Huono kampaaja Turussa!

Tampereeltanääs

Olen juuri muuttanut Turkuun ja köyhänä opiskelijana haluisin tietää mihin kampaamoihin ei kannata rahoja tuhlata. Kerro siis miksi et suosittele kyseistä kampaajaa/kampaamoa. Turussa on niin monta kampaamoa jo keskustassa, että on vaikeaa tietää mikä hyvä ja huono paikka. Tänx :)

5

1164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virheestäopiksi

      Olet täysin oikeilla jäljillä kysymyksesi kanssa! Itse aikoinaan muutin Jyväskylään opiskelemaan ja 1. kampaamokäynti täysi katastrofi, kun ei yhtään tiennyt kampaamoja, heidän kampaajien tyylejä/taitoja jne. eli täysin sutta tuli 1. kerralla ja maksoi tietty mansikoita. Tämäkin paikka mulle suositeltiin tyyliin "tosi hyvä omistaja, osallistunut kilpailuihin, kallis tosin" tms. Mutta kun minut käsitteli joku nuori tyttö, joka teki minulle jonkun rouvamallisen permiksen ja muka leikkasi (lyhensi kuivia latvoja otsalta takaraivolla, ei muotoillut sivuhiuksia mitenkään) ja maksu permanentti leikkaus hinnaston mukaan... Itkua väänsin, kun läksin. Ja sanomattakin selvää, että siihen paikkaan en enää jalallanikaan astunut.

      Suosittelenkin, että kun näet jonkun jolla mielestäsi upeat hiukset, kysyt suoraan missä hän käy kampaajalla, vaikka et henkilöä tuntisikaan. Et menetä mitään ja vastaavasti saat arvokasta, kokemusperäistä tietoa hyvästä kampaamosta/kampaajasta, jonka työn jälki miellyttää sinua. Kannattaa myöskin aina kysyä minkä niminen kampaaja leikkauksen/värjäyksen tehnyt, sillä samassa kampaamossa on monta eri tyylistä/taitoista kampaajaa.

    • Neitonnen

      Avantgardessa on ainakin muutama tosi hyvä kampaaja! Samoin 11.hetkessä.

      • Jahoooojahaaaaa

        Älä mene Brukiin.... kehuvat itseään netissä maasta taivaisiin ja on pokaalia seinällä yms. Olin asiakkaana siellä ja kuulin kun henkilökunta haukkui muka salaa jotain toista asiakasta.... en tiedä mistä oli kyse mutta en uskaltanut sanoa enää kampaajalleni mitään ja halusin vain nopeasti pois. Laatu keskinkertaista, hinnat pilvissä. En mene uudestaan :(


      • Janinananana
        Jahoooojahaaaaa kirjoitti:

        Älä mene Brukiin.... kehuvat itseään netissä maasta taivaisiin ja on pokaalia seinällä yms. Olin asiakkaana siellä ja kuulin kun henkilökunta haukkui muka salaa jotain toista asiakasta.... en tiedä mistä oli kyse mutta en uskaltanut sanoa enää kampaajalleni mitään ja halusin vain nopeasti pois. Laatu keskinkertaista, hinnat pilvissä. En mene uudestaan :(

        Mulle jäi paikasta epäaito fiilis, ystävällisyys ei ollut aitoa. Ei mitään mullistavaa, paitsi hinta. Työn jälki keskinkertaista.


    • Mullaomahyväkampaaja

      Huono,ja huono mun sisko tykkää ja ylistää omaa kampaajaansa ja hänellä tukka hyvin leikattu ja hän osaa sen ite hyvin laittaa, no minä menin myös hänen kampaajalle, en tykännyt ollenkaan sen kädenjäljestä enkä koko ihmisestä kemiat ei kohdannut missään muotoa kyllä se pitää itse löytää oma kampaaja, hammaslääkäri gynekologi ym palvelut.
      Pitää paikkansa et toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe