Millainen suuseksi johtaa naisen naisen orkkuun?

Miekkonen73

Millainen suuseksi johtaa juuri sinut, arvoisa nuolemisesta nautintoa saava nainen? Kuvaa mahdollisimman tarkasti se tapa, jolla saavutat orgasmisi varmimmin? Asento, antajan kielenkäyttö, sormia mukana, muu hyväily, mitä itse teet kun saat suuseksiä käsilläsi? Ohjailetko antajaa käsin, sanoin, muulla tavoin? Kun saat orkun, pystyykö jatkamaan hyväilyjä pillulle vai onko pakko pitää taukoa? Kauanko kestää saada orgasmi suuseksissä?

10

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuseksiparasta

      Itse saan nauttia suuseksistä lähes joka kerta. Nautin siitä suunnattomasti. Joskus tyydytämme toisemme pelkästään suulla loppuun saakka (69).
      Minä makaan selällään ja mieheni touhuaa jalkovälissä. Nuoleminen alkaa hiljalleen näykkien sisäreisistä, kiusoitellen alkuun vältellen klittaa. Kieli pyörähtää välillä hakemassa kosteutta sisältäni. Kostun ihan hillittömästi suuseksiä saadessani.
      Kieli tekee välillä nopeampaa, välillä hitaampaa liikettä koko vaon pituudelta sekä klitoriksen ympärillä. Näen tähtiä kun mies ottaa koko klittan suuhun ja imasee.
      Itse tykkään enemmän siitä että tehdään hoito vain kielellä. Joskus sormet sisään.
      Itse usein hyväilen rintoja/nännejä samalla.
      Muutaman minuutin kestän kun eka orgasmi tulee, loppu on täyttä "kidutusta" kun jatketaan herkällä. Etenkin kun olen sheivannut posliiniksi, nautin suuseksistä eniten.
      Mahtava siirtyä kontalleen, mies vielä nuolee hetken ennenkuin upottaa kalunsa sisään.

    • Sorivain

      No en kyllä saa siitä mitään. Ei vain tunnu yhtään miltään.

    • npksvm71

      Nykyinen rakastajani on surkea suuseksissä, enkä viitsi edes alkaa opettamaan, kun ei tunnu olevan kovin innokas siihen hommaan. Voisin ottaa uuden oppilaan itselleni siihen hommaan.

      Saan suuseksissä parissa minuutissa, jos mies osaa kuunnella minua. Pehmeää pyörittelevää ja edestakaista liikettä kielellä klitoriksen tuntumassa, mutta ei suoraa painetta siihen. Moni mies yrittää liian terävästi ja se tuntuu epämiellyttävältä.

      Miehen sormien pitää olla myös ehdottomasti apuna eli kielen ja sormien yhteispeli on parasta. Yhdellä tai kahdella sormella vetelee ensin vakoa pitkin huulien välistä läheltä klitorista ja painelee vaginan etuseinämää 'tule tänne'-liikkeellä. Mitä laajempi kontakti kielellä ja sormilla on pimpin ja vaginan alueella sitä parempi orgasmi tulee, kun tuntuu, että kieltä ja sormia on joka paikassa ja kaikki mahdolliset hermopäät räjähtävät yhtäaikaa.

      Toivon helliä, mutta määrätietoisia liikkeitä. En ala neuvomaan sanallisesti kesken ellei mies ole ihan hakoteillä, koska se häiritsee omaa nousemistani huipulle. Mies kuulee hengityksen kiihtymisestä varmasti, että on menossa oikeaan suuntaan ja kun alan painaa vähän myös lantiolla vastaan, niin se on merkki, että mies saa antaa takaisin painetta ja jatkaa samaan malliin. Siinä vaiheessa ei kannata lähteä muuttamaan mitään, kun orgasmi on jo tuloillaan tai muuten sen voi menettää kokonaan tai se lässähtää pannukakuksi.

      • mies61v

        Tervehdys, tässä eräs, miekkonen "käsi"pystyssä, anna vastaus tähän niin voin autaa sua..


    • miekkonen73

      Kiitos vastauksistanne juuri sopivan tarkasti. Näköjään aika samankaltainen toimii jos suuseksi ylipäätään tuntuu naisesta kivalle ja johtaa orgasmiin. Kun npksvm71 kuvausta lukee, huomaan etten ole ollut hakoteillä suuseksiä antaessani, tosin on naisteni orgasmitkin sen kertoneet.

      Entä muita mielipiteitä, onko naisia, joilla suuseksiorkku tulee erilaisella kielityöllä?

      Sorivain kommenttiin haluaisin tarkennuksia häneltä ja muiltakin jotka samaa mieltä, saatko orgasmeja kumppanin kanssa ja millä tavalla? Millaista tekniikkaa antaja on käyttänyt, muistuttaako lainkaan esim npksvm71 kuvausta? Entä liittyykö tähän ajatuksia siitä, että oma alakerta olisi epämiellyttävä vai onko puhtaasti vaan ettei kosketus tunnu lainkaan? Oletko yrittänyt neuvoa kumppania tai oletteko yrittäneet muuten erilaisia tekniikoita antaa suuseksiä?

      • kjhljhgdhf

        Kamalinta on, jos suuseksiä annetaan terävällä kielenkärjellä suoraan klitorikseen. Se tuntuu epämukavalta ja sattuu ja niin tuntuu tekevän liian monet miehet. Ja rehellisesti sanottuna en usko, että sellaisesta nauttii kukaan nainen.

        Itse tykkään siis koko kielellä, joka on pehmeä ja huulet välillä mukaan. Ei siis sillai etäällä pelkällä kielellä. Ja tärkeää on huolehtia siitä, että kosteutta on tarpeeksi. Itsellä ainakin klitoris on niin herkkä että aluksi vähän sillai vinossa klitoriksen "sivulta/reunoilta" nuoleminen toimii. Loppuvaiheessa kestää suorempaakin kontaktia. Ja sitten sellasia tasasia rytmikkäitä liikkeitä. Ei mitään jatkuvasti vaihtelevia kikkailuja. Ja nopea vetäytyminen kauemmas ja poispäin on merkki että nyt saattuu/ei tunnu hyvältä. Jotkut tulee perässä ja koittaa vaain painaa lujempaa kielellä eikä tajua että se ei ole mitään nautinnosta sätkyilyä.

        Jos sormet mukana niin ehdottomasti emättimen suuntaisesti, eli kämmenpuoli ylöspäin ja juuri niin kuin yllä oleva tyyppi kuvasi "painelee vaginan etuseinämää 'tule tänne'-liikkeellä." Ei mitään jäykkänä sojottavia ja väärässä kulmassa olevia sormia, joilla tökitään ees taas. Sormien ei tarvitse paljoa edes liikkua sisään ulos, vaan käsi paikallaan ja sormet painelee etuseinämää.


    • npksvm71

      Kerron vielä vähän lisää suuseksihistoriastani. Löysin suuseksin ilon vasta vanhemmalla iällä. Nuorena minulla oli henkisiä lukkoja, enkä kyennyt sen takia nauttimaan siitä. Ajattelin, etten itse ainakaan haluaisi nuolla naisen värkkiä, joten ei varmaan miehetkään siitä tykkää. Pelkäsin myös, että alapääni haisee tai maistuu pahalta. Ei siinä pysty rentoutumaan, kun ajatukset kiertävät tällaista kehää, vaikka mies tekisi kaikki mahdolliset temput. Ensin on saatava oma mieli tyhjäksi, uskottava siihen, että mies oikeasti haluaa antaa suuseksiä ja on myös kyettävä täydelliseen rentoutumiseen.

      Yhä vieläkin, jos en keskity omiin tuntemuksiini ja nautintoon tai alan ajattelemaan jotain muuta asiaa, niin en saa suuseksissä orgasmia. Tosin en myöskään silloin, jos mies ei kosketa oikealla tavalla, joka juuri minusta tuntuu hyvältä, vaikka kuinka haluaisin saada orgasmin.

      Nykyään nautin suuresti suuseksistä ja tiedän, että moni mieskin oikeasti kiihottuu sen antamisesta. Hygieniapuolen pitää olla kunnossa. Suuseksiä harrastan vain pesun jälkeen, jolloin se on molemmille osapuolille nautittavinta.

    • HallaEtelätuuli

      Tässä naiseni vastaus siihen miten koskee mua että tuun..

      "Ennen suuseksiä mä haluan koskea sua myös muualta. Suudella. Kielen kanssa, ehkä vähän kiusata sillä. Hivellä selkää, suudella kaulaa, korvia. Tosi hellästi hivellä rintoja, muttei ihan heti kuitenkaan koskea. Voi myös suudella rintoja, sit ehkä ihan varovasti kielellä koskea nänniä. Sit voi taas jatkaa muuta kosketusta ennen ku palaa rintoihin. Riippuu päivästä mite haluat et kosken sun rintoja. Joskus haluat tosi hellää kosketusta, joskus tykkäät kun vähän nipistää. Parasta on kun saa sut vikisee ja kerjää muulla kosketuksella ennen ku nuolee sua. Silloin nautit siitä nuolemisesta eniten. Sä odotat kun suutelen vähän sun vatsaa ennen ku pääsen sisäreisii ja nivusii asti. Sieltä voi myös sormilla ihan hellästi hivellä. Sut saa vikisee ku kiusaa sua... tulee niin lähelle et tunnet hengityksen sun klitoriksella, huulet ehkä just ja just koskee sun ihoa. Antaa ihan pieni, nopeita suudelmia joka puolelle ennen ku koskee kielellä. Koskee ihan joka paikasta, ei vaan klitoriksen alueelta. Sit voi hetkeks ottaa kielen pois ja tosi hellästi ja hitaasti koskea klitorista sormenpäällä. Vikiset ja kerjäät kieltä takas. Sormet siirtyy sit melkein sun sisään.. mut ei ihan kuitenkaan. Samalla klitorista voi koskea huulilla, tykkäät siitä. Sä yrität valuttaa sun lantioo mua kohti, et saisit mun sormen sun sisään. En yleensä laita vielä silloin koska haluun kiusata. Kosken ensin vähän kielellä tai suutelen sua ihan kunnolla, kielen kanssa. Sit voi alkaa nuolla sua, samalla kun ihan hitaasti laittaa sormen sisään. Tosi hellä kosketus klitorikselle ja sen ympärille. Kaheksikon muotonen liike toimii. Samoin ku se et vie kieltä poikittain ja samalla sit siirtää suuta ylös ja alaspäin. Välillä voi lopettaa kaiken liikkeen ja pitää kieltä vaan paikallaan. Sä nostat lantioo ja kerjäät kosketusta, joskus otat hiuksista kiinni ja painat mut sua vasten, ihanan tiukasti. Haluat että nuolen. Vikiset mulle kun sormet löytää oikeen paikan ja kieli jatkaa liikettä. Sun liikkeet ja ääni kertoo mitä sä haluat. Koska haluat kovempaa kosketusta ja koska hellempi tekee sut hulluks... sit kun oot tulossa, otat mua taas hiuksista kiinni. Että tiedän et oon löytäny just oikeen kohdan. Sun lantio yleensä pyörii sormien liikkeen mukana, siitä tiedän mitä haluat et mun sormi tekee. Sit kun sä tuut, sä työnnät mun pään pois. Annat kuitenkin mun pitää sun sua vasten, mut sormien on jatkettava liikettä. Sillä sun orgasmia saa pidennettyä. Sen tuntee sormissa kun sun lihakset jännittyy..."

    • lipittäjä_43

      Itse annan vaimolleni suuseksiä takaapäin. Kun vaimo rytmikkäästi liikkuttaa peppuaan, on näkymä ja tunne taivaallinen. Samalla voi nuolla koko peppuvakoa ja kakkosen kireää ryppyä.

      Vaimo saa usean orgasmin ja nuolee nesteistä kostean suuni ja sen ympäryksen puhtaaksi. (bi-piirrekö?)

      Sitten vaimo ottaa suihin, pelkällä suulla, välillä palleja puristellen, sitten ratsaille, muutama orgasmi vaimolle lisää ja lopuksi hän ottaa minulta suihin, niellen kaiken.

      Tästä ei seksi parane.

    • Reeaa

      No mulla on kokemuksia taas huonosta ja liian hyvästä. Huonosta nyt en viitsi edes mainita, mutta liian hyväkin häiritsee, koska kun räjähdän, niin samassa lentää virtsat ja ulosteet ja tulee sotkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe