neitsyys ongelmana??

figure

kertokaahan kokemuksistanne ekasta kerrastanne tytöt.. mua vähän pelottaa tuleeko se onnistumaan.. mahtuuko?sattuuko? ja tuleeko se olemaan hyvä kokemus..kumppani kyllä on oikea.. onko mitään jälkiseuraamuksia? kertokaa mulle kaikki mahdollinen.. kiitos... tosiaan kaipaisin rehellisiä vastauksia.. =)

13

844

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-neitsyt

      Noh heips=o)
      Noh mun eka kerta tapahtu ku olin 15... Noh sellaista pientä sähläystä.. nykyään nauretaan yhdessä jos tulee mieleen... sillon oltiin seurusteltu vuosi ja nyt lisää viel 2 vuotta...
      Noh mulla ainaki se mahtu koska meijän esileikki oli pitkä kestonen ja jätkäni on siine todella hyvä... vaikka ei kokenut ollukkaan... ja ei mua sattunutkaan vaikka aluks jännitti mutta eipä sitten esileikkien jälkeen... Noh sitä ei voi vielä tietää onko hyvä vai huono kokemus.. ikimuistettava ainakin.. mä muistan sen ku eilisen päivän.. theh... Jälkiseuraa muksii mulla ei ollu ehkä pientä tiputtelu vuotoo seuraavana päivänä.. mutta eipä muuta.. Mutta onnea kokemukseen... ja nauti ja ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ JÄNNITÄ! Sillon sattuu ja paljon...

      • Nohnohnohnoh

        Noh sehän oli kiva


    • kokenut

      no mun eka kerta oli aivan kauhea.. oltiin kavereitten kanssa juhlimassa... ja tapasin jätkän joka oli tosi tosi tosi söötti.. no lähettiin kävelemään ulos.. ja sit kun oltiin vähän aikaan kävelty niin hän kysy mult et haluunx mä..?no sanoin et mitä.. sit se sano no munaa.. no ajattelin sitten kokeilla miltä tuntuu kun ei ole enää neitsyt.. mua ei sattunu ja mahtu hyvin... et semmonen tarina en kannata mitään tämmöstä koskaan.. mikä sua pelottaa siin...???
      oon kokeillu kaikenlaisia asentoja ja paras kyl on ratsastaminen.. ja on niit sit monii muitakin mut jätkät tykkää ihan sikana kun ratsastaa ja rajusti...

      • figure

        oikestaan mua pelottaa se etten osaa mitään ja et kaikki menee ihan perseelleen.. ja sit tietty sitä et jos se sattuu kauheesti.. mut ei kai mun sitä tartte enää stressata.. kiitti hyvistä vastauksista!! =)


    • weardgirl

      oon 14wee muija ja menettäny viime jouluna neitsyyteni.... muisto ei ilahduta mieltä mitenkään: olin liian kännissä, mutta en laittanut vastaankaan, joten omapahan syyni.
      kun työ oli tehty, mä siirryin vessaan oksentamaan ja lähdin himaan...
      jätkä siirtys heti suoraan asiaan. mä muistan vaan, et se sattus.... no toivotan sulle parempaa onnea...

      • bimbo

        tässä muutama neuvo, jotka voin näin jo "kokeneena" antaa:

        1. keskustelkaa asiasta. jos et ole varma että haluat, menee mönkään. se tuo myös mukanaan jännityksen, joka taas tuo kivun.
        harkitse tarkkaan.
        2. pitäkää toisianne hyvänä.toisen leikkimielinen kiusaaminen,suutelu,haliminen ja hyväily antavat rentoutuneen ja mukavan olon.mitään ei oikeastaan tarvitse osata.se on jotenkin vaan automaattista.
        3. toimikaa hitaasti. tasaiset ja varmat liikkeet.ei pelkoa kivusta.:)
        4. älä missään nimessä juo kännejä ennen.pilaa kaiken.silloin et ole ns. ite mukana.et muista mitään jne. ja sekös on sitte hauskaa? :P

        ei sitä tarvitse pelätä.pahin ongelma vaan on se,että jännittää...
        ite annoin neitsyyteni viimevuoden syyskuussa...enkä kadu. olin 16 vee. oikealle ihmiselle "menetin" neitsyyteni!
        onnea ja muista harkita!
        kukaan ei sua voi siihen pakottaa, jos et sitä halua.
        muistahan se.
        ottakaa iisisti, ja muistakaatten ehkäisy! :)


    • FigureAP

      Uppaan tän keskustelun näin melkee 15v myöhemmin
      Edelleen pelottaa eka kerta

      • Etkö tässä 15-vuoden aikana menettänyt neitsyyttäsi jo?


      • AIDS kirjoitti:

        Etkö tässä 15-vuoden aikana menettänyt neitsyyttäsi jo?

        15 vuoden*


      • Jooooki

        Oikeestikko xddd


      • Samamuoja
        AIDS kirjoitti:

        Etkö tässä 15-vuoden aikana menettänyt neitsyyttäsi jo?

        En ole :/


    • Älä-tyttö-ruikuta-turhas

      Mitä turhia. Ekapanon nyt vain pitää tuntua ja sattua. Kyllä sen jokainen tyttö kestää valittamatta. Sehän vain kuuluu naisen elämään ja sillä hyvä. Kipu on vain hetkelleni eikä yleensä kestää kuin alkuvaiheen yhdynnästä. Lopussa jo saa nautinnon. Eli tässä kohdin en tunne säälin hiventä, mutta olen todella pahoillani luonnon ilkeydestä tyttöjä kohtaan kun miettii niitä kuukausikipua ja synnytyskipuja. Niitä kyllä olisi luontoäiti jotenkin pitänyt tasoittaa miehelle ja naiselle. Miehelle kun .jätti pelkät nautinnot.Muuten monelle kuukausikivutkin jonkin verran helpottavat kun alkaa antautumaan pojan penikselle säännöllisesti.
      Tämä on miehen näkökulma tähän asiaan.

      • Moiih

        Huora


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe