Varatut pois chateista!

Entinen chattailija

Suurin osa chateissa olijoista on semmoisia jotka hakevat seuraa, esim. tyttö/poikakaveria. Siksi on aika häiritsevää kun joku vakioporukka on "majoittunut" noihin chatteihin ja pitävät pesäänsä siellä. Jos on pakko roikkua chatissa jatkuvasti suosittelen mesen tai ircin käyttöä jotta chattiin mahtuvat mukaan oikeista syistä sinne haluavat. Sama asia kuin jalankulkija painaisi risteyksessä nappia jatkuvasti jotta pääsee ylittämään kadun mutta painaa sitten toisella puolella taas uudelleen nappia. Vakioporukoilla jotka päivästä toiseen ovat chatissa ei taida olla oikeata "elämää" yhtään. No, voi sen ajan noinkin käyttää.

6

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....................

      kyllähän siellä nyt muutakin kuin seuraa haetaan! jutellaan muuten vaan tuntemattomien kanssa. itse olen nykyään sinkku, mutta kyllä joskus juttelin chatissa varattunakin..mitä vikaa siinä.

      • myöskin

        Olen sinkku,mutta en etsi chatista seuraa,se on minulle vain paikka,missä käyn juttelemassa ihmisten kanssa vaikka mistä.Ja juttelen myös varattujen kanssa,vaikka säästä,jos muusta ei juttua synny,yleensä kyllä muusta.
        Ja heille,jotka kysyvät kaipaisinko kahviseuraa,tai muuta seuraa liveen,sanon suoraan:en kaipaa.

        Chattailemisiin!!!


    • varattu

      Oletko varma, että suurin osa etsii tyttö/poikakaveria? Aina kun itse olen chattiin mennyt olen ollut tylsistynyt ja yksinäinen, ja ainoa mitä olen kaivannut on seuraa eli juttuseuraa. Kertaakaan en ole chattiin mennyt jotain suurempaa etsimään, vaikka totuuden nimissä täytyykin myöntää, että viimeisimmältä chattireissulta mukavan miehen löysinkin... Miksei varattukin saisi käydä avartamassa maailmankuvaansa chatissa? Siellä voi tavata hyvinkin erilaisia ihmisiä kuin mitä itse on, ja se on aika hauskaa. Minä en kyllä uskalla enää chattiin mennä, oli tämä viimeinen tapaus sen verran... hmmm... vakava asia :D

      • Guudie

        Otetaan esimerkki vaikka Jippiin Sinkkubaari vai mikä se nyt olikaan. Huone on tarkoitettu sinkuille eli seuran hakijoille, mutta sinneppä onkin pesiytynyt joku vakiporukka ja ei oikein tiedä keneltä kysyä. Jos sattuu vahingossa kysymään joltain elite-vakioporukan jäseneltä seuraa vaikkapa hän kaikessa älykkyydessään julkistaa heti tekstin, koska hän on niin eliitti ksättäilijä että pitää sitä hauskana ja muita ihmisiä idiootteina jotka kysyy seuraa. Sen jälkeen tulee kunnolla näitä xD ja lol viestejä muilta elite-jäseniltä, vähän arsyttää.

        Toisekseen miksei voisi käyttää irciä? Varmasti parempi vaihtoehto vakioporukalle kuin Jippiin ksäthuoneet.

        Ja miksi sitten varatut menee sinkkuhuoneeseen huijaamaan seuranhakijoita? Ei voi ymmärtää. Miksei hän voisi mennä johonkin muuhun paikkaan mikä olisi tarkoitettu varatuille tai muuten vaan rupattelijoille. Nimittäin täytyy sanoa että ei kiinnosta kovin paljoa keskustella jonkun varatun naisen kanssa. Olen tullut etsimään sinkkupaikkaan seuraa jos vaikka tulisi jutusta jotain.

        Eikö ihmiset todella ymmärrä että meitä on moneen junaan jopa tässä maassa. Onko se niin hurjan kamalaa jos sinkku menee hakemaan seuraa ksättiin?


      • varattu
        Guudie kirjoitti:

        Otetaan esimerkki vaikka Jippiin Sinkkubaari vai mikä se nyt olikaan. Huone on tarkoitettu sinkuille eli seuran hakijoille, mutta sinneppä onkin pesiytynyt joku vakiporukka ja ei oikein tiedä keneltä kysyä. Jos sattuu vahingossa kysymään joltain elite-vakioporukan jäseneltä seuraa vaikkapa hän kaikessa älykkyydessään julkistaa heti tekstin, koska hän on niin eliitti ksättäilijä että pitää sitä hauskana ja muita ihmisiä idiootteina jotka kysyy seuraa. Sen jälkeen tulee kunnolla näitä xD ja lol viestejä muilta elite-jäseniltä, vähän arsyttää.

        Toisekseen miksei voisi käyttää irciä? Varmasti parempi vaihtoehto vakioporukalle kuin Jippiin ksäthuoneet.

        Ja miksi sitten varatut menee sinkkuhuoneeseen huijaamaan seuranhakijoita? Ei voi ymmärtää. Miksei hän voisi mennä johonkin muuhun paikkaan mikä olisi tarkoitettu varatuille tai muuten vaan rupattelijoille. Nimittäin täytyy sanoa että ei kiinnosta kovin paljoa keskustella jonkun varatun naisen kanssa. Olen tullut etsimään sinkkupaikkaan seuraa jos vaikka tulisi jutusta jotain.

        Eikö ihmiset todella ymmärrä että meitä on moneen junaan jopa tässä maassa. Onko se niin hurjan kamalaa jos sinkku menee hakemaan seuraa ksättiin?

        Tuossa ensimmäisessä viestissä valitettiinkin siitä, että varatut menevät chattiin sen enempiä erittelemättä mihin chattiin menee. Ei pitäisi olla kenellekään ongelma, että myös varatut käyvät kaupunkichateissa tai kukkakeskusteluchateissa tai missä tahansa vastaavassa.

        Sinkkuchatit onkin sitten asia erikseen, mutta eihän sielläkään voi ketään kieltää käymästä. Onhan se kyllä toisaalta hassua, jos on pakko roikkua siellä sinkkuchatissa vaikka on varattu.

        Kaikki eivät osaa/halua käyttää irkkiä. Minusta se on kyllä paljon parempi ja kätevämpi paikka keskustella.

        Enkä minä sanonut että se on kamalaa, että hakee seuraa chatista. Päinvastoin - sanoin että se toimii :)


    • minä

      IRC:ssä ainakin 99.99% tyypeistä ei ole kokoajan etsimässä ketään toista ja iskemässä jotain. Se on pelkkää ajankulua ja juttelua kaverien kanssa.

      Nää telkkuchatit ja netin ns. perus-chatit onkin sitten asia erikseen. Ne on ihan hirveää luettavaa kun siellä tulee ainoostyaan viestejä "minä varattu 20v nainen haen isoa karvaista miestä täksi yöksi" Oikeen mitään muuta ihmiset ei siellä sitten sanokaan. Noiden perus-chattien jne käyttäjät ei ole alkuunkaan tajunnu sitä mikä chatti on. Ei niitä ole tarkotettu vain toisten metsästykseen ja seuranhakuvietien levitykseen, vaan yleiseen JUTTELEMISEEN toisten kanssa.

      IRC:ssä sentään suurin osa ajasta on iha normaalia keskustelua aiheesta kuin aiheesta. IRC:ssä itseasiassa pelkät seuranhakijat lentää hyvin nopeasti kanavilta ulos, koska niitä tyyppejä ei siellä juuri siedetä. IRC on yleensä enemmänkin kaverien juttelua isolla porukalla, vastaavaa kuin vaikka kännykällä puhuminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe