Nofap testi

fapless

Olin jo jonkun aikaa ollut kiinnostunut nofapista ja pari viikkoa sitten otin itseäni niska pers-otteella kiinni ja päätin aloittaa. Kuulemma testosteronitasot nousee, kylmät suihkut tuntuu helpommilta, tuut itsevarmemmaksi, sosiaalisemmaksi, ääni syventyy, etkä oo enää niin ujo jne. Joten nyt päätin jakaa kokemukseni siitä koska se motivoi itseäni ja toivottavasti myös kaikkia ketkä haluavat sen aloittaa. Joka päivä en päivitystä anna koska suunnittelen jatkavani kokeilua pidempäänkin, eikä aikaa aina ole.

16

1457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fapless

      Siis noin kahden viikon jälkeen kylmät suihkut maistuu ja puhuminen vieraille tuntuu helpommalta. Ei ole juurikaan tehnyt mieli runkata mikä on harvinaista. Kerran eksyin googlettamaan dakimakuran.

    • Näin käy kun uskot kaiken mitä kuulet.

      • fapless

        Ideahan oli testata toimiiko. Siksi nimi on testi.


    • kokeilijanro2

      Ite aloitin nofapin eilen. Aion selvitä 2 viikkoa, kidun sen läpi vai kka väkisin. Tänään jo tuskaa kun jatkuva perhosten pärinät koko kehossa

    • Ksnsnsnb

      HEi! Oisiko halukkaita jos tehtäs joku ryhmächat vaikka snäppiin tai kikkiin jossa voitas tsemppaa toisia yms?

      • topics2

        Ehdotan nimeksi "Anonyymit Runkkarit" - vähän kuin AA-kerho, mutta eri addiktio.


      • Juu hyvä idea


    • fapless

      Oon tosiaan vähä ujo tyyppi ja äikässä pidetään kirjaesitelmä luokan eessä jonkin ajan päästä ja sillon tulee viimestään kunnon päivitys onko suurempia muutoksia tapahtunut. Ja nää mainokset mitä mulla näkyy tällä sivulla ei oikein kannusta...

    • kokeilijanro2

      tänään tulis 6 päivää täyteen, välillä edelleen tulee perhosten pörräämistä koko kehossa, välillä taas tuntuu ettei mitään eroa.

      vaikeimpia hetkiä tulee päivällä jos ei keksi mitään ajankuluksi ja turhautuu

    • fapless

      Noniin. Kirjaesitelmä tehty ja voin sanoa että kyllä kannatti kokeilla. Ei ollut ennen harvinaista minulle ollut kovakaan käsien päällepäin näkyvä pärinä, mutta nyt sitä ei ollut, joten jotain on tapahtunut. Aivan kokoaikaa en ole tavoitteen mukaisesti toiminut mutta nyt sain motivaatiota jatkaa. Tavoite olisi 5 kk.

    • Vedin 28 päivän nofapit, kyl se tais auttaa toho itsevarmuuteen. Mutta sitten mokasin ja runkkasin. Ei ollu wörttii. Sitä tekee mieli, mutta heti sen jälkeen tuntuu paskalta. Nyt on 6 päivän striikki menossa.

      Ja yks vinkki. Ei kannata laittaa tavotetta esim. (3kk). Vaan kannattaa vaan yrittää lopettaa kokonaan.

      • Ainiin ja kannattaa ladata day counter puhelimeen.


    • Runquist

      Te ootte kaikki sairaita. Runkkaaminen on hyväksi.

    • fapless

      Olen tullut siihen tulokseen että kohtuus kaikessa pätee tässäkin asiassa, mutta tekisi toisaalta myös mieli kokeilla edes olla kuukausia ilman. Kun sitä tarpeeksi harvoin tekee se tuntuu oikeasti hyvältä ilman katumusta jälkikäteen ja tämä tuntuu oikealta, kun sitä tekee oikeasti halusta eikä tylsistyneisyydestä tai ajatusten pitämisestä pois jostain asiasta.

    • Fistofäppääjä

      Aina q mä fäppään

      Fäpil huome fäpil tänää!

      Kohtuus pätee mut ennemmi fäppää kunno fäpit

    • Anonyymi

      Napolein Hill kirjoitti että tietämättömyys seksuaalisen energian muuttamisesta (muuhun kuin fyysiseen toimintaan) tulee kostautumaan ennemmin tai myöhemmin.

      Laaja tietämättömyys seksistä johtuu siitä tosiasiasta, että aihetta pidetään mystisenä ja pimeän hiljaisuuden peittämänä.

      Lisäksi häpeäksi useimmille opettajille, tieto seksistä on vaikeasti saatavissa Suomen kouluissa, kun päteviä opettajia on koulutettu opettamaan nuorille tästä "kielletystä aiheesta". Lopputuloksena on lisääntynyt mielenkiinto ja halu saada tietää enemmn tästä kielletystä aiheesta.

      https://www.youtube.com/watch?v=y8eTu0xqIj8

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2188
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      161
      1776
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      156
      1662
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      12
      1239
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      13
      1164
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe