Katso, minä sain profetian!

Tänään minut temmattiin hurmokseen. Herrani Jeesus Kristus nosti minut seitsemänteen taivaaseen ja antoi minulle tämän profetian. Minun vähäisen hän on siksi vapauttanut synnistä, että minä rukoilisin ja uskon tielle saattaisin väkevän saarnamiehen Suomen maahan.

Aivot.Hoi, sinut minä näin Herran Kristuksen kanssa. Sinun on käännyttävä ja tuotava suuri herätys Suomen maahan. Pidin sinua toivottomana ja kielsin itseäni edes ajattelemasta, että kukaan voi rukouksillaan sinua helvetin lieskoilta pelastaa. Kristus kuitenkin on varannut armossaan sinulle suuren osan, jonka hyväksyessäsi pelastut sekä sinä, että Suomen kansaa suurin joukoin. Tämä on ensiarvoisen tärkeää, koska vieraat voimat ovat Herran mukaan valtaava Suomen aivan näinä aikoina, ja Jeesuksen uskovat kohtaavat vainon. aVainon kautta he kuitenkin pelastuvat. Syntikansa pelkästään tuhotaan ja peljättävä epäjumala asuttaa Suomen, jota ei enää Suomeksi kutsuta.

Aivot.Hoi, aloitin rukouksen puolestasi.

32

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helleitä.hetkeks

      "Aivot.Hoi, aloitin rukouksen puolestasi."

      Ootko malttanu nukkua ollenkaan?

    • "Kristus kuitenkin on varannut armossaan sinulle suuren osan, jonka hyväksyessäsi pelastut sekä sinä, että Suomen kansaa suurin joukoin."

      Menitkö lopullisesti sekaisin? Loppuivatko lääkkeet? Ei, en hyväksy mitään "osia", pidä itselläsi vaan. Mutta he, käy uusimassa reseptisi...

    • eihelpponakki

      onnea vaan yritykselle

    • kui2

      Tulikohan aloittaja vain katumapäälle aikaisemman ketjun rajuhkoista kirjoituksistaan, kun oli semmosia mennyt latelemaan, ja sai sitten "profetian" niinkö se menikin? -Ehkä..

      • Taitaa olla klotsapiini tms. loppu ja harhoja pukkaa.Niin tai näin, rukoile Jesse kovemmin, ei vielä tapahdu kääntymistä tässä osoitteessa...


    • rukouspiiri

      Jos herjaaja ja jumalaton kääntyy teiltänsä voi hän Jumalan armosta kasvaa merkittäväksi profeetaksi Herrassa. Onko.aivothoista tähän sitä en tiedä koska minulla ei ole Herran sanaa hänestä. Luotan kuitenkin nimimerkkiin JeesusRulaa ja liityn rukouksiinsa aivot.hoin kääntymiseksi.

      • Jumalallemahdollista

        Olihan apostoli Paavalikin ennen kääntymistään kristittyjen MURHAAJA joten ei aivot.hoi menetetty tapaus ole. Miten noihin aloittajan mielipiteisiin ja profetioihin tulisi suhtautua niin se on hänen ja Jumalan välinen asia. Jos on voimallisen näyn saanut kuka minä olen mitään sanomaan. Jos taas valhettelee tai muuten vastoin totuutta puhelee, sekin on hänen ja Jumalan asia, varon kuitenkin itse mitään syytöksen sanaa sanomasta etten turmioon itseäni saattaisi. Iltarukouksessani voisin kyllä aivot.hoita muistaa.


      • kui2
        Jumalallemahdollista kirjoitti:

        Olihan apostoli Paavalikin ennen kääntymistään kristittyjen MURHAAJA joten ei aivot.hoi menetetty tapaus ole. Miten noihin aloittajan mielipiteisiin ja profetioihin tulisi suhtautua niin se on hänen ja Jumalan välinen asia. Jos on voimallisen näyn saanut kuka minä olen mitään sanomaan. Jos taas valhettelee tai muuten vastoin totuutta puhelee, sekin on hänen ja Jumalan asia, varon kuitenkin itse mitään syytöksen sanaa sanomasta etten turmioon itseäni saattaisi. Iltarukouksessani voisin kyllä aivot.hoita muistaa.

        Mutta eihän kellekään saa mennä helvetinlieskoja osoittelemaan, ehkä aloittaja hoksas menneensä liian pitkälle lausunnoissaan ja katui ja sitte kelkka kääntyi.. se kääntyi nyt vain tuohon malliin ja siten perui puheensa..

        Ts. Säikähti omia kirjoituksiaan.


      • Anonyymi
        kui2 kirjoitti:

        Mutta eihän kellekään saa mennä helvetinlieskoja osoittelemaan, ehkä aloittaja hoksas menneensä liian pitkälle lausunnoissaan ja katui ja sitte kelkka kääntyi.. se kääntyi nyt vain tuohon malliin ja siten perui puheensa..

        Ts. Säikähti omia kirjoituksiaan.

        Kyllä kristityn on myös varoitettava kadotuksen lieskoista harhapoluille eksynyttä veljeään tai sisartaan. Tätä vaatii jo kristillinen lähimmäisenrakkaus.


    • Tämän täytyy olla täynnä helluntai henkeä. Sen paljastaa jo vauhdikas nikki, joka ei edusta Jumalan pyhyyttä, vaan jotain "wautsi wau" meininkiä.

      • epätietoinen_olo

        Mitä olet muuten mieltä, voiko tuo profetia olla aito? Jos on, miten olisi suhtauduttava?


      • epätietoinen_olo kirjoitti:

        Mitä olet muuten mieltä, voiko tuo profetia olla aito? Jos on, miten olisi suhtauduttava?

        Oooon toki, aito on. Rukoile rajusti että minä kääntyisin. Käännyttyäni olen kuulkaa ihmiset Jeesuksen toinen tuleminen, usottekste, ja meno sen mukaista...ei hyvää päivää...oikeasti...


      • Anonyymi

        Eikö kaikkien kristittyjen tulisi olla helluntain hengellä täytettyjä?


    • bdfffdfd

      Jeesus Rulaa on aikaisempien kirjoitustensa pohjalta aivan tavallinen perushihhuli. Otti jostakin syystä nokkiinsa kun aivot.hoi sanoi jotakin mielestään sopimatonta Eerikalle ja kavi yhdessä aloittamassaan ketjussa aivot.hoin kimppuun. Tämä on joku katumusketju,,ei muuta.

    • lf66kjf9stgen

      "minä sain profetian!"

      Ilmankos olet niin saaneen näköinen!

    • Nyt kannattaa ilmottaa Niilo P. että pistää sivuilleen laskurin mittaamaan aivot. hoin kääntymiseen menevää aikaa!

    • väliaikaraporttiapliiis

      Vieläkä rukous jatkuu ja tuottaako tulosta???

      • Anonyymi

        Rulous tuottaa aina tulosta. Rukous on se joka pitää maailma yllä. Kun viimeinen rukoilija lopettaa rukoilunsa seuraa maailmanloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rulous tuottaa aina tulosta. Rukous on se joka pitää maailma yllä. Kun viimeinen rukoilija lopettaa rukoilunsa seuraa maailmanloppu.

        Alkoiko maailma myös niin että jostakin ilmestyi se ensimmäinen rukoilija? Mistäs etuli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rulous tuottaa aina tulosta. Rukous on se joka pitää maailma yllä. Kun viimeinen rukoilija lopettaa rukoilunsa seuraa maailmanloppu.

        No juuri näin!!!


    • Anonyymi

      Miten projekti etenee, onko kellään tietoo?

    • Tämä oli vanha aloitus, mutta väkevä todiste siitä, että Herra Jumala antaa profetioita kenelle tahtoo tänäkin päivänä!!!

      • Anonyymi

        Aamen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aamen

        Profetiat ovat niitä joita annetaan ja kun ne eivät toteudukaan niin ollaan visusti hiljaa.


    • Anonyymi

      Tuota jäi kiinnostamaan se miten Suomesta tulisi parempi paikka jos kaikki kääntyisivät tosiuskovaiseksi? Kuinka se vaikuttaisi esim korkoihin? Miten se vaikuttaisi bensan hintaan? Entäs ilmastonmuutokseen? Miten tosiuskovaiset tekisivät tiedettä?

      • Jos kaikki kääntyisivät usko.vaiseksi, korkkiruuviksi tai heidän kaltaiseksi ns. tosiuskovaiseksi, niin se menisiksi kaikkien nimittelyksi ja herjaamiseksi ja maailma olisi tosi sietämätön ikävä paikka.


    • Anonyymi

      Täälä ei voi keskustella kirkkon opista niten maria säylyttää neitseennä synnytyksessä ja syntymän jälkeen
      neitseennä
      Luterilainen kirjoitus on Martti Lutherin selitys Marian kiitosvirteen (Magnificat; Luuk. 1:46–55), jossa Luther ylistää Mariaa kristillisen uskon esikuvana. Myös luterilainen kirkko tunnustautuu vanhaan kristilliseen uskoon, jonka mukaan Maria on sekä Jumalansynnyttäjä että ikuinen neitsyt (lat. semper virgo). Neitsyt Marian asema tunnustettiin kirkkoa sitovaksi jo ensimmäisissä ekumeenisissa voi keskustella kirkkon ----- opista miten neitsyt synnytää ja säilyttää
      kirkolliskokouksissa.

      • Miksi ei voi keskustella? Jumalansynnyttäjä Maria oli neitsyt ennen synnytystä, sen aikana ja jälkeen. Miten tämä on mahdollista? Sepä onkin Jumalan ihme!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Miksi ei voi keskustella? Jumalansynnyttäjä Maria oli neitsyt ennen synnytystä, sen aikana ja jälkeen. Miten tämä on mahdollista? Sepä onkin Jumalan ihme!!!

        Mitenkähän lie tuo Marian neitsyys on? Antiikin aikana kerrottiin mitä tahansa legendoja eikä niissä tarvinnut olla totuutta edes siteeksi. Vasta 50-vuotta on ollut taikauskosta vapaata aikaa länsimaissa ja ihmeet ovat supistuneet nollaan.


      • sage8 kirjoitti:

        Mitenkähän lie tuo Marian neitsyys on? Antiikin aikana kerrottiin mitä tahansa legendoja eikä niissä tarvinnut olla totuutta edes siteeksi. Vasta 50-vuotta on ollut taikauskosta vapaata aikaa länsimaissa ja ihmeet ovat supistuneet nollaan.

        "ihmeet ovat supistuneet nollaan. "

        Olet väärässä!!! Ihmeitä tapahtuu valtavasti siellä missä on aitoa uskoa. Todellisista Jumalan tekemistä ihmeistä ei kuitenkaan juuri rynnätä kertomaan, eikä ole tarkoituskaan. Skandaaliuutiset ihmeistä ovat aivan eri asia ja yleensä tarkoitushakuisia hyötymisyrityksiä. Kuten Pyhästä Sanastakin luemme, Herramme suoritettuaan vaikkapa parantamisihmeen kehotti olemaan kertomatta asiasta. Siellä missä on uskoa tapahtuu ihmeitä. Siellä missä ei ole uskoa ei tapahdu ihmeitä. Näin oli laita Herrankin kotiseudullaan, kun Hänen tuttavansa kieltäytyivät uskomasta.


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        "ihmeet ovat supistuneet nollaan. "

        Olet väärässä!!! Ihmeitä tapahtuu valtavasti siellä missä on aitoa uskoa. Todellisista Jumalan tekemistä ihmeistä ei kuitenkaan juuri rynnätä kertomaan, eikä ole tarkoituskaan. Skandaaliuutiset ihmeistä ovat aivan eri asia ja yleensä tarkoitushakuisia hyötymisyrityksiä. Kuten Pyhästä Sanastakin luemme, Herramme suoritettuaan vaikkapa parantamisihmeen kehotti olemaan kertomatta asiasta. Siellä missä on uskoa tapahtuu ihmeitä. Siellä missä ei ole uskoa ei tapahdu ihmeitä. Näin oli laita Herrankin kotiseudullaan, kun Hänen tuttavansa kieltäytyivät uskomasta.

        en kylläkään usko, että Golgatan ristinkuoleman jälkeen Jeesus kyselisi HYVÄKSYMISTÄ, ikäänkuin Jeesus anelisi, "hyväksytkö minun tekoni " !!
        Hei haloo !

        Ainoa , mitä voi tehdä on TUNNUSTAA syntisyytensä, ja koroittaa Jeesus Kristus Vapahtajaksesi, joka kuollut ja ylösnoussut MINUN (kaikkien) syntieni vuoksi.


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        "ihmeet ovat supistuneet nollaan. "

        Olet väärässä!!! Ihmeitä tapahtuu valtavasti siellä missä on aitoa uskoa. Todellisista Jumalan tekemistä ihmeistä ei kuitenkaan juuri rynnätä kertomaan, eikä ole tarkoituskaan. Skandaaliuutiset ihmeistä ovat aivan eri asia ja yleensä tarkoitushakuisia hyötymisyrityksiä. Kuten Pyhästä Sanastakin luemme, Herramme suoritettuaan vaikkapa parantamisihmeen kehotti olemaan kertomatta asiasta. Siellä missä on uskoa tapahtuu ihmeitä. Siellä missä ei ole uskoa ei tapahdu ihmeitä. Näin oli laita Herrankin kotiseudullaan, kun Hänen tuttavansa kieltäytyivät uskomasta.

        Ei yhtään huutamista tässä kirjoituksessa. Titityy osaa olla huutamatta jos haluaa näköjään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe