaikka. Lähtökohtaisesti toinen vasemmalta olisi toisiksi isoimpana kakkospaikalla, mutta saattaa olla että ihonväri tiputtaa pisteitä liikaa.


      • Wulvava

        Kaunis pronssinen väri, mutta siinä kaikki. Taitaa muuten olla romani pulisongeista päätellen.


    • 12121212121212

      Alkeellisille naisille ratkaisevinta miehen ulkonäössä on pituus ja koko. Toinen oikealta voittaa. Selkeästi mahakkain, mutta isoin.

      Hyväkuntoisin vasemmalta on häviäjä, koska ei saanut oikeanlaisia geenejä joilla kasvetaan pitkäksi ja kookkaaksi mieheksi joka pärjää kivikaudella.

      • Pituus ei ratkaise.


      • 12121212121212
        valtakunta kirjoitti:

        Pituus ei ratkaise.

        Totta kai pituus ratkaisee.

        Nallekarhu saa ylivoimaisesti eniten ääniä, hipsterimies oikealla tulee kakkoseksi. Väärän värinen mies voi saada hajaääniä ulkkismiehistä tykkääviltä. Vasemmanpuoleinen olisi varmasti sopiva mies jollekin naiselle mutta, mutta ei sopiva mies yhdellekään naiselle. Joku puskusta huutelija saattaa valkata vasemmanpuoleisen todistaakseen minun olevan väärässä.


      • nainensanoo

        Niin sinun mieleen on se, mutta jos minulta naisena kysytään niin oikeanpuolimmainen.


      • nainensanoo kirjoitti:

        Niin sinun mieleen on se, mutta jos minulta naisena kysytään niin oikeanpuolimmainen.

        Minäkin valitsisin oikeanpuolimmaisen. Kaljupäällä on liikaa vatsaa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Totta kai pituus ratkaisee.

        Nallekarhu saa ylivoimaisesti eniten ääniä, hipsterimies oikealla tulee kakkoseksi. Väärän värinen mies voi saada hajaääniä ulkkismiehistä tykkääviltä. Vasemmanpuoleinen olisi varmasti sopiva mies jollekin naiselle mutta, mutta ei sopiva mies yhdellekään naiselle. Joku puskusta huutelija saattaa valkata vasemmanpuoleisen todistaakseen minun olevan väärässä.

        ensimmäinen kun ottais parran ja ryhtiä tulisi kyllä olisi varmasti ihanne ja ihanat mustat bokserit kuin nallella ,olisi tasan tarkkaa samalla tasolla.


    • lihatipunen

      No jos noista nyt joku pitäs valita niin oikeanpuoleinen.

      • Minusta hänellä on kamalat pokserit ja pikkasen siistimpp letti hyvin samalla tasolla nallen kanssa


      • lihatipunen
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta hänellä on kamalat pokserit ja pikkasen siistimpp letti hyvin samalla tasolla nallen kanssa

        Oliks tää joku kalsarikisa vai? En ajatellut sillleen. Nelosen silmiä ei näy kunnolla (tai sit en isontanut tarpeeksi) mutta katse puhutteli silti.


      • lihatipunen kirjoitti:

        Oliks tää joku kalsarikisa vai? En ajatellut sillleen. Nelosen silmiä ei näy kunnolla (tai sit en isontanut tarpeeksi) mutta katse puhutteli silti.

        Minusta kalsarit tuo karismaa


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta kalsarit tuo karismaa

        Siis pokserit. Sanon yleisesti kokona kalsariksi😂


      • lihatipunen
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta kalsarit tuo karismaa

        Mun mielestä esim. katse tuo karismaa. Rumat alushousut voi aina vaihtaa boksereihin mutta silmiä ei voi vaihtaa...


      • lihatipunen kirjoitti:

        Mun mielestä esim. katse tuo karismaa. Rumat alushousut voi aina vaihtaa boksereihin mutta silmiä ei voi vaihtaa...

        Noh en oikeastaan paljon rumasilmäsiä suomalaisia tiedä


    • SirCucco

      Ei kukaan. Olen hetero.

    • naikkoska

      Oikeapuoleinen on miellyttävimmän näköinen kasvoiltaan ja ihan hyvä kroppakin.

    • SirCucco

      Tarkemmin ajatellen. Jos läskeimmästä siirtäisi ylimääräisen materian pygmiin ja Harry Potter taikoisi silavan lihasmassaksi. Pygmi ei olisi enää pygmi. Ei minulle, mutta kenties joku kuusikymppinen munahaukka. Tai sitten ei.

      • Ei oikein auennut


      • SirCucco
        valtakunta kirjoitti:

        Ei oikein auennut

        Ehkä ajan kanssa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei oikein auennut

        Mutta en levittelekään tuntemattomille vain ukkoselleni


    • KallenValinta

      Missä valinta, mielestäni kaikki näyttävät samalta?

    • No mahaa enempi kuin laitimmasilla. Pituutta ehkä kuin oikeanpuolimmasella. Partaa enempi kuin kellään ja lihaksia näkyvillä kuin oikenpuolimmaisella. Kootkaa nyt kuva Kaapista 😂

      • Jos joku tekisi ne muokkaukset itsellläni on vaikea kännyllä, varsinkin uudella väsätä kun en hallitse vielä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos joku tekisi ne muokkaukset itsellläni on vaikea kännyllä, varsinkin uudella väsätä kun en hallitse vielä.

        Käytä mielikuvitustasi. 😊


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Käytä mielikuvitustasi. 😊

        Vaikea muistaa sanalliset ohjeet. Mutta yritä Karhuseni kunhan pidät parran siistinä.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Käytä mielikuvitustasi. 😊

        Siis yritän, ei yritä


      • 😊 no niin.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        😊 no niin.

        Eipä tämä viesti näkyy tulleena


    • Wulvava

      Mielenkiintoisia nuo miesten asennot ja naaman vääntelyt, ehkä ne yrittää esitttää uhmakasta jännämiestä. Poikkeuksen tekee tämä kaljupää, jonka keimaileva asento on aika naismainen. Tulee myös mieleen ne eduskunnan istuntosalin patsaat, joista yksi on nainen ja kääntynyt selin. Olen sitä aina vähän ihmetellyt.
      Voiton soisin kuitenkin tuolle rillipäälle.

      • Leikkivät miehet ovat kivoja


      • Wulvava

        Tajusin otsikon vasta nyt. " Naisille voi miehetkin vastata" joskus se pikku pilkku on paikallaan.


      • Wulvava kirjoitti:

        Tajusin otsikon vasta nyt. " Naisille voi miehetkin vastata" joskus se pikku pilkku on paikallaan.

        Joo tiedän että on mutta kun jäljestä on vaikea muuttaa


    • tiimalasinainen

      Vasemmanpuoleinen ja oikeanpuoleinen ovat aika tasavahvoja. Keskimmäiset ei sytytä, osittain asentojen, osittain kasvojen piirteiden takia.

      • Enemmän toivoisin ryhtiä


    • Pitääkö noista muka valita? :)

      Valitsen vaan sen yhden ja sen mikä eniten mun silmään on mieluisin. Se on toi silmälasipäinen, joka roikottaa valkoista paitaa (oletettavasti paitaa) kädessään. :)

      Kukaan noista ei ole ruma tai sietämättömän näköinen. Miksi aina valitaan komeita miehiä näihin kyselyihin?

      • Kaljupäästä tulee mieleen miehen veli. Hän on tuollainen raamikas punttia nosteleva poikamies ukko. Sillä on vaan ulospäin työntyvät isot vatsalihakset. ;)

        Katsokaapa voimamiehiä, onko ne hoikkia ja vatsattomia? Harvoin ovat.


      • Avio.ATmies

        Mä väitän edelleen että se että sinä näet komeita miehiä kaikkialla on joko syy tai seuraus omalle vakiutuneisuudellesi (ja sama pätee valtakuntaan) Joko siten, että et aseta järjettömiä kriteerejä miehen ulkonäölle ylipäätään ja siksi pariudutkin helposti, tai sitten niin päin että kun olet jo kimpassa on helppo kehua useimpia miehiä komeiksi koska sinun ei tarvitse vastata siitä mielipiteestä (siis että et ole oikeasti valintatilanteessa).


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        Mä väitän edelleen että se että sinä näet komeita miehiä kaikkialla on joko syy tai seuraus omalle vakiutuneisuudellesi (ja sama pätee valtakuntaan) Joko siten, että et aseta järjettömiä kriteerejä miehen ulkonäölle ylipäätään ja siksi pariudutkin helposti, tai sitten niin päin että kun olet jo kimpassa on helppo kehua useimpia miehiä komeiksi koska sinun ei tarvitse vastata siitä mielipiteestä (siis että et ole oikeasti valintatilanteessa).

        Suurin osa miehistä on katseen kestäviä, niin kun termiä käytetään kuvailevasti. Voihan se olla, että en ole koskaan asettanut tai löytänyt sitä nk. omaa miestyyppiä, joka olisi yhden muotin mukainen. Tai olen tilanteen mukaan hyvin joustava. Kuten olen sanonut, ihmisen persoona ja luonne ovat ratkaisevassa asemassa eikä niinkään ulkonäkö.

        Ihminen on niin kokonaisvaltainen, ettei pelkän ulkonäön mukaan voi ketään määritellä ja määrittää. Ihanat, kivat ihmiset on mulle aina ihania ulkoisestikin. Mä opin tykkäämään melkein minkä näköisestä vaan, mutta en todellakaan minkä tahansa luontoisesta. Jos jonkun ulkonäkö onkin ensin vaikuttanut epäviehättävältä, ihmiseen tutustuttuani saatan jo pitää hänen ulkonäköään speciaalina. Ventovieraassa ihmisessä ulkoiset seikat voi nähdä epäviehättävinä, mutta kun se sama ihminen on tuttu ja pidät hänestä. Ne ennen epäviehättävät ominaisuudet onkin sen jälkeen persoonallisia viehättäviä piirteitä.

        Miehelläni oli aluksi mielestäni suhteettoman hoikat pohkeet muuhun kroppaan nähden. Jotenkin kuin olisi otettu pohkeet eri miehestä ja kiinnitetty häneen. Mutta nyt kun hän on mulle rakas ja tärkeä, ne on ihanat ne pohkeetkin. Hänen hurmaavat erityiset erilaiset ominaisuutensa on muuttuneet erikoisesta erityiseksi ja rakastettavaksi. Samoin kädet on miehen käsiksi pienet ja sirot, mutta nyt ne on yksi ihana ominaisuus hänessä. Kasvot olivat aluksi ihan erilaiset, mistä ajattelin koskaan tykkääväni. Mutta nekin on tänään mielestäni ihan erityisen ihanat ja komeat. Niin paljon vaikuttaa se, että ihmisestä tykkää muutenkin. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on katseen kestäviä, niin kun termiä käytetään kuvailevasti. Voihan se olla, että en ole koskaan asettanut tai löytänyt sitä nk. omaa miestyyppiä, joka olisi yhden muotin mukainen. Tai olen tilanteen mukaan hyvin joustava. Kuten olen sanonut, ihmisen persoona ja luonne ovat ratkaisevassa asemassa eikä niinkään ulkonäkö.

        Ihminen on niin kokonaisvaltainen, ettei pelkän ulkonäön mukaan voi ketään määritellä ja määrittää. Ihanat, kivat ihmiset on mulle aina ihania ulkoisestikin. Mä opin tykkäämään melkein minkä näköisestä vaan, mutta en todellakaan minkä tahansa luontoisesta. Jos jonkun ulkonäkö onkin ensin vaikuttanut epäviehättävältä, ihmiseen tutustuttuani saatan jo pitää hänen ulkonäköään speciaalina. Ventovieraassa ihmisessä ulkoiset seikat voi nähdä epäviehättävinä, mutta kun se sama ihminen on tuttu ja pidät hänestä. Ne ennen epäviehättävät ominaisuudet onkin sen jälkeen persoonallisia viehättäviä piirteitä.

        Miehelläni oli aluksi mielestäni suhteettoman hoikat pohkeet muuhun kroppaan nähden. Jotenkin kuin olisi otettu pohkeet eri miehestä ja kiinnitetty häneen. Mutta nyt kun hän on mulle rakas ja tärkeä, ne on ihanat ne pohkeetkin. Hänen hurmaavat erityiset erilaiset ominaisuutensa on muuttuneet erikoisesta erityiseksi ja rakastettavaksi. Samoin kädet on miehen käsiksi pienet ja sirot, mutta nyt ne on yksi ihana ominaisuus hänessä. Kasvot olivat aluksi ihan erilaiset, mistä ajattelin koskaan tykkääväni. Mutta nekin on tänään mielestäni ihan erityisen ihanat ja komeat. Niin paljon vaikuttaa se, että ihmisestä tykkää muutenkin. :)

        Ja silläkin on merkitystä, että on valmis tykkäämään ihmisistä ihmisen eikä vain ulkonäön vuoksi. Minusta se on ehkä merkityksellisintä koko hommassa. Hyväksyminen ja erilaisuuden hyväksyminen. Ettei vedä kauheita kriteereitä, vaan on valmis kohtaamaan ihmisen ja antaa sen tehdä suhun vaikutus omana itsenään.

        Tietynlainen avoimuus ihmistä kohtaan helpottaa löytämään myös sen ihmisen, johon rakastuu ihan tykkänään. :)


      • 12121212121212
        zönggö kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on katseen kestäviä, niin kun termiä käytetään kuvailevasti. Voihan se olla, että en ole koskaan asettanut tai löytänyt sitä nk. omaa miestyyppiä, joka olisi yhden muotin mukainen. Tai olen tilanteen mukaan hyvin joustava. Kuten olen sanonut, ihmisen persoona ja luonne ovat ratkaisevassa asemassa eikä niinkään ulkonäkö.

        Ihminen on niin kokonaisvaltainen, ettei pelkän ulkonäön mukaan voi ketään määritellä ja määrittää. Ihanat, kivat ihmiset on mulle aina ihania ulkoisestikin. Mä opin tykkäämään melkein minkä näköisestä vaan, mutta en todellakaan minkä tahansa luontoisesta. Jos jonkun ulkonäkö onkin ensin vaikuttanut epäviehättävältä, ihmiseen tutustuttuani saatan jo pitää hänen ulkonäköään speciaalina. Ventovieraassa ihmisessä ulkoiset seikat voi nähdä epäviehättävinä, mutta kun se sama ihminen on tuttu ja pidät hänestä. Ne ennen epäviehättävät ominaisuudet onkin sen jälkeen persoonallisia viehättäviä piirteitä.

        Miehelläni oli aluksi mielestäni suhteettoman hoikat pohkeet muuhun kroppaan nähden. Jotenkin kuin olisi otettu pohkeet eri miehestä ja kiinnitetty häneen. Mutta nyt kun hän on mulle rakas ja tärkeä, ne on ihanat ne pohkeetkin. Hänen hurmaavat erityiset erilaiset ominaisuutensa on muuttuneet erikoisesta erityiseksi ja rakastettavaksi. Samoin kädet on miehen käsiksi pienet ja sirot, mutta nyt ne on yksi ihana ominaisuus hänessä. Kasvot olivat aluksi ihan erilaiset, mistä ajattelin koskaan tykkääväni. Mutta nekin on tänään mielestäni ihan erityisen ihanat ja komeat. Niin paljon vaikuttaa se, että ihmisestä tykkää muutenkin. :)

        Naisen kuvauksia miehistä on aina syytä lukea kuin piru raamattua.

        Kun nainen sanoo "miehen kädet olivat miehen käsiksi pienet ja sirot", todennäköisesti ne olivat keskivertokokoa ellei peräti keskivertoa jykevämmät. Sama pätee hartioihin jne. Vasta keskiverron selkeästi ylittävä mies on naisen silmissä tavis.

        Tätä tukee tutkimus jossa naiset rankkasivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Naisen kuvauksia miehistä on aina syytä lukea kuin piru raamattua.

        Kun nainen sanoo "miehen kädet olivat miehen käsiksi pienet ja sirot", todennäköisesti ne olivat keskivertokokoa ellei peräti keskivertoa jykevämmät. Sama pätee hartioihin jne. Vasta keskiverron selkeästi ylittävä mies on naisen silmissä tavis.

        Tätä tukee tutkimus jossa naiset rankkasivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi.

        Kyllä ne on oikeasti miehen käsiksi pienet. Mullakin on kädet kuin lapsella, vaikka olenkin aikuinen nainen. Lasten kintaat mahtuu käteen.

        Olen nähnyt useampia naisia joilla on isommat kädet, kuin miehelläni. :)


      • 12121212121212
        zönggö kirjoitti:

        Kyllä ne on oikeasti miehen käsiksi pienet. Mullakin on kädet kuin lapsella, vaikka olenkin aikuinen nainen. Lasten kintaat mahtuu käteen.

        Olen nähnyt useampia naisia joilla on isommat kädet, kuin miehelläni. :)

        "Olen nähnyt useampia naisia joilla on isommat kädet, kuin miehelläni. :)"

        Ei tuo mitään todista. "Useampia" voi hyvin tarkoittaa muutamaa isokätistä naista.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Olen nähnyt useampia naisia joilla on isommat kädet, kuin miehelläni. :)"

        Ei tuo mitään todista. "Useampia" voi hyvin tarkoittaa muutamaa isokätistä naista.

        Ei sen mitään tarvitse todistaakaan, kunhan sanon vaan. Ja sinä se et halua uskoa mitään. :)

        No näin se nyt kuitenkin on.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Naisen kuvauksia miehistä on aina syytä lukea kuin piru raamattua.

        Kun nainen sanoo "miehen kädet olivat miehen käsiksi pienet ja sirot", todennäköisesti ne olivat keskivertokokoa ellei peräti keskivertoa jykevämmät. Sama pätee hartioihin jne. Vasta keskiverron selkeästi ylittävä mies on naisen silmissä tavis.

        Tätä tukee tutkimus jossa naiset rankkasivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi.

        Tietysti kannattaa lukea ja miettiä olisiko perää vai ei, mutta joskus kanttaa uskoakin mitä sanotaan. Muuten ei keskustelussakaan ole mitään itua, jos kaikki on pohjatonta pulinaa. :)


      • flowersreally

        Yksikään noista ei ole komea. Taviksia koko porukka.


      • 12121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Yksikään noista ei ole komea. Taviksia koko porukka.

        Iso kaljupää on suosionsa perusteella komea.

        Olisi muuten hauskaa jos miehet arvostelisivat naisia kuin naiset miehiä. "Yksikään noista ei ole kaunis, taviksia kaikki".

        Luultavasti NALin asteikko olisi lähimpänä naisten vastaavaa.


      • flowersreally
        12121212121212 kirjoitti:

        Iso kaljupää on suosionsa perusteella komea.

        Olisi muuten hauskaa jos miehet arvostelisivat naisia kuin naiset miehiä. "Yksikään noista ei ole kaunis, taviksia kaikki".

        Luultavasti NALin asteikko olisi lähimpänä naisten vastaavaa.

        Minkä suosion?

        Ei mua haittaa jos sä sanot neljää tavisnaista tavikseksi. Miksi haittaisi?


      • flowersreally kirjoitti:

        Yksikään noista ei ole komea. Taviksia koko porukka.

        Niin, ne on komeita taviksia. :)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Iso kaljupää on suosionsa perusteella komea.

        Olisi muuten hauskaa jos miehet arvostelisivat naisia kuin naiset miehiä. "Yksikään noista ei ole kaunis, taviksia kaikki".

        Luultavasti NALin asteikko olisi lähimpänä naisten vastaavaa.

        Niinhän ne miehet monesti arvosteleekin. Oon laittanut merkille. :)


      • tulostaulukko
        12121212121212 kirjoitti:

        Iso kaljupää on suosionsa perusteella komea.

        Olisi muuten hauskaa jos miehet arvostelisivat naisia kuin naiset miehiä. "Yksikään noista ei ole kaunis, taviksia kaikki".

        Luultavasti NALin asteikko olisi lähimpänä naisten vastaavaa.

        Oikeas reunassa oleva sai enemän äänii kuin toinen oikealta.
        Että äläpä vääristele tuloksia !!Laske itse.


      • tulostaulukko kirjoitti:

        Oikeas reunassa oleva sai enemän äänii kuin toinen oikealta.
        Että äläpä vääristele tuloksia !!Laske itse.

        Minustakin silmälasipäinen sai eniten ääniä. Eikä yllätä ollenkaan. :)


      • flowersreally
        zönggö kirjoitti:

        Niin, ne on komeita taviksia. :)

        Äläs nyt höpsi.


      • 12121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Äläs nyt höpsi.

        No millainen on komea mies? Entäs kaunis nainen?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        No millainen on komea mies? Entäs kaunis nainen?

        Hän minäkin haluisin tietää😂 Kun ollaan on niin vastakkain asettelua


      • flowersreally kirjoitti:

        Äläs nyt höpsi.

        E-en höpsikkään, oon ihan vakavissani. Mä tykkään aikalailla "tavallisen" näköisistä ihmisistä. Niinkun itsekin käsitykseni mukaan olen.

        Tottahan minäkin huomaan ja näen ne huomattavan kauniit ja komeat, jotka poikkeavat selvästi enemmistöstä. Ja joita muutkin valtaosin pitää erittäin kauniina ja komeina. Mutta enemmän olen mieltynyt suht tavalliseen ulkonäköön, kuin nk. täydelliseen ja veistokselliseen ulkonäköön. Liian "täydellinen" on suoraan sanottuna tylsä. Tylsä niin, ettei se puhuttele, kliininen. Kuin täysin valkoinen huone missä ei ole yhtään väripilkkua. Sitä samaa loputtomiin.

        Ei sitä monta kertaa jaksa katsoa, kun ei siinä ole mitään omalaatuista tai persoonallista. Kivempaa katsella ihmistä jossa on vivahteita ja eri ilmeillä erilainen ja jopa ihan torvelon näköinenkin, mutta hauska. :)


      • roosaaaaa
        12121212121212 kirjoitti:

        Iso kaljupää on suosionsa perusteella komea.

        Olisi muuten hauskaa jos miehet arvostelisivat naisia kuin naiset miehiä. "Yksikään noista ei ole kaunis, taviksia kaikki".

        Luultavasti NALin asteikko olisi lähimpänä naisten vastaavaa.

        Niin miksi vääristelet? Jos tuo kalju on sinusta komein, niin naisista ei.
        Oma mielipiteeni on, että valitsisin oikeanpuoleisen, miellyttää eniten silmää.


      • zönggö kirjoitti:

        Kaljupäästä tulee mieleen miehen veli. Hän on tuollainen raamikas punttia nosteleva poikamies ukko. Sillä on vaan ulospäin työntyvät isot vatsalihakset. ;)

        Katsokaapa voimamiehiä, onko ne hoikkia ja vatsattomia? Harvoin ovat.

        Koska syvät vatsalihakset jäävät liian vähälle huomiolle.


      • wlfwd kirjoitti:

        Koska syvät vatsalihakset jäävät liian vähälle huomiolle.

        Joo, ei taida vatsan treenaaminen olla se ykkös lihaksisto. :)


    • 12121212121212

      Tässä hyvä kuva kaljupäämiehestä:

      https://queerty-prodweb.s3.amazonaws.com/wp/docs/2013/09/tumblr_msywbkjgpz1ql3ntoo5_1280.jpg

      Pitkä, ladonovihartiat, massiivinen rintakehä. Vartaloltaan tuo on tavis samalla tavalla kuin 21-vuotias Jennifer Lopez vähän rennomman lomareissun jälkeen. Ei juuri eroa taannoisen kv. tutkimuksen ideaalisesta miesvartalosta.

      Tämä ovela huijaus mahdollistaa uskottelun että "kyllähän tavallinen mies kelpaa, ei tarvitse olla miesmalli".

      ...kunhan tavallisella miehellä on top 1% geenit.

      • Onko toi sama mies kun Valtakunnan linkissä toi kaljupää? Ei taida olla, mutta hyvin paljon samankaltainen. :)

        Ihmettelen, että mieheni veli on edelleen sinkku, jos tuollainen on naisten mieleen. Veljellä on vakaa talous (vois jäädä vaikka eläkkelle) rahaa riittää, tulee lasten kanssa toimeen ja on herttainen setä meidänkin lapsille. Mukavaa seuraa minäkin tykkään hänen seurastaan ja keskusteluistaan hänen kanssaan.

        Toki hän taitaa olla nirso. :)


      • kihjjvhuuhh

        Mistä tosta ny näkis kuinka pitkä on, "massiivinen rintakehä ja ladonovihartiatkin" on aika pitkälti kun normiukolla. Toki jos ois jokin kaksimetrinen niin sitten ois iso.


      • 856739867304
        zönggö kirjoitti:

        Onko toi sama mies kun Valtakunnan linkissä toi kaljupää? Ei taida olla, mutta hyvin paljon samankaltainen. :)

        Ihmettelen, että mieheni veli on edelleen sinkku, jos tuollainen on naisten mieleen. Veljellä on vakaa talous (vois jäädä vaikka eläkkelle) rahaa riittää, tulee lasten kanssa toimeen ja on herttainen setä meidänkin lapsille. Mukavaa seuraa minäkin tykkään hänen seurastaan ja keskusteluistaan hänen kanssaan.

        Toki hän taitaa olla nirso. :)

        Mun mielestä ei ole sama mies, valtakunnan kuvassa on pitkänenäisempi mies, jolla on hiukan punatukkaisuutta geeneissä niin kuin oikeanpuolimmaisemmassakin miehessä. Pikkukkakkosen kuvan mies on blondi.


      • 856739867304 kirjoitti:

        Mun mielestä ei ole sama mies, valtakunnan kuvassa on pitkänenäisempi mies, jolla on hiukan punatukkaisuutta geeneissä niin kuin oikeanpuolimmaisemmassakin miehessä. Pikkukkakkosen kuvan mies on blondi.

        On se sama.


      • Tavallinen mies on.


      • 12121212121212
        kihjjvhuuhh kirjoitti:

        Mistä tosta ny näkis kuinka pitkä on, "massiivinen rintakehä ja ladonovihartiatkin" on aika pitkälti kun normiukolla. Toki jos ois jokin kaksimetrinen niin sitten ois iso.

        Pään koon suhde vartaloon kertoo suunnilleen pituuden.

        Ja että hartiat on kuin normiukolla? Hartioiden leveys on aika tarkkaan sama kuin tällä Peruspertillä, ainoastaan lihaksia vähemmän:

        http://www.howtobeast.com/wp-content/uploads/2015/02/arnold-1080x675.jpg

        ps. siinä normiakka:

        https://i.warosu.org/data/fa/img/0061/89/1369082256689.jpg


      • 12121212121212

        Tässä vielä kv. tutkimus jossa selvitettiin millainen on ideaalinen miesvartalo eri maissa:

        http://cdn-mf0.heartyhosting.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg

        Miten h-vetissä on mahdollista että ideaalinen, luonnostaan pitkä/iso ja harteikas mutta ei bodattu, voi olla "tavis"?

        Yksikään nainen ei hyväksyisi ajatusta että ideaalinen naisvartalo on "tavis".

        Ketju osoittaa mitä tarkoitan naisten epärealistisilla ulkonäkömieltymyksillä. Naiset, siis oikeasti, pitävät _ideaalia_ miesvartaloa "tavallisena".



      • valtakunta kirjoitti:

        En ole sit normi

        Mutta ukkoseni on komea


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tässä vielä kv. tutkimus jossa selvitettiin millainen on ideaalinen miesvartalo eri maissa:

        http://cdn-mf0.heartyhosting.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg

        Miten h-vetissä on mahdollista että ideaalinen, luonnostaan pitkä/iso ja harteikas mutta ei bodattu, voi olla "tavis"?

        Yksikään nainen ei hyväksyisi ajatusta että ideaalinen naisvartalo on "tavis".

        Ketju osoittaa mitä tarkoitan naisten epärealistisilla ulkonäkömieltymyksillä. Naiset, siis oikeasti, pitävät _ideaalia_ miesvartaloa "tavallisena".

        Noh mutta lihakset ei ole minun juttu sen vuoksi toin esiin rivissä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tässä vielä kv. tutkimus jossa selvitettiin millainen on ideaalinen miesvartalo eri maissa:

        http://cdn-mf0.heartyhosting.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg

        Miten h-vetissä on mahdollista että ideaalinen, luonnostaan pitkä/iso ja harteikas mutta ei bodattu, voi olla "tavis"?

        Yksikään nainen ei hyväksyisi ajatusta että ideaalinen naisvartalo on "tavis".

        Ketju osoittaa mitä tarkoitan naisten epärealistisilla ulkonäkömieltymyksillä. Naiset, siis oikeasti, pitävät _ideaalia_ miesvartaloa "tavallisena".

        tykkään lihaksesta mikä liikkuu sellaista kaunista lihasta minusta.


      • valtakunta kirjoitti:

        En ole sit normi

        Mutta eipä lapsenikaan normia vaan kauniita jos nuo on normia


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tässä vielä kv. tutkimus jossa selvitettiin millainen on ideaalinen miesvartalo eri maissa:

        http://cdn-mf0.heartyhosting.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg

        Miten h-vetissä on mahdollista että ideaalinen, luonnostaan pitkä/iso ja harteikas mutta ei bodattu, voi olla "tavis"?

        Yksikään nainen ei hyväksyisi ajatusta että ideaalinen naisvartalo on "tavis".

        Ketju osoittaa mitä tarkoitan naisten epärealistisilla ulkonäkömieltymyksillä. Naiset, siis oikeasti, pitävät _ideaalia_ miesvartaloa "tavallisena".

        Noista en pysty hahmottaa mitään


      • flowersreally
        12121212121212 kirjoitti:

        Tässä vielä kv. tutkimus jossa selvitettiin millainen on ideaalinen miesvartalo eri maissa:

        http://cdn-mf0.heartyhosting.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg

        Miten h-vetissä on mahdollista että ideaalinen, luonnostaan pitkä/iso ja harteikas mutta ei bodattu, voi olla "tavis"?

        Yksikään nainen ei hyväksyisi ajatusta että ideaalinen naisvartalo on "tavis".

        Ketju osoittaa mitä tarkoitan naisten epärealistisilla ulkonäkömieltymyksillä. Naiset, siis oikeasti, pitävät _ideaalia_ miesvartaloa "tavallisena".

        Luulis sun jos kenen tietävän, että ylipainoinen ei voi koskaan olla ideaali.


      • flowersreally kirjoitti:

        Luulis sun jos kenen tietävän, että ylipainoinen ei voi koskaan olla ideaali.

        Kyllä voi kun on oikeissa paikoissa.


      • flowersreally kirjoitti:

        Luulis sun jos kenen tietävän, että ylipainoinen ei voi koskaan olla ideaali.

        Ihme vääntäjiä.


      • flowersreally
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä voi kun on oikeissa paikoissa.

        Vatsakumpu on ideaali/kaunis vain yhdellä ihmistyypillä: raskaana olevalla naisella.


      • flowersreally kirjoitti:

        Vatsakumpu on ideaali/kaunis vain yhdellä ihmistyypillä: raskaana olevalla naisella.

        Pieni vatsakumpu pömppö osaa olla ihan söpö, vähän karvoja navan ympärillä. Isivartaloisilla miehillä usein on pieni pömppö. Minusta se tekee miehestä jotenkin lutuisen ja vatsa on hypisteltävän ihana. Liian timmi kroppa on jotenkin "kliininen" ja silleen etäinen. Joskin näyttää hyvälle, mutta ei tunnu halattavan lutuiselle. Niinkuin pikku pömppöiset isivartaloiset. :D

        Miehessä tarvii olla jotain lutuistakin.


      • flowersreally kirjoitti:

        Vatsakumpu on ideaali/kaunis vain yhdellä ihmistyypillä: raskaana olevalla naisella.

        Minä olen raskaana.

        En minä vatsa kumpua näe paidan alta, aina vatsa normaalisti pullottaa


      • flowersreally
        zönggö kirjoitti:

        Pieni vatsakumpu pömppö osaa olla ihan söpö, vähän karvoja navan ympärillä. Isivartaloisilla miehillä usein on pieni pömppö. Minusta se tekee miehestä jotenkin lutuisen ja vatsa on hypisteltävän ihana. Liian timmi kroppa on jotenkin "kliininen" ja silleen etäinen. Joskin näyttää hyvälle, mutta ei tunnu halattavan lutuiselle. Niinkuin pikku pömppöiset isivartaloiset. :D

        Miehessä tarvii olla jotain lutuistakin.

        Joo, mutta ton kaljun vatsakumpu ei olekaan mikään söpö pieni pömppis.


      • zönggö kirjoitti:

        Pieni vatsakumpu pömppö osaa olla ihan söpö, vähän karvoja navan ympärillä. Isivartaloisilla miehillä usein on pieni pömppö. Minusta se tekee miehestä jotenkin lutuisen ja vatsa on hypisteltävän ihana. Liian timmi kroppa on jotenkin "kliininen" ja silleen etäinen. Joskin näyttää hyvälle, mutta ei tunnu halattavan lutuiselle. Niinkuin pikku pömppöiset isivartaloiset. :D

        Miehessä tarvii olla jotain lutuistakin.

        Normaalia on vatsa pömpöttää.
        Lapsillakin.😁


      • flowersreally kirjoitti:

        Joo, mutta ton kaljun vatsakumpu ei olekaan mikään söpö pieni pömppis.

        Ei, mutta se sopii muuhun ruumiinrakenteeseen. Mieshän on raamikas, joten vatsa istuu omalla tavallaan ihan mainiosti mieheen. Se ei tavallaan poikkea miehen muusta rakenteesta, niin että se huutaisi suorastaan apua siinä vyötäisillä.

        Pienemmälle (hintelämmälle) ihmiselle vastaava maha olisi jo silmiinpistävä. Jopa kiusallisen?


      • 12121212121212
        zönggö kirjoitti:

        Ei, mutta se sopii muuhun ruumiinrakenteeseen. Mieshän on raamikas, joten vatsa istuu omalla tavallaan ihan mainiosti mieheen. Se ei tavallaan poikkea miehen muusta rakenteesta, niin että se huutaisi suorastaan apua siinä vyötäisillä.

        Pienemmälle (hintelämmälle) ihmiselle vastaava maha olisi jo silmiinpistävä. Jopa kiusallisen?

        Olet oikeassa.

        Käytännössähän pienellä miehellä on hyvin vähän tehtävissä. Vatsan kerääminen ei tee pienestä miehestä nallekarhua, varsinkin jos geenien ansiosta rasva kerääntyy lähinnä vatsaan. Lihasten hankkiminen, missä on todella kova työ, ei auta koska naiset eivät pidä bodatuista miehistä. Pienet muutokset eivät auta; nainen on kuin likinäköinen Neanderthal-ihminen: erottaa vain sen onko mies iso vai pieni.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Olet oikeassa.

        Käytännössähän pienellä miehellä on hyvin vähän tehtävissä. Vatsan kerääminen ei tee pienestä miehestä nallekarhua, varsinkin jos geenien ansiosta rasva kerääntyy lähinnä vatsaan. Lihasten hankkiminen, missä on todella kova työ, ei auta koska naiset eivät pidä bodatuista miehistä. Pienet muutokset eivät auta; nainen on kuin likinäköinen Neanderthal-ihminen: erottaa vain sen onko mies iso vai pieni.

        Älkää höpiskö,nyt menee ihan oudoksi höpinät teillä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Olet oikeassa.

        Käytännössähän pienellä miehellä on hyvin vähän tehtävissä. Vatsan kerääminen ei tee pienestä miehestä nallekarhua, varsinkin jos geenien ansiosta rasva kerääntyy lähinnä vatsaan. Lihasten hankkiminen, missä on todella kova työ, ei auta koska naiset eivät pidä bodatuista miehistä. Pienet muutokset eivät auta; nainen on kuin likinäköinen Neanderthal-ihminen: erottaa vain sen onko mies iso vai pieni.

        Kyllä se vaan menee niin, että sopusuhtaisuus ja symmetria on se mikä ihmisiä kiehtoo. Jos joku on kovin epäsuhtainen se helpommin silmiin pistää kiusallisesti. Kuka niistä seikoista helposti kiusaantuu ja häiriintyy.

        Näin yleisesti ottaen, yksilöt tietysti jokainen itse määrittelee mistä pitää ja mistä ei. Ja osa porukasta sopeutuu paremmin sopusuhdasta ja symmetriasta poikkeaviin piirteisiin.

        Mutta jos sulla on kuorma-auto onhan se jotenkin sopivaa, että kuorma-autossa on kytkettynä omaa kokoaan oleva peräkärry, eikä esimerkiksi henkilöauton peräkärry. Jokainen huomaa heti sen pienen kärryn siellä perässä, heeetkin mitäs toi nyt on. Mutta se kuorkin oma kärry ei pistä silmään mitenkään. Sehän kuuluu siihen kalustukseen.


      • tiimalasinmuoto
        12121212121212 kirjoitti:

        Pään koon suhde vartaloon kertoo suunnilleen pituuden.

        Ja että hartiat on kuin normiukolla? Hartioiden leveys on aika tarkkaan sama kuin tällä Peruspertillä, ainoastaan lihaksia vähemmän:

        http://www.howtobeast.com/wp-content/uploads/2015/02/arnold-1080x675.jpg

        ps. siinä normiakka:

        https://i.warosu.org/data/fa/img/0061/89/1369082256689.jpg

        Tuosta normiakasta, vaikka nyt provoatkin, niin tietysti ymmärrät, että photoshoppauksen erottaa yliampuvista suhteista. Tuo nainen on tiimalasi, mutta sitä on vielä vähän "muotoiltu" jälkikäteen. Tässä toisen tiimalasin tunnustukset photoshopin ja edustavien asentojen suhteen:

        http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201706212200222169_iq.shtml


    • 758476034078630

      Kuva on hauska, ihan miellyttävän näköisiä miehiä eli ei tarpeeksi rumia minun makuuni ;)

      • En itse välitä värillisestä.


    • Mukavannäköisiä ja -oloisia miehiä. Mutta kyllä nuo miesten alushousut ovat kamalia. Ei omat mummokalsarinikaan kauniit ole, ei sen puoleen.😁

      • Ne oli minusta hirviö kalsareita vai yhdet bokseri toi voiton


    • Elluhalloyb

      Jos pakko valita👀
      Valitsen toisen oikealta...iso kalju...😰

      • ei mikään pakko.

        Mutta kyseisellä miehellä olisi vientiä ja paljon


      • Mikä lie ollut kuvan tarkoitus, kun kaikilla on oudot asennot ja ilmeet?


    • opetelkaa

      Naisena jaksan yhä ihmetellä juuri tätä.Miehet luulevat et ovat vetävän näköisiä vähissä vaatteissa lihaksiaan näyttelemällä.Totuus siististi puettu ,hyvin istuvat vaatteet, tukka huolitellun näköinen ,ei lihava kaljamaha tehoaa naisiin paremmin kun vähäpukeisuus.Toki ne naiset jotka avioliiton ulkopuolisia suhteita ja seikkailuseuraa etsivät voivat noista kiinnostuaEikä myöskään tarvi kuvassa olla mersua tai moottoripyörää varmasti jätän vastaamatta

      • Juuri niin olen samaa mieltä. Ja kaikille ei vaan sovi se saman tyylinen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe