Mäntsälän lavalle takkiin

Ainainen_mies

24.6 3 esiintyjää: Aki Samuli, Eija Kantola & Jarno Itkonen. Yleisöä n. pari sataa. Kantolan lopetettua kaikki lähtivät, jolloin orkesteri ei soittanut enää kuin yhden biisin (Salattu suru). Viimeiset valssit jäivät siis soittamatta. Tuskin kestää lavan budjetti montaa tällaista iltaa.

32

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HarmillisiaIlmiöitä

      Harmi. Mätsälän lava on erittäin siisti, tilava ja viihtyisä tanssilava. Itse olen kauempaa ja muutaman kerran käyneenä todennut sisäpiirilavaksi. Muuten tykkäisin paikasta. Yleensä saan tanssia useammassa vieraassakin paikassa, mutta kolme lavaa missä olen käynyt muutaman kerran ovat näissä sisäpiiri jutuissa huippuja. Mäntsälän lisäksi Kolmilammin ja Kyllikinranna lavat ovat kyllä ihan ehdottomia joille en enää mene. Jotenkin taas tuntuu, että "tanssieliitti" on tuon Aki Samulin lytänneet ihan vaan laumahenkisyyttään niin kuin monet muutkin ihan ok. bändit. Pitää olla Hurma, Hurma, Hurma, Finkut, Finkut. Mutta omapahan on jokaisen asia.

    • kivajussiN

      Kapakanmäki oli täynnä juhannusaattona: Mäkimattila ja joku paikallinen bändi joka oli koottu extempore. Kyläläiset ja mökkiläiset istuivait suurin osa baarissa ja penkeillä nauttien musiikista ja baarin antimista. Tanssimaan tulleet tanssivat. Hyvä ilta kaikin puolin. Paikalla kaikenikäisiä, joskin nuoriso a vähemmän.
      Riutanharjulla oli huvittavaa eilen juhannuspäivänä. Oli nimittäin ihan sama systeemi kuin Kapakanmäelllä. lavalla vain Pakarinen, I Mansikka ja Pekkaniskat. Lava oli täynnä ja ilta oli tanssillisestikkin ihan ok. Paikallista nuorisoakin ulkobaarissa. Ei edes sadellut kummemmin.

      Ainakin jossainpäin oli väki löytänyt juhannustanssit ihan kiitettävästi.

    • Tavallinentanssija

      Täynnä ei tainnut olla kuin Esakallio juhannuksena.
      Muualla ei yleisöryntäystä nähty.

    • kierränkaukaa

      En kuulu tanssieliittiin, mutta en kyllä mene ton Samulin keikallekaan edes ilmaseks.......kun esiintyjän olemus tökkii niin ei sille voi mitään.......tökki jo ennenkuin pääs pinnallekaan

      • tanssimies_50

        Makuja on monenlaisia, ja sinunlaisille ulkomusiikilliset tekijät ovat tärkeitä. Minulle laulajan laulutaidot ratkaisee, ja sen takia menen Aki Samulin tansseihin aina kun vain lähelle sattuu. Hyviä tansseja ovat olleet, viimeksi Backaksella 😊


      • kierränkaukaa
        tanssimies_50 kirjoitti:

        Makuja on monenlaisia, ja sinunlaisille ulkomusiikilliset tekijät ovat tärkeitä. Minulle laulajan laulutaidot ratkaisee, ja sen takia menen Aki Samulin tansseihin aina kun vain lähelle sattuu. Hyviä tansseja ovat olleet, viimeksi Backaksella 😊

        Myöskään musiikillisesti ei ole kolahtanut....


      • Onpa-ahdasta-ajattelua

        Olivatko muusikot siis niiin huonoja? A. Samulilla on ihan hyvä ääni sen vähän perusteella, mitä olen kuullut. Ettei vain oma sisältösi töki, ko. artisti(kaan) ei sille mahda mitään.


      • kierränkaukaa
        Onpa-ahdasta-ajattelua kirjoitti:

        Olivatko muusikot siis niiin huonoja? A. Samulilla on ihan hyvä ääni sen vähän perusteella, mitä olen kuullut. Ettei vain oma sisältösi töki, ko. artisti(kaan) ei sille mahda mitään.

        En ole sanonut että orkesterissa vikaa olisi.....ainoastaan Samulissa.....ei tätä jaksa kuunnella https://www.youtube.com/watch?v=ytsp-3zf5aU ........mieluummin kuuntelen ääneltäänkin parempia artisteja


      • MakuAsioita

        Aki ei ainakaan nuku siellä lavalla. (Niin kuin jokunen muu väsähtänyt tanssiorkesterisolisti vois kattoo jo itteensä peilistä.)


      • Kiwakatsellakin

        Linkin äänessä ei ollut mitään vikaa joten oletan että vika löytyy "kaukaa kiertäjästä".


    • Tanssiinhurahtanut

      Saman olen kokenut kolmella vierailulla, että mäntsälässä on haut harvemmassa. Saman olen kokenut Satulinnassa ja Tanhuhovissa. Kolmilammilla olen päässyt tanssimaan mukavasti. Samoin Ruusussa on saanut tanssia ja Pavilla.

    • sepäse.sepäse

      niin kon äinää lopetti se oli ennen aina ja muijat oli hulluna

    • mäntsälä.mielessäin

      Mäntsälä on tainnut tulla esiintyjäbudjetissa alaspäin tänä kesänä. Lienee rahat lopussa.

      Esiintyjissä säästää ja loppu tulee tanssilavalle t.a.k.u.u.v.a.r.m.a.s.t.i.

      Veikkaisin 1-2 vuotta ja Mäntsälän lavan omistajilla rahat loppu.

      Omistajilla puuttuu tatsi kehen esiintyjiin kannattaa panostaa. Pesosella on niin paljon lavoja että tietää ketä kannattaa palkata ja mihin hintaan. Lisähaasteita asettaa Zepon Backas jättiscreeneineen.

      Veikkaan Mäntsälän konkurssipesän ajutuvan parin vuoden sisään Pesoselle ellei itse Zeppo ala Mäntsälää pyörittämään (millä rahalla ?).

      • Käykäätanssimassa

        Zeppo nyt ei laita kampoihin kellekään screenillä tai ilman. Sen tanssit on yleensä tanssittu parissa vuodessa per paikka.
        Mäntsälä on siirtynyt kulinaarisiin nautintoihin pelkästään. Tanssinpidosta siellä ei ole hajuakaan. Lava jää joko lounaspaikaksi tai menee myyntiin on oma veikkaus. Kuka sen ostaa on arvoitus. Tanssipaikka ei ole mikään kultakaivos tänä pänä. Tämä kesä on ollut vaikea kaikille paikoille jo ilmojenkin takia.
        Itse koitan tanssia ahkerasti jo kannatuksenkin takia,suosittelen muillekin.


      • ovetkiinnivaan

        Pitkäsen jälkeen alamäkeä.


      • hyvättassisäät
        Käykäätanssimassa kirjoitti:

        Zeppo nyt ei laita kampoihin kellekään screenillä tai ilman. Sen tanssit on yleensä tanssittu parissa vuodessa per paikka.
        Mäntsälä on siirtynyt kulinaarisiin nautintoihin pelkästään. Tanssinpidosta siellä ei ole hajuakaan. Lava jää joko lounaspaikaksi tai menee myyntiin on oma veikkaus. Kuka sen ostaa on arvoitus. Tanssipaikka ei ole mikään kultakaivos tänä pänä. Tämä kesä on ollut vaikea kaikille paikoille jo ilmojenkin takia.
        Itse koitan tanssia ahkerasti jo kannatuksenkin takia,suosittelen muillekin.

        Paras tanssi- ilma on ruma ilma, ellei sitten sada kaatamalla. Kauniilla tai kuumalla ilmalla voi hengailla ihan jossain muualla kuin lavalla. Ainakin alkuillan.


      • hiljaisiailtoja

        Pesonen ei ole enään pariin vuoteen tajunnut miten pitää Satulinnan hengissä.


      • jätevoimala

        Jätevoimalaahan sinne kaavaillaan koko paikkaan.


      • Missätanssijat
        hyvättassisäät kirjoitti:

        Paras tanssi- ilma on ruma ilma, ellei sitten sada kaatamalla. Kauniilla tai kuumalla ilmalla voi hengailla ihan jossain muualla kuin lavalla. Ainakin alkuillan.

        Tänä kesänä ei ole toimineet rumat eikä kauniit säät.


      • sarjaliputkäyttämättä
        Käykäätanssimassa kirjoitti:

        Zeppo nyt ei laita kampoihin kellekään screenillä tai ilman. Sen tanssit on yleensä tanssittu parissa vuodessa per paikka.
        Mäntsälä on siirtynyt kulinaarisiin nautintoihin pelkästään. Tanssinpidosta siellä ei ole hajuakaan. Lava jää joko lounaspaikaksi tai menee myyntiin on oma veikkaus. Kuka sen ostaa on arvoitus. Tanssipaikka ei ole mikään kultakaivos tänä pänä. Tämä kesä on ollut vaikea kaikille paikoille jo ilmojenkin takia.
        Itse koitan tanssia ahkerasti jo kannatuksenkin takia,suosittelen muillekin.

        Baskassepe kyylää muiden parkkiksilla laskemassa autoja kun pitäis tehdä jotain että omat tanssit alkais kannattamaan.


    • Törkeetä

      Miksi Kantola lähti? Oletan että sille maksetaan niiin paljon, että eikö sen kuulu hoilata koko ilta ...

      • uteliasmies70

        Lähtikö kesken illan vai?
        Vai eikö saanut rahojaan ja siksi lähti.


      • Ärsyttävää

        En tiedä aiheesta mitään muuta kuin mitä luin tuolta ylempää. Kysele sieltä äläkä keksi omiasi.


      • zzeb

        Yllättävää tietämättömyyttä. Laulajan diili on vetää vain pari settiä ja bändi hoitaa loput. Näin se on poikkeuksetta. Tiedän yhden hyvän ja halvemman bändin jossa upeaääninen naissolisti on lavalla koko neljä settiä. En viitsi mainostaa mutta huomaatte kun joskus olette kuuntelemassa.


      • sepäsesepäse
        zzeb kirjoitti:

        Yllättävää tietämättömyyttä. Laulajan diili on vetää vain pari settiä ja bändi hoitaa loput. Näin se on poikkeuksetta. Tiedän yhden hyvän ja halvemman bändin jossa upeaääninen naissolisti on lavalla koko neljä settiä. En viitsi mainostaa mutta huomaatte kun joskus olette kuuntelemassa.

        IPPE MANSIKKA


      • hummppaapukkaahumppaa
        sepäsesepäse kirjoitti:

        IPPE MANSIKKA

        Ippe on lajissaan Suomen Paras!


      • Luulinmieäheksi

        Onko "Ippe" nainen?


      • Nimieiteehyväksi

        Ai niiin; hyvin tiedän että nimilaulajat laulavat vain osan illasta ja ottavat kaikki rahat. Täysin järjetön diili.


    • Liasolainen

      Olisitte tulleet Lieson lavalle. n.1200 henkeä oli tullu. Olis sinne enempiki mahtunu.

      • vaimitäN

        Siis täh ? Kai ne olivat mökkiläisten dantsut. Tuskin siellä harrastajia oli paikalla.


    • Inhimillinenihminen

      Kyllä on tyhmää porukkaa täällä kirjoittelemassa. Taitaa olla elämä tarkoitusta vailla. Kyllä oksettaa tämä sakki, häpeäksi olette.

      • keskustelutaito

        Älä nyt kuitenkaan oksennukseesi tukehdu. Me ymmärretään täällä ihan kaikkia joten tervetuloa toistekkin keskustelemaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe