Tulostus koko paperille

-Z-

Kuinka siis onnistuu tulostus käyttäen koko paperia? Tavallisesti tulostaessa reunoille jää parin sentin pätkä käyttämättä. Pitäisi saada tulostettua DVD koteloon kannet mutta kuva tulee kahdelle paperille.

5

1947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Z-

      Mikäköhän on A4 paperin koko pikseleinä?

      • user

        Kuinka suuria pixeleitä mahdat tarkoittaa?
        Leveys on (210 mm/25,4)*tulostimen tulostustarkkuus dpi.

        Vihjeenä mainittakoon, että lättää kansikuvasi Openofficen Draw-ohjelman arkille ja merkkaa se.
        Näpäytä oikealla hiirenpainikkeella ja valitse "Koko ja sijainti". Anna kuvallesi haluttu koko numeerisesti. Siirrä kuva haluttuun kohtaan arkilla ja tulosta.


    • A4_paperin_koko

      Olen itse käyttänyt tätä kätevää työkalua paperiarkkien koon tarkistamiseen:

      https://www.paperikoko.fi/a4/

      Sieltä löytyy kaikki koot ja ohjeet!

    • Osaako_tulostimesi

      Osaako tulostimesi tulostaa arkille reunasta reunaan ? Läheskään kaikki tulostimet eivät osaa. Ja osalla tulostimista reunasta reunaan tulostus onnistuu vain valokuvapaperille mutta ei kopiopaperille (eikä tulostusmateriaalin "huijaus" oikein auta koska valokuvapaperiasetuksilla ei tule hyvää jälkeä kopiopaperille).

    • sopiihanse

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe