Sari Tanus on kaunis ja sievä erikoilääkäri ja tällä palstalla tuntuu olevan useitakin Saria himoitsevaa tyyppiä. Qwerty, Pe.ku, sage8 ovat kuitenkin aina puhumassa Sarista niin kauniisti,
Kertokaa poijjat mikä teitä Sarissa niin kovin kiinnostaa,
Sari Tanus tuntuu olevan ateistin himoitsema pimu
79
3024
Vastaukset
Juu kertokaa heti miksi kirjoitatte kauniisti jostakin ihmisestä. Sehän ei mitenkään sovi tänne...
Yhtö plajon nämä "oikeauskoiset" jotka kirjoittavat "kauniisti" arkkipiispasta ja piispa Askolasta siis himoitsevat heitä?
Minä en ole muistaakseni puhunut Sari Tanuksesta yhtikäs mitään. Heterona miehenä naisen kauneus on kuitenkin vanhenevalle miehelle jatkuva ilon kohde, kaikkien naisten.
- aamenta
Sari todellakin on kaunis ja fiksu nainen.
- Herran.tertut
En häntä nyt minään kaunottarena pitäisi. Keskiverto ylempää keski-ikää edustava nainen. Mitä tuohon fiksuuteen tulee, niin en sitäkään allekirjoittaisi. Ainakin omissa kirjoituksissaan viljelee "täysin käsittämätöntä", "en voi ymmärtää" ja muita oman älynsä ja käsityskykynsä rajallisuutta kuvaavia ilmaisuja. Kyse ei tällöin ole ollut kuitenkaan mistään kvanttifysiikasta, vaan aivan tavallisista ja yksinkertaisista elämän tapahtumista ja asioista.
Ei lisättävää. Aina kun "avaat suusi", kannattaa lukea. Mielellään kiiruusti. 🙂
Mutta onhan se fiksua, että Sari ymmärtää oman käsityskykynsä rajallisuuden. Täällähän uskovaiset päinvastoin usein selittävät olevansa ymmärrykseltään huimasti tavallisen uudestisyntymättömän tallaajan yläpuolella.- SilviaModig
Paljon kauniimpi ja viehättävämpi kuin koko vihervasemmisto yhteensä.
Ehkä Tanus tarjoilee omille potentiaalisille äänestäjilleen sen tason viestiä, minkä olettaa heidän juuri ja juuri ymmärtävät.
Kyllä Tanus erikoislääkärinä ymmärtää fysiikasta ja kemiasta vähintään sen kuin sinäkin 🤗
- hyvin.tunnetaan
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä Tanus erikoislääkärinä ymmärtää fysiikasta ja kemiasta vähintään sen kuin sinäkin 🤗
Miksi käytät rekattuja nimimerkkejäsi, erityisesti usko.vaista, kun aiot keskustella, mutta rekkaamattomia, kun tunnet tarvetta väitellä?
Tosin juutut sitten rekatuillakin väittelyyn ja tuotat samanlasta ruokotonta tekstiä kuin rekkaamattomillakin, oi Daavidintähti, usko.vainen, OsastettuOksa, naurunpaikka ym. Sinut pastalla hyvin tunnetaan. usko.vainen kirjoitti:
Tanus kyllä kommentoi aika lailla sellaisia asioita, jotka eivät hirveästi liity hänen ammattiinsa.
hyvin.tunnetaan kirjoitti:
Miksi käytät rekattuja nimimerkkejäsi, erityisesti usko.vaista, kun aiot keskustella, mutta rekkaamattomia, kun tunnet tarvetta väitellä?
Tosin juutut sitten rekatuillakin väittelyyn ja tuotat samanlasta ruokotonta tekstiä kuin rekkaamattomillakin, oi Daavidintähti, usko.vainen, OsastettuOksa, naurunpaikka ym. Sinut pastalla hyvin tunnetaan.Nyt tyrkytät omaa tekniikkaasi minulle 😂
Mistä haluat keskustella/väitellä?
ps.rekkaa nikkisiInhottavaRealisti kirjoitti:
Tanus kyllä kommentoi aika lailla sellaisia asioita, jotka eivät hirveästi liity hänen ammattiinsa.
Tarkoitatko lääkärin vai kansanedustajan ammattia?
- hyvin.tunnetaan
usko.vainen kirjoitti:
Nyt tyrkytät omaa tekniikkaasi minulle 😂
Mistä haluat keskustella/väitellä?
ps.rekkaa nikkisiTaas yritit viedä keskustelun sivuraiteelle, vieläpä vakikonsteillasi. Ei onnistu.
Mutta kun esiinnyt palstalla, suot minulle uudestaan luontevan tilaisuuden kertoa, kuka olet. usko.vainen kirjoitti:
Tarkoitatko lääkärin vai kansanedustajan ammattia?
Olisi pitänyt sanoa "koulutukseensa".
InhottavaRealisti kirjoitti:
Olisi pitänyt sanoa "koulutukseensa".
Tarkennatko mitä Tanus ei voisi kommentoida siinä kuin joku muukin.
hyvin.tunnetaan kirjoitti:
Taas yritit viedä keskustelun sivuraiteelle, vieläpä vakikonsteillasi. Ei onnistu.
Mutta kun esiinnyt palstalla, suot minulle uudestaan luontevan tilaisuuden kertoa, kuka olet.Niin, mistä sinä nyt halusit keskustella/väitellä?
usko.vainen kirjoitti:
Tarkennatko mitä Tanus ei voisi kommentoida siinä kuin joku muukin.
Hän voi kommentoida mitä vain. Hän kuitenkin on mielipiteineen vain yksi muiden joukossa.
Sari Tanus itse on eronnut ja hänellä on miesystävä, jonka kanssa hän ei ole ymmärtääkseni edes aikeissa avioitua. Siinäpä meillä onkin siis oikein oiva ja esimerkillinen kristitty?
Sinähän - Hyvä Ystäväni usko.vainen - olet varmasti tietoinen siitä, että eroa ja ilman avioliittotarkoitusta tapahtuvaa seurustelua ei kaikissa kristillisten piireissä hyvällä katsota. Vai, oletko Sinä eri mieltä?InhottavaRealisti kirjoitti:
Hän voi kommentoida mitä vain. Hän kuitenkin on mielipiteineen vain yksi muiden joukossa.
Sari Tanus itse on eronnut ja hänellä on miesystävä, jonka kanssa hän ei ole ymmärtääkseni edes aikeissa avioitua. Siinäpä meillä onkin siis oikein oiva ja esimerkillinen kristitty?
Sinähän - Hyvä Ystäväni usko.vainen - olet varmasti tietoinen siitä, että eroa ja ilman avioliittotarkoitusta tapahtuvaa seurustelua ei kaikissa kristillisten piireissä hyvällä katsota. Vai, oletko Sinä eri mieltä?Joo, ei Tanusta ole yli-ihmiseksi nostettukaan.
Minä en tunne Tanuksen aikeita avioitua tai olla aviolitumatta. Onhan hän vapaa ihminen tekemään ihan kumpaa vain.
Erot ja seurustelut ovat jokaisen omia asioita eikä minulla ole kokemusta miten niihin seurakunnissa suhtaudutaan. Mutta tarkoituksesi on ilmeisesti tehdä Tanuksesta huono kristitty tietämättäsi hänen erostaan ja seurustelustaan tarkemmin 🤗usko.vainen kirjoitti:
Joo, ei Tanusta ole yli-ihmiseksi nostettukaan.
Minä en tunne Tanuksen aikeita avioitua tai olla aviolitumatta. Onhan hän vapaa ihminen tekemään ihan kumpaa vain.
Erot ja seurustelut ovat jokaisen omia asioita eikä minulla ole kokemusta miten niihin seurakunnissa suhtaudutaan. Mutta tarkoituksesi on ilmeisesti tehdä Tanuksesta huono kristitty tietämättäsi hänen erostaan ja seurustelustaan tarkemmin 🤗Ei, ei, usko.vainen.
Minä nimenomaan EN luokittele ihmisiä heidän toimiensa mukaan. Minusta niin ero, esiaviollinen seksi kuin seurustelukuviotkin ovat ihan yksityisasioita. Minä puhuin SIITÄ, että ihan kaikissa kristittyjen piireissä asioihin EI suhtaudusta niin liberaalisti. Oletko iknä kuullut? Tarvitsetkö linkkejä aiheesta?
Siksi, että tiedän kristittyjen piireissä olevan eriäviä mielipiteitä, minusta on hieman koomista, että Tanut itse julistaa suureen ääneen yhtä totuutta, vaikka ei itsessäkään ihan täydellisen nuhteeton ehkä kaikkien mielestä ole. Käsitätkö? Kaipaatko lisäselitystä?¨
Eikö pitäisi olla niin, että ensin etsitään se malka omasta silmästä? Olenko väärässä?InhottavaRealisti kirjoitti:
Ei, ei, usko.vainen.
Minä nimenomaan EN luokittele ihmisiä heidän toimiensa mukaan. Minusta niin ero, esiaviollinen seksi kuin seurustelukuviotkin ovat ihan yksityisasioita. Minä puhuin SIITÄ, että ihan kaikissa kristittyjen piireissä asioihin EI suhtaudusta niin liberaalisti. Oletko iknä kuullut? Tarvitsetkö linkkejä aiheesta?
Siksi, että tiedän kristittyjen piireissä olevan eriäviä mielipiteitä, minusta on hieman koomista, että Tanut itse julistaa suureen ääneen yhtä totuutta, vaikka ei itsessäkään ihan täydellisen nuhteeton ehkä kaikkien mielestä ole. Käsitätkö? Kaipaatko lisäselitystä?¨
Eikö pitäisi olla niin, että ensin etsitään se malka omasta silmästä? Olenko väärässä?Älä laita linkkejä vaan puhu ihan omasta kokemuksestasi. Googlea osaan itsekin käyttää.
Minä en ole koskaan kuullut Tanuksen julistavan "totuutta" mutta kerro sinä mitä olet hänen kuullut julistavan ja onko se vastoin Raamatun sanaa.
En tiedä kuitenkaan mitään mitä Raamatun vastaista hän olisi tehnyt. Kerro sinä jos tiedät.
Toki ota malka omasta silmästäsi ennenkuin alat Tanuksen rikkaa kaivelemaan 😉usko.vainen kirjoitti:
Älä laita linkkejä vaan puhu ihan omasta kokemuksestasi. Googlea osaan itsekin käyttää.
Minä en ole koskaan kuullut Tanuksen julistavan "totuutta" mutta kerro sinä mitä olet hänen kuullut julistavan ja onko se vastoin Raamatun sanaa.
En tiedä kuitenkaan mitään mitä Raamatun vastaista hän olisi tehnyt. Kerro sinä jos tiedät.
Toki ota malka omasta silmästäsi ennenkuin alat Tanuksen rikkaa kaivelemaan 😉Äläpä vääristele.
Tanus on eronnut. Osa kristityistä ei ymmärrä sitä.
Hänellä on miesystävä. Ei avioitumisaietta. Googleta, kun osaat. Sitä eivät kaikki kristityt hyväksy.
Jos Tanus harrastaa esiaviollista seksiä, sitäkään eivät kaikki kristityt hyväksy. Sitä ei hyväksy Raamattukaan, vai hyväksyykö? Toki en tiedä, VOIHIN ninkin olla, että Tanus ja miesystävä sankarillisesti pidättäytyvät seksistä. Toki hurskas uskovainen - tanuksen tapaan - niinkin voi tehdä.
Minä EN ottanut kantaa siihen, onko Tanus opettanut Raamatun mukaan. Kyse on siitä, kannattaako se oma kotipesä laittaa ensiksi "raamatulliseen kuntoon". Miten on?
Eikös Tanus sitä paitsi ILMAN MUUTA ole raamatullisilla linjoilla? Et kai Sinä häntä muuten puolusta?InhottavaRealisti kirjoitti:
Äläpä vääristele.
Tanus on eronnut. Osa kristityistä ei ymmärrä sitä.
Hänellä on miesystävä. Ei avioitumisaietta. Googleta, kun osaat. Sitä eivät kaikki kristityt hyväksy.
Jos Tanus harrastaa esiaviollista seksiä, sitäkään eivät kaikki kristityt hyväksy. Sitä ei hyväksy Raamattukaan, vai hyväksyykö? Toki en tiedä, VOIHIN ninkin olla, että Tanus ja miesystävä sankarillisesti pidättäytyvät seksistä. Toki hurskas uskovainen - tanuksen tapaan - niinkin voi tehdä.
Minä EN ottanut kantaa siihen, onko Tanus opettanut Raamatun mukaan. Kyse on siitä, kannattaako se oma kotipesä laittaa ensiksi "raamatulliseen kuntoon". Miten on?
Eikös Tanus sitä paitsi ILMAN MUUTA ole raamatullisilla linjoilla? Et kai Sinä häntä muuten puolusta?Tanus on eronnut se on selvä. Mutta millä perusteella joku ei sitä,hyväksy sitä en tiedä.
Hänellä on miesystävä ja se on kiva asia. Jukka on on fiksu tyyppi mutta en tiedä heidän avioltumisaikaistaan. Missään Raamatussa ei tietääkseni ole määritelty seurustelun pituutta.
Heh-heh jos olet kiinnotunut heidän seksielämästään sinun pitää kysyä sitä heiltä itseltään mutta seksi on tosiaa tarkoitettu vain avioliittoon 🤗
Minä en tiedä mitään mikä osoittaisi, ettei Tanuksen elämä olisi Raamatullisessa kunnossa tai se ei olisi Raamatuliisilla linjoilla.usko.vainen kirjoitti:
Tanus on eronnut se on selvä. Mutta millä perusteella joku ei sitä,hyväksy sitä en tiedä.
Hänellä on miesystävä ja se on kiva asia. Jukka on on fiksu tyyppi mutta en tiedä heidän avioltumisaikaistaan. Missään Raamatussa ei tietääkseni ole määritelty seurustelun pituutta.
Heh-heh jos olet kiinnotunut heidän seksielämästään sinun pitää kysyä sitä heiltä itseltään mutta seksi on tosiaa tarkoitettu vain avioliittoon 🤗
Minä en tiedä mitään mikä osoittaisi, ettei Tanuksen elämä olisi Raamatullisessa kunnossa tai se ei olisi Raamatuliisilla linjoilla.Jos olet sitä mieltä, että vakaumukselliset kristityt kautta linjan hyväksyvät avioeron, osoitat varmastikin sen.
Samoin, jos avioerolle on ne raamatulliset perustelut, esiin. vain. Minä en tosin Raamatun mielipiteestä perusta, mutta olettaisin SINUN tukeutuvan Raamattuun. Olenko väärässä?
Missään uskovaisten piireissä en ole kuullut suoranaisesti suositeltavan pitkää seurusteluaikaakaan. Olenko tässäkin väärässä?
Jos Tanus ei itsekään noudata Raamatun ohjeita sukupuolielämästä, miten hänellä on otsaa siihen muiden kohdalla ottaa kantaa? Eikö hänen pitäisi ensiksi vakuuttaa muut siitä, että toimii raamatullisesti ennen kuin alkaa muita opettaa? Mitä olet mieltä?InhottavaRealisti kirjoitti:
Jos olet sitä mieltä, että vakaumukselliset kristityt kautta linjan hyväksyvät avioeron, osoitat varmastikin sen.
Samoin, jos avioerolle on ne raamatulliset perustelut, esiin. vain. Minä en tosin Raamatun mielipiteestä perusta, mutta olettaisin SINUN tukeutuvan Raamattuun. Olenko väärässä?
Missään uskovaisten piireissä en ole kuullut suoranaisesti suositeltavan pitkää seurusteluaikaakaan. Olenko tässäkin väärässä?
Jos Tanus ei itsekään noudata Raamatun ohjeita sukupuolielämästä, miten hänellä on otsaa siihen muiden kohdalla ottaa kantaa? Eikö hänen pitäisi ensiksi vakuuttaa muut siitä, että toimii raamatullisesti ennen kuin alkaa muita opettaa? Mitä olet mieltä?Enhän minä noin sanonut avioerosta. Avioerolle on hyväksyttävä syy Raamatussa, haureus. Mutta sinä et ole kertonut Tanuksen eron syytä etkä edes sitä kumpi eroa haki.
Minä en ole kuullut mitään suositusta seurusteluajasta. Ja se, että Sari ja Jukka sanovat, ettei avioliitto ole NYT ajankohtainen ei suinkaan tarkoita,ettei olisi sitä pitkään aikaan.
Minä en tiedä, etteikö Tanus noudattaisi Raamatun ohjeita sukupuolielämästä, tiedätkö sonä?usko.vainen kirjoitti:
Enhän minä noin sanonut avioerosta. Avioerolle on hyväksyttävä syy Raamatussa, haureus. Mutta sinä et ole kertonut Tanuksen eron syytä etkä edes sitä kumpi eroa haki.
Minä en ole kuullut mitään suositusta seurusteluajasta. Ja se, että Sari ja Jukka sanovat, ettei avioliitto ole NYT ajankohtainen ei suinkaan tarkoita,ettei olisi sitä pitkään aikaan.
Minä en tiedä, etteikö Tanus noudattaisi Raamatun ohjeita sukupuolielämästä, tiedätkö sonä?Osa kristityistä hyväksyy avioeron, osa ei. Minä en tiedä Tanuksen eron syytä. Aikaa erosta jo on. Sitähän me voimme vain arvioida, pidättäytyvätkö Tanus ja hänen kumppaninsa seksistä ennen avioliittoa. Siitähän on aikaa jo yli 1,5 vuotta, kun he tunnustivat "viihtyvänsä" yhdessä. Kaksi aikuista ihmistä. Mahtaako se viihtyminen tarkoittaa asumista yhdessä? Kenties sitten vaalihäät?
Minä en tiedä, että Tanus noudattaisi Raamatun ohjeita sukupuolielämästä, tiedätkö sinä?
Kyse on edelleenkin tästä: MIKÄ oikeuttaa ihmisen puuttumaan toisten elämään Raamatun perusteella, jos oma tilanne ei VARMUUDELLA ole selvä?InhottavaRealisti kirjoitti:
Osa kristityistä hyväksyy avioeron, osa ei. Minä en tiedä Tanuksen eron syytä. Aikaa erosta jo on. Sitähän me voimme vain arvioida, pidättäytyvätkö Tanus ja hänen kumppaninsa seksistä ennen avioliittoa. Siitähän on aikaa jo yli 1,5 vuotta, kun he tunnustivat "viihtyvänsä" yhdessä. Kaksi aikuista ihmistä. Mahtaako se viihtyminen tarkoittaa asumista yhdessä? Kenties sitten vaalihäät?
Minä en tiedä, että Tanus noudattaisi Raamatun ohjeita sukupuolielämästä, tiedätkö sinä?
Kyse on edelleenkin tästä: MIKÄ oikeuttaa ihmisen puuttumaan toisten elämään Raamatun perusteella, jos oma tilanne ei VARMUUDELLA ole selvä?Raamatussa on selvästi sanottu avioerosta kuten sanoin.
Kysy hyvä ihminen heiltä itseltään jos se sinua noin ylitsepääsemättömästi kiinnostaa 😉
Ja mitähän puuttumista nyt mahdatkaan tarkoittaa?usko.vainen kirjoitti:
Raamatussa on selvästi sanottu avioerosta kuten sanoin.
Kysy hyvä ihminen heiltä itseltään jos se sinua noin ylitsepääsemättömästi kiinnostaa 😉
Ja mitähän puuttumista nyt mahdatkaan tarkoittaa?Ai et osaakaan nyt enää googlettaa asioita Tanuksesta, hänen mielipiteistään ja toimistaan?
Niin se elämä heittelee!InhottavaRealisti kirjoitti:
Ai et osaakaan nyt enää googlettaa asioita Tanuksesta, hänen mielipiteistään ja toimistaan?
Niin se elämä heittelee!Tottakai osaan mutta ei hän seksielämästään siellä.puhu,😉
usko.vainen kirjoitti:
Tottakai osaan mutta ei hän seksielämästään siellä.puhu,😉
Ai sieltkö ei löydy mitään siitä, miten Tanus ottaa kantaa esim. avioliittoon?
No, en voi mitään. Nyt en jaksa leikkiä kanssasi enää tänään.- poistapahakeskuudestasi
usko.vainen kirjoitti:
Älä laita linkkejä vaan puhu ihan omasta kokemuksestasi. Googlea osaan itsekin käyttää.
Toki ota malka omasta silmästäsi ennenkuin alat Tanuksen rikkaa kaivelemaan 😉"En tiedä kuitenkaan mitään mitä Raamatun vastaista hän olisi tehnyt. Kerro sinä jos tiedät."
Haureuden harjoittaminen!!! InhottavaRealisti kirjoitti:
No, en voi mitään. Nyt en jaksa leikkiä kanssasi enää tänään.Ai jaahas, tähän taas tultiin 🤗
Tottakai hän saa esittää ja ajaa kristillisiä arvojaan siinä kuin kuka muu omiaan.poistapahakeskuudestasi kirjoitti:
"En tiedä kuitenkaan mitään mitä Raamatun vastaista hän olisi tehnyt. Kerro sinä jos tiedät."
Haureuden harjoittaminen!!!Voit varmaan todistaa näin raskaan väitteesi julkisella palstalla?
- hyvä.uskis
No, en voi mitään. Nyt en jaksa leikkiä kanssasi enää tänään.Opettele keskustelemaan!
usko.vainen kirjoitti:
Ai jaahas, tähän taas tultiin 🤗
Tottakai hän saa esittää ja ajaa kristillisiä arvojaan siinä kuin kuka muu omiaan.Loppuyhteenvetona voi hyvin todeta, että Tanuksen kannattaa keskittyä huolehtimaan enemmän omista aioista ja vähemmän muiden asioista.
Loppuyhteenvetona voi hyvin todeta, että Tanuksen kannattaa keskittyä huolehtimaan enemmän omista aioista ja vähemmän muiden asioista.
Loppuyhteenvetona voidaan todeta, että Tanus on hoitanut kaikki tehtävänsä hyvin ja on mainio kansanedustaja.
usko.vainen kirjoitti:
Loppuyhteenvetona voidaan todeta, että Tanus on hoitanut kaikki tehtävänsä hyvin ja on mainio kansanedustaja.
Kertoisitko, mitkä tehtävät Tanus on hyvin hoitanut? Mitä hän on saanut aikaan? Onko hän parantanut jonkun ihmisen asemaa esimerkiksi? Tehnyt hyviä ja rakentavia aloitteita, jotka ovat läpi menneet ja saaneet kehuja kautta puoluekentän?
Kertoisitko, mitkä tehtävät Tanus on hyvin hoitanut? Mitä hän on saanut aikaan? Onko hän parantanut jonkun ihmisen asemaa esimerkiksi? Tehnyt hyviä ja rakentavia aloitteita, jotka ovat läpi menneet ja saaneet kehuja kautta puoluekentän?
KAIKKI kansanedustajan ja kaupunginvaltuutetun tehtävänsä. Vai oletko kuullut, että olisi saanut moitteita?
usko.vainen kirjoitti:
KAIKKI kansanedustajan ja kaupunginvaltuutetun tehtävänsä. Vai oletko kuullut, että olisi saanut moitteita?
En pysty sanomaan. Enpä ole kuullut erityisiä kehujakaan. Kun käytät sanaa "hyvin", se yleensä viittaa siihen, että joku jossakin on myönteistä ja kehuvaa palautetta antanut. Onko kehuja eduskunnassa kuulunut? Kiittelyä lehdistössä rakentavasta työstä?
Käytännön toimet Tanuksella liittyvät monin osin asioiden vastustamiseen. Niitä vastustettavia asioita riittää: tasa-arvoinen avioliittolaki, eutanasia, abortti, alkoholilaki. Tämä tietenkin on seurausta siitä, että KD on oppositiossa. Jos KD päätyy hallitukseen, Tanuksen mielipiteetkin luultavasti loiventuvat.
Tietänet muuten, että Tanus on opiskellut Neuvostoliitossa? Siis ihan siellä itsessään, ei Vennäjällä. Täällä jaetaan joissakin keskusteluissa punikkileimoja herkästi. Eikö Tanuksen opiskelupaikka herätä mitään ajatuksia?usko.vainen kirjoitti:
Voit varmaan todistaa näin raskaan väitteesi julkisella palstalla?
Mikä raskas se oli? Kaikki seurustelevat parit, joilla ei ole kiire naimisiin, hässivät. Usein jopa enemmän kuin aikanaan avioiduttuaan. Raamattu taas kutsuu tuota haureudeksi.
Sarin petipuuhat eivät kiinnostaisi yhtään ketään, jos hän ei olisi niin kärkkäästi löytämässä syntejä muista.InhottavaRealisti kirjoitti:
En pysty sanomaan. Enpä ole kuullut erityisiä kehujakaan. Kun käytät sanaa "hyvin", se yleensä viittaa siihen, että joku jossakin on myönteistä ja kehuvaa palautetta antanut. Onko kehuja eduskunnassa kuulunut? Kiittelyä lehdistössä rakentavasta työstä?
Käytännön toimet Tanuksella liittyvät monin osin asioiden vastustamiseen. Niitä vastustettavia asioita riittää: tasa-arvoinen avioliittolaki, eutanasia, abortti, alkoholilaki. Tämä tietenkin on seurausta siitä, että KD on oppositiossa. Jos KD päätyy hallitukseen, Tanuksen mielipiteetkin luultavasti loiventuvat.
Tietänet muuten, että Tanus on opiskellut Neuvostoliitossa? Siis ihan siellä itsessään, ei Vennäjällä. Täällä jaetaan joissakin keskusteluissa punikkileimoja herkästi. Eikö Tanuksen opiskelupaikka herätä mitään ajatuksia?Kyllä, Tanus on hienosti vastustanut noita moraalittomia ja epäkristillisiä asioita.
Kyllä, tiedän Tanuksen opiskelleen myös Neuvostoliitossa. Hänellä on myös hyvä venäjänkielen taito mikä on aika harvinaista Suomalaisilla poliitikoilla.
Mitä ajatuksia opiskelupaikka sinulle herättää?
Tässä muuten yksi hyvä Sarin kannanotto
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/208373-kansanedustaja-vvo-voisi-alentaa-kaikkia-vuokria-550-eukk-uskomaton-asuntobisnesRepeRuutikallo kirjoitti:
Mikä raskas se oli? Kaikki seurustelevat parit, joilla ei ole kiire naimisiin, hässivät. Usein jopa enemmän kuin aikanaan avioiduttuaan. Raamattu taas kutsuu tuota haureudeksi.
Sarin petipuuhat eivät kiinnostaisi yhtään ketään, jos hän ei olisi niin kärkkäästi löytämässä syntejä muista.Juuri näin. On aika kornia väittää, että kaksi aikuista ihmistä vain pitäisivät vuosikausia toisiaan käsistä kiinni. Mitään merkitystähän sillä ei olisi, jos Tanus itse ei saarnaisi raamatullisuudesta.
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä, Tanus on hienosti vastustanut noita moraalittomia ja epäkristillisiä asioita.
Kyllä, tiedän Tanuksen opiskelleen myös Neuvostoliitossa. Hänellä on myös hyvä venäjänkielen taito mikä on aika harvinaista Suomalaisilla poliitikoilla.
Mitä ajatuksia opiskelupaikka sinulle herättää?
Tässä muuten yksi hyvä Sarin kannanotto
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/208373-kansanedustaja-vvo-voisi-alentaa-kaikkia-vuokria-550-eukk-uskomaton-asuntobisnesJohtiko tuo kannanotto johonkin? On helppoa ottaa kantaa eri asioihin, mutta onkin eri juttu saada jotakin tapahtumaan. Saiko Tanus kehuja HIENOSTA ajatuksestaan? Pyörähtikö "iso pyörä" liikkeelle?
Tanuksen opiskelupaikka ei herätä minussa mitään mielikuvia. Sen siijaan, täällä jotkut kirjoittajat - muistaakseni Sinäkin - jakelevat herkästi niitä punikkituomioita. Etkö osaa lukea? Minähän sanoin sen jo edellä?
Mikä muuten on Sinun tilanteesi? Oletko nyt lomalla siitä kovapalkkaisestra työstäsi vai teetkö taas etähommia?InhottavaRealisti kirjoitti:
Juuri näin. On aika kornia väittää, että kaksi aikuista ihmistä vain pitäisivät vuosikausia toisiaan käsistä kiinni. Mitään merkitystähän sillä ei olisi, jos Tanus itse ei saarnaisi raamatullisuudesta.
Aika heikoilla on "näyttönne" 😂😂😂
usko.vainen kirjoitti:
Aika heikoilla on "näyttönne" 😂😂😂
Sinä itsekö seurustelisit vuosikausia ilman seksiä?
Johtiko tuo kannanotto johonkin? On helppoa ottaa kantaa eri asioihin, mutta onkin eri juttu saada jotakin tapahtumaan. Saiko Tanus kehuja HIENOSTA ajatuksestaan? Pyörähtikö "iso pyörä" liikkeelle?
Tanuksen opiskelupaikka ei herätä minussa mitään mielikuvia. Sen siijaan, täällä jotkut kirjoittajat - muistaakseni Sinäkin - jakelevat herkästi niitä punikkituomioita. Etkö osaa lukea? Minähän sanoin sen jo edellä?
Mikä muuten on Sinun tilanteesi? Oletko nyt lomalla siitä kovapalkkaisestra työstäsi vai teetkö taas etähommia?Keskustelu on asiasta avattu ja mm. hallitus on asiaa pohtinut.
Kiitos kysymästä olen palkallisella kesälomalla 🌞InhottavaRealisti kirjoitti:
Sinä itsekö seurustelisit vuosikausia ilman seksiä?
En seurutellut vuosikausia.
usko.vainen kirjoitti:
Keskustelu on asiasta avattu ja mm. hallitus on asiaa pohtinut.
Kiitos kysymästä olen palkallisella kesälomalla 🌞Onko hallitus asiaa pohtinut? Missä tätä pohdintaa on havaittavissa?
usko.vainen kirjoitti:
Miten sitten voit esittää Tanusta koskevia väitteitä? Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että kaksi aikuista ihmistä vuosikausia viihtyvät yhdessä ilman seksuaalista kanssakäymistä?
Onko hallitus asiaa pohtinut? Missä tätä pohdintaa on havaittavissa?
Kannattaa kysyä Tiilikaiselta.
Miten sitten voit esittää Tanusta koskevia väitteitä? Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että kaksi aikuista ihmistä vuosikausia viihtyvät yhdessä ilman seksuaalista kanssakäymistä?
Asian pohtiminen ei kiinnosta minua mutta pohdi toki sinä sitä 🤗
Moi!usko.vainen kirjoitti:
Asian pohtiminen ei kiinnosta minua mutta pohdi toki sinä sitä 🤗
Moi!Buaaahhhaahhh!
usko.vainen kirjoitti:
Kannattaa kysyä Tiilikaiselta.
Sinä esität väitteen. Todistamaan et TAASKAAN sitä kykene. Tuttu juttu.
usko.vainen kirjoitti:
Niin, sinähän et vielä edes ole seurustellut.
Taitaa muuten tulla jo iän puolesta kiire, sillä kuten tuolla alhaalla suuri.ikäluokka totesi, pimu-sanaa käytettiin joskus 1960-luvulla... 😬
Eipä sillä, hyvä sanahan se on, ja tunnettuna mielipidejohtajana voinet saada sen lanseerattua uusiokäyttöön haudastaan nousseena.💀Klo 10.41 usko.vainen sanoi "Moi!", ja klo 10.51 hän palasi Räyhiksenä.
Kävitkö "viemässä lapset altaalle"? 😁RepeRuutikallo kirjoitti:
Klo 10.41 usko.vainen sanoi "Moi!", ja klo 10.51 hän palasi Räyhiksenä.
Kävitkö "viemässä lapset altaalle"? 😁Niin hän epäilemättä teki...
Niin hän epäilemättä teki...
Opin tuon (siis paskalla käyntiä tarkoittavan) sanonnan vasta pari päivää takaperin Fargon kolmannesta kaudesta. Rouvan kanssa räjähdettiin kyllä kumpikin kunnolla. 😀
- just.a.gigolo.eirek
Kutsuithan sinäkin pehmeää kättäsi 'puolisoksi'.
Sinä esität väitteen. Todistamaan et TAASKAAN sitä kykene. Tuttu juttu.
Olen kuullut Tiilikaisen esittävän asiaa eduskunnan kyselytunkilla ja mediassa. Ole uskomatta jos et usko, ei se sen kummempaa ole 🤗
- Ei.erotella
Sarin Anus on varmasti monen himoitsema, sekä uskovan että ateistin, koska onhan uskovallakin himot? Miksi ei olisi?
- hauska.tutustua
Kuka ja mikä on Sari Tanus, henkilökö vai niminerkki?
- horopäälle
Käytä googlea.
- hauska.tutustua
horopäälle kirjoitti:
Käytä googlea.
Google on liian asiallinen.
Myös palstalaisten kommentit kertovat asiasta - ainakin, miten he häneen suhtautuvat. Sitä paitsi täällä saa keskustelunannaa. Googlettamalla ei saa.
- tuntematon.havainnoija
Sari Tanus on yhteiskunnan hyväosaisia: heteroseksuaali, valkoihoinen, erikoislääkäri.
Siihen nähden, kuinka paljon hän näkee vaivaa varmistakseen, että seksuaalivähemmistöillä olisi mahdollisimman kurjaa, en pidä itsestäänselvänä, että hänen elämänsä olisi välttämättä kovin onnellista.- tuntematon.havainnoija
Kukaan ei ole viimeaikoina puhunut niin paljon homoudesta kuin Aito Avioliitto -yhdistys, kristillisdemokraatit ja Tapio Puolimatka.
Hyvä niin. Homofobian saattaminen julkisesti naurunalaiseksi on parasta, mitä Seta voi toivoa. - tunnettu.havainnoija
tuntematon.havainnoija kirjoitti:
Kukaan ei ole viimeaikoina puhunut niin paljon homoudesta kuin Aito Avioliitto -yhdistys, kristillisdemokraatit ja Tapio Puolimatka.
Hyvä niin. Homofobian saattaminen julkisesti naurunalaiseksi on parasta, mitä Seta voi toivoa.Minusta Seta ei muusta puhukaan kuin homoista ja transuista.
- anonyymi.havainnoija
tunnettu.havainnoija kirjoitti:
Minusta Seta ei muusta puhukaan kuin homoista ja transuista.
Se, että Seta puhuu homoista ja transseksuaaleista on ymmärrettävää, mutta Aa-yhdistyksen, KD:n ja Patmoksen poppoon ylitsevuotava kiinnostus noita ihmisryhmiä kohtaan on outoa ja ällistyttävää.
- mononyymihavaintoja
anonyymi.havainnoija kirjoitti:
Se, että Seta puhuu homoista ja transseksuaaleista on ymmärrettävää, mutta Aa-yhdistyksen, KD:n ja Patmoksen poppoon ylitsevuotava kiinnostus noita ihmisryhmiä kohtaan on outoa ja ällistyttävää.
No mikä siinä nyt niin ällistyttää?
Ällistyttääkö sinua kaikki,mitä,normaalit ihmiset tekevät? mononyymihavaintoja kirjoitti:
No mikä siinä nyt niin ällistyttää?
Ällistyttääkö sinua kaikki,mitä,normaalit ihmiset tekevät?>Ällistyttääkö sinua kaikki,mitä,normaalit ihmiset tekevät?
Normaalit ihmiset eivät todellakaan ole ylenpalttisen kiinnostuneita vieraitten ihmisten seksistä ja seksuaalisuudesta. Normaaleja kiinnostaa lähinnä oma parisuhde.>Aika laajan kuvion olet saanut aikaan Sari T. Anuksen väitetyn kauneuden ja fiksuuden pohjalta.
Räyhiksestä tiedämme että häneen ei fiksuus tartu, ja pahaa pelkään että kauneuden laita on samoin.>Siihen nähden, kuinka paljon hän näkee vaivaa varmistakseen, että seksuaalivähemmistöillä olisi mahdollisimman kurjaa, en pidä itsestäänselvänä, että hänen elämänsä olisi välttämättä kovin onnellista.
Eikä vain seksuaalivähemmistöillä, vaan myös tahtomattaan raskaaksi tulleilla naisilla. Tanushan vastustaa ankarasti abortteja.- Just.joo
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Ällistyttääkö sinua kaikki,mitä,normaalit ihmiset tekevät?
Normaalit ihmiset eivät todellakaan ole ylenpalttisen kiinnostuneita vieraitten ihmisten seksistä ja seksuaalisuudesta. Normaaleja kiinnostaa lähinnä oma parisuhde."Normaalit ihmiset eivät ole... kiinnostuneita vieraiden ihmisten seksistä..."
Tuo selittääkin miksi sinä ja alteregosi IR täällä riehutte. Just.joo kirjoitti:
"Normaalit ihmiset eivät ole... kiinnostuneita vieraiden ihmisten seksistä..."
Tuo selittääkin miksi sinä ja alteregosi IR täällä riehutte.Jos haluat avautua parisuhteestasi ja sen seksipuolesta, kuuntelen toki ja autan jos osaan. Samoin varmaan myös IR.
Myönnät, myönnät, myönnät... olet toistanut tuota sanaa 4762 kertaa ilman että kukaan olisi koskaan myöntänyt yhtään mitään, kuten nytkin.
Sen myönnän, että olet kipeästi psykiatrisen hoidon tarpeessa.
>Sari Tanus on kaunis ja sievä erikoilääkäri
Ovatko erikoislääkärit sinusta fiksumpia ja älykkäämpiä kuin yleislääkärit?- suuri.ikäluokka.iskee
Oletko jo kovinkin vanha sillä pimuista puhuttiin 1960-luvulla ?
- Kertokaaajoku
Kyllä olen, toinen jalka jo haudassa 🌞
- lsmsk
Kertokaaajoku kirjoitti:
Kyllä olen, toinen jalka jo haudassa 🌞
Pääsi on jo varmaan haudassa kun et keksi edes omaa nikkiäsi.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478