Elläinlekuri

Clivia

Pitäis viedä tuo narttukisu leikattavaksi, missäköhän täällä Oulussa olisi halpa & hyvä eläinlääkäri?

20

7266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cln

      Oulunsalon eläinlääkäri on kuulemma paljon halvempi kuin oulussa! Itse pitäs käyttää koira leikkuulla mut en oo ehtiny kysellä hintoja viälä.

    • NFO

      Itse käyttänyt tuolla Höyhtyällä OuluVetissä. Mukava pieni paikka ja kiva henkilökunta :)
      Halpa on esim Yrjö Väyrynen. Vastaanotto toivoniemessä.

    • Toivoniemeen!

      Älä missään nimessä vie Toivoniemeen Väyrysen Yrjölle, vaikka ehkä onkin halpa... Olen kuullut paljon ikäviä juttuja. Jouduin joku vuosi sitten viemään oman koirani hänelle lopettavaksi (sattui olemaan päivystyksessä). Kokemus oli järkyttävä. Olisin suonut rakkaalle koiralleni kauniimman lähdön... Rokotukset tms. voivat olla asia erikseen. Omia lemmikkejäni en hänelle kuitenkaan veisi.

      • sdgsdf

        Ei pidä viedä, sinne on jäänyt leikkaukseen viety kissa lopullisesti, kun meni nukutuslääke yliannostuksena.


    • kissatyttö

      Olen ollut tyytyväinen Eläinlääkäriasema Lemmikin ja siellä erityisesti e-lääkäri Riitta-Liisa Rajaniemen palveluihin. Kisuni toipui nopeasti ja kivuttomasti leikkauksesta.

      • Anonyymi

        Väyrysen Yrjö on meijän kissoja hoitanut todella hyvin. Ja sinne mennään jatkossakin.
        Darja


    • Paras paikka

      Osaavat ja ystävälliset lääkärit ja hoitajat.
      Ehdottomasti paras paikka.
      Lemmikissä olivat leikata sessultamme märkäkohdun ja olikin anaalirauhaset tulehtuneet. Anaalirauhaset tyhjensi sitten Yrjänäinen. Hän oli päivystäjänä silloin, ei kylläkään toimi Akuutissa lääkärinä.

      • Paras paikka

        Korjaus nimeen ei Yrjänäinen vaan Väyrynen oli päivystäjänä.


    • Väyrysen vihaaja

      Yrjö VÄyrynen on hullu tappaja tappo mun koiran. Toivottavasti yrjö kuolis ite kitumalla. Helvettiin yrjö!!!!

      • Oulu 12

        Nii munki. Meijän vauva sai väärät lääkkeet siellä. ( 4- vuotias koira siis) Aivan uskomatonta että miten tuommonen lääkäri voi olla vielä virassaan. Olen vienyt asiaa eteenpäin.


    • Eläinten ystävä

      Hyvä, kun olette valittaneet YV:stä ! Todella epäpätevä eläinlääkäri.

      Kaakkurin Eläinklinikka, Otus,Ouluvet, Lemmikki, Oksanen Leena ja Akuutti OK.

      Kaupungineläinlääkäreitä en kunnolla tunne, mutta ainakin Elina Moilanen on ok.

      • Beekoira

        Eläinten ystävä,kaakuri -merkki,otus naapuri, ei kokemusta,lemmikki nykyinen yksi - asiakkaana 7vuotta,oksanen ei tiedä,ouluvet pahoja tyrimisiä olin ennen vakiasiakas.
        YV pelasti koiran kerran,ei riittänyt akuutissa tieto taito,tässähän näitä.
        Yleensä ottaen huonoja,jos ajatellaan toimintaa,rahastukseen perustuvaa hoitoa,useampaan kertaan juoksuttamista,mutta sehän on bisnestä,näin kai jokainen tekis.
        YV:tä turha morkata,siellä on riittänyt kerta käynti jo homma on hoitunut kohtalaisin kustannuksin!


    • Kissat2

      Kahdesti olen käynyt päivystyksessä YV:llä. Väärä diagnoosi molemmilla kerroilla.Avun ensimmäisellä kerralla sain yksityiseltä arkina ja toisella kertaa kissaa ei voinut yksityinenkään pelastaa YV:n väärän lääkityksen takia.

    • Oulun Eläinklinikka Kaakkurissa ja Ilkka Lakovaara.

      Olen käyttänyt omia koiria ko eläinlääkärilla ja asemalla.

      Lisätiedot täältä: http://www.ouluek.fi/index.php

      Tosi miellyttäviä lääkäreitä / vastaanottovirkailija (t)

    • potkukelekkaa

      Ilkka Lakovaara ihan ok. Ei tosin puhu oikein mitään eli ei kyllä kerro, jos huomaakin, että lemmikissä joku pielessä. Koirallamme ilmeni pigmenttimuutoksia ihossa jo ajat sitten vielä Ouluvet aikoina. Lakovaara ei näistä huomauttanut mitään koskaan, vaikka yllättäen ilmenivätkin. Käytiin sitten kerran Oulun kaupungin eläinlääkärillä ja siellä nuori mieslääkäri kyseli, olivatko pigmenttimuutokset vasta tulleet. Hän siis huomioi ne ihan vaan kynsienleikkauksen yhteydessä. Ja hän oli ensimmäinen joka kertoi, että nuo pigmenttimuutokset voi johtua esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Ja nämä muutoksethan olivat tulleet jo n. 6 vuotta aiemmin.

      Mutta enpä tiedä sitten. Kyllä täällä nämä oulun eläinlääkärit tuntuvat kaikki olevan semmoisia jaarittelijoita. Kukaan ei osaa antaa diagnoosia mistään, eikä ole oikein halua tutkiakaan. Koiramme on käynyt vuoden aikana 3krt eläinlääkärissä samojen oireiden takia ja aina on testattu ehkä max. 1 asia ja jos ei ole heti osunut oikeaan, niin kädet pystyyn. Rahaa palanut tuhottomasti... Jos erehdyt kertomaan eläinlääkärille omia ajatuksiasi siitä, mikä koiraa voisi vaivata, luovat he hyvin vihaisen katseen. Ja niin, oulussahan tuntuu olevan tapana jättää vanhat koirat hoitamatta. Aika monesti kuultu lause: "vaikka jotain löytyisikin, kannattaa miettiä kannattaako hoitaa, on kuitenkin jo niin vanha koira."

      Niin noh, koira on fyysisesti erinomaisessa kunnossa ja eikä syö tälläkään hetkellä mitään lääkkeitä. Miksi jättää muuten terve koira hoitamatta, jos sattuukin jotain sellaista löytymään, jonka saisi lääkkeillä kuriin?? Eihän ikä saa olla syy hoitamatta jättämiselle.

    • kanta-asiakas

      Parasta a-sarjaa on Lemmikki. Olen kaikki koirani siellä hoidattanut ja saanut jokaiselle yksilöllisen hoidon, joskus joap ylihoidon mutta eisenivvväliä o. Maksaahan se, mutta on vakuutus.

    • Koiran menettänyt

      Aivan naurettavaa jos joku edes kehtaa puolustaa Yrjö Väyrystä. Jos todella haluat pitää lemmikkisi elossa sekä terveenä valitset toisen lääkärin. Tottakai se on oma asia, kenen vastaanotolle menee, mutta näin epäpätevään lääkäriin harvoin törmää. Ensinnäkin, jo alhaiset hinnat kertovat hänen ammattitaidostaan. Vuonna 2009 sain viedä rakkaan koirani tuhkattavaksi. Ainut syy oli tämän väärä diagnoosi. Ja se OIKEA diagnoosi ei ollut sinnepäinkään, mitä Väyrynen väitti. Oikeanlaiset lääkkeet olisivat toisen lääkärin mukaan pelastaneet koirani, koska oli hyvin nuori. Sinisilmäisenä ihmisenä luotin häneen. Kadun tätä ikuisesti. Kun otin Väyryseen jälkeenpäin yhteyttä ja sanoin hänelle etten todellakaan maksa hänen lähettämää laskuaan, niin hän vastasi vain kylmän rauhallisesti "älä sitten maksa". Eikö tämäkin ole epänormaalia käytöstä? Ja kirjoitan tästä sen vuoksi, koska en haluaisi kenellekkään ihmiselle samallaista surua mitä itse jouduin kokemaan. Meidän koko perheemme suree edelleen rakkaan koiramme kohtaloa.

      • Jussijuhani

        Ettäkö, mitä kalliimpi lääkäri sen pätevämpi? Onhan tuokin jonkinmoinen mielipide.
        Surua on jos itse synnyttämä lapsi kuolee kätkytkuoleman, se on surua. Koiria saa kennelistä mutta lapsi on itse tehtävä ja kannettava.


    • Joutaisi eläkkeelle

      Valittakaa Aviin Yrjö Väyrysestä. Pitää edelleen vastaanottoa Tuirassa.

      • kamaluus

        Tämä Väyrynen lopetti aikoinaan kissani niin karmealla tavalla, että sydäntä kylmää vieläkin, lähes 20 vuotta jälkeenpäin. :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      737
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe