Keltainen Ruusu mainostaa että on pitkään myynyt välineitä seksileikkeihin.
Kyllä he varmaan ovat niin tehneetkin ,mutta keinot pikkaisen arveluttavat.
Tilasin yhden paketin heiltä ja ihmettelin ettei tullut sähköpostiin tilausvahvistusta ,mutta uusi paketti tulikin kotio veloituksetta.
Nyt perintätoimisto uhkailee maksamattomasta tilaamattomasta ,mutta noudetusta lähetyksetä.
Joten tällaista toimintaa heillä.
ps.sen ensimmäisen tilauksen sain ihan normaalisti.
Keltainen ruusu
5
2500
Vastaukset
- Kimmo
Ei mulla ainakaan ollut ongelmia niiden kanssa tilauksen suhteen ja tuli niinkuin olivat ilmoittaneet. Myös itse liikkeessä asiointi on sujunut ongelmitta.
- vai yritätkö
mustamaalailla tuota yritystä? Eivät sitäpaitsi muistaakseni lähetä nykyään enää jälkivaatimuksella vaan pitää olla maksettu.
- Patse
Minä tilasin sen tavaran nettitilauksena ja sieltä piti tulla heidän ilmoituksen mukaan sähköpostiin tilausvahvistus .Mutta tulikin paketti postiin ja kun tulin elokuun alussa töihin niin oli sähköpostissani viesti että
"tilauksessa jotain häikkää laitan maanantaina tulemaan
Helsingin Filmitukku Oy
PL 1137
Malminrinne 2-4
00100 HELSINKI
tel: 358 9 68555270
fax: 358 9 68555271
[email protected]
www.keltainenruusu.fi
www.ccmiehet.fi"
Tämä lähetys tuli edes ilman pankkisiirtoa heinäkuun alussa veloituksetta mutta muutaman viikon päästä tuli se lasku vaikka en ollut edes kahta samaa tuotetta tilannut. - no mutta
Patse kirjoitti:
Minä tilasin sen tavaran nettitilauksena ja sieltä piti tulla heidän ilmoituksen mukaan sähköpostiin tilausvahvistus .Mutta tulikin paketti postiin ja kun tulin elokuun alussa töihin niin oli sähköpostissani viesti että
"tilauksessa jotain häikkää laitan maanantaina tulemaan
Helsingin Filmitukku Oy
PL 1137
Malminrinne 2-4
00100 HELSINKI
tel: 358 9 68555270
fax: 358 9 68555271
[email protected]
www.keltainenruusu.fi
www.ccmiehet.fi"
Tämä lähetys tuli edes ilman pankkisiirtoa heinäkuun alussa veloituksetta mutta muutaman viikon päästä tuli se lasku vaikka en ollut edes kahta samaa tuotetta tilannut.selittäähän tuo asian "jotain häikkää" on ollut mutta eikös sinulla ole puhtaat jauhot pussissa, eli sovit lähettäjän kanssa asian ja maksat ne mitä olet tilannut, niin asia on poissa päiväjärjestyksestä. Eikös juu
- Patse
no mutta kirjoitti:
selittäähän tuo asian "jotain häikkää" on ollut mutta eikös sinulla ole puhtaat jauhot pussissa, eli sovit lähettäjän kanssa asian ja maksat ne mitä olet tilannut, niin asia on poissa päiväjärjestyksestä. Eikös juu
Asia kunnossa.
He eilisten kahden puhelinkeskustelun aikana pahoittelivat aiheuttamaansa ongelmaa.
Ja sanoivat että voin pitää myös sen tuotteen vaikka en ollut sitä tilannutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067