Kunnanjohtaja

Randabelgonen

Tyhmä jätkä. On se.

33

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkuntakinte

      No minkä kunnan. Seukunnan. Palajo on kuntia Suomenmaassa.

    • Perustelujavailla

      Perustelut, kiitos!

      • Verwolf

        En usko. että kunnanjohtaja on tyhmä. Ehkä hieman varomaton kannanotoissaan. Hän esim. kertoi lehdessä (LK), että Kilpisjärvi sai 50k€ kunnalta monitoimitaloon vaikka vakuutusyhtiö maksoi koko summan. Soitin hänelle ja kysyin asiaa ja hän pani vielä paremmaksi. Lisäsi summaan tullirakennuksen, jonka valtio maksoi ilman kunnan osuutta.


      • Verwolf

        Edellisessä viestissä on virhe. Oikea summa on 5M€ ei siis 50k€. Valitan!


    • Väärtti

      On se

      • rohkijärvi

        Rohki hyvä johtaja , aivan huikea . Hommat toimii ja hyvätveljet jyrää .


      • keskimmäinenhouse

        Onse väärtien väärti


    • naapurit

      joo menivät hieromaan

    • eu_syyllinen

      Moni kunnanjohtaja on Laoissa hyvin epäsuosittu on erotettu, ja haukuttu. Nykyisin EU:n aikana kunnanjohtajatkin joutuvat elämään lakipykälien mukaan, ja Suomen laki ei ole sama kuin Lapin, ja poromiesten laki.
      Kunnanjohtajasta tulee silloin vihattu jos se ei suostu paikallisten politiikkojen talutusnuoraan, vaan tekee niinkuin oikein on ja laki sanoo.
      Monnella politikolla on käsitys mitenkä heillä on valta kunnanjohtajaan, kun he ovat hänet valinneet ja olettavat johtajan olevan kiitollisuuden velassa.

      Puhun yleisellä tasolla koska en tunne johtajaane, en myös politikkoja.

    • oikeatarvotkunniaan

      Mä huomatan siitä, että vain Enontekiöltä löytyy ihmisiä, jotka aloittaa tällasii keskusteluita. Mun mielestä kunnassa on parempi kunnanjohtaja kuin kirjoittaja mutta siihen ei vaadita paljonkaan. Moni mietti aikanaan miten Pentin saappaat voidaan täyttää, eikä se onnistukaan. Eteenpäin pitää silti mennä vaikka matkailun vetovoiman luominen onkin edelleen vain paikallisten yrittäjien vastuulla. Mä nään asian niin, että yrittäjille pitää maksaa kunnan markkinoinnista eikä turhaa kunnan työntekijöiden matkustella monenmoisilla matkailumessuilla.
      Poronhoitoa pitää tukea kunnan sisälläkin, se on elinehto kunnan imagolle.

      • Uiuiuiiiuiuiui

        Jaaaaaaa??? Jaa että poronhoitoon kunnaltaki tukia??


    • lemmenjoenmosku

      molemmat sisäsiittosia apinoita tulleet jostain eteläsuomen tarhasta tänne möykkäähmään.

    • herkkutattipiloon

      onko se keskustalainen

    • persenuolentaa

      oliskohan aihetta tutkia täälläkin kuntavaltuutostouhut täälläkin tehty paljon vääriä päätöksiä hyväveli porojen hyväksi nyt tutkintaan ihan kuin Kittilässä

    • RP4381

      Olen toista mieltä, kunnanjohtajat on ain ollu Enontekiöllä parempia kuin Kittilässä ja Muoniossa. Nykynen on hyvä ja seuraavat Marianpäivät on. . . . . . .

      • liikaapalkkaa

        On sillä kovempi palkkaki ,kyllä luulis olevan pätevä ,


    • Lihavamieolen

      Älkää hourakko, kurppako loppunu?

    • AhjaVoi

      MUTTA NIIN KOMEA !!

    • OLISKOTIETOA

      Kukas tämä Pollo on voi kauheeta mitä mitä nimiä voitteko kertoa

    • kunnanjohtajakirjailija

      Lapin Kansan mukaan on sillä ainakin palkka kohillaan, pärjäsi kaikille lapin läänin kunnanjohtajille.

    • Nähtyssssson

      Ja tietäsittepä suhteet.... ei mee hyvin ko johtajat ei töitä tehe mutta kuhertelevat pitkin pitäjää. Nähty on

      • muistoton-oon

        Veljet kiertää käännytys puuhissa .
        Ja kohta saavat uuet autot alle , mikä son kuherrella . Pääasia että kirjaa syntyy ja hyvät veljet saa palkkaa nostaa .


    • Muuttoliike

      Eipä tähän ketjuun kannata mithän kirjottaa,näkkyy olevan niin tiukka sensuuri ,että kaikki melkein poistethan ,Ei ole ihmisillä sananvapautta tässä asissa.

      • vaimitätörmä

        Pohjois-Korea meininki , saa nähhä kuinka kauan .


    • Liehuvaliekinvarsienosta

      Työmies on palkkansa ansainnut.

      • mäls

        Tuommonen työmies hyi hyi , eskeliseen ja menoks


      • Pankinasiamies

        Ottakaa asioista selvää ennen kuin kehutte,hui hui.


      • Karileja

        Valokuvauksella ???????


    • Nelgoranfu

      On se

    • qubbak

      Kinkereillä käännytetään ja met tehemmä yhessä.

    • Anonyymi

      Onko jo parempi?

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6421
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3950
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3621
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3196
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2522
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2096
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      45
      1781
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1660
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe