Nofap testi

fapless

Olin jo jonkun aikaa ollut kiinnostunut nofapista ja pari viikkoa sitten otin itseäni niska pers-otteella kiinni ja päätin aloittaa. Kuulemma testosteronitasot nousee, kylmät suihkut tuntuu helpommilta, tuut itsevarmemmaksi, sosiaalisemmaksi, ääni syventyy, etkä oo enää niin ujo jne. Joten nyt päätin jakaa kokemukseni siitä koska se motivoi itseäni ja toivottavasti myös kaikkia ketkä haluavat sen aloittaa. Joka päivä en päivitystä anna koska suunnittelen jatkavani kokeilua pidempäänkin, eikä aikaa aina ole.

16

1967

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fapless

Siis noin kahden viikon jälkeen kylmät suihkut maistuu ja puhuminen vieraille tuntuu helpommalta. Ei ole juurikaan tehnyt mieli runkata mikä on harvinaista. Kerran eksyin googlettamaan dakimakuran.

• Näin käy kun uskot kaiken mitä kuulet.

• fapless

Ideahan oli testata toimiiko. Siksi nimi on testi.

• kokeilijanro2

Ite aloitin nofapin eilen. Aion selvitä 2 viikkoa, kidun sen läpi vai kka väkisin. Tänään jo tuskaa kun jatkuva perhosten pärinät koko kehossa

• Ksnsnsnb

HEi! Oisiko halukkaita jos tehtäs joku ryhmächat vaikka snäppiin tai kikkiin jossa voitas tsemppaa toisia yms?

• topics2

Ehdotan nimeksi "Anonyymit Runkkarit" - vähän kuin AA-kerho, mutta eri addiktio.

• Juu hyvä idea

• fapless

Oon tosiaan vähä ujo tyyppi ja äikässä pidetään kirjaesitelmä luokan eessä jonkin ajan päästä ja sillon tulee viimestään kunnon päivitys onko suurempia muutoksia tapahtunut. Ja nää mainokset mitä mulla näkyy tällä sivulla ei oikein kannusta...

• kokeilijanro2

tänään tulis 6 päivää täyteen, välillä edelleen tulee perhosten pörräämistä koko kehossa, välillä taas tuntuu ettei mitään eroa.

vaikeimpia hetkiä tulee päivällä jos ei keksi mitään ajankuluksi ja turhautuu

• fapless

Noniin. Kirjaesitelmä tehty ja voin sanoa että kyllä kannatti kokeilla. Ei ollut ennen harvinaista minulle ollut kovakaan käsien päällepäin näkyvä pärinä, mutta nyt sitä ei ollut, joten jotain on tapahtunut. Aivan kokoaikaa en ole tavoitteen mukaisesti toiminut mutta nyt sain motivaatiota jatkaa. Tavoite olisi 5 kk.

• Vedin 28 päivän nofapit, kyl se tais auttaa toho itsevarmuuteen. Mutta sitten mokasin ja runkkasin. Ei ollu wörttii. Sitä tekee mieli, mutta heti sen jälkeen tuntuu paskalta. Nyt on 6 päivän striikki menossa.

Ja yks vinkki. Ei kannata laittaa tavotetta esim. (3kk). Vaan kannattaa vaan yrittää lopettaa kokonaan.

• Ainiin ja kannattaa ladata day counter puhelimeen.

• Runquist

Te ootte kaikki sairaita. Runkkaaminen on hyväksi.

• fapless

Olen tullut siihen tulokseen että kohtuus kaikessa pätee tässäkin asiassa, mutta tekisi toisaalta myös mieli kokeilla edes olla kuukausia ilman. Kun sitä tarpeeksi harvoin tekee se tuntuu oikeasti hyvältä ilman katumusta jälkikäteen ja tämä tuntuu oikealta, kun sitä tekee oikeasti halusta eikä tylsistyneisyydestä tai ajatusten pitämisestä pois jostain asiasta.

• Fistofäppääjä

Aina q mä fäppään

Fäpil huome fäpil tänää!

Kohtuus pätee mut ennemmi fäppää kunno fäpit

• Anonyymi

Napolein Hill kirjoitti että tietämättömyys seksuaalisen energian muuttamisesta (muuhun kuin fyysiseen toimintaan) tulee kostautumaan ennemmin tai myöhemmin.

Laaja tietämättömyys seksistä johtuu siitä tosiasiasta, että aihetta pidetään mystisenä ja pimeän hiljaisuuden peittämänä.

Lisäksi häpeäksi useimmille opettajille, tieto seksistä on vaikeasti saatavissa Suomen kouluissa, kun päteviä opettajia on koulutettu opettamaan nuorille tästä "kielletystä aiheesta". Lopputuloksena on lisääntynyt mielenkiinto ja halu saada tietää enemmn tästä kielletystä aiheesta.

https://www.youtube.com/watch?v=y8eTu0xqIj8

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      72
      1148
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1084
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      963
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      67
      943
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      890
    6. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      22
      877
    7. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      129
      828
    8. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      795
    9. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      761
    10. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      728
    11. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      686
    12. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      681
    13. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      642
    14. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      642
    15. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      627
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      48
      620
    17. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      604
    18. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      602
    19. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      600
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      599
    Aihe