Kysymys naisille

fyffuggjgjgi

Minkä maalainen mies on mielestänne ihanin, hellin, komein ja seksikkäin ?

17

363

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen288

      Missään kansalaisuudessa kaikki eivät ole ihania ja helliä. Kun puhutaan pelkästä ulkonäöstä niin sekarotuiset ehdottomasti parhaimman näköisiä. Kun saa parhaat ulkonäkögeenit monesta eri rodusta niin on huippu ulkonäkö!
      Jos nyt jotain kansalaisuuksia pitää mainita niin venäjä, libanon
      Mutta black&white mixit parhaita..sitten kun siihen saa mukaan vielä jotain kaukaasian verta niin tulee kaunista jälkeä

      • äärimmäisen-ruma

        >>>Kun saa parhaat ulkonäkögeenit monesta eri rodusta niin on huippu ulkonäkö!<<<

        Näin sekarotuisena naisena on pakko kommentoida, että mun kohdalla tuo ei ainakaan pidä paikaansa vaan mulla on ihan päinvastoin. Sain kummaltakin vanhemmaltani ne rumimmat ominaisuudet ja jos sekään ei riittänyt niin kaivettiin jostain kauempaa joltain rumalta sukulaiselta lisää rumuutta, että musta tulisi varmasti jokaikisesta kohtaa ruma.

        Vaikka äitini onkin suomalainen niin silti on äärimmäisen ruma hänkin. Isä oli ainakin mieheksi maskuliininen ja komea, mutta se ei vaikuttanut mun ulkonäköön muuta kuin negatiivisesti tehden musta äärimmäisen ruma ja maskuliinisen. Onhan äitini toki osasyyllinen rumuuteni koska sairaaloisena ja rumana ei omannut tarpeeksi rakennuspalikoita lapsen tekoon. Kun olin kohdussa en siis saanut äidiltäni mitään rakennuspalikoita tyttölapsen normaaliin ulkoiseen olemukseen. Multa puuttui kaikkki kuten gollageeni, estrogeeni jne. joten jouduin kaivamaan sitten isäni koko olemuksen itseeni eli sain täysin MIEHEN luuston, lihaksiston ja ihon sekä ilmeisesti myös isäni testosteronitkin.

        Äidiltä sain sitten ne KAIKKI rumimmat ominaisuudet, mutta en niitä muutamia positiivisia ominaisuuksia mitä olisin häneltä halunnnut, kuten karvaton iho ja pienempi kengännumero. Isäni voimakasrakenteisuus ja maskuliinisuus on periytynyt isältäni mulle suoraan ja äidin syy että en saanut äidiltäni tarpeeksi estrogeenia, jotta olisin syntynyt normaalin näköiseksi naiseksi. Eli se äidin normaali estrogeenitaso olisi normalisoinut mun ulkonäköäni femiinisemmäksi.

        Moni tyttö muistuttaa isäänsä paljonkin, mutta on silti isänsä näköinen femiinisellä tavalla. Harvapa tyttö vaikka isänsä ulkonäön olisikin perinyt niin omaa isänsä eli MIEHEN luustonrakenntetta, ihoa ym. Mä nyt satuin perimään isäni KAIKKI miehiset ominaisuudet tosin mulla ei ole penistä, mutta kaikki muut kyllä. Ja mistäpä sitä femiinisyyttä olisi perinytkään kun sitä ei ollut edes äidillä. Sama juttu siskopuoleni kanssa, meillä on sama äiti, mutta eri isät silti hänkin on äärimmäisen ruma ja maskuliininen joten äidissä se suurin syy ja vika joka meistä teki tällaisia.


      • öåmåm

        Höpsis ! johan nyt juttuja. Olet vain liian kriittinen itseäsi kohtaan.


    • portuguese

      Suomimies tietty, siis fiksut yksilöt. Ei öykkärit ja rasistiset örvelöt. Portugalilainen mies on ihana. Hellä ja huomaavainen. Yleensä ihan kivan näköinenkin.

    • Ehdottomastiparas--

      Suomalainen!

    • notällainen

      Ihan suomesta löytyy kotimainen herkku eräs Marco.H. Tunnettu basisti/laulaja eräästä tunnetusta suomalaisesta bändistä. Hellyydestä en tiedä, mutta ulkoisesti saa ainakin meikäläisellä hellät tunteet aikaan.

    • Mansikkaunelmainen

      Onhan noi useimmat irakilaiset hyvännäköisiä. Tummia, mutta ei liian. Laittavat yleensä itseensä, käyvät tiuhaan parturissa, kulmat ja parta on siistinä. Moni tykkää hirveesti pelata futista ja näkyyhän se kropassa. Kelpais 😘

    • ihkuuuuuuu

      Irakilaiset ovat kyllä syötävän ihania... Kelpais mullekkin...

    • ihdsjsbdks

      Ranskalaiset ja italialaiset.

    • nobojoj

      Jenkit on kans aika ihania samoin Britit. En tiennytkään että Briteissä on niin komeita ja siististi pukeutuneita miehiä, ennenkuin vasta nyt kävin siellä. Ihan wow !

    • ööööööeeeeeeee

      onpa typerä kysymys. ihania miehiä löytyy varmasti joka mantereelta.

    • Suomipoikaparas

      Kyllä se suomipoika on,vaikkakin jotkut kotimaan uroot voisi vähän ottaa mallia ulkomaalaisista siinä mielessä,että antaisivat naisen tuntea kuinka ovat ylpeitä naisestaan.

    • suomion

      Tämä on helppo: suomalaiselle miehelle minä tyttö se vaan aina lämpeen. :)

    • TäälläMielipide

      Tietenkin ihka Savolainen sellainen vaalea pitkäkutrinen ja pitkä kiehkura vaalea pujoparta ja jos on vielä lumoava ääni ja soittelee bassoa . . kätevä sellainen mies :)

    • mielip

      suomalainen tai pohjoismaalainen

    • Mielestäni mies joka on ystävällinen ja hyvä suustaan on ihanin. Hyvän luonteen kautta hänestä tulee komea ja seksikäs silmissäni.

    • Xwrc

      Latino tai meksikaani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1992
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      158
      1682
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe