Koulutettu hieroja

Tikkurilassa

Hei. Kertokaapa hyviä miespuolisia hierojia miehen selän ja hartioiden hoitoon Tikkurilan lähistöllä. Mielellään edullinen ja hinta/laatu-suhde kohdallaan. Kiitos tiedoista.

10

1935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

Talvikkitiellä keskustan lähellä muistaakseni Tiainen nimeltään, etunimeä en muista. Löytyy kuitenkin puhelinluettelon keltaisilta sivuilta. Kohtuuhintainen ja ihan OK hieroja.

• Tikkurilassa

Kiitos vihjeestä. En löytänyt keltaisten sivujen nettisivuilta. Minulla ei ole alueen puhelinluetteloa. Mainostaako Tiainen omalla nimellään, vai onko yrityksellä jokin muu nimi?

• Tikkurilassa
        Tikkurilassa kirjoitti:

Kiitos vihjeestä. En löytänyt keltaisten sivujen nettisivuilta. Minulla ei ole alueen puhelinluetteloa. Mainostaako Tiainen omalla nimellään, vai onko yrityksellä jokin muu nimi?

Hei, Tarkoitatkohan hieroja Kimmo Tiaista, jolle netistä löytyy osoite Haavikkotiellä 01350? Onko hän muuttanut tuonne Talvikkitielle? Vai onko kyseessä eri Tiainen? :)

• xxx
        Tikkurilassa kirjoitti:

Hei, Tarkoitatkohan hieroja Kimmo Tiaista, jolle netistä löytyy osoite Haavikkotiellä 01350? Onko hän muuttanut tuonne Talvikkitielle? Vai onko kyseessä eri Tiainen? :)

Juu, nyt kävi niin, että kirjoittelin vastoin parempaa tietoa. Kimmo Tiainen on aiemmin pitänyt hierontapistettä Talvikkitiellä, mutta siitä on jo toista vuotta aikaa kun olen siellä käynyt. Nyt löysin sitten kaupunki-infon valkoisilta sivuilta Tiaisen ilmoituksen ja siinä oli osoite Haarikkotie, ei Haavikkotie. No eihän tuo Haarikkotiekään Tikkurilasta kaukana ole, näyttäis menevän Hiekkaharjun suuntaan.

• Tikkurilassa
        xxx kirjoitti:

Juu, nyt kävi niin, että kirjoittelin vastoin parempaa tietoa. Kimmo Tiainen on aiemmin pitänyt hierontapistettä Talvikkitiellä, mutta siitä on jo toista vuotta aikaa kun olen siellä käynyt. Nyt löysin sitten kaupunki-infon valkoisilta sivuilta Tiaisen ilmoituksen ja siinä oli osoite Haarikkotie, ei Haavikkotie. No eihän tuo Haarikkotiekään Tikkurilasta kaukana ole, näyttäis menevän Hiekkaharjun suuntaan.

Hei, kiitti. Haarikkotiehän se. Sijainti on sopiva. Pitääpä soitella ja kysellä. Kiitos sinulle tiedoista.

• älkää erehtykö
        xxx kirjoitti:

Siinä talvikkitiellä toimii edelleenkin se ratsattu thaihuoraamo.

• Tikkurilassa

Suositteletteko fysioterapeutti Mika Korhosta ja hieroja Tapio Vesalaista Vehkatiellä?

Entä onko kokemuksia BackBone Clinicin osteopaatti fysioterapeutti Olli Hakasesta?

Mitä sanotte saa kiropraktikko Kari-Pekka Mäihäniemestä? Onko hyötyä käydä vain kerran kiropraktikolla? Siis onko ensimmäinen kerta aina pelkkä tutkimus?

• hoidettu kuntoon

Suosittelen Hakasen Ollia. Olen käynyt hänen hoidossaan kaiketi toistakymmentä vuotta enkä hevillä vaihda. Siinä hoituu niin mummun kuin vaarinkin selkä raavaista miehistä puhumattakaan. Hänellä on tietoa ja taitoa ja lisää taitaa opiskella koko ajan.
        Näisä muistakin olen kuullut pelkkää hyvää.
        En sitten tiedä, miten pitkät jonot on kenellekin.

• Hartiat jumissa

Koulutettu hieroja löytyy osoitteesta http://www.sporttihieronta.fi . Timo on koulutettu urheiluhieroja ja osaa asiansa. Hinnat ovat mielestäni myös varsin edulliset:). Hyvä sijainti lähellä Tiksin asemaa.

• selkä jumissa

Onko vielä jollakin suositella hyvää/edullista hierojaa? rotava mies kyseessä niin varmaan tulis mies hieroja kyseeseeseen. tikkurila 10km

Osaako kukaan suositella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2183
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      210
      2099
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1175
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1060
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe