Palstahörhöjen mielikuvitusjutut

Huomaa juttuja lueskellessa että yksinäinen kesä on taas sotkenut palstahörhöjen pään, jutut on täysin irrallaan kaikesta todellisuudesta.

Surullista lukea kuinka ihmiset jotka eivät pariudu, kehittävät itselleen rinnakkaistodellisuuden johon kiinnitytään vuosikausiksi, ehkä loppuelämäksi.

Toisaalta, kai sekin on parempi kuin olla täysin yksin ja ilman mitään kosketusta ulkopuoliseen maailmaan.

103

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna-Greta

      Kiitoksia vanha neitsytsetä kommentistasi. Taisit kuvata eniten omaa elämääsi tuossa.

      • Sinäkään et ole löytänyt elämääsi muuta sisältöä kuin trollailun.


      • Ujoatm28v-
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Sinäkään et ole löytänyt elämääsi muuta sisältöä kuin trollailun.

        Mut mistä seuraa mistä seuraa?? Kyllä mä vielä tapanitteni kun ei saa naisia ja mussutan vaan kämpässäni vanhempien ostamia herkkuja.


      • Ujoatm28v- kirjoitti:

        Mut mistä seuraa mistä seuraa?? Kyllä mä vielä tapanitteni kun ei saa naisia ja mussutan vaan kämpässäni vanhempien ostamia herkkuja.

        Ellen nyt ihan väärin muista, niin olet joskus vetänyt herneen nenään suorapuheisuudestani.


    • Hörhöpalstat

      Jaksaako joku tosiaan lukemalla lukea näitä tunne ja sinkkupalstoja? Tai jopa kirjoitella ko.palstoille. Aika köyhää on elämä, jos näin on. Itse saatan joskus pikaisesti lukaista jonkun jutun, jos osuu joku juttu silmään. Nekin jutut on jo riittävästi kertoneet niiden kirjoittajista, millaisia on monet palstoille aivopierujaan suoltavat tyypit. Sen takia ei heidän juttujaankaan viitsi lukea.

    • No surullistahan se on, mutta toisaalta oma valinta. Kaikestahan sitä ihminen jaksaa valittaa. Täysin tyytyväistä ihmistä aikuisista tuskin löytyy.

      Mutta elämä on....

      • Yksinolo ei ole kaikille oma valinta, mutta ehkäpä tämän palstan mielikuvitustodellisuus lievittää yksinolon tuskaa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Yksinolo ei ole kaikille oma valinta, mutta ehkäpä tämän palstan mielikuvitustodellisuus lievittää yksinolon tuskaa.

        No huomaa, että jokaisella on omat intressinsä palstan suhteen. Ei ole minun omista intresseistä vieläkään pois toisten kiukuttelu.

        Asiasta kolmanteen. Ostin poitsulle pikku veneen. Ja porukoitten aitasta löytyi valkokoppainen Terhi 15 hv. Kunnostin motin ja se soi ja kukkuu hyvin. Hommasin kalashoitomaksun, eli luvan itsellenikin ja ajattelin lähtee pojan kanssa vetelemää tästä. Saa nähdä mitä tulee. Mutta voin käyttää lupaa viikonloppuna kaverin mökillä. Ja tietty käydä pojan kanssa lisää kalassa.

        Kiva nähdä sua palstalla taas.


      • Dissident kirjoitti:

        No huomaa, että jokaisella on omat intressinsä palstan suhteen. Ei ole minun omista intresseistä vieläkään pois toisten kiukuttelu.

        Asiasta kolmanteen. Ostin poitsulle pikku veneen. Ja porukoitten aitasta löytyi valkokoppainen Terhi 15 hv. Kunnostin motin ja se soi ja kukkuu hyvin. Hommasin kalashoitomaksun, eli luvan itsellenikin ja ajattelin lähtee pojan kanssa vetelemää tästä. Saa nähdä mitä tulee. Mutta voin käyttää lupaa viikonloppuna kaverin mökillä. Ja tietty käydä pojan kanssa lisää kalassa.

        Kiva nähdä sua palstalla taas.

        Itselläni jäi Tenon reissu tältä kesältä väliin uuden kalastussäännön takia, olen kehitellyt sille korvaavaa tekemistä ja jättänyt jopa palstailut palstailematta.

        En tiedä tulenko jatkossa palstailemaan minkä verran, pakko sanoa että ainakin nyt näyttää pahalta silmään nämä fiktiiviset jutut.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Itselläni jäi Tenon reissu tältä kesältä väliin uuden kalastussäännön takia, olen kehitellyt sille korvaavaa tekemistä ja jättänyt jopa palstailut palstailematta.

        En tiedä tulenko jatkossa palstailemaan minkä verran, pakko sanoa että ainakin nyt näyttää pahalta silmään nämä fiktiiviset jutut.

        Harmillista. Minä en ole erikoisempia kalamiehiä, mutta hyvä pojalle opettaa venetouhut ja alueet missä saa käydä kavereiden kanssa. Ja ihan kivaa tää on itsekin kököttää tässä veneessä.
        Parasta-aikaa rutkutellaan pitkin selkää. Ämpäri hidastaa menoa, että 70 luvun 2 tahti ei tukehdu.

        No kyllä täällä palstalla on ollut enemmän tuota fiktiivistä..varissuon hömpät yms. Mutta kyllä mä oon turissut vakityyppien kanssa koko kesän.


      • ihmisestäriippuen
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Itselläni jäi Tenon reissu tältä kesältä väliin uuden kalastussäännön takia, olen kehitellyt sille korvaavaa tekemistä ja jättänyt jopa palstailut palstailematta.

        En tiedä tulenko jatkossa palstailemaan minkä verran, pakko sanoa että ainakin nyt näyttää pahalta silmään nämä fiktiiviset jutut.

        Musta on hälyttävintä, ettei ne fiktiiviset jutut eroa sisällöltään niistä ""tosista" eli samaa ätmisaagaa vedetään joko keksityillä hahmoilla tai sitten sen "tosielämän" teorian kautta. Tarkoituksena kaikilla uskon vahvistaminen siihen että se on totta tai sitten vaan viihde.


      • ihmisestäriippuen kirjoitti:

        Musta on hälyttävintä, ettei ne fiktiiviset jutut eroa sisällöltään niistä ""tosista" eli samaa ätmisaagaa vedetään joko keksityillä hahmoilla tai sitten sen "tosielämän" teorian kautta. Tarkoituksena kaikilla uskon vahvistaminen siihen että se on totta tai sitten vaan viihde.

        Niinpä, olin unohtanut että täällähän on teoria jonka todistamisesta on tullut ätmeille elämäntehtävä.


    • käteevetäjäpojka

      palstoilla lukkee tekstiä, minä lue se mitä jaksan ja kiinnostaa

      sama mistä se tueskti tullee

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Ettekö tiedä että yksinäisyys on vakava ongelma suomessa. Satoja tuhansia on yksin , nuoria ja vanhoja. Miesten yksinäisyys on suurelta osin naisten vika. Naiset ei anna mahdollisuuksia tutustumiseen enkä puhu seurustelusta vaan ihan kaveri tasolla miehet ei saa edes naisista kavereita ja sekin johtuu vain koska miehet on rumia.

    • "Surullista lukea kuinka ihmiset jotka eivät pariudu, kehittävät itselleen rinnakkaistodellisuuden johon kiinnitytään vuosikausiksi, ehkä loppuelämäksi."

      No jos tuosta nyt kovin surulliseksi tulet niin sittenhän sä vasta masennut kun huomaat että palstahörhöjen mielikuvituselämä on huomattavasti mielenkiintoisempaa kuin sun ylistämä real-life. Ketään, edes itseäsi, ei kiinnosta vittuakaan sun oikean elämän jutut niin että tulit itsekin taas tänne mielenkiintoisten palstajuttujen pariin.

      • Miten niin ei kiinnosta oikean elämän jutut?

        Kyllä mua ainakin kiinnostaa oikean elämän jutut ja olisi hyvä, kun niitä juttuja olisi tällä palstalla enemmän.


      • iltaselo

        Suhteelliseti sanottuna palstan jutut ovat minusta parantuneet, vaikka niissä on se tietty sävy ettei tiedä miten niihin aina pitäisi suhtautua. Mielikuvituselämä verrattuna tosielämään ei oikeasti poikkea paljonkaan toisistaan. Hyvä mielikuvitus takaa ettei elämä käy tylsäksi ja onko sillä sitten muka oikeasti väliä onko ne jutut oikeasti totta vai ei.
        Eri asia jos puhutaan sairaan ihmisien jutuista ja jotka vaatisi asiantuntevaa ohjausta, ettei aiheuta vaaraa muille eikä itselle ihan reaalielämässä.

        Tämä palsta on kai pääsääntöisesti "päästä paineita vapaasti osio" jossa sitten osa porukasta valvoo ettei mileikuvitus pääse ihan hirveästi ratsastamaan todellisuuden kustannuksella.

        En tiedä miksi ihmisten pitäisi pariutua siksi että he eivät loisi sitä rinnakkaistodellisuutta.
        Ja mikä se todellisuus sitten muka olisi. Onko sen joku päättänyt miten elämää pitäisi ajatella.
        Tässä palstassa on ainakin yksi hyvä puoli, on paljon hyvinkin paljon toisistaan poikkevia ihmisiä.
        Se antaa tilaa myös muunlaiselle ajattelulle, kuin sille että ilman parisuhdetta et voi olla kunnossa.
        Suurin osa varmaan haluaisi jonkun itseään tyydyttävän suhteen, mutta suhteettoman ja suhteellisen ihmisen vastakkainasettelu on rajoittunutta ajattelua. Ja sitä todellisuutta minä en haluaisi nähdä, vaikka se ristittäisiin kenen hyvänsä toimesta epätoivottuna ajatteluna.

        Kaikki eivät ole hyviä ilmaisemaan itseään siksi tarvitaan joukko hyviä ilmaisijoita myös täällä palstalla joka luo pohjan keskusteluille, heillä on suurin vastuu mihin jutut lähtee kulkemaan.

        Palstan seriffin rooliin pitäisi kuulua taas se ettei jutut lipsu yli moraalisten käsitteiden.


      • DarkFear kirjoitti:

        Miten niin ei kiinnosta oikean elämän jutut?

        Kyllä mua ainakin kiinnostaa oikean elämän jutut ja olisi hyvä, kun niitä juttuja olisi tällä palstalla enemmän.

        Eh tuota mitenkähän tämän nyt sanoisi niin ettet järkyty......tuota noin.......tjoo, paras kai se on suoraan sanoa.......ääh tuota.....joo, kuule darkkis, tuota kun ne liljalaakson tapahtumat saattaa olla ihan vaan jonkun keksimiä mielikuvitusjuttuja vaikka elämänmakuisia ovatkin. Enemmänhän niissä on tosielämää kuin pertsan reallife -päivityksissä mutta oikeasti taitaa olla mielikuvituksen tuotetta enimmäkseen nekin.


      • Varissuo-ja-Liljalaakso
        DarkFear kirjoitti:

        Miten niin ei kiinnosta oikean elämän jutut?

        Kyllä mua ainakin kiinnostaa oikean elämän jutut ja olisi hyvä, kun niitä juttuja olisi tällä palstalla enemmän.

        Tarkoitatko niitä esim. Bickyn, Timpan & co. elämästä kertovia juttuja? Niitä tosiaan saisi olla enemmän. Pertsan isoisämäistä jaarittelua ei jaksa lukea.


      • iuyiuoiuyuo

        Mua kiinnostaa Pertsan jutut. Sun tai muiden neitsytsetien säälittävät höpinät ei pätkääkään.


    • Ois saanu olla vähän itsenäisempi (vähä ihmisempi) kesä kyllä. Liikaa ihmisiä yhden kesän aikana..huh huijaa. Täl vauhdilla tulee hörhöksi ennenpitkää. :)

      • Aikuisiän adhd(kö)? Heh!



      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Nöyp, työn tuoma ihmisvyöryminen eikä alta pääse pois! xD

        https://www.youtube.com/watch?v=mddu6FMBSIo

        .. Hmm.. ElämäOn.. Valintoja.. ;P.. Ja Pettymykset kuuluvat Elämään.. Tosin Valinnoilla voi vaikuttaa Pettymyksiin.. Ja mitäs vielä ElämäOn?.. Noh, Ainaskin Elämää.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hmm.. ElämäOn.. Valintoja.. ;P.. Ja Pettymykset kuuluvat Elämään.. Tosin Valinnoilla voi vaikuttaa Pettymyksiin.. Ja mitäs vielä ElämäOn?.. Noh, Ainaskin Elämää.. ;D

        Kyl ei meikäläisen järki riitä tylhön, missä ei ihmisiä tarttis nährä. Riittäskin, niin voisin erakoitua onnellisena.

        Kyl on kaikenlaista kalkattajaa ja kälkättäjää päivän mittaan kohdattu. Ihmiset on ihan jees, mutta mä en vaan pohjattomadti jaksa väsymättä sitä tehokasta sosiaalusuutta.😃

        Vika siis on minussa.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kyl ei meikäläisen järki riitä tylhön, missä ei ihmisiä tarttis nährä. Riittäskin, niin voisin erakoitua onnellisena.

        Kyl on kaikenlaista kalkattajaa ja kälkättäjää päivän mittaan kohdattu. Ihmiset on ihan jees, mutta mä en vaan pohjattomadti jaksa väsymättä sitä tehokasta sosiaalusuutta.😃

        Vika siis on minussa.

        Sori typot. Kännyllä kirjottaessa menee helposti viereiselle hipaisimille.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kyl ei meikäläisen järki riitä tylhön, missä ei ihmisiä tarttis nährä. Riittäskin, niin voisin erakoitua onnellisena.

        Kyl on kaikenlaista kalkattajaa ja kälkättäjää päivän mittaan kohdattu. Ihmiset on ihan jees, mutta mä en vaan pohjattomadti jaksa väsymättä sitä tehokasta sosiaalusuutta.😃

        Vika siis on minussa.

        .. Noh, Varpisti olisi sellaisia tehtäviä missä Loistaisit ja Tuntuisi hyvältä.. Mut aika on mikä on, niin ikinä ei voi tietää työllistääkö joku sellainen ala (ainakaan pitkään) tai saako edes töitä, jos tehtäviä ei vapaudu ja/tai ole "tarpeeksi".. Koulutttautumis jutuistakin on koko ajan leikattu ja aina on vaikeempi päästä sisään, kun kaikki rynnii koulutukseen.. Kun aika on mikä on.. Toistona.. ;D.. Yms.. ;P

        .. Ei haittaa Typot.. Typot on Kommenttien suola.. Ja sokru.. Multa puuttuu väliltä kokonaisia sanoja ja muuta hauskaa, kun hätäseen Maalailee.. Huomaan ne kyllä heti, mut en jaksa korjailla vaikka teksti nöyttäis kuinka hassulta.. ;D.. Antaa muiden "nautiskella" ja "arvailla", että mitäköhän toi Jannu yritti taas "sanoa".. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Varpisti olisi sellaisia tehtäviä missä Loistaisit ja Tuntuisi hyvältä.. Mut aika on mikä on, niin ikinä ei voi tietää työllistääkö joku sellainen ala (ainakaan pitkään) tai saako edes töitä, jos tehtäviä ei vapaudu ja/tai ole "tarpeeksi".. Koulutttautumis jutuistakin on koko ajan leikattu ja aina on vaikeempi päästä sisään, kun kaikki rynnii koulutukseen.. Kun aika on mikä on.. Toistona.. ;D.. Yms.. ;P

        .. Ei haittaa Typot.. Typot on Kommenttien suola.. Ja sokru.. Multa puuttuu väliltä kokonaisia sanoja ja muuta hauskaa, kun hätäseen Maalailee.. Huomaan ne kyllä heti, mut en jaksa korjailla vaikka teksti nöyttäis kuinka hassulta.. ;D.. Antaa muiden "nautiskella" ja "arvailla", että mitäköhän toi Jannu yritti taas "sanoa".. ;D

        Tää työ tuntuu hyvältä ja mä vielä kunnolla opittuani työtavat loistan. Olen varma siitä, mutta ihmiset aina pilaa olemassaolollaan kaiken. Ainakin silloin, kun niitä ihmisiä ei vaan jaksais. :)

        Yleensä sillon, kun niillä on vaan valittamista toisistaan, elämästään tai kaikesta. Tai ne puhuu liikaa. Hiljasena tai ei liian puheliaina ne on yleensä aina mukavia. ;)

        Vika on siis edelleen minussa. Mä olen allerginen liialle sosiaalisuudelle vaan ja alituiselle motkottamiselle jostain.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Tää työ tuntuu hyvältä ja mä vielä kunnolla opittuani työtavat loistan. Olen varma siitä, mutta ihmiset aina pilaa olemassaolollaan kaiken. Ainakin silloin, kun niitä ihmisiä ei vaan jaksais. :)

        Yleensä sillon, kun niillä on vaan valittamista toisistaan, elämästään tai kaikesta. Tai ne puhuu liikaa. Hiljasena tai ei liian puheliaina ne on yleensä aina mukavia. ;)

        Vika on siis edelleen minussa. Mä olen allerginen liialle sosiaalisuudelle vaan ja alituiselle motkottamiselle jostain.

        No sä oot ollut kotona pitkään, niin kiire töissä ja sosiaalinen painostus päällä, niin eiköhän se ihan normaalia ole. Sinun on välittävänä ihmisenä vaikeaa laskea juttuja vaan läpi korvasta sisään ja toisesta ulos.

        On niitä hetkiä itselläkin. Joskus on kiirettä töissä ja informaatiota tulee jokapuolelta, niin silloin on vaikea olla kohtelias hyvänpäivän höpöttäjille, puhumattakaan marisijoille. Mutta yleensä ilmoitan, että nyt täytyy jatkaa työntekoa, että sinun täytyy jatkaa jutustelua jonkun muun kanssa.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Tää työ tuntuu hyvältä ja mä vielä kunnolla opittuani työtavat loistan. Olen varma siitä, mutta ihmiset aina pilaa olemassaolollaan kaiken. Ainakin silloin, kun niitä ihmisiä ei vaan jaksais. :)

        Yleensä sillon, kun niillä on vaan valittamista toisistaan, elämästään tai kaikesta. Tai ne puhuu liikaa. Hiljasena tai ei liian puheliaina ne on yleensä aina mukavia. ;)

        Vika on siis edelleen minussa. Mä olen allerginen liialle sosiaalisuudelle vaan ja alituiselle motkottamiselle jostain.

        .. Jos/kun Oikeista EpäKohdista ei puhuta ja/tai niihin ei puututa, niin kehitys menee Vain Huonompaan suuntaan.. EriAsia on sitten tietenkin Outoilu&Perseily Valittaminen.. ;P

        .. Ja jooh.. Kyllähän tuossakin työssä omilla valinnoillaan jne. pystyy vaikuttamaan siihen kuinka paljon tarvitsee esim. Sosialisoida.. Onhan niitä työtehtäviä ja paikkoja vaikka millaisia tuollakin alalla.. ;P


      • Dissident kirjoitti:

        No sä oot ollut kotona pitkään, niin kiire töissä ja sosiaalinen painostus päällä, niin eiköhän se ihan normaalia ole. Sinun on välittävänä ihmisenä vaikeaa laskea juttuja vaan läpi korvasta sisään ja toisesta ulos.

        On niitä hetkiä itselläkin. Joskus on kiirettä töissä ja informaatiota tulee jokapuolelta, niin silloin on vaikea olla kohtelias hyvänpäivän höpöttäjille, puhumattakaan marisijoille. Mutta yleensä ilmoitan, että nyt täytyy jatkaa työntekoa, että sinun täytyy jatkaa jutustelua jonkun muun kanssa.

        Niinpä, tuntuu että kotona ollessa olen vieraantunut ennestään kaikesta "trendikkäästä puheenaiheista" kuten kaiken haukkuminen. Tottakai oloaan on hyvä kollegoille purkaa, mutta kyllä se samaan aikaan syö tietyllä tapaa energiaa kun mkään ei koskaan ole jollain hyvin tai syypääksi todetaan aina muut. Itsessä ei nähdä mitään paranneltavaa ja ehkä tympeintä on kun jotkut asiat vois vaan sivuuttaa njaa, jatkaen hommia. Niin sen sijaan hommat jää ja aletaan jankuttamaan ja paisuttamaan asiaa.

        Sit ulkopuolisena raskas sanoa, kuin että joo joo vain niin. 😃

        Mut joo parasta kun vaan koittaa keskittyä omin hommiin ja väistää kun mahdollisuus tulee.

        Jänkyttäminen ei ole aihe mihn kannattaa jumittaa.

        Kuis sulla menee?☺️


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jos/kun Oikeista EpäKohdista ei puhuta ja/tai niihin ei puututa, niin kehitys menee Vain Huonompaan suuntaan.. EriAsia on sitten tietenkin Outoilu&Perseily Valittaminen.. ;P

        .. Ja jooh.. Kyllähän tuossakin työssä omilla valinnoillaan jne. pystyy vaikuttamaan siihen kuinka paljon tarvitsee esim. Sosialisoida.. Onhan niitä työtehtäviä ja paikkoja vaikka millaisia tuollakin alalla.. ;P

        Njoo, en tarkenna mistä jäyhättää..mut tottahan aiheellinen purnaus ymmärretään.

        No ei oikeen oo pakopaikkoja täs työssä.😄

        Ihmisiltä ei voi välttyä.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Niinpä, tuntuu että kotona ollessa olen vieraantunut ennestään kaikesta "trendikkäästä puheenaiheista" kuten kaiken haukkuminen. Tottakai oloaan on hyvä kollegoille purkaa, mutta kyllä se samaan aikaan syö tietyllä tapaa energiaa kun mkään ei koskaan ole jollain hyvin tai syypääksi todetaan aina muut. Itsessä ei nähdä mitään paranneltavaa ja ehkä tympeintä on kun jotkut asiat vois vaan sivuuttaa njaa, jatkaen hommia. Niin sen sijaan hommat jää ja aletaan jankuttamaan ja paisuttamaan asiaa.

        Sit ulkopuolisena raskas sanoa, kuin että joo joo vain niin. 😃

        Mut joo parasta kun vaan koittaa keskittyä omin hommiin ja väistää kun mahdollisuus tulee.

        Jänkyttäminen ei ole aihe mihn kannattaa jumittaa.

        Kuis sulla menee?☺️

        Ystävän mökillä. Just syötiin lankkupottuja ja posssun ulkofilettä, että fiilis katossa.

        Niin. Sä oot hypännyt siihen maailmaan mitä nää muutkin täällä elää..ja mäkin. Muttta elä kadota sitä yksinkertaisuutta mitä opit muksujen kaa. Pysähdy vaikka hetkeks ja mieti, voitko tehdä jotain.. ja jos et voi, voit vaan sanoa onko asia ok. Sitten sä oot tehnyt mitä voit. Niin se vaan on.

        Elä sinkoile hyvä ystäväin... olet fiksu.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Njoo, en tarkenna mistä jäyhättää..mut tottahan aiheellinen purnaus ymmärretään.

        No ei oikeen oo pakopaikkoja täs työssä.😄

        Ihmisiltä ei voi välttyä.

        .. Varpisti on.. Mutta yleisempiä on varmaan sellaiset TyöYmpäristöt&Paikat, joissa on "liikaa" Populaa ja/tai liian paljon "negatiivisiä" juttuja joita niistä aiheutuu.. Mut joo.. Toivotaan, että asiat Männöö Parempaan suuntaan.. Tälläkin Sekstorilla.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Varpisti on.. Mutta yleisempiä on varmaan sellaiset TyöYmpäristöt&Paikat, joissa on "liikaa" Populaa ja/tai liian paljon "negatiivisiä" juttuja joita niistä aiheutuu.. Mut joo.. Toivotaan, että asiat Männöö Parempaan suuntaan.. Tälläkin Sekstorilla.. ;P

        .. ;D.. VoeElämä.. Kun painoin lähetä nappia, niin samalla huomasin tuon lopussa olevan typon.. Hetken mietin, että näinkö oikein.. Ja kyllähän mä näin, kun se sitten sillä samalla Sekunnilla iskeytyi Palstalle.. Olipas taas Typo.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Varpisti on.. Mutta yleisempiä on varmaan sellaiset TyöYmpäristöt&Paikat, joissa on "liikaa" Populaa ja/tai liian paljon "negatiivisiä" juttuja joita niistä aiheutuu.. Mut joo.. Toivotaan, että asiat Männöö Parempaan suuntaan.. Tälläkin Sekstorilla.. ;P

        Jos mun duunia tehdään paikas mis ei ole ihmisiä, ei ole sitä duuniakaan. Kukaan ei ole sitä hässäkkää tekemässä, jonka mä työkseni korjaan ja jota ylläpidän jotta ihmiset vois tulla tyytyväisenä tekemään mulle lisää töitä.😊

        Mut jos alkaskin asiakaspalvelutyöstä yksinään kekottavaksi filosofiksi.😄

        Niitä hommia varmaan sais tehdä palkatta...pelkällä hengenvoimalla.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ;D.. VoeElämä.. Kun painoin lähetä nappia, niin samalla huomasin tuon lopussa olevan typon.. Hetken mietin, että näinkö oikein.. Ja kyllähän mä näin, kun se sitten sillä samalla Sekunnilla iskeytyi Palstalle.. Olipas taas Typo.. ;D

        Ai kauhee mimmonen moka!!!😅

        Siitä puhe mistä....hah haa. Kii jäit.


      • Dissident kirjoitti:

        Ystävän mökillä. Just syötiin lankkupottuja ja posssun ulkofilettä, että fiilis katossa.

        Niin. Sä oot hypännyt siihen maailmaan mitä nää muutkin täällä elää..ja mäkin. Muttta elä kadota sitä yksinkertaisuutta mitä opit muksujen kaa. Pysähdy vaikka hetkeks ja mieti, voitko tehdä jotain.. ja jos et voi, voit vaan sanoa onko asia ok. Sitten sä oot tehnyt mitä voit. Niin se vaan on.

        Elä sinkoile hyvä ystäväin... olet fiksu.

        Emmä voi tehdä mitään toisin sen hyväks, että ne epäkohdat korjaantus paitsi ottaa kantaa, jos esimiehet lähtee kuuntelemaan.

        Mitä mä taas voin tehdä on työni niin hyvin, ettei muut kuormitu ja koittaa pitää ystävällistä ilmapiiriä yllä. Omalta osaltani siis...muiden pitää vaan sit kantaa oma vastuunsa omalta osuudeltaan myös.

        Tulee vaan mieleen miks on helpompaa ja mukavampaa olla yksin tai harvojen ja valittujen kanssa....mä pärjään kyllä. Psyykkaan itteni selviämään.😊


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Jos mun duunia tehdään paikas mis ei ole ihmisiä, ei ole sitä duuniakaan. Kukaan ei ole sitä hässäkkää tekemässä, jonka mä työkseni korjaan ja jota ylläpidän jotta ihmiset vois tulla tyytyväisenä tekemään mulle lisää töitä.😊

        Mut jos alkaskin asiakaspalvelutyöstä yksinään kekottavaksi filosofiksi.😄

        Niitä hommia varmaan sais tehdä palkatta...pelkällä hengenvoimalla.

        .. Hmm.. Mahdoinko tajuta sitten oikein sen alan minne Hakeuduit/"hakeuduit"?.. ;P

        .. Kyllä Mun mielestä PuhdistusAlan Specialisteilla on vaikka minkä näköistä työnkuvaa ja erillaisia työpaikkoja.. ;P


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Ai kauhee mimmonen moka!!!😅

        Siitä puhe mistä....hah haa. Kii jäit.

        .. Väitätkö että minulta pääsi Freudilainen?.. ;D.. Noh, joo paha puolustautua, kun itsekin ihmettelin, että miten sain muodostettua sanasta "Sektori" jotain tuollaista.. Ja ihan Vahingossa .. Kun ei ollut edes vierekkäiset kirjaimet.. ;D

        .. Mun alitajunta tais Trollata mua.. ;D.. Alkoi maalailla omiaan.. Vaikka en edes itse ollut maalailu fiiliksissä tällä kertaa.. ;P


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Emmä voi tehdä mitään toisin sen hyväks, että ne epäkohdat korjaantus paitsi ottaa kantaa, jos esimiehet lähtee kuuntelemaan.

        Mitä mä taas voin tehdä on työni niin hyvin, ettei muut kuormitu ja koittaa pitää ystävällistä ilmapiiriä yllä. Omalta osaltani siis...muiden pitää vaan sit kantaa oma vastuunsa omalta osuudeltaan myös.

        Tulee vaan mieleen miks on helpompaa ja mukavampaa olla yksin tai harvojen ja valittujen kanssa....mä pärjään kyllä. Psyykkaan itteni selviämään.😊

        No kyllähän sitä on selvittävä, mutta ei kaikkee tarvii sietää. Ja ei kaikille voi olla mukava.

        Mut kyllä sä pärjäät.

        Mä nin mun ihanaa kummityttöä. Keräiltiin käpyjä ja tutkittiin murkkuja. Hän on kaksivuotiass neitokainen ja puhetta tulee jo kun ruuneperilta. Huikee neiti. Liekö kummiinsa tullut? Heh.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hmm.. Mahdoinko tajuta sitten oikein sen alan minne Hakeuduit/"hakeuduit"?.. ;P

        .. Kyllä Mun mielestä PuhdistusAlan Specialisteilla on vaikka minkä näköistä työnkuvaa ja erillaisia työpaikkoja.. ;P

        Specialisti? Heh, nojaaa ehkä joskus. :)

        Ehkäpä ruumishuone on tarpeeksi hiljainen kohde.


      • Dissident kirjoitti:

        No kyllähän sitä on selvittävä, mutta ei kaikkee tarvii sietää. Ja ei kaikille voi olla mukava.

        Mut kyllä sä pärjäät.

        Mä nin mun ihanaa kummityttöä. Keräiltiin käpyjä ja tutkittiin murkkuja. Hän on kaksivuotiass neitokainen ja puhetta tulee jo kun ruuneperilta. Huikee neiti. Liekö kummiinsa tullut? Heh.

        Mulla ei ole henk.koht vielä ollut tuskaa sietää mitään (mä sanon avoimesti jos joku hiertää), kunhan ihmettelen vaan miksi muut sietää sitä mitä ne sietää ja sitten ne ryhtyy seläntakana jankuttamiseen. Vois kai sitä lampsia asianomaisellekin asioista avautumaan ja koittaa puhua suunsa puhtaaksi.

        Vois olla parempi vaihtoehto, kun vuosia puhua supatellen se sitä ja se tätä jne..

        Lähtökohta on, että ystävällisyys on mun tapani toimia ihmisten kanssa, poikkeuksetta. Sen tavan voi julki tuoda myös hiljaa olemalla tietyissä tilanteissa, kun asia ei kosketa mua tai ei ole mitään järkeä ottaa asiaan edes kantaa. :D


      • Dissident kirjoitti:

        No kyllähän sitä on selvittävä, mutta ei kaikkee tarvii sietää. Ja ei kaikille voi olla mukava.

        Mut kyllä sä pärjäät.

        Mä nin mun ihanaa kummityttöä. Keräiltiin käpyjä ja tutkittiin murkkuja. Hän on kaksivuotiass neitokainen ja puhetta tulee jo kun ruuneperilta. Huikee neiti. Liekö kummiinsa tullut? Heh.

        Kummityttö selvästi on ihan äitiinsä tullut. :D

        Kummien kuuluu antaa eikä ottaa (kehuja). ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Väitätkö että minulta pääsi Freudilainen?.. ;D.. Noh, joo paha puolustautua, kun itsekin ihmettelin, että miten sain muodostettua sanasta "Sektori" jotain tuollaista.. Ja ihan Vahingossa .. Kun ei ollut edes vierekkäiset kirjaimet.. ;D

        .. Mun alitajunta tais Trollata mua.. ;D.. Alkoi maalailla omiaan.. Vaikka en edes itse ollut maalailu fiiliksissä tällä kertaa.. ;P

        Kyllä sulta taisi jonkinmoinen freukku päästä. :))

        Yllätit itseskin!


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kummityttö selvästi on ihan äitiinsä tullut. :D

        Kummien kuuluu antaa eikä ottaa (kehuja). ;D

        Ai niinkö se menee? Sepä tais laulaa kivan heippalaulunkin jossa se lopussa lauloi, "oli kiva nähdän sinnu, muista sit muille kehhuu minnuu". Ja taatusti muistan.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Mulla ei ole henk.koht vielä ollut tuskaa sietää mitään (mä sanon avoimesti jos joku hiertää), kunhan ihmettelen vaan miksi muut sietää sitä mitä ne sietää ja sitten ne ryhtyy seläntakana jankuttamiseen. Vois kai sitä lampsia asianomaisellekin asioista avautumaan ja koittaa puhua suunsa puhtaaksi.

        Vois olla parempi vaihtoehto, kun vuosia puhua supatellen se sitä ja se tätä jne..

        Lähtökohta on, että ystävällisyys on mun tapani toimia ihmisten kanssa, poikkeuksetta. Sen tavan voi julki tuoda myös hiljaa olemalla tietyissä tilanteissa, kun asia ei kosketa mua tai ei ole mitään järkeä ottaa asiaan edes kantaa. :D

        Joo. Siis tuikitavallinen juoruaminen ahdistaa? Jotkut tuntuu elävän työpaikoilla juoruilulla. Puututaan toisten hommien tekoon niinpaljon, että omatkin työt nippanappa tulee tehtyä. Se on kyllä rasittavaa.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Specialisti? Heh, nojaaa ehkä joskus. :)

        Ehkäpä ruumishuone on tarpeeksi hiljainen kohde.

        .. Noh, kyllä tuolla alalla on sellaisia työtehtäviä/paikkoja, joissa ei ihmiset pörrää kokoajan ympärillä.. Sä oot nyt vaan jotenkin Jumittunut sellaiseen ajatukseen, että näin ei ole.. Toki voi olla ja varmaan onkin harvemmassa sellaiset tehtävät/paikat, mutta kyllä niitä kuitenkin on.. ;P

        ..Ja Kyllä ainakin musta noi on alansa Specialisteja.. Ainakin näin Maallikon silmin katsottuna.. Aikaisemmin arvostetumpia, kuin nykyisin.. Ihan jo palkkauksenkin tasolla.. Mut joo.. Sama homma koskee varmaan lähes kaikkia DuunariAmmatteja.. Ja yhä useampia muitakin ammatteja.. Noh, Katsotaan kuinka kauan porukka sietää RiistoPorvarien, sekä muiden ÖhköMönkiäisten ja Nilviäisten Persestelyä.. Raja tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin sillekin.. Jopa Lauhkeille ja Kuuliaisille Suomalaisille.. ;P

        .. Mut tämä tästä.. Hyvää PäivänJatkoa.. =)


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Siis tuikitavallinen juoruaminen ahdistaa? Jotkut tuntuu elävän työpaikoilla juoruilulla. Puututaan toisten hommien tekoon niinpaljon, että omatkin työt nippanappa tulee tehtyä. Se on kyllä rasittavaa.

        On se.😟


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, kyllä tuolla alalla on sellaisia työtehtäviä/paikkoja, joissa ei ihmiset pörrää kokoajan ympärillä.. Sä oot nyt vaan jotenkin Jumittunut sellaiseen ajatukseen, että näin ei ole.. Toki voi olla ja varmaan onkin harvemmassa sellaiset tehtävät/paikat, mutta kyllä niitä kuitenkin on.. ;P

        ..Ja Kyllä ainakin musta noi on alansa Specialisteja.. Ainakin näin Maallikon silmin katsottuna.. Aikaisemmin arvostetumpia, kuin nykyisin.. Ihan jo palkkauksenkin tasolla.. Mut joo.. Sama homma koskee varmaan lähes kaikkia DuunariAmmatteja.. Ja yhä useampia muitakin ammatteja.. Noh, Katsotaan kuinka kauan porukka sietää RiistoPorvarien, sekä muiden ÖhköMönkiäisten ja Nilviäisten Persestelyä.. Raja tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin sillekin.. Jopa Lauhkeille ja Kuuliaisille Suomalaisille.. ;P

        .. Mut tämä tästä.. Hyvää PäivänJatkoa.. =)

        Hyvää illanjatkoa!🙂

        Sähköt meni...kivaa istuksia pimmeessä.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        On se.😟

        Höh. Sä oot niin hyvä tyyppi, sua harmittaa muitten mollaaminen.... mutta muista että se et ole sinä joka mollaa. Muuta et voi tehdä kuin sanoa, että et haluaisi kuulla.

        Sulle pitäis saada sellainen on-off-nappi. Vois kääntää sun symppisasennon nollille.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Hyvää illanjatkoa!🙂

        Sähköt meni...kivaa istuksia pimmeessä.

        .. Noh, voi se olla välillä ihan kivaa(kin), mutta ei Välttis aina.. (JooJoo.. Kunhan Näsäilen.. ;D).. ;P

        .. Toivottavasti Tulloo Hätäseen takaisin, jos/kun ette jaksa keksiä PimeysTekemistä ja/tai esim. Grillailua tjms.. ;P


      • Dissident kirjoitti:

        Höh. Sä oot niin hyvä tyyppi, sua harmittaa muitten mollaaminen.... mutta muista että se et ole sinä joka mollaa. Muuta et voi tehdä kuin sanoa, että et haluaisi kuulla.

        Sulle pitäis saada sellainen on-off-nappi. Vois kääntää sun symppisasennon nollille.

        Emmä nyt tiedä olenko mä aina niin symppiskään. Kyllä mua ketuttaa ihan kaikin kansainvälisinkin kirosanoin välillä.

        Mä luulen vaan, että suurimmaksi osaksi en vaan jaksa ymmärtää, miksi asioita vatvotaan päivästä toiseen eikä kaiveta rohkeutta tehdä jotain ratkaisua. Miks mielummin juputetaan joka päivä, eikä työt maita kun koko ajan vituttaa ja täytyy pitää kriisi istuntoa ja juputtaa lisää.

        Jos oisin vakkari, ei mun hermo kestäis vuosien jaarittamista, ois pakko avata suu ja nostaa raadot pöydälle perattavaksi.

        Tää ei liity mun sympatiaan mitenskään, vain mun sietorajani kipupisteen ärsytykseen.😆

        Mut mä olen ko. paikassa käymässä, niin en ala hämmentää pakkaa enempää. Oon jo kyllä kantani sanonut asianomaisille.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, voi se olla välillä ihan kivaa(kin), mutta ei Välttis aina.. (JooJoo.. Kunhan Näsäilen.. ;D).. ;P

        .. Toivottavasti Tulloo Hätäseen takaisin, jos/kun ette jaksa keksiä PimeysTekemistä ja/tai esim. Grillailua tjms.. ;P

        Meidän pimeystekeminen=nukkuminen. Tuli ne sähköt pian takas.

        Vettä tuli hetken kuin saavista kaatamalla, pihamaa oli pesusienimäinen vesimatto!🙂


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Meidän pimeystekeminen=nukkuminen. Tuli ne sähköt pian takas.

        Vettä tuli hetken kuin saavista kaatamalla, pihamaa oli pesusienimäinen vesimatto!🙂

        .. Noh, ei ollenkaan huonoa puuhastelua se.. ;P.. Niinhän se taisi luvata, että voi paikoitellen sataa todella Runsaasti.. ;D


    • kaisanoasaa

      Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.

    • Oi_voi_voi

      Vitun BaldFear on laskenut palstan tasoa entisestään.

    • Totuuss

      Onko aloittajalla niin mahtava elämä että pitää haukkua yksinäisiä. Tuskin sentään, yhtä yksinäinen kun muutkin. Naisillakaan tuskin on niin ihanaa sen jännämiehen kanssa.

      • Eihän Palstanmäki sinä ketään haukkunut aloituksessa, kun piti vaan sitä harmillisena, että joillakin ei ole mitäään muuta elämää, kun tämän palstan jutut.


    • asiantuntija-

      Eii kiinnosta elää kun ei saa pillua. Yksinäisyys on suurempi ongelma kun lihavuus. Miehet ei pääse tutustuu naisiin vaikka naiset on paljon rumempia kuin miehet. Mikä naisia vaivaa, vain rikolliset pääsee naisiin tutustumaan

      • Kyllä sitä myös ihan tavalliset miehet pääsevät naisin tutustumaan, että ihan pelkkiä katkeroituneen luuserimiehen syytöksiä sulta tollaiset väitteet, että muka vain pelkästään rikolliset pääsisivät naisiin tutustumaan.

        Sun pitäisi myös keksiä elämääsi jotain muuta mielekästä, koska ei se elämä pitäisi siitä pelkästään olla kiinni, että saako naisia vaiko ei.


      • Ei minulla ainakaan ole mitään rikostaustaa, mutta ihan sujuvasti mä tutustuin Janicaan lavatansseissa, kuten myös kaverini Ekikin tutustui vaimoonsa Saritaan.

        Sä olet varmaan vielä niin nuori mies, että kyllä sulla on hyvin aikaa opiskella hyvä ammatti ja hankkia sitä varallisuutta mikä tekee susta turvallisen valinnan naisten silmissä.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Ei minulla ainakaan ole mitään rikostaustaa, mutta ihan sujuvasti mä tutustuin Janicaan lavatansseissa, kuten myös kaverini Ekikin tutustui vaimoonsa Saritaan.

        Sä olet varmaan vielä niin nuori mies, että kyllä sulla on hyvin aikaa opiskella hyvä ammatti ja hankkia sitä varallisuutta mikä tekee susta turvallisen valinnan naisten silmissä.

        Niin eipä sulla ja Ekilläkään ole mitään rikostaustaa, mutta silti olette molemmat naisen löytäneet ja olette onnellisesti naimisissa:))))))))))))

        Teillähän on varmasti hyvä tilanne, kun on hyvä talo Liljanlaaksossa ja perhe perustettu, niin mitäs sitä enää voisi muuta mies toivoakaan.

        Mutta varmasti ne palstan miehet ehtivät vielä opiskella jonkun hyvän ammatin ja hankkia sitä varallisuutta, niin se tekee heistä turvallisen valinnan naisten silmissä:)))))))))))))))))))


      • jossakinonhinttipimeä
        DarkFear kirjoitti:

        Niin eipä sulla ja Ekilläkään ole mitään rikostaustaa, mutta silti olette molemmat naisen löytäneet ja olette onnellisesti naimisissa:))))))))))))

        Teillähän on varmasti hyvä tilanne, kun on hyvä talo Liljanlaaksossa ja perhe perustettu, niin mitäs sitä enää voisi muuta mies toivoakaan.

        Mutta varmasti ne palstan miehet ehtivät vielä opiskella jonkun hyvän ammatin ja hankkia sitä varallisuutta, niin se tekee heistä turvallisen valinnan naisten silmissä:)))))))))))))))))))

        Voisitko homo lopettaa keskustelunn itsesi kanssa


    • .. Hmm.. Pata Kattilaa Soimaa.. ;D

      .. Etkös Sä(kin) ole aikast hyvin kunnostautunut Hörhöilyssä itsekin?.. Muistaakseni.. ;D

    • Aki, marmatat kirjoitusten tasoa ja pidät itse mykkäkoulua? Tuota voisi luonnehtia vastuunsiirroksi.

      Mitä tulee yksinäisiin ja ilman ulkopuolista kosketuspintaa oleviin ihmisiin, niin vaikea ymmärtää syytä, miksi haluat vain herätellä heitä? Eivat he mitään herättelyä tarvitse. Heidät pitää mennä repimaan tukasta pihalle ja potkia persuuksille niin kauan, että jalat tottelevat ilman eri käskyä ryhmittyä ihmisten pariin. Tai niinhän meistä moni luulee niin, että se toimii.

      Mutta sellaiset jotka eivät tiedä mitään sosiaalisten tilanteiden pelkotiloista on vaikea käsittää, millaista elämä on, kun ei kykene naamaansa pihalla pistämään. Ei, vaikka se toisen ihmisen läsnäolo olisi kuinka kaivattua tahansa. Ei vain pysty. Kunnes sekin menettää lopulta merkityksensä.

      Tähän jos oikeasti joku keksisi patentin, olisi niillä palstahörhöilläkin enemmän merkitystä.

      • Voi hyvät hyssykät ellukettu, ei ollut tarkoitus marmattaa vaan todeta mikä pisti silmään. Kynnys kirjoittaa tänne kasvaa vain kaiken aikaa mitä pidempään täältä pysyy pois.

        Mitä tulee vastuunsiirtoon, niin en minä ainakaan enää vastuuta kaipaa, ei aikuisia ihmisiä voi opettaa olemaan trollailematta.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät ellukettu, ei ollut tarkoitus marmattaa vaan todeta mikä pisti silmään. Kynnys kirjoittaa tänne kasvaa vain kaiken aikaa mitä pidempään täältä pysyy pois.

        Mitä tulee vastuunsiirtoon, niin en minä ainakaan enää vastuuta kaipaa, ei aikuisia ihmisiä voi opettaa olemaan trollailematta.

        No kanna sitten vastuusi ja ala trollaamaan enemmän.


    • kaisanoasaa

      Minkäs sille voi että on ruma ja naiset on niin saatanan nirsoja ettei kelpaa kun jännämiehet.

    • nörttitietää

      Ihana nähdä sinuakin Aki pitkästä aikaa!

      Tämä palsta on kuin fiktioiden fandomit. Samasta aiheesta kehitellään koko ajan uusia versioita, tylsimmät toistaa samaa tarinaa. Käykääpä lukemassa jotain fanficciä, ihan sama juttu. Ficeissä on tosin enemmän variaatioita, välillä löytyy erilaisempia helmiä. Vähän kuin täällä, esim Nainen39v ja Aki on just näitä helmiä täällä, jotka ei toista samaa ätmitarinaa.

      Pointtina näissä on toistamisen ja sen peurstarinan luoma turvallisuus. Jostain syystä se perustarina vaan viehättää ja siihen jäädään sitten kiinni.

      • Linkitäpä tähän muutama akin laittama mielenkiintoinen tarina? "Pilllutelineet" oli kyllä aika hauska kieltämättä mutta muita?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Linkitäpä tähän muutama akin laittama mielenkiintoinen tarina? "Pilllutelineet" oli kyllä aika hauska kieltämättä mutta muita?

        Sorry, vitunkantotelineethän se taisikin olla se nimi sillä ketjulla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry, vitunkantotelineethän se taisikin olla se nimi sillä ketjulla.

        Mä en ole vittua koskaan nähnytkään, mutta eikös se ole vähän samanlainen kuin pillu, mutta isompi ja rumempi?


      • kaisanoasaa
        scrg kirjoitti:

        Mä en ole vittua koskaan nähnytkään, mutta eikös se ole vähän samanlainen kuin pillu, mutta isompi ja rumempi?

        Kyllä. Kun pillu vanhenee ja suurenee niin siitä tulee vittu.


      • Kiva kuulla että muistetaan hyvälläkin.

        Nyt kun katselee näitä palstajuttuja, niin onhan tämä kumma maailma. En tiedä onko täällä ollut aina yhtä outoa, vai onko vika itsessä kun ei pääse samalla aallonpituudelle.

        Onko kukaan muu täällä selvinpäin?


      • scrg kirjoitti:

        Mä en ole vittua koskaan nähnytkään, mutta eikös se ole vähän samanlainen kuin pillu, mutta isompi ja rumempi?

        Niin se taitaa olla, en tarkemmin tiedä noista pertsan vulgaareista ilmauksista miksi sellaista käytti puhuessaan naisista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Linkitäpä tähän muutama akin laittama mielenkiintoinen tarina? "Pilllutelineet" oli kyllä aika hauska kieltämättä mutta muita?

        Harmis on aina yhtä mustasukkainen jos joku muu saa huomiota. Iltaa sullekin silti.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kiva kuulla että muistetaan hyvälläkin.

        Nyt kun katselee näitä palstajuttuja, niin onhan tämä kumma maailma. En tiedä onko täällä ollut aina yhtä outoa, vai onko vika itsessä kun ei pääse samalla aallonpituudelle.

        Onko kukaan muu täällä selvinpäin?

        Ei tietenkään, eikäs sunkin pitäis alkaa ottamaan pohjia ja sitten jännittävään tosielämän pimppijahtiin kaupungille?


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Kyllä. Kun pillu vanhenee ja suurenee niin siitä tulee vittu.

        Niin, kirkkoveneenä sitä kai symbolisesti myös kuvataan. Mutta mitenkäs ne airot? Vai olisiko se vertauskuvallinen muistutus ettei järvikään soutamalla kulu?


      • scrg kirjoitti:

        Mä en ole vittua koskaan nähnytkään, mutta eikös se ole vähän samanlainen kuin pillu, mutta isompi ja rumempi?

        Ei kaikki pillut ole kauniita, on niitä aika karsean näköisiäkin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei kaikki pillut ole kauniita, on niitä aika karsean näköisiäkin.

        Vain nuoleskelevat aisurit tutkii noin tarkkaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tietenkään, eikäs sunkin pitäis alkaa ottamaan pohjia ja sitten jännittävään tosielämän pimppijahtiin kaupungille?

        Lapset viikonlopun kylässä niin ei tässä mihinkään irrota, mutta kesä on mennyt kyllä ihan kivasti.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Vain nuoleskelevat aisurit tutkii noin tarkkaan.

        Täähän alkaa tuntua taas kotoiselta, Harmis purkaa taas pettymystään muhun.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin se taitaa olla, en tarkemmin tiedä noista pertsan vulgaareista ilmauksista miksi sellaista käytti puhuessaan naisista.

        Pertsa ehkä vähän kokeili kepillä jäätä tietämättä että palsta ei koskaan unohda mitään eikä anna mitään anteeksi. Tosielämän pillumetsällä voi aina aloittaa nollasta, mutta täällä paljon alempaa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Täähän alkaa tuntua taas kotoiselta, Harmis purkaa taas pettymystään muhun.

        Pitää kokeilla vieläkö on entistä ärähkyyttä jäljellä vai onko maailma lannistanut? No ny pitää hetkeks mennä, palaillaan.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei kaikki pillut ole kauniita, on niitä aika karsean näköisiäkin.

        En usko. Mä olen nähnyt vaan nättejä. Yhdestä en ole ihan varma kun oli niin hämärää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pitää kokeilla vieläkö on entistä ärähkyyttä jäljellä vai onko maailma lannistanut? No ny pitää hetkeks mennä, palaillaan.

        Ärhäkkyys on synnynnäistä, ei se lähde millään pois.


      • nörttitietää
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Harmis on aina yhtä mustasukkainen jos joku muu saa huomiota. Iltaa sullekin silti.

        Harmis on myös niin yksinkertainen, ettei ymmärrä vertausta. Täällä kirjoitetaan yhdessä keskustelun muodossa jatkuvasti samaa tarinaa "ätmeistä". Vakkarit toistavat samat peruselementit joka ketjussa, mistä rakentuu toistuvuuden kautta sen fandom. Välillä jotkut kirjoittavat suoria fiktiotarinoitakin esim. liljalaakson timpasta. Mutta ne ovat vain ätmifandomin kirsikka kakun päällä, kakku on se arkinen samaa kaavaa toistava valitus ja naisille vittuilu.

        Oleellista on myös oman killan kasvattaminen ja opetuslasten hankkiminen toisista miehistä jälleen naisia dissaamalla.

        Aki on mahtava "pahis" joka kyseenalaistaa tätä tarinaa. Tulee ja vie naiset ruutujen takaa. Mitä "ätmit" eivät haluaisikaan. Mutta silti vituttaa kun joku osaa sen pelin jota "ätmit" eivät.

        Olisi ihanaa saada muutama kappale Akeja ajamaan ätmilore muualle, esim. yksinäisyys-palstalle. Jäisi tämä sosiaalisempaa elämää viettävien sinkkujen jutuille.


      • nörttitietää kirjoitti:

        Harmis on myös niin yksinkertainen, ettei ymmärrä vertausta. Täällä kirjoitetaan yhdessä keskustelun muodossa jatkuvasti samaa tarinaa "ätmeistä". Vakkarit toistavat samat peruselementit joka ketjussa, mistä rakentuu toistuvuuden kautta sen fandom. Välillä jotkut kirjoittavat suoria fiktiotarinoitakin esim. liljalaakson timpasta. Mutta ne ovat vain ätmifandomin kirsikka kakun päällä, kakku on se arkinen samaa kaavaa toistava valitus ja naisille vittuilu.

        Oleellista on myös oman killan kasvattaminen ja opetuslasten hankkiminen toisista miehistä jälleen naisia dissaamalla.

        Aki on mahtava "pahis" joka kyseenalaistaa tätä tarinaa. Tulee ja vie naiset ruutujen takaa. Mitä "ätmit" eivät haluaisikaan. Mutta silti vituttaa kun joku osaa sen pelin jota "ätmit" eivät.

        Olisi ihanaa saada muutama kappale Akeja ajamaan ätmilore muualle, esim. yksinäisyys-palstalle. Jäisi tämä sosiaalisempaa elämää viettävien sinkkujen jutuille.

        Ätmifandom on vain aika vaikea ajaa pois palstalta koska "fandomistit" ei tee muuta kuin palstailee.

        Jos nuo haluaisi pois palstalta, niin vastapuolenkin pitäisi lopettaa eläminen ja alkaa elämään palstalla. En kyllä näe itseäni viiden vuoden päästä palstalla selittämässä jollekin ätmille että olet vitun sekaisin.


      • 54544545
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ätmifandom on vain aika vaikea ajaa pois palstalta koska "fandomistit" ei tee muuta kuin palstailee.

        Jos nuo haluaisi pois palstalta, niin vastapuolenkin pitäisi lopettaa eläminen ja alkaa elämään palstalla. En kyllä näe itseäni viiden vuoden päästä palstalla selittämässä jollekin ätmille että olet vitun sekaisin.

        Ei ätmeistä kannata välittää. Täällä on ihan oikeasti ollut hyviä ketjuja, ja uusia täysjärkisiä keskustelijoita viime aikoina!

        Kiva nähdä suakin! Pelkäsin jo, että häivyit lopullisesti!


      • myös.minä
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Harmis on aina yhtä mustasukkainen jos joku muu saa huomiota. Iltaa sullekin silti.

        Niin.. En muista, että yksikään nainen olisi Harmista täällä koskaan kehunut millään tavalla.

        Nyt monet on ihan liekeissä, kun susta kuului edes vähän jotain!


      • iuyiuyiuyuii
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin se taitaa olla, en tarkemmin tiedä noista pertsan vulgaareista ilmauksista miksi sellaista käytti puhuessaan naisista.

        No, sulle kaikki naiset ovat panorinkeleissä pyöriviä lutkia.

        Olet naistenvihaajana ajanut täältä pois kymmeniä naisia.

        Onneksi on noita naisia rakastavia pertsojakin..


      • myös.minä kirjoitti:

        Niin.. En muista, että yksikään nainen olisi Harmista täällä koskaan kehunut millään tavalla.

        Nyt monet on ihan liekeissä, kun susta kuului edes vähän jotain!

        Niin, se jännä tosiaan että kun kun arvostaa naisia nimittelemällä niitä vitunaktotelineiksi ja järjestää vuoden massiivisimman panettelu & valehtelu -kampanjan muista palstalaisista niin sillä saa naisten varauksettoman ihailun. Pitäisi kai tosiaan itsekin alkaa ilkeämmäksi, epäluuloisemmaksi ja sellaiseksi että haluaa ajaa muita pois täältä niin varmaan olisi hyväksytympi mutta enpä taida jaksaa draamailla niin paljoa kuin Pertti enkä oikeastaan edes kaipaa sitä hyväksyntää niin hirveästi.


      • iuyiuyiuyuii kirjoitti:

        No, sulle kaikki naiset ovat panorinkeleissä pyöriviä lutkia.

        Olet naistenvihaajana ajanut täältä pois kymmeniä naisia.

        Onneksi on noita naisia rakastavia pertsojakin..

        Ne kymmenet pois ajamani (epäilen kyllä tuota) on varmaan lähteneet ihan itse omalla toiminnallaan aiheuttamansa syyllisyydentunteen vuoksi, ne ei ole kestäneet totuutta itsestään, käytöksestään ja menneisyydestään. Ihmettelen kyllä pakenemista kun terävän, itsevarman ja sanavalmiin 2000-luvun suominaisen itsetunnon kyllä luulisi kestävän kritiikkiä ja kevyen arvostelun aiheuttavan ainoastaan fiksujen vastakommenttien tulvan, miksiköhän niitä ei ole näkynyt juurikaan?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ne kymmenet pois ajamani (epäilen kyllä tuota) on varmaan lähteneet ihan itse omalla toiminnallaan aiheuttamansa syyllisyydentunteen vuoksi, ne ei ole kestäneet totuutta itsestään, käytöksestään ja menneisyydestään. Ihmettelen kyllä pakenemista kun terävän, itsevarman ja sanavalmiin 2000-luvun suominaisen itsetunnon kyllä luulisi kestävän kritiikkiä ja kevyen arvostelun aiheuttavan ainoastaan fiksujen vastakommenttien tulvan, miksiköhän niitä ei ole näkynyt juurikaan?

        Aihe ei sinänsä ole kovin kiinnostava, kun sitä samaa on jo pari vuotta lukenut.

        Eikä unohdeta, että olet itse juuri sellainen halpa tautinen lutka, joka harrastaa niitä yhdenillan kännipanoja. :) Kun niin vain tapahtui. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Aihe ei sinänsä ole kovin kiinnostava, kun sitä samaa on jo pari vuotta lukenut.

        Eikä unohdeta, että olet itse juuri sellainen halpa tautinen lutka, joka harrastaa niitä yhdenillan kännipanoja. :) Kun niin vain tapahtui. :)

        Tuo on kyllä ihan totta. Usein olen pyytänyt palstan naisia tekemään mielenkiintoisempia avauksia mutta kun ette te siihen pienissä päissänne tunnu oikein kykenevän, tuotokset on juuri tuollaista shaming languagen ja henkilhyökkäysten harjoittamista hirveän vaikea teidän kanssa on keskustella oikeasti mistään kun ei synny aitoa vuorovaikutusta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan totta. Usein olen pyytänyt palstan naisia tekemään mielenkiintoisempia avauksia mutta kun ette te siihen pienissä päissänne tunnu oikein kykenevän, tuotokset on juuri tuollaista shaming languagen ja henkilhyökkäysten harjoittamista hirveän vaikea teidän kanssa on keskustella oikeasti mistään kun ei synny aitoa vuorovaikutusta.

        Sulla on ollut kuiva kausi naisten suhteen, kun olet niin kiukkuinen?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Sulla on ollut kuiva kausi naisten suhteen, kun olet niin kiukkuinen?

        Itseaiheutettuahan se kuiva kausi tietysti on, ei ole helppoa olla moraalinen 2000-luvun maailmassa ja silti säilyttää valoisaa mieltä, oikeastaan se on aika mahdoton yhdistelmä. En minä kyllä mitenkään kiukkuinen mielestäni ole, pettynyt vain enkä usko että se olotila juurikaan muuttuu nykyisessä maailman menossa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Itseaiheutettuahan se kuiva kausi tietysti on, ei ole helppoa olla moraalinen 2000-luvun maailmassa ja silti säilyttää valoisaa mieltä, oikeastaan se on aika mahdoton yhdistelmä. En minä kyllä mitenkään kiukkuinen mielestäni ole, pettynyt vain enkä usko että se olotila juurikaan muuttuu nykyisessä maailman menossa.

        Jos elämä käy kovin kurjaksi niillä itselleen määräämillään rajoilla, pitäis varmaan miettiä onko ne ihan aiheellisia ja sen arvoisia.


      • kjhkjhkjhkjl
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry, vitunkantotelineethän se taisikin olla se nimi sillä ketjulla.

        Joku yksittäinen provoketju, jonka Pertsa pisti tänne ajat sitten. Kaikilta muilta jo unohtunut. P on sen jälkeen kunnostautunut mielenkiintoisena, ja ajatuksia herättävänä keskustelijana ottaen huomioon, että 90% palstan aiheista on näitä pil..luketjuja. Sullakaan ei ole kenellekään naiselle mitään annettavaa. Samat puuduttavat ruikutukset vaan vuodesta toiseen. Kukaan ei myöskään naismarkkinoilla piittaa siitä, että pysyttelet pois. Minkä ihmeen takia piittaisi.. En keksi yhtäkään syytä.


      • kjhkjhkjhkjl kirjoitti:

        Joku yksittäinen provoketju, jonka Pertsa pisti tänne ajat sitten. Kaikilta muilta jo unohtunut. P on sen jälkeen kunnostautunut mielenkiintoisena, ja ajatuksia herättävänä keskustelijana ottaen huomioon, että 90% palstan aiheista on näitä pil..luketjuja. Sullakaan ei ole kenellekään naiselle mitään annettavaa. Samat puuduttavat ruikutukset vaan vuodesta toiseen. Kukaan ei myöskään naismarkkinoilla piittaa siitä, että pysyttelet pois. Minkä ihmeen takia piittaisi.. En keksi yhtäkään syytä.

        Tjoo, siis mistähän se kunnostautuminen kumpuaa, siitä että alunperinkin kunnollinen ja kiva, naisia arvostava mies halusi vain vähän provoilla ja sittemmin alkoi esiintymään "omana itsenään" vai siitä että se alkuperäisten ajatusten esittäjä oppi vain uusia käytösmalleja? Itse veikkaan jälkimmäistä mutta itsekukinhan saa uskoa mitä haluaa.


      • 54544545 kirjoitti:

        Ei ätmeistä kannata välittää. Täällä on ihan oikeasti ollut hyviä ketjuja, ja uusia täysjärkisiä keskustelijoita viime aikoina!

        Kiva nähdä suakin! Pelkäsin jo, että häivyit lopullisesti!

        Sehän on kiva kuulla että on hyviäkin keskusteluja, se tekee palstailusta mielekästä.

        Tuskin minä täältä kokonaan lähden ellei elämäntilanne jotenkin oleellisesti muutu, mutta on tätä palstailua nähty sen verran että väliin tekee hyvää pitää breikkiäkin.


    • Totuuss

      Ihan naisten vika että ollaan palstahörhöjä. Ette ole koskaan antaneet meille mahdollisuutta vaan jännämiehille annatte rakkautta tuosta vaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      292
      3361
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3314
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2140
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1972
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1964
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1711
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1450
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1408
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1293
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1193
    Aihe