joopa joo

joo joopa

En vaan ymmärrä tätä Tarja huumaa....tai nightvis
hömppää...soitettuna musiikkia vielä kuuntelee, mutta se laulaja..ei kolahda,menis vaikka missikisoihin

7

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimi.v

      Ihan sun oma mielipitees tuo ja vailla sen suurempaa arvoa.Nightwish nyt vaan sattuu olemaan huippu bändi ja Tarja aivan mielettömän hyvä ja tyylikäs laulaja!

    • Dragongirl1989

      Nightwish voi olla hömppää, mutta se on laadukasta hömppää.

      Epälaadukkaaksi vois laskea vaikka Antti Tuisku-Muisku-Peräruiskun.

      Mielipiteensä kullakin:)

    • tytteli16

      En mäkään sitä ymmärä miksi näin kuuluisa bändi mainostaa itseään keskaripullon kyljessä.....vai onko se joku kikka saada meidät nuoret juomaan olutta...mekin halutaan pändin kuva..täytyy vain ettiä kaljan roudaaja,kun oma ikä ei riitä sitä hakeen. Matti Nykänen taisi nousta levylistoille samalla olutpullo kuvallaan...hei miettikää oikeesti...en olejuuri ulkolaisia huippuja nähnyt
      keskaripullojen kyljessä...vai onko joku nähnyt??

      • ulri

        Ihmiset juo olutta, ja sille ei voi mitään. Iso osa Nightwishin faneista on yli 18, eikä bändi voi kaikkea tekemisiään ajatella sen kannalta että joku Siina 10v. saattaa tykätä heistä. Ja sitä olutta sitäpaitsi tehtiin vain rajoitettu määrä. Ja minä (joka en siis juo) ainakin haluaisin sellaisen pullon ihan muuten vain. Sen juoman voi sitten vaikka juottaa isälle. Se on ihmisestä kiinni se juominen, ei mistään bändistä pullon kyljessä. Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa. ;)


      • tötti
        ulri kirjoitti:

        Ihmiset juo olutta, ja sille ei voi mitään. Iso osa Nightwishin faneista on yli 18, eikä bändi voi kaikkea tekemisiään ajatella sen kannalta että joku Siina 10v. saattaa tykätä heistä. Ja sitä olutta sitäpaitsi tehtiin vain rajoitettu määrä. Ja minä (joka en siis juo) ainakin haluaisin sellaisen pullon ihan muuten vain. Sen juoman voi sitten vaikka juottaa isälle. Se on ihmisestä kiinni se juominen, ei mistään bändistä pullon kyljessä. Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa. ;)

        En minä vaan viitsisi katsoa kuvaani olutpullon-kyljessä....ensin hilpeenä vedetään olutta naamariin ja kohta oksennetaan kauniiden kasvojen päälle...heh,heh, en ole vielä oppinut juomaan,mutta jos M.A. Numminen myy itseään tai musiikkiaan pullonkyljessä ...heti ostan ;)


      • jamo
        tötti kirjoitti:

        En minä vaan viitsisi katsoa kuvaani olutpullon-kyljessä....ensin hilpeenä vedetään olutta naamariin ja kohta oksennetaan kauniiden kasvojen päälle...heh,heh, en ole vielä oppinut juomaan,mutta jos M.A. Numminen myy itseään tai musiikkiaan pullonkyljessä ...heti ostan ;)

        syytön se bändi siihen on jos nämä levy-yhtiöt sun muut tekee tuollasia ihme tuotteita myynnin edistämiseks :P


    • nytenymmärrä

      Mitä Tarja huumaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe