Mikä saa ihmisen toimimaan niin

kunentiiäniinentiääpiste

Vetää puoleensa, mutta työntää pois. Entä mistä kumpuaa selkeä halu heivata toinen täältä pois? Miten jotain voi haitata jonkun kirjoittelu täällä. Jos kirjoittelee rehellisesti, anonyymisti ym. Kun ei voi tietää miksi kirjoittelee, kenelle kirjoittelee. Mitä yleisö mieltä, ite en tuon mukaan toimi vain kertominen irl auttaa.

24

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höttöpääoon

      No, ei auennut, mikä oli se kysymys?

    • donnanewyork

      Jos hän haluaa ikävä palstalta kokonaan pois ja haluaa elää vain oikeeta elämää.Moni suhde on tuhotunut väärinkäsitysten takia joita täällä helposti syntyy kun viestit menee sikinsokin.Tai sitten hänellä on joku muu syy ,en tiedä ,kysy.

      • kunentiiäniinentäpiste

        Ketään ei anonyymisti toimimalla ikäväpalstalta pois saa. Eikä täällä ketään myöskään pakoteta olemaan ja mistä täällä tietää kuka kirjoittelee kenellekä. En mä ainakaan pidä itteäni mitenkään niin ihmeellisenä pidä, että kuvittelisin jonkun täällä niin tekevän. Nättejäviestejä on kiva lukea, mutta törkyä osoitettuna ei, ilkeyttä se. Ja jos haluaa oikeeseen elämään niin eiköhän sen pysty irl kertomaan ainakin sellaisille ihmisille kuten itsekin olen etten ole kellekään pahaa tehnyt.


    • sanonpahanvaan

      Itse ainakin yritin työntää erästä pois täältä koska tuli sellainen karvas tunne että hän kirjoittaa täällä minulle. Ja minä en siis halua häntä! Käy harmittamaan toisen puolesta kun se tuhlaa aikaansa sellaiseen joka ei häntä halua! Toivon mukaan kyseinen henkilö on jo herännyt ja tajunnut tämän! Terveisin: J joka on sukupuoleltaan mies. Ja EI! En ole täällä itse hänen takiaan ketä en halua! Vaan aivan muusta syystä! Ja se syy ei liity häneen millään tavalla ketä en halua!

      • sanonpahanvaan

        Ja ei! Minua ei haittaa hänen kirjoittelu täällä kunhan vaan kirjoittaa jollekkin toiselle kuin minulle!


      • Enpätiedä1

        No kun kerran aloitit niin kerropa nyt sitten kenelle tuon viestisi osoitit? Oletko kertonut suoraan hänelle asian? Jos et niin kerro jo ihmeessä.. Turhaan pidät epätietoisuudessa toista.


      • sanonpahanvaan
        Enpätiedä1 kirjoitti:

        No kun kerran aloitit niin kerropa nyt sitten kenelle tuon viestisi osoitit? Oletko kertonut suoraan hänelle asian? Jos et niin kerro jo ihmeessä.. Turhaan pidät epätietoisuudessa toista.

        Tää keissi on sellanen että turha sanoa! Ei muutenkaan ole sataprosenttista varmuutta asiasta! Jos olisin satavarma niin sanoisin suoraan hänelle!


      • Enpätiedä1

        Selvä.. Tarkoitin vaan että tietää sitten ilmeisesti nuo sinun ajatuksesi.. Koska minä en tiedä erään ajatuksista juuri mitään.. Mutta ehkäpä sinä et sitten ole hän.


      • kunentiääniinentiiä

        Tuokin auttaa jo asiaa, että kaikki J-miestä kaipaavat voi jättäytyä palstalta pois. On rohkeaa laittaa ainakin todellinen nimensä etukirjain tänne, tosin J-miehiä on aika paljon.
        Tuo ei osunut itseeni ja itseasiassa puhuin kiusanteosta eikä sellaisessa ajatella toista.


      • sanonpahanvaan
        kunentiääniinentiiä kirjoitti:

        Tuokin auttaa jo asiaa, että kaikki J-miestä kaipaavat voi jättäytyä palstalta pois. On rohkeaa laittaa ainakin todellinen nimensä etukirjain tänne, tosin J-miehiä on aika paljon.
        Tuo ei osunut itseeni ja itseasiassa puhuin kiusanteosta eikä sellaisessa ajatella toista.

        No eikös se muutenkin ole vähän hölmöä kirjoitella tänne? itse pidän tätä lähinnä ajatusten purkuna mutta sitten välillä kumminkin tulee sellaisia aloituksia mitkä osuvat itseen ja alan kuvittelemaan ja kyselemään hölmönä :D onneksi osaan pitää myös sen ajatuksen mukana että tästä maasta löytyy monta muutakin kenen nimet alkavat samoilla kirjaimilla. Ja kai se on tässä vastattava tuolle edelliselle kysyjälle että sen nimi alkaa K kirjaimella ketä en halua.. hän kun kirjoitti joskus tänne ainakin aika tunnisteellisesti minkä otin huumorilla :D ja täällä kun vilisee niin paljon noita koon ja jiin välisiä kirjoituksia niin ajattelin nyt ainakin yhden miinustaa tästä pois. JOS hän täällä vielä kirjoittaa/lukee näitä!


      • kunentiääniinentiiä

        Voi hyvää päivää näitä kenelle ette halua viestejänne osoittaa. Ei täällä kukaan tiedä kenelle viestit on kirjoitettu ja kuks kirjoittaa mistäkin syystä ja kenelle. Aika outo ajatus myös ettei haluaisi muiden kanssa kirjoitella ei kai kukaan massapalstalla yhdelle ohmiselle kirjoita. Mä laitan kanssa et ei kohdistu, tuota npin vaikka ÖÖ-mieheen.


      • sanonpahanvaan
        kunentiääniinentiiä kirjoitti:

        Voi hyvää päivää näitä kenelle ette halua viestejänne osoittaa. Ei täällä kukaan tiedä kenelle viestit on kirjoitettu ja kuks kirjoittaa mistäkin syystä ja kenelle. Aika outo ajatus myös ettei haluaisi muiden kanssa kirjoitella ei kai kukaan massapalstalla yhdelle ohmiselle kirjoita. Mä laitan kanssa et ei kohdistu, tuota npin vaikka ÖÖ-mieheen.

        Niin.. helposti sitä tuolle kantille kääntyy jos ei koskaan löydä täältä itselleen tarkoitettua viestiä tai jos ei osaa tarpeeksi tunnisteellisesti kirjoittaa tänne jollekkin viestiä. Itsepähän tiedän aika hyvin että täältä on jo kolme ihmistä minut tunnistanut! Mutta mä ymmärrän sua! Kyllä se kaunis päivä tulee vielä kun joku tunnistaa sinut tai sinä tunnistat jonkun...


    • Jokuvaan---

      En osaa vastata tuohon palstalta pois heivaamis kyssäriin.
      Mutta tuollainen vetäminen puoleensa ja työntäminen pois voi johtua siitä, että on tunteita, mutta jokin asia jarruttaa. Se voi olla esim. vaikeus päästää toista lähelle, ajatus siitä ettei toisella osapuolella kuitenkaan ole tunteita tai se että jompikumpi on varattu.

      • YksSivustahuutelijaOon

        Voisitko kertoa vähän lisää, oletko itse tehnyt niin ja mistä se johtui? Yritän ymmärtää jotain kauan sitten tapahtunutta ja kertomuksesi voisi valaista asiaa tai saada ajatuksiani uusille urille.


      • Jokuvaan---
        YksSivustahuutelijaOon kirjoitti:

        Voisitko kertoa vähän lisää, oletko itse tehnyt niin ja mistä se johtui? Yritän ymmärtää jotain kauan sitten tapahtunutta ja kertomuksesi voisi valaista asiaa tai saada ajatuksiani uusille urille.

        Olen tehnyt. Mulla on vaikeuksia päästää toista lähelle ja lähelle päästämisen vaikeuden takia jonkinlaista sitoutumiskammoa. Iskee paniikki, kun tulee viitteitä siitä että asiat etenisivät. Kuitenkin toivon aina sitä, että ne etenisivät. Tuo ristiriita sisälläni aiheuttaa sen, että työnnän pois ja vedän takaisin.
        Toinenkin syy on mulla lisäksi ja se on se, etten usko toisen pitävän minusta ennenkö hän on sanonut sen suoraan. Sitä ennen tulkitsen helposti ettei toista kiinnosta muu kuin hauskanpito.
        En tiedä auttoiko yhtään..:)


      • SamaSivustahuutelija

        Kiitos. Auttoi, tavallaan. Koska tuo voisi olla yksi selitys ja vahvistaisi kahdesta vaihtoehdosta toista. Vaikka olisihan se harmillista, jos tuollaisen takia olisi kaikki päättynyt, mutta jotenkin se tuntuu paremmalta kuin se, ettei toista oikeasti kiinnostanut tarpeeksi. Oikeastaan kun mietin, niin taidan itsekin olla vähän samanlainen ja varmaan siksi sössinyt aikoinaan pari juttua. Mutta se tapaus, jota mietin, ei saanut mulle aikaan tuota paniikkia, tai halusin sitä niin paljon, ettei sillä paniikilla ollut mitään väliä.. en ole ihan varma, mitä siinä tapahtui. En usko, että sössin sitä juttua sillä lailla kuin aiempia, vaan ehkä juuri siinä opin olemaan rohkeampi ja suorempi. Oli pakko, kun oli niin paljon pelissä. En muuten koskaan sanonut ihan suoraan pitäväni hänestä tms, mutta kyllä hänen täytyi tajuta se muuten. Oletko sinä muuten nainen vai mies?


      • Jokuvaan---
        SamaSivustahuutelija kirjoitti:

        Kiitos. Auttoi, tavallaan. Koska tuo voisi olla yksi selitys ja vahvistaisi kahdesta vaihtoehdosta toista. Vaikka olisihan se harmillista, jos tuollaisen takia olisi kaikki päättynyt, mutta jotenkin se tuntuu paremmalta kuin se, ettei toista oikeasti kiinnostanut tarpeeksi. Oikeastaan kun mietin, niin taidan itsekin olla vähän samanlainen ja varmaan siksi sössinyt aikoinaan pari juttua. Mutta se tapaus, jota mietin, ei saanut mulle aikaan tuota paniikkia, tai halusin sitä niin paljon, ettei sillä paniikilla ollut mitään väliä.. en ole ihan varma, mitä siinä tapahtui. En usko, että sössin sitä juttua sillä lailla kuin aiempia, vaan ehkä juuri siinä opin olemaan rohkeampi ja suorempi. Oli pakko, kun oli niin paljon pelissä. En muuten koskaan sanonut ihan suoraan pitäväni hänestä tms, mutta kyllä hänen täytyi tajuta se muuten. Oletko sinä muuten nainen vai mies?

        Sillä tavalla toimivasta ihmisestä on kyllä vaikeaa päätellä onko kyseessä kiinnostuksen vähäisyys vai jokin muu syy. En tiedä tilanteestasi mitään, mutta ehkä voisit vielä selvittää asiaa. Jos et voi kyseistä ihmistä saada niin ainakin jatkossa tiedät tälläisenkin vaihtoehdon olemassaolon. :)
        Nainen olen :D


      • Yksikesk.osallistuja
        SamaSivustahuutelija kirjoitti:

        Kiitos. Auttoi, tavallaan. Koska tuo voisi olla yksi selitys ja vahvistaisi kahdesta vaihtoehdosta toista. Vaikka olisihan se harmillista, jos tuollaisen takia olisi kaikki päättynyt, mutta jotenkin se tuntuu paremmalta kuin se, ettei toista oikeasti kiinnostanut tarpeeksi. Oikeastaan kun mietin, niin taidan itsekin olla vähän samanlainen ja varmaan siksi sössinyt aikoinaan pari juttua. Mutta se tapaus, jota mietin, ei saanut mulle aikaan tuota paniikkia, tai halusin sitä niin paljon, ettei sillä paniikilla ollut mitään väliä.. en ole ihan varma, mitä siinä tapahtui. En usko, että sössin sitä juttua sillä lailla kuin aiempia, vaan ehkä juuri siinä opin olemaan rohkeampi ja suorempi. Oli pakko, kun oli niin paljon pelissä. En muuten koskaan sanonut ihan suoraan pitäväni hänestä tms, mutta kyllä hänen täytyi tajuta se muuten. Oletko sinä muuten nainen vai mies?

        Juuri noin siinä kävi. Olin itse todella kiinostunut ja yritin jarrutella itseäni, uskottelemalla, ettei hän kuitenkaan välitä minusta. Oi hirveää, kun halusi niin paljon kertoa kaiken toiselle ja sitten yritti hillitä ja jarruttaa koko ajan, ettei sydän enempää särkyisi.


      • SamaSivustahuutelija

        En tiedä, tarvitsenko enää sitä tietoa tulevaisuudessa. Asiat siinä mielessä kondiksessa kyllä. :) Mutta tuon vanhan jutun haluaisin kyllä ymmärtää paremmin.. siksi kai täälläkin olen. Vaan ehkäpä se joskus vielä selviää, kun jokin yhteys vielä ihmiseen on. Muuta en nyt hänestä haluaisikaan, kuin että puhuttaisiin, ja ystäviä ehkä. Hän kumminkin jäi sydämeeni ja silti sinne jäi hänen kokoinen aukko.
        Oletko sinä Yksikesk.osallistuja mies? Haluaisin varmistaa, toimivatko miehetkin noin vai vain naiset? Tiedän tuon tunteen. :( Miten teille lopulta kävi?
        Kiitos teille!


      • Yksikesk.osallistuja
        SamaSivustahuutelija kirjoitti:

        En tiedä, tarvitsenko enää sitä tietoa tulevaisuudessa. Asiat siinä mielessä kondiksessa kyllä. :) Mutta tuon vanhan jutun haluaisin kyllä ymmärtää paremmin.. siksi kai täälläkin olen. Vaan ehkäpä se joskus vielä selviää, kun jokin yhteys vielä ihmiseen on. Muuta en nyt hänestä haluaisikaan, kuin että puhuttaisiin, ja ystäviä ehkä. Hän kumminkin jäi sydämeeni ja silti sinne jäi hänen kokoinen aukko.
        Oletko sinä Yksikesk.osallistuja mies? Haluaisin varmistaa, toimivatko miehetkin noin vai vain naiset? Tiedän tuon tunteen. :( Miten teille lopulta kävi?
        Kiitos teille!

        Olen nainen niin kuin sinäkin. Miehestä kirjoitan.


      • Yksikesk.osallistuja

        Meille kävi niin kuin silloin käy, kun molemmat lähtevät eri suuntiin, eivätkä koskaan puhu asioista keskenään. Olen hyväksynyt tosiasian.


      • Jokuvaan---
        SamaSivustahuutelija kirjoitti:

        En tiedä, tarvitsenko enää sitä tietoa tulevaisuudessa. Asiat siinä mielessä kondiksessa kyllä. :) Mutta tuon vanhan jutun haluaisin kyllä ymmärtää paremmin.. siksi kai täälläkin olen. Vaan ehkäpä se joskus vielä selviää, kun jokin yhteys vielä ihmiseen on. Muuta en nyt hänestä haluaisikaan, kuin että puhuttaisiin, ja ystäviä ehkä. Hän kumminkin jäi sydämeeni ja silti sinne jäi hänen kokoinen aukko.
        Oletko sinä Yksikesk.osallistuja mies? Haluaisin varmistaa, toimivatko miehetkin noin vai vain naiset? Tiedän tuon tunteen. :( Miten teille lopulta kävi?
        Kiitos teille!

        Kyllä miehetkin toimivat noin. Kaksi miespuolista kaveriani on kertonut toimineensa noin.


      • Sivustanro2
        Jokuvaan--- kirjoitti:

        Kyllä miehetkin toimivat noin. Kaksi miespuolista kaveriani on kertonut toimineensa noin.

        Iskee paniikki, kun on viitteitä miten asiat etenisivät. Perääntyy, koska ei ole varma omista tunteistaan. Kuulostaa tutulta. Silloin kun ei ole ketään yrittänyt "koukuttaa", on tuo minusta ihan inhimillistä.


    • Allanthundwer

      Muna olen kisa turkisalaine karvakaappias isotukku pääsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe