Itsensä satuttaminen

Kurpitsaz

Oon 12v ja satutan itteeni silleen kynsileikkurilla niiku nypin nahkaa käsistä ja mulle tulee "karhee" iho nii miten saisin tän loppuun oon tehny tällee n. 2kk pitäiskö mun puhuu täst jollekki? Auttakaa!

1

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26ya

      Moi!
      Kyllä pitäisi puhua jollekin. Voiko vanhemmille jutella mistään? Luulen että ei, kun olet päätynyt tekemään noin. Se on itsetuhoisuutta, jotain patoutuneita tunteita sun sisällä, joita et osaa nyt muuten purkaa. Jos on kotona vaikeaa tai koulussa kiusataan, niin ne on varmaan ne yleisimmät syyt miksi sitä pahaa oloa sitten purkaa omaan kehoon.
      Koulussa on terkkari ja kuraattori sitä varten että niille voi jutella, jos ei vaikka kotona pysty. Ole varovainen, iho voi tulehtua ja tekemästäsi jää ikävät jäljet joita on tosi inhottavaa selitellä myöhemmin ("mitä sulle on käynyt?" "öö, ei mitään..."), nimimerkillä 26-vuotias jolla edelleen teini-iän merkit näkyy.
      Mä viiltelin itse ihoa rikki vain vähän susta vanhempana ja sain sen loppumaan niin, että vain päätin. Mä en halua enää tehdä näin, ei tämä oikeasti auta mun tuskaan eikä pahaan oloon. Kaikkein eniten auttaa jos sulla on hyviä kavereita tai hyviä aikuisia siinä vierellä jolle voisit vähän purkaa sitä sun tunnetilaa.
      Asiat järjestyy kyllä. Sulla on yks elämän vaikeimmista ajoista nyt (12-16v) ja koko maailma myllertää ja mullistuu. Ikä auttaa vähän. Se tuntuu nyt tosi paskalta idealta, että odottaa vaan vuosien kulumista, mutta oikeasti se helpottaa kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe