Eli siis auttakaajoo! Voiko kääpiöhamsterolle antaa esim. Faunattaresta ostettuja luita, ne ovat sellaisia krokotiili, siilikertoo hammasharja tyylisiä vihreä, punainen tai vaalea. Ja jos voi niin missä määrin
Vastaukset 8
- Syrkki
Voi antaa!!! Itse annan kerran viikossa 1 tais itten jos muita herkkuja ei saa niin 2-3. Raikasta vettä on oltava helposti saatavilla
- Mursua
Saa antaa kunhan et anna liikaa! Enimmissään peukalon kokoinen pala viikossa.
- Syrkki
Niitä pieniä hammasharjoja 5-7cm saa antaa kyllä muutaman viikossa
- en.antais
Syrkki kirjoitti:
Niitä pieniä hammasharjoja 5-7cm saa antaa kyllä muutaman viikossa
Lähinnä nyt kyllä ihmetyttää miksi niitä pitäisi olla hamstereille noinkin usein antamassa (tai ollenkaan)? Niistä ei ole mitään merkittävää hyötyä hamstereille. Ja jo se pienikin hammasharja on kääpiöhamsterin itsensä kokoinen, joten mitä ihmeen ideaa hamsterin mahaa on täyttää jollain, jonka syömisestä ei ole mitään hyötyä? Herkkuna voi syöttää järkevämpääkin sapuskaa.
- mietinmyösminä
en.antais kirjoitti:
Lähinnä nyt kyllä ihmetyttää miksi niitä pitäisi olla hamstereille noinkin usein antamassa (tai ollenkaan)? Niistä ei ole mitään merkittävää hyötyä hamstereille. Ja jo se pienikin hammasharja on kääpiöhamsterin itsensä kokoinen, joten mitä ihmeen ideaa hamsterin mahaa on täyttää jollain, jonka syömisestä ei ole mitään hyötyä? Herkkuna voi syöttää järkevämpääkin sapuskaa.
Minua mietityttää sama asia. Ja jos taas niitä annetaan siksi että hampaat kuluu, niin siihenkin tarkoitukseen on kyllä parempiakin vaihtoehtoja
- Robohamu
Annoin yhden, ei ole vielä syönyt vähän pureskellut. En ole aatellut antaa kun 1-2 kuukaudessa jos nyt sitäkään
- Anonyymi
en.antais kirjoitti:
Koiran puruluut eivät ole ns herkkuna hamsterille. Ne pitävät hamsterin hampaat hyvässä kunnossa ja hampaat eivät pääse kasvamaan liian pitkiksi. Itse suosittelen ja monet kasvattajat myös. :)
- Syrkki
Mitäs määki oon tollasta kirjotellu aikasemmi XD siis puolitan ne tikut joskus jopa 3 osaan ja annan niitä paloja sitten aika useasti. Hampaiden kulutuksen takia. Ja itselläni syyrialainne hamsteri. En TODELLAKAAN tiedä miksi olen kirjoittanut että kokonaisia... huhhuh kun järki ei oo oikein pelannu.. xd olis tietenkin pitänyt tajuta ettei ihmiset nyt hyvänen aika ajatuksia osaa lukea. Nöyrät anteeksipyynnöt! Varmasti ripulia tulisi jos noinkin paljon antaisi kuin 2-3..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371460Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41491
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48455Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 32419
- 77412
- 28410
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381