MIHIN HÄVISIT S-SATULA???

satulaseppä

Saitko tarpeeksesi miesten kurjista kommenteista hienoa pyöräilyharrastustasi kohtaan? Pongasin romukasasta KUNNON KYYTI satulan jolla moni tuhdimpikin tyvipuoli, saanut simat sinkumahan, hunajaiset huulillensa märemmiksi mättähiset. Rauhas ruutuhameen alla, osans saivat reidet roimat, tulipahan uudet voimat.
Kapine on vanha (ei kapinen!) ruosteessa löytyy, enkä tiedä minkälevyistä viel kestäisi, tarvisko vahvistaa Sinulle? Mut extraa löytyypi mm. kiristettävällä klittaruuvilla joka tosin kaipaa voitelua (pitåisikö se tehdä jo ennakkoon?)

Horsmikossa tirisee!!!

6

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruutuhameenalla

      Hän liene sai tarpeekseen kun joku epäili hänen olleen mies, eli taisi kalikka kalahtaa kunnolla.
      Mutta kyllä sitä vaan usein näkee itsekseen hymyileviä naisia pylly somasti satulaa vasten pyörien, eli olisi kiva jos ihan oikeat naisetkin tänne kirjoittaisivat kokemuksistaan.

    • Seksi-Satula

      Seuraavaksi otan satulan pois kokonaan ja laitan sen tilalle hieromasauvan kondomilla varustettuna ja lähden ajelemaan. siinäpä teille mietittävää. PS joo olen vieläkin mies ja ihan vain teidän mieliksenne vain.

    • Seksi-Satula

      Tuo kiristettävä Klittaruuvi onkin minulle ihan uusi käsite, tarkoitat kai että kiristettävä Klitorisruuvi. Kertoisitko vähän tarkemmin mikä se oikein on ? Ja missä kohtaa satulassa sellainen oikein on ? Kuullostaa kyllä aika mielenkiintoiselta ja kokeiltavalta asialta.

    • Satulaseppä

      Häiriköt on onnex jäänet pois, et ne kannatta jättää omaan arvottomuuteensa.
      Kyllä se on ihan oikealla kohdalla! Klittaan liitttyvät asiathan ei välttis oo ihan aina esillä (kuten asianomistajana hyvin tiedät!) vaan hyvinkin suojattuna, mutt etsiwä löytäää.
      Tässä löytämässäni yksilössä, joka siis poikkeaa nykysatuloista, on "sillä" kohdalla pitkähkö säädettävä ruuvi (tosin isuinnahan alla) jolle itse kekkasin tuon nimen. Mittoihisi soveltamisessa tehtäisiin yhteistyötä so-vitussa ja tarvittavassa laajuudessa huipullisen lopputuloksen varmistami-seksi.
      Sekopäitten siiwilöimiseksi olisi warmaan hyvä löytää suorempi kanava kontaktiimme, mikä se voisi olla, ehkä tilapäisen priipeid numeron voisi antaa?

      • Seksi-Satula

        SATULASEPÄLLE , olen tutustunut nyt sitten eri satuloiden anatomiaan ja olen kehitellyt seuraavaa. Olen ostanut sellaisen satulan mikä on voimakkaasti syvennetty koko matkalta keskeltä eli pitkin pyllynvakoa olevalta alueelta. Siihen mahtuu tosi hyvin sellainen vähän kananmunan muotoinen vibraraattori mikä toimii kahdella sormiparistolla. Ja voin kertoa kokemuksesta että toimii oikein hyvin ja vibraattorin paikkaa voi myös tarvittaessa vaihdella, satulan kärkeä tai perää kohti ihan mikä vain tuntuu mukavimmalta alapäästä.

        Kyllä siitä orgasmin saa ja useammankin, toki enää ei voida puhua tahattomista pyöräilyn aiheuttamista orgasmeista josta minullekkin alunalkaen kiinnostus asiaan lähti liikkeelle.

        Tässä teille muillekkin naisille hyvä seksisatula idea käytettäväksi, jos te muutkin kokeilette tuota seksisatula vibraa niin kertokaapa kokemuksistanne.


      • Satulaseppä
        Seksi-Satula kirjoitti:

        SATULASEPÄLLE , olen tutustunut nyt sitten eri satuloiden anatomiaan ja olen kehitellyt seuraavaa. Olen ostanut sellaisen satulan mikä on voimakkaasti syvennetty koko matkalta keskeltä eli pitkin pyllynvakoa olevalta alueelta. Siihen mahtuu tosi hyvin sellainen vähän kananmunan muotoinen vibraraattori mikä toimii kahdella sormiparistolla. Ja voin kertoa kokemuksesta että toimii oikein hyvin ja vibraattorin paikkaa voi myös tarvittaessa vaihdella, satulan kärkeä tai perää kohti ihan mikä vain tuntuu mukavimmalta alapäästä.

        Kyllä siitä orgasmin saa ja useammankin, toki enää ei voida puhua tahattomista pyöräilyn aiheuttamista orgasmeista josta minullekkin alunalkaen kiinnostus asiaan lähti liikkeelle.

        Tässä teille muillekkin naisille hyvä seksisatula idea käytettäväksi, jos te muutkin kokeilette tuota seksisatula vibraa niin kertokaapa kokemuksistanne.

        SEKSI- SATULALLE
        Kiwa kuulla kommerwenkeistäsi! Wai olet "antautunut " alalle ja puhelet asiantuntevan kliinisesti ja (ethän loukkaannu?) kuivahkosti, ihanan kosteasta projektistasi!
        On muuten sellaisia warsiNAISIA Naisille tarkoitetuja satuloita joissa on "sillä" kohdalla vako, siihenhän voitais sit säweltää waik millaset mukavuuswälineet kiwojen pyöräretkiesi piristeexi.
        Jos pienintäkään hienosäädön tarwetta esiintyy niin woisinko tarakalta käsin tehdä erinäisiä tarkistuksia... Wai olisiko parempi toimia laulua mukaillen; "Sinä poljet minä ohjaan niinkuin tanssi matka käy, mummolaan (horsmikkoon tai ojasta allikkoon?) kun pyöräilemme pilwen hattaraa ei näy." No mistäs se lammikko sitten tuli, kaippa jotain siihen suli?
        Aika reisiä, kuvitella sun hamosen huomas ahkeroivia liukkaita reisiä. Oletko warma että ketjut kestää sun pulppuavan energias ??? Tarttisko Wahvistella???

        Liekkö sattumaa vai satumaa et satuin tulemaan koneelle juuri samalla hetkellä kun olit sepustelemassa somia sovelluksiasi?
        Terveisin Satulaseppä
        ps. minusta tuplawee on paljon Naisellisempi kuin tavallinen, olex pannut merkille? Siksi minusta mukava käyttää, jos imehtelit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe