eläinlääkäreistä

eläinten omistaja

Minkälaisia kokemuksia teillä on Lpr:n eläinlääkäreistä?

27

4200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne ainakin...

      Kyllä eläinlääkäri paikka Tikka ainakin kissan sai hengiltä. En tiedä sitten miten on jos pitäis joku sairaus parantaa. Kissan henki oli tuhkausineen noin 70 euron arvoinen. Että silleen.

    • kasnäin

      Kerran oon joutunu käymään koiran takia. Hyvää palvelua oli.

    • heka haimakainen

      jäähallin vieressä on tod.mukava eläinlääkäri.Meiltä ei oo koira siellä kuollu...vielä;)

      • tiikeli

        Onhan siellä mutta kun on niin hiton kallis..


      • eikä paljoa omistaajaa kuun...

        Taitaa olla luomu-immeinen


      • haimakainen
        eikä paljoa omistaajaa kuun... kirjoitti:

        Taitaa olla luomu-immeinen

        halpaa eläinlääkäriä olla olemassakaan...jos ei ite sitten "kotikonstein"....


    • nicola

      Meillä on kissoja, ja leikkaukset sekä rokotukset on hoitanut Tikka. En voi moittia, olen ollut tyytyväinen; ystävällistä ja osaavaa henkilökuntaa.

      • tikka

        Tikalle en enää ikinä mene, yksi koira ehti kuolla ennenkuin äijä älysi alkaa mitään testejä edes tekemään (n. 3kk ja useita käyntejä ja satoja euroja kului turhaan).
        Kyseinen paikka on myös törkeän kallis, kun astut ovesta sisään niin se jo maksaa n.45 euroa käyntimaksua ennenkuin mitään on edes keretty tutkia,
        Kaupungineläinlääkäri on hyvä ja edullinen.


      • tiikeli2001
        tikka kirjoitti:

        Tikalle en enää ikinä mene, yksi koira ehti kuolla ennenkuin äijä älysi alkaa mitään testejä edes tekemään (n. 3kk ja useita käyntejä ja satoja euroja kului turhaan).
        Kyseinen paikka on myös törkeän kallis, kun astut ovesta sisään niin se jo maksaa n.45 euroa käyntimaksua ennenkuin mitään on edes keretty tutkia,
        Kaupungineläinlääkäri on hyvä ja edullinen.

        Olen huomannut saman että tikalla aika hinnakasta


      • mie
        tiikeli2001 kirjoitti:

        Olen huomannut saman että tikalla aika hinnakasta

        Kallista on ja siitä mies lääkäristä huonoja kokemuksia.


    • parhaat kaupungilla

      Lappeenrannan parhaat, mukavimmat ja edullisimmat(?) eläinlääkärit löytyvät kaupungin pieneläinklinikalta!!!

      • V&T

        Ikäni Lpr:ssa asuneena ja useita lemmikkejä lääkärissä käyttäneenä voin sanoa:

        - kaupungin pieneläinklinikalla on kivat ja osaavat lääkärit ja hinnat on ok. Ikävä kyllä, siellä ei ole valmiuksia hoitaa ns. erikoisjuttuja, esim. koiran sydänsairautta. Tavallisissa asioissa olen käynyt ko. paikassa.

        - Tikan eläinklinikalla olen käyttänyt koiriani vain Virvellä (joskus aikoinaan itse M.Tikalla, mutta en pitänyt hänen tyylistään hoitaa koiraa tai muutenkaan asiointia), hän on hommansa osaava ja mukava. Virven ansiosta viimeisin koirani sai apua pahaan sydänvaivaan (hoiti myös meidän viimeisen käynnin) ja siitä kiitos hänelle! Kallis paikka? No, kaikki on suhteellista ja lemmikkinsä hyväksi haluan ainakin itse tehdä kaikkeni.

        - Lauritsalan eläinklinikalla kävin kerran (kasvattajan suosituksesta), mutta en toista kertaa! Sarkanen on varmasti pätevä lääkäri, mutta kun ei saanut selkeään kysymykseen vastausta ja muutenkin oli asiointi kuin tervan juontia, niin myöhemmin mentiin muualle.

        - Pekka Hyyrysellä en ole itse käynyt, mutta kaverini mukaan hyvä lääkäri hänkin. Ja on (ymmärrykseni mukaan) enemmän luontaisten hoitojen kannalla kuin muut lääkärit. Esim. ruokintana ei suosittele teollisia valmisteita ym.


      • Mökö
        V&T kirjoitti:

        Ikäni Lpr:ssa asuneena ja useita lemmikkejä lääkärissä käyttäneenä voin sanoa:

        - kaupungin pieneläinklinikalla on kivat ja osaavat lääkärit ja hinnat on ok. Ikävä kyllä, siellä ei ole valmiuksia hoitaa ns. erikoisjuttuja, esim. koiran sydänsairautta. Tavallisissa asioissa olen käynyt ko. paikassa.

        - Tikan eläinklinikalla olen käyttänyt koiriani vain Virvellä (joskus aikoinaan itse M.Tikalla, mutta en pitänyt hänen tyylistään hoitaa koiraa tai muutenkaan asiointia), hän on hommansa osaava ja mukava. Virven ansiosta viimeisin koirani sai apua pahaan sydänvaivaan (hoiti myös meidän viimeisen käynnin) ja siitä kiitos hänelle! Kallis paikka? No, kaikki on suhteellista ja lemmikkinsä hyväksi haluan ainakin itse tehdä kaikkeni.

        - Lauritsalan eläinklinikalla kävin kerran (kasvattajan suosituksesta), mutta en toista kertaa! Sarkanen on varmasti pätevä lääkäri, mutta kun ei saanut selkeään kysymykseen vastausta ja muutenkin oli asiointi kuin tervan juontia, niin myöhemmin mentiin muualle.

        - Pekka Hyyrysellä en ole itse käynyt, mutta kaverini mukaan hyvä lääkäri hänkin. Ja on (ymmärrykseni mukaan) enemmän luontaisten hoitojen kannalla kuin muut lääkärit. Esim. ruokintana ei suosittele teollisia valmisteita ym.

        Onks toi Lauritsalan eläinklinikka sama ku Saimaan eläinklinikka. Jos on niin itsellekin oli aika huono kokemus, kun käytin kissanpentua rokotuksessa... Kaikki kaverit/tutut, jotka oli käyny muualla rokottamassa kissanpentuja, kerto et eläinlääkäri oli samalla kattonu (ilman erillistä hintaa) muutenkin vähän yleiskuntoo. Siel Saimaan eläinklinikalla se eläinlääkäri vaan katto sukupuolen ja iski piikit.


      • Kaalimatonen
        Mökö kirjoitti:

        Onks toi Lauritsalan eläinklinikka sama ku Saimaan eläinklinikka. Jos on niin itsellekin oli aika huono kokemus, kun käytin kissanpentua rokotuksessa... Kaikki kaverit/tutut, jotka oli käyny muualla rokottamassa kissanpentuja, kerto et eläinlääkäri oli samalla kattonu (ilman erillistä hintaa) muutenkin vähän yleiskuntoo. Siel Saimaan eläinklinikalla se eläinlääkäri vaan katto sukupuolen ja iski piikit.

        No sarkanen on oma persoonansa niinkuin on moni muukin lappeenrannan lääkäri (jopa ihmislääkäri)...sen kanssa ku tulee juttuu ni sit alkaa olla parempi ku se tervan juonti. Kertoo jopa vitsejä=)


      • ja toiste en mene
        Kaalimatonen kirjoitti:

        No sarkanen on oma persoonansa niinkuin on moni muukin lappeenrannan lääkäri (jopa ihmislääkäri)...sen kanssa ku tulee juttuu ni sit alkaa olla parempi ku se tervan juonti. Kertoo jopa vitsejä=)

        Sanoin kyllä sen herra Sarkaselle itselleenkin että en toiste tule! Liian kova kourainen ja tympeä tyyppi on se.

        Varokaahan Sarkasen nukutuksia . . . kuulema saattaa "lorahtaa" tuhtimpi annostus nukutusainetta ja kaikki eivät ole heränneet . . .


      • Ikuisesti vihailen

        Meidän labbiksen jättivät oven taakse kuolemaan, sinne en astu enää ikinä jalallanikaan!! (tästä on nyt n. 10 vuotta, mutta viha säilyy).

        Viekää Tikalle, kun haluatte osaamista, ystävällisyyttä, ja asioihin paneutumista, pelastivat mm. meidän sakemannin hengen. Ne nais lääkärit aivan mahtavia, kiitos heille.


      • 09762

        Sarkanen on pätevä omassa työssään. Ei moittimista.


    • seuraavaksi mietin tarkkaan

      Kaupungin pien eläin klinikka ihan turha, lääkärit lähinna kiinnostuneista lehmistä ja siosta. Varmaan rokotukst osaa antaa koirille, mutta oikeassa hädässä en kääntysi niiden puoleen, ei minkään laista vastuuta. Tikka kallis ja antaa ehkä vääriä niaknooseja ja kalliita lääkkeitä. olen myös kuulut antavan ihan vääriä lääkkeitä niin että koira on lähes kuollut siihen. Onko kellään kokemuksi siinä Kinkelaade kioskin lähellä kerrostalossa olevasta? mikä se nimi nyt oli?

    • koiruli

      Kaikenlaisia kokemuksia on.

      Pieneläinklinikan lääkäri iski koiranpentuuni aikoinaan rokotukset sen enempiä kattelematta ja koiralle jäi tietenkin kammo kaikenlaisia piikkejä kohtaan, josta myöhemmin olemme saaneet molemmat kärsiä.

      Sarkanen taasen on jopa eläinlääkäreiden keskuudessa tunnustettu taitavaksi lääkäriksi, mutta ihmisten kanssa ei taida osata kommunikoida. Koiraltani lähti lonkka sijoiltaan ja vein ko. tohtorille, joka kysäisi minulta haluanko edes pitää koirani koska se on sekarotuinen. Olin äimistynyt kysymyksestä! En kait olisi vienyt koiraani sinne jos lopettaa sen haluaisin...

      Tikkaa olen käyttänyt paljonkin ja olen aina saanut asiallista palvelua. Tohtorit ovat aina tehneet tuttavuutta elukoitteni kanssa ennen hoitoa sekä kertoneet minulle hoitojen aikana mitä tekevät ja antaneet tosi hyvät kotihoito-ohjeet. Aion vastedeskin käyttää Tikan palveluita enkä huolehtia siitä mitä se maksaa.

      Jokaisellahan tietenkin on oma eläinlääkärinsä, joka on se "paras", mutta kokeilemallahan se selviää.

    • rottAwailer

      Tikalta en oikeastaan ikinä ole saanut hyvää palvelua ja hoitoa eläimilleni -jos ei lasketa viimeistä piikkiä, joka yleensä on hoitanut hommansa ongelmitta. Enkä muutenkaan välttis tykkää paikasta.

      Hallamaan Kirsti on pätevä, ainakin jyrsijöiden kanssa. En tiedä vaan hoitaako enää Lpr:n alueen eläimiä, kun siirtyi Ylämaan kunnaneläinlääkäriksi muistaakseni.
      Ja Hyyrysen Pekasta ei ole myöskään pahaa sanottavaa, hieno homma kun tekee kotikäyntejä :)

      Kaarlo Hanski oli kanssa hyvä ell, lie vaan jäänyt eläkkeelle?

      • maaria12

        Kalle on vielä hengissä mutta vaimonsa kuollut


    • ja kokeiltukin on

      eli Sarkane on varmaan pätevä (Saimaan eläinklinikka), mutta pelkää koiria. Ainakin oma kokemus on näin kolmen koiran kohdalta.

      Hanski (kinkelaaden vieressä) on ok, mut omalaatuinen. Eläkkeestä en vielä tiedä. Viime syksynä vielä rokotti koiran.

      Kaupungin eläinlääkärit ovat hoitaneet koirien rokotukset ja muut pienet asiat asiallisesti. ei valittamista. Ja antaneet lisäinfo kun vaan oon tajunnut kysyä.

      Jos on auto käytössä ja innokkuutta matkailuun, niin monet ovat kehuneet Ruokolahdella olevaa Pätilää. On kuulemma ainakin Joutsenosta linja-autolla halvempi käydä eläimen kanssa siellä kuin Lappeenrannassa.

      Onneksi omilla eläimillä ei ole ollut mitään hampaanlohkeamisesta vakavampaa. Joten jatkossakin varmaan jatketaan kaupungin pieneläin klinikan (ja hanskin jos ei oo eläkkeellä) kannattamista.
      Jos tulee isompaa niin meen Ruokolahdelle Pätilälle.

      • Hovinpellolta lähtöi

        Tietääkö kukaan, onko Kalle Hanski vielä elossa?

        Tuli vaan asia mieleen, sillä Kalle on aikoinaan leikannut kissani joka eli 18-vuotiaaksi ja joka jouduttiin nukuttamaan hiljattain munuaisvaivojen ja diabeteksen takia. Nykyään en ole asunut Lappeenrannan seudulla liki kymmeneen vuoteen.


    • mmmhmmm

      Kaupungin pieneläinklinikalla työskentelee monta eri eläinlääkäriä nykyään. Gran jäi viime vuonna eläkkeelle ja hänen jälkeen on työskenellyt vastavalmistuneita ja nämä nuoret kandit ovat hyvin mukavia ja tekee asiat "kirjan mukaan". Hallamaa tekee vieläkin pohjolankadulla hommia silloin kun on tarvetta.Häneen kannattaa ottaa yhteyttä jos on vähän erikoisempi eläin. Hän on kokenut konkari ja omalaatuinen persoona. Laamanen tekee vain avovastaanottoja ja päivystyksiä nykyään, koska hän tekee myös laboratorion puolellakin hommia.. Syksyllä Maijanen palaa äitiyslomaltaan.. Vastaanotolla työskentelee monta erilaista persoonaa,et joku on varmasti jonkun mieleen tai sitten ei oo.. Kaupungin eläinlääkärit ei pyydä niin kovia hintoja asiakkailtaan, koska kaupunki maksaa myös heille palkaa. Mutta onneksi lappeenrannassa on monta erilaista eläinlääkäriä et varmasti löytyy se "oma" lääkäri..

    • ade

      eli todella hyvä palvelu, mukavat lääkärit jotka osaavat hommansa ja sopivat hinnat

    • Jsca

      Pieneläinklinikalla mukavat lääkärit, vikana se, etteivät pysty esim röntgen kuvaamaan. Itse olen käyttänyt koiran auton alle jäämisestä saakka kotisalolla kanavansuulla ja mihinkään muualle en enää vie ! Siinä on lääkäri joka tosissaan rakastaa eläimiä ja haluaa hoitaa kuntoon. Edullinenkin vielä. Ihmisenä vähän "jyyrä" ennenkun pääsee tutustumaan :)

      • Koirat24

        En suosittele missään nimessä soittamaan hallamaalle, sen lisäksi että v*ttuili koko puhelun ja näsäviisasteli ja alkoi inttämään ihan naurettavasta pikkuasiasta jonka käsitti väärin koska ei kuunnellut, löi luurin korvaan!!! Todella epäammattimainen ja erittäin huonot asiakasplvelutaidot. Jäi apu saamatta kokonaan, toisaalta hyvä koska tiedän erään jolle määrää joka toisen purkin lääkettä kilpparin vajaatoimintaan ja joka toisen ylitoimintaan.... koiralla muitakin oireita mutta mitään selkeää diagnoosia ei saa vain sanoo että maksa ei varmaankaan paras mahdollinen🙄 Aina puhuu puuta heinää eikä keskity itse pääasiaan eli eläimen hoitoon. Ja tästä maksetaan. Sen sijaan suosittelen pupu&piskiä aina saatu hyvää palvelua ja apua puhelimitse, on ystävällinen ja asiantunteva. Kotisalostakaan ei pahaa sanottavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe