kuntoparkki??

yazka71

Moi. Sattuuko kukaan tietämään kuntoparkin jumppaohjaajista mitään? Kiinnostais se pieni tyttö siel... Kertokaa ihmees???

8

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

      minkähän näköinen hän on??? kerron sit lisää jos puhutaan samasta henkilöstä..

      • mä vaan

        heh


      • yazka71

        se on sellanen lyhyt pieni tyttö, silmalasit ja lyhyet hiukset... vetää ainakin pumppia ja kai joskus steppiä..


      • mä vaan
        yazka71 kirjoitti:

        se on sellanen lyhyt pieni tyttö, silmalasit ja lyhyet hiukset... vetää ainakin pumppia ja kai joskus steppiä..

        ei välttämättä puhuta sit samasta tyypistä. Tiedän yhden jolla vaaleat pitkät hiukset. Ehkä joskus lasit...mut jospa hän on leikannut hiukset..en tiiä...onko nuori vai vanha?? kenet mä tiedän, on 21..


      • yazka71
        mä vaan kirjoitti:

        ei välttämättä puhuta sit samasta tyypistä. Tiedän yhden jolla vaaleat pitkät hiukset. Ehkä joskus lasit...mut jospa hän on leikannut hiukset..en tiiä...onko nuori vai vanha?? kenet mä tiedän, on 21..

        ei taida sit olla sama typy....


    • mä vaan

      minkä näköinen hän on? kerron sit lisää kun tiedän puhutaanko samasta henkilöstä...

      • Hanna

        Katos kun pomo löys mielenkiintosen keskustelun hakusanalla kuntoparkki. Ja alkuperäiselle, meitä jumppaohjaajia on täällä kolme, se lyhyt, vaaleehiuksinen ja vielä kolmas lisää! ;)


      • yazka71
        Hanna kirjoitti:

        Katos kun pomo löys mielenkiintosen keskustelun hakusanalla kuntoparkki. Ja alkuperäiselle, meitä jumppaohjaajia on täällä kolme, se lyhyt, vaaleehiuksinen ja vielä kolmas lisää! ;)

        Moi.
        No Niin.. päästiin asiaan. eli hakemani henkilö on varmaan se lyhyt... olisin vaan hiukan niinku kiinnostunut hänestä. esim. siviilisääty ja sellaista... jos olet samassa työpaikassa niin voisinko pyytää sinua välittämään s.postiosoitteen?? Iso kiitos etukäteen... ;)
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2851
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      178
      1694
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1555
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      144
      1542
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1269
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      329
      1090
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      994
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      966
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      92
      918
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      910
    Aihe