6v lapsi haistattelee

henna12399

onko teistä ok jos 6v tyttö haistattelee naapureille ja vanhemmilleen ja muille sukulaisille ja tuttaville? minusta hyvä että oppii näyttämään tunteitaan , mutta onko se silti vähän liikaa . kertokaa mitä voisin tehdä.

7

1060

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terhi600

      riippuu tietysti millä kielellä tytär puhuu jos siellä on joku haista paska ni antaa palaa mutt jos jotai rajumpaa niin suu saippualla

      • henna12399

        no yleensä tua haista paska mutta kyllä muutakin tulee mutta eikö saippua ole myrkyllistä:// pesettekö oman lapsenne suun saippualla ? jos asia on näin niin lastensuojelu virastoonhan tossa kohtaa pitäisi ilmoittaa... @terhi600


    • Elli341

      Huo kamala.kouluta lapsesi paremmin

    • J.H-Aho

      Kuulostaa tosi hyvältä! Lapsestasi tulee Persu!

    • puhukaaNätisti

      Mieti mistä se lapsi on oppinut haistattelemaan. Jos lapsen kotona ei puhuta rumia, ei lapsikaan puhu rumia. Kaikkea ei kuitenkaan opita päiväkodissa.

    • Siivot.puheet

      Puhutko omasta lapsestasi?
      Sinähän häntä kasvatat.
      Sano hänelle kauniisti ja asiallisesti, että sovitaan, että meillä jos tekee mieli puhua rumia, niin oikea paikka on vessa. Sinne sitten puhumaan.
      Tai sitten on sovittava, että kiroilusta tehdään punainen ruksi seinäalmanakkaan. Sitä tapaa voidaan käyttää sitten niin aikuisten kuin lastenkin puhetavan siistimiseen.
      Meillä se toimi. Toiset lapsetkin sanoivat moittivasti p:n puhujalle, että tämän pitää mennä vessaan puhuman, ei täällä kiroilla. Seinäalmanakan kulman ruksit olivat noloja.
      Varo omaa kieltäsi. Korosta lapsellesi, että nimitteleminen ja huutaminen jää mieleen, ja sen muistaa aina kun tavataan. Rumien puhuminen on aina tuhmaa, vaikka olisi kuinka huonolla tuulella.

      Se on ensisijaisesti muistettava omalla kohdalla, ja jos aikuiset käyttävät voimasanoja, se on lopetettava. Esimerkin mukaan lapsi kasvaa.

    • Haistapidäpääkiinnijne

      No ei ole oikein. Ja meillä kun avokin 7v pojalla on joku kaveri käymässä nii häne kielenkäyttö on kaikkea muuta kun siistiä,kiroili mulle ja sanoi ilkeän haukkuma sanan. Sanoin ettei noin puhuta,tosi rumaa. Sitä on alkanu tulla tollasta käytöstä enemmän. Hänen isä kyllä kiroilee usein,ja poikansa kyllä kuulee kaiken. Että nykypäivänä on tuo haistattelu vaan lisääntynyt tosi paljon.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe