Uusi hurja teoria

isitmeorme

Entäpä jos elämme jo todellisuudessa jossa meidät kaikki on kloonattu? Esim. avaruudessa tai jossain salaisessa paikassa olisi laboratorio tätä varten. Tämä selittäisi miksi ihmiset kokevat outoja kuten gang stalking, mandelailmiö, ns. Truman Show -kokemus jne.

Jos kaikilla onkin kaksoisolio voi esim. sukulaisesi tai naapurisi olla jossain muualla kun luulet hänen olevan kotona ja toisinpäin. Kotikäynnit ovatkin helppoja stalkkereille kun kaksoisoliosi käy tekemässä kiusaa ja kukaan ei osaa epäillä mitään koska naapurit luulevat että se olet sinä itse.

Sinulle voitaisiin lavastaa tilanne jossa kaikki toimii normaalisti mutta tosiasiassa alkuperäiset henkilöt ovatkin esim. turvapaikassa sodan tai muun kriisitilanteen takia jota ei haluta kertoa kaikille. Vähän niinkuin Truman Show elokuvassa. Mitäs sanotte? Olenko vain sekaisin vai uskooko joku että tämä olisi mahdollista?

4

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MullaOnParempi

      Hurjempi teoria.

      Elämme tietokonesimulaatiossa. Selittäisi monia asioita maailmasta... Myös noin Mandelat ja kaverit kun koodari on vain koodannut palikan uusiksi.

    • ViimeinenNaula

      VOIDAANKO JEESUS KLOONATA? ASIAA TYÖSTETÄÄN JO!
      https://www.seiska.fi/Oho/Voidaanko-Jeesus-kloonata-Asiaa-tyostetaan-jo/1120382
      "Totuutta Jeesuksesta on pyritty selvittämään ja todistamaan vuosisatojen ajan. Samassa ajassa tieteen mailmassa on otettu melkoisia harppauksia eteenpäin. Nyt tiedemiehet harkitsevat mahdollisuutta tuoda Jeesus takaisin maan päälle tieteen avittamana.

      Huolimatta siitä, että kukaan ei ole toistaiseksi onnistuneesti kloonannut ihmistä, The Jesus Strand -dokkarin tutkijat uskovat mahdollisuuteen, että Jumalan pojan dna voitaisiin tieteen avulla kartoittaa.

      Dokumentin tekijä, George Busby Oxfordin yliopistosta selittää, että Messiaan dna:ta etsitään parhaillaan.

      – Vuonna 2010 Kasimir Popkonstantinov löysi luita, joiden hän uskoo kuuluvan yhdelle kaikkein kuuluisimmista pyhimyksistä, Johannes Kastajalle. Olin kiinnostunut siitä, mitä dna-analyysi voisi kertoa meille näistä luista, hän selittää.

      – Löydös on erittäin tärkeä, koska Johannes Kastaja oli sekä Jeesuksen opetuslapsi että hänen serkkunsa, eli heissä on yhteistä dna:ta.

      Samalla erillinen tiimi työskentelee puolestaan dna-näytteen parissa, joka saattaisi olla peräisin Jeesuksen veljeltä. Mikäli tutkijoiden onnistuu kartoittaa Jeesuksen dna-perimä, olisi kloonaaminen teoriassa mahdollista. Toistaiseksi kloonaamisessa on kuitenkin keskittynyt lähinnä lampaisiin ja koiriin, joten taivaallisten voimien jäljentämiseen saattaa olla vielä hieman matkaa".
      Lähde: http://metro.co.uk/2017/04/12/could-we-clone-jesus-scientists-are-closing-in-on-the-dna-of-christ-6571178/

      Joku tahtoo Jeesuksen supervoimat, ja arvata saattaa miksi, no orjuuttamaan ihmiskunta tietenkin.

    • vasee

      Ehkä parempi perustelu on se että se alkuperäinen minä, josta meidät on kloonattu, on todennäköisesti varakas vieraalla planeetalla asuva henkilö, joka maksaa kloonauksesta ja GangStalkkauksesta vain sen takia että selviäisi hänen perimän vialliset ominaisuudet tai piilevät vahvuudet/heikkoudet. Maapallo on siis koekaniin v 1.0

      Entä jos alkuperäinen lähde kuolisi ja olisimme tulleet tietoiseksi että meitä käytetään hyväksi. Eikö meidän pitäisi voida vaatia alkuperäisen lähteen omaisuutta itsellemme? Pääsisi pois täältä rikkauksien pariin ;)

    • BoltzmanninUnelmoija

      Vielä hurjempi teoria. Olet avaruuden kvantti-ilmiönä spontaanisti syntynyt Boltzmannin aivot jotka synnyttävät maailman "päässään" tai siis ajatuksissaan. Nämä aivot eivät siis muistuta väkisin ihmisaivoja jotka se kuvittelee, vaan riittää että on syntynyt ajatuksia/tietoisuutta prosessoiva rakennesysteemi satunnaistapahtumien johdosta ja sinä olet se Boltzmannin ajattelija joka kuvittelee kaiken muun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe