Nyt suuttukaa!!!

lapsiarakastava

Pakko purkaa ihmetystä ja kiukkua!! Olen töissä käyvä pienipalkkainen nainen. Olen myös tahtomattani lapseton. Ystäväpiirissäni on niin parisuhteessa eläviä, kuin yh äitejä. Ihmettelen, miten välinpitämättömiä omaa lasta kohtaan ollaan! Jatkuva valitus, sometus ja helpon elämän etsiminen tuntuu nykyisin pääasialta!Lapsi itkee, kysyy, haluaa syliin ym. ÄITI EI VÄLITÄ!!! Miksi lapsia tehdään, kun tänään ei ole pakko? Valitetaan rahapulaa, mutta äidillä on kalliita tatskoja, vaatteita, hiukset värjätty viimoisen päälle - siihen löytyy rahaa, mutta ei esim. lapsen uuteen reppuun!!!?Omaa aikaa ja viihdykettä kaivataan jatkuvasti, ja lapsi kaipaa äitiään!! Joku tietysti sanoo, että olen katkera ja kateellinen! No, hieman katkera voin olla, mutta varma siitä, että äidin roolin olisin ottanut maailman tärkeimpänä roolina, ja antanut lapselleni kaiken ajan ja tavaran, mihin olisin pystynyt, ja mitä HÄN olisi tarvinnut!

16

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surkeatulevaisuus

      Paljon asiaa! Ehkä ne ei oo kasvanu ohi teiniydestä tai oma huomionkipeys vie voiton, mielestäni nämä ei ole aitoja naisia ollenkaan, voi myös olla että ei ole tarvinnut nähdä koskaan vaivaa minkään eteen, eli on jääny päälle prinsessa moodi.

    • tavon_tallaaja

      Elämä ei ole reilua. Itseasiassa se on kaikkea muuta kuin sitä. Huumeidenkäyttäjät, alkoholistit ja suojaamattoman seksin harrastajat saavat lapsia, vahingossa, eivätkä pysty tai halua niistä huolehtia. Sitten on niitä jotka olisivat mitä ihanimpia vanhempia lapsille mutta kun eivät voi saada lapsia.
      Adoptio on yksi vaihtoehto, maailmassa on lukematon määrä lapsia jotka tarvitsisivat oikeat vanhemmat itselleen, kodin, rakkautta ja huolenpitoa.

      Sitä miksi tässä maailmassa asiat menee aina niin väärinpäin, on todella vaikea ymmärtää.

    • ooi9987

      Äidit haluu bailata, eikä olla äitejä

    • Jatkakaa

      Tämä on hyvä viestiketju jos ja kun kirjoitukset pysyy edes jotakuinkin asiallisina.

    • Äippäx

      Lapsilisät ja muutkin vastaavat tuet pitäisi poistaa ja korvata vanhaan tyyliin verovähennyksellä ansiotuloihin. Nyt juuri se vastuuttomin kansanosa tekee lapsi pelkästään ansiomielessä ja saadakseen mahdollisimman paljon etuja yhteiskunnalta.

    • GangBangStar

      Pakko sterilointi niille kenellä ei kykyä tai halua lapsista huolehtimiseen.
      Kaikki voittaisi.
      -Yhteiskunta säästäisi sosiaali menoissa.
      -Horot voisi jatkaa bailausta niin että lapset eivät sitä häiritsisi.
      -Lapset joita ei tule eivät kärsi.
      Paljon muuta hyvää.

    • hfjjghj

      Miksi olet tahtomattasi lapseton? Lääketieteelliset syyt vai kumppanin puute? Minäkin olen tahtomattani selibaatissa näin miehenä.

    • perusjuomalainen

      Kannattaako pienellä palkalla käydä töissä...?

    • Pikkasenväsyttää

      Mielenterveysongelmat ja niiden SSRI lääkitys ja siihen päälle viinaa.
      On hyvällä mallilla Sosterissa sairauksien hoito.

      • urkintaako

        Mistähän tiedät kenenkin lääkityksestä? Olisi mielenkiintoista tietää..


    • tympii

      Ne joilla ei ole omia lapsia, ovat yleensä parhaita arvostelemaan, ja neuvomaan. Onneksi heille ei olel lapsia siunaantunut.

      • seälähtää

        Kalahtiko????


    • onnellinenäijä

      Todella avuttomia, laiskoja ja itsekkäitä äitejä nykyisin!! On aivan oikein arvostella näitä uusavuttomia pissiksiä, jotka jatkaa biletystä ja muuta raikulielämää, vaikka kotona on syliä ja turvaa kaipaavia lapsia! En ole lapseton, vaan minulla on ollut suuri onni saada vaimokseni kotia ja lapsia rakastava ja hoitava, aito nainen! Itse käyn töissä kodin ulkopuolella, ja aina on ilo tulla kotiin, hyväntuulisen vaimon ja ihanien tenavien luo. Lapset ovat vain vähän aikaa pieniä, sen ajan voisi käyttää heidän hyvinvointinsa eteen, ei puhelimessä juoruamiseen ja itsensä jatkuvaan viihdyttämiseen ja koristeluu! Tuttavaperheissä olen nähnyt peräti räikeitä esimerkkejä! Katsokaahan miehet tarkkaan, kenen kanssa alatte lapsia tekemään!

    • kohtariittää

      Aika monet pitää ukkojaan nykyisin kotiapulaisina,jotka työn lisäksi hoitavat kodin,kakarat ja taikovat herkkuja vaimolleen.Ei ihme jos äijät lähtee lätkimään,ei yön päivän rauhaa ja vaimo vaan viihdyttää itseään ja typeriä kavereitaan.

    • Pikku-apulainen

      Olen hyvin pienipalkkainen kotileidiboy.

      Mikä avuksi?

    • vugiyggo

      maailma on kaauuniiss.. itse olen aivan kohtuuuton horatsuikkeli, jolla mielessä vaan koko ajan giggeli! Lapsia pieraissut ronttosestani jo kuusi kappaletta eikä vieläkään tuet riitä kattamaan päihdekulujani. Jos joku taikinanaama haluaa urealle löyhkäävää persettäni, niin ottakoon yhteyttä ja pieraistaan käki koloon, ja lissee lapslisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3420
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1935
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1807
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1713
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1562
    Aihe