Thain mies nyt 3 jussii

tarvenuija

Nyt 4 vuotta olen ollut onnellisesti kimpassa thain kanssa. Ikinä en ole ollut yksinäisempi, kaverit ovat unohtuneet, koska vaimoni vaatii kaiken aikani. Tosiaan nyt kolmas juhannus kun istun ihanan thaimaalaisen vaimoni kanssa vuokra yksiössämme nauttien keskikesän juhlasta. Vaimoni joka ei koskaan vanhene eikä liho? ei tosin juhlasta nauti, koska " farangi höpötyksiä ei ihmisten", eli thaimaalaisten juhla?

Vaimoni 2 tyttöä muutti kanssamme tänne Suomeen vuosi sitten 4 ja 6 v, kela ei maksanut heidän thaimaalaisen isänsä velvoitteisiin kuuluvia elatusmaksuja? Onneksi olin tuolloin työtön. Menimme oikeusaputoimistoon ja juristit tekivät tarvittavat ilmoitukset isälle, ilmaiseksi. Nyt kela maksoi takautuvasti tyttöjen isälle määrätyt elatusmaksut ja saamme vastedes 151e/kk kummastakin tytöstä joka kuukausi, kunnes tytöt täyttävät 18 vuotta. Perivät sen kuulemma joskus takaisin tyttöjen isältä? Varmaan. Jos pystyvät?

Keskiviikkona tuli vaimon tilille 3800e prosessin ajalta takautuvia elatusmaksuja, vaimoni laittoi tyttöjen isän tilille heti 1000e kiitokseksi kun hän ei reagoinut oikeusaputoimiston laittamiin kirjeisiin eikä lehtikuulutukseen. Ajattelin että, tätä täytyy juhlia.

Itse menin töihin, mutta annoin vaimolleni kauppalapun ja jätin 400e rahaa, notta voi käydä ostamassa kotimme kivijalassa sijaitsevasta kaupasta juhlaruuat, sieltä pääsee hissillä suoraan meidän kerrostasanteelle, joten ei joudu kauheesti kantamaan. Laitoin lappuun, koska tiesin vaimoni käyvän Thai kaupassa. .. Liimariisi, 2x400g porsaan suikale liha, tipparot kalakastiketta, osterikastiketta, tuoretta pakaste chiliä, 2 maitoa, ruisleipä, kessu pussi, pitkiä filttereitä, uusia perunoita 1-2kg. olutta 10 tölkkiä.

Tiesin, että tulen klo 21 jälkeen töistä ja alakerran kauppa on silloin kiinni.

No illalla kymmenen jälkeen kun tulin kotiin, vaimo kertoi että ei ymmärtänyt kaikkea mitä lapussa luki? Ostamatta olivat jääneet: Oluet, kessut,filtterit, maidot perunat, ruisleivät... Mutta hyvänä ihmisenä hän oli ostanut nakkeja?? sen ison paketin? Keittänyt ne minulle silloin kun hän iltapäivällä söi kahden ystävänsä kanssa thaimaalaisittain? Jos haluan niin hän kyllä voisi lämmittää ne mikrossa.....
Ajattelin... että olen etuoikeutettu, koska minulla on kaunis,hoikka ja ennenkaikkea koulutettu Thaimaalainen vaimo? joka ei liho eikä vanhene? Itseasiassa käytämme samoja alushousuja nykyään? Mutta säästöä ja hienoahan sekin on??

9

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thainmies

      Vielä sen verran keltanokille, että tehkää selväksi kuka on pomo jo seurustelu aikana. Vetäkää turpaan, jos ei pysy ruodussa. Pysyvät yleensä silloin, niiden teidän ulottuvilla olevien thaikkujen lapsien isät ovat olleet väkivaltaisempia kun sinä? Ne teidän vaimot kyllä kestävät lyöntiä, mutta rahaa pitää olla.

    • xkfkk

      Tehkäähän ne pelisäännöt siellä Thaimaassa jo selväksi, ettei tule yllätyksiä. Kukin tyylillään ahdasta tosin tulee yksiössä troll.

    • 84Mikko

      Mikäs luuseri asuu vuokrayksiössä muijan kanssa ja käärii sätkiä.

      Paska trolli oli tämä. Ensi kerralla parempi. Luuseri.

    • KiitosKhap

      Kaikkea se kateus itselleen tuntemattomien ihmisten elämästä aiheuttaakin, mutta erittäin positiivinen seikka on tämän palstan mahdollistama oireilu jopa viideltä yöllä henkilöille, joilla kirpoaa mieliin kirjailijan taipumuksia kun tumputtaa tai harjoittelee pippelimiekkailua.

      • jaloittelija

        Ymmärrätköhän, jos kerron että kaikkien 50< miesten elämäntehtävänä ei ole enään Panna ja väliajoilla tumputtaa? Varsinkaan thain, tai yleensä jonkun kanssa parisuhteessa elävien miesten.

        Noi pano ja runkkujutut kuuluvat kaltaisillesi yksinäisille, naisista haaveileville pizza poskisille pojille, jotka muna pystyssä etsivät netistä muiden seksikokemuksia, laittavat silmänsä kiinni ja kuvittelevat itsensä uroksen rooliin.

        Toivottavasti sinäkin pelle joskus ymmärrät, että runkkaus on hienoin rakastelun laji, siis miehille joilla on ystäviä ja sosiaalinen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on normaalilla tasolla. Vain hissukka runkkarit syyttelevät runkkaamisesta muita anonyymisti netin ilmais kanavilla. Mielestäni sinä kuulut juuri näihin? Asian oikean laidan tiedät vain sinä itse, mutta eikö näin asia olekkin?


      • KiitosKhaa
        jaloittelija kirjoitti:

        Ymmärrätköhän, jos kerron että kaikkien 50< miesten elämäntehtävänä ei ole enään Panna ja väliajoilla tumputtaa? Varsinkaan thain, tai yleensä jonkun kanssa parisuhteessa elävien miesten.

        Noi pano ja runkkujutut kuuluvat kaltaisillesi yksinäisille, naisista haaveileville pizza poskisille pojille, jotka muna pystyssä etsivät netistä muiden seksikokemuksia, laittavat silmänsä kiinni ja kuvittelevat itsensä uroksen rooliin.

        Toivottavasti sinäkin pelle joskus ymmärrät, että runkkaus on hienoin rakastelun laji, siis miehille joilla on ystäviä ja sosiaalinen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on normaalilla tasolla. Vain hissukka runkkarit syyttelevät runkkaamisesta muita anonyymisti netin ilmais kanavilla. Mielestäni sinä kuulut juuri näihin? Asian oikean laidan tiedät vain sinä itse, mutta eikö näin asia olekkin?

        Jaloittelija voi toki aloittaja Tarvenuijan kanssa ryhtyä parisuhteeseen itse itsensä kanssa soolorakastellen, koska onhan se hienoin rakastelun laji.

        Sitten kun taas katkeruus ylittää hilseen Suomi-Thai aviopareja kohtaan, voi tuikata palstalle taas aloituksen kaltaisen, mutta väliin voi mausteeksi tehdä pippelinmiekkailu ja pippelinmitta juttuja.

        Eikös asia olekin näin ?


      • TotuustarkkailijaLapanen
        KiitosKhaa kirjoitti:

        Jaloittelija voi toki aloittaja Tarvenuijan kanssa ryhtyä parisuhteeseen itse itsensä kanssa soolorakastellen, koska onhan se hienoin rakastelun laji.

        Sitten kun taas katkeruus ylittää hilseen Suomi-Thai aviopareja kohtaan, voi tuikata palstalle taas aloituksen kaltaisen, mutta väliin voi mausteeksi tehdä pippelinmiekkailu ja pippelinmitta juttuja.

        Eikös asia olekin näin ?

        Nyt tuli kaikkien tietämä todistettu totuus jota minäkin harrastan päivittäin.

        Hienoin rakastelun laji.


    • Narauttajat_ry

      Tiesittekös että Suomessa on jo poliittista halua sulkea kaikki Suomi24 ja vastaavat vahvan tunnistautumisen taakse? Tarkoittaa että jossain vaiheessa tulee pakolliseksi kirjautumiset pankkitunnuksilla. Kansallisen turvallisuuden nimissä.
      Mitäs menitte herjaamaan ja jakelemaan tappouhkauksia henkilöille jotka käytännössä pitävät valtaa käsissään.
      Siihen asti trollit voi avohoidokseen mellastaa vapaasti, mutta sen jälkeen itsemurhatilastot räjähtävät käsiin. Onneksi.

      • Numba60

        Tuota suorastaan toivonkin, että maija kumppanineen saadaan rautoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe