HYVIÄ LÄHIÖBAAREJA??

jos löytyis..

Noh, kertokaas, onko tääl sellasia lähiöpubeja, jokka ois jotakuinkin siedettäviä istuskella olusella muuten vaan? Eli ei NIIN "räkälöitä".
Sellaisia on olemassa, uskokaas pois. Juuri Turkuun muuttaneena (20v tyttö) tahtoisin löytää vaan en jaksa alkaa koluta läpi. vielä.

8

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make25

      Ihan mukavia paikkoja ovat hepokullan Kipparin Kulaus ja nättinummen Krouvi. Muutamaan otteeseen olen niissä käynyt kun kerran seudulla asun. Tuleppa joskus käymään niin tarjoan tuopposen :)

    • yks vaan

      meni vuosikausia kelata pubit läpi, mutta sitten huomasi että eniten virtaa viikoille sai osotteesta Pansiontie 3. Musa hyvää ja tarinat myös.
      Will Scarlett

      • Jerppa

        Masan baari Raunistulassa ja Ravintola Satama Runosmäessä.Ne on tosi mukavia paikkoja viettää iltaa.


    • ylivoimaisesti!

      Ehdoton ykkönen on suikkilan o'bass! Paikka on viihtyisä ja edullinen. Ei todellakaan mikään räkälä! Kannattaa koittaa..

      • -----------

        o´bass rules


    • Jarmo

      Pitääkö nimenomaan sijaita lähiössä vai kelpaako keskustan pubit?
      Ihan lähiöpaikkoja ei ole kauheasti tullut koluttua, mutta Runosmäessä oleva Bruno's (onkohan vielä ton niminen) on mukava paikka, eikä ole edes mikään räkälä. Siellä on välillä ihan kunnon ohjelmaa. Ainakin nyrkkeilyotteluita on ollut ja Popedakin taisi olla esiintymässä joskus.
      Sitten kaupungilla on Kipparin tuoppi, joka harkkikkaäijien sun muiden "tosimiesten" suosiossa oleva rokkibaari tyyppinen mesta. Aika kallis tosin. Silloin tällöin siellä vilahtelee jengiläisiä ja vastaavia, mutta myös normaalia porukkaa lähes kaikista ikäryhmistä löytyy.
      Silver moon kiltan vieressä on oikein mukava ja kohtuuhintainen karaokepaikka. Ilmainen biljardi ja vaihtelevaa musiikkia.
      Paviaani on suorastaan aloittelupaikkojen klassikko. Halpaa eteenkin häppärin aikoihin, eli muistaakseni ennen kymmentä. Paljon ikäistäsi porukkaa ja oikein iloinen ja kaikinpuolin mukava tunnelma.
      Bavaria on ihan tunnelmallinen, tosin kallis sekin. Ainakin urheilutapahtumien aikaan täynnä valkokankaalta matsia katsovaa porukkaa, muina aikoina loistava vaihtoehto poiketa juomaan jotain.
      Sitten kesällä jokilaivat on tietysti aivan ehdoton chillailupaikkojen ykkönen. Ja niitä riittää sen verran, ettei kyllästymistä pitäisi koko kesänä tapahtua.

    • jansku

      moi! mää muutin mieheni kans turkuun tammikuussa ja meille on tullu kantikseks oluthuone olkkone keskustassa pääkirjaston lähellä... onk se nyt brahenkatu. kiva kansankuppila ja edullista olutta. musta ihan viihtysäkin. voi tosiaan mennä tavan vaatteissa ja ohimennenkin tuopin juomaan. ja henkilökunta on ystävällistä.

    • Varissuolla

      Tosin lauantaisin taitaa aika usein olla karaoke-ilta, mutta mukava paikka eikä mikään räkälä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1929
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      272
      1448
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1087
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      66
      1016
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      991
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      163
      955
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      815
    10. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      2
      809
    Aihe