Miten saan kulmakarvojen värin äkkiä pois!?

Lakupötkö

Kävin värjäämässä kulmakarvani ensinmäistä kertaa kampaajalla. Kerroin hänelle, että tekee mahdollisimman luonnolliset kulmat, jotka eivät ole liian tummat mun hiuksiin (luonnostaan kirkkaanvaaleat hiukset). Käskin myös olla nyppimättä. Lopputuloksesta kuitenkin tuli JÄRKYTTÄVÄ! Lähes mustat kulmakarvat ohuiksi nypitty😭😭 Oon nyt lukittautunu ostarin vessaan itkemään😅😂 Kertokaa, pliis miten saan värin pois ja kulmat kasvamaan takas!

4

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajakaikpois

      Huono provo heh heh

    • juliakaisa

      Jos tää on totta niin oon pahoillani mut se väri ei vaan lähde muutakuin vaalenemalla, eli odottamalla. Eikä karvoja tule lisää muutakun kasvamalla, eli odottamalla. Voit ehkä yrittää blondata kulmasi (en tiedä miten se tehdään mutta sehän on nyt vissiin muotia?) tai laittaa vaaleaa kulmaväriä. Jos on itse tullut kulmavärillä (siis meikillä) tehtyä liian tummat kulmat laitan usein kellertävää puuteria (banana powder) niiden päälle kevyesti tupsuttellen puuterisiveltimellä. Se hieman luonnollistaa niitä.

    • Eiasiantuntija

      En ole mikään asiantuntija mut kannarraa varmaan kokeilla jotai meikkii päälle. Vaikka joku puuteri tai jollai vaaleel kulmakynäl.

    • lähdetrollimeneen

      Ase ohimollako se kampaaja nyppi kulmasi, tuntuu hullulta, jos kielsit nyppimästä ja sitte kuitenkin annoit nyppiä kulmasi , salaa sitä ei voi tehdä, koska se sattuu vähän.
      Kulmakestovärejä löytyy ihan vaaleanruskeesta mustaan.
      Epäilen, että koko juttusi on trolli.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe