Fanaatikot ovat väärentäneet diabeetikoille

ne.valehtelee

LCHF-termin. Alkuosa LC (Low Carbohydrate) on suomeksi matala hiilihydraatti. Meille fanaatikot saarnaa että nolla hiilihydraattia. Niinhän tuo termi ei kuitenkaan sano vaan että matala.

Toinen väärennös heillä on loppuosassa eli HF, (High Fat) suomeksi korkea rasva. Termi ei siten ota kantaa rasvan laatuun vaikka niin meille yritetään valehdella että pitäisi syödä kovimpia eläinrasvoja mitä maailmasta löytyy. Kasvirasvatkin ovat siis opin mukaan sallittuja, haloo.

Väärentäjät vääntävät kaiken kieroon diabeetikkojen pään menoksi.

9

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpäs-niin

      Olet täysin oikeassa!

      • vekuhädäss

        Ei ole. Minä olen ainoa oikeassa oleva. Älkää nyt hyvät ystävät viekö minulta varapaavin titteliä.


    • tässä.hyvät.neuvot

      Eihän kukaan täysipäinen usko erilaisten taijasomppien, heikkiläin tai pikku-puustisten oppeja. Mistä lie ammennettuja, sitä ei kukaan tiedä, eivät varmaan itsekään.

      Syödään normaalisti. Hiilareita ei tuhottomasti eikä rasvaakaan liikaa, se lihottaa. Ja kaikki rasva mitä suuhun laitetaan se olkoon kevyitä kasvirasvoja. Näin me hoidamme verisuoniamme, jotka tautimme pyrkii pilaamaan muita ihmisiä helpommin.

    • VHH_

      VHH

    • sianihraa-yäk

      Fanaatikot tässä tarkoittavat varmaan niitä sianihrafanaatikkoja. Muita fanaatikkojahan ei tällä palstalla ole näkynyt.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe