Leijona nainen ja Oinas mies?!?

Zellona

Terve! Tahtoisin tietää muidenkin kokemuksia leijona-oinas suhteista.. Onko suhde jo valmiiksi luokiteltu " ei sovita" mappiin?
Meillä suhteessa leijona tulee esille; tyypillinen leijonan johtaja luonne sekä itsepäisyys..
Sekä onko jollain muulla leijonalla sitä taipumusta et vetää toisia leijonia puoleensa? tulen parhaiten toimeen toisen leijonan kanssa..:o)

22

12092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piki

      Hei! Olen itse leijonanainen, ja minulla on takana pitkäaikaiset suhteet sekä oinaan että leijonan (tällä hetkellä) kanssa. Sanotaan että leijona-oinas on täydellinen yhdistelmä ja että leijona-leijona tulee heti toisena. Uskon omien kokemusteni perusteella että suhteen onnistuminen riippuu siitä mihin aikaan tähtimerkkiä kumpikin on syntynyt: voi sujua yhden muttei toisen oinaan kanssa. Edellytykset onnistumiselle pitäisi ainakin löytyä - onnea matkaan! Minulla ei ole sujunut kummankaan kanssa muutamaa vuotta pidempään. Kyllästyn ensihuuman jälkeen, ja se on sitten menoa, hitaasti mutta varmasti. Onko tämä kyllästyminen tyypillistä leijonille?

      • zellona

        Omasta kokemuksesta leijona nainen kyllästyy, itse olen seurustelut 2-3 vuoteen ja mielenkiinto on lopahtanut hitaasti mutta varmasti täysin.. mutta eiköhän sekin kuitenkin riipu ihan siitä, että nappaako toinen ja miten itse ajattelee.. tällä hetkellä suhteeni näyttää oiekin valoisalta..miehen pieniä syrjähyppyjä lukuun ottamatta.. mutta jospa se on oinas miehelle vain ihan yleinen luonteenpiirre..:o(


      • K89

        Olen huomannut sen myös että alan kyyllästymään seurustelukumppaniini, näin on käynyt monet kerrat mutta toivon tältä suhteeltani (leijonaN-kalatM) enemmän.. ja etten kyllästyisi.. olemme olleet jo yli puolisen vuotta yhdessä ja onni kukoistaa.. mutta kuinka kauan ? :s onko kellään kokemusta leijona-kalat suhteesta? horoskoopeissa toistensa vastakohdat, mutta niin myös elämässäkin!


      • zellona
        K89 kirjoitti:

        Olen huomannut sen myös että alan kyyllästymään seurustelukumppaniini, näin on käynyt monet kerrat mutta toivon tältä suhteeltani (leijonaN-kalatM) enemmän.. ja etten kyllästyisi.. olemme olleet jo yli puolisen vuotta yhdessä ja onni kukoistaa.. mutta kuinka kauan ? :s onko kellään kokemusta leijona-kalat suhteesta? horoskoopeissa toistensa vastakohdat, mutta niin myös elämässäkin!

        moi!!

        Seukkasin ennen kalat miehen kanssa ja rakkaus kukoisti ihan kivasti.. et mielestäni ei varsinaista ´huolen aihetta taida olla.:o)


    • KookasNainen

      ei ole valmiiksi luokiteltu "ei sovita"-mappiin. Mutta siitä huolimatta osalle Leijonista käy niin, etteivät tule Oinaksen kanssa toimeen. Itse olen loistava esimerkki siitä. En todellakaan siedä heidän kärsimättömyyttään, röyhkeyttään ja alituista vaihtelunhalua.

      • joo

        Hei olen ollut 10 vuotta tässä suhteessa itse olen se naaras leijona ja olen huomannut että oinas mieheni on pettäjä,loukannut minua monta vuotta,olen paljon nielenyt.En myöskään saa osakseni huomiota enkä tarvitsemaani hellyyttä jota erityisesti kaipaa olen jäännyt kylmäksi tässä suhteessa.Erottuakin on tultu,mutta oinas ei ole jättänyt minua rauhaan palasi takaisin
        ja tekee minut onnettomaksi lupasi muuttua mutta kaikki olikin vain puhetta.Haluan jotakin muuta.meillä siis toivoton suhde toivon parempaa sinulle...


      • zellona
        joo kirjoitti:

        Hei olen ollut 10 vuotta tässä suhteessa itse olen se naaras leijona ja olen huomannut että oinas mieheni on pettäjä,loukannut minua monta vuotta,olen paljon nielenyt.En myöskään saa osakseni huomiota enkä tarvitsemaani hellyyttä jota erityisesti kaipaa olen jäännyt kylmäksi tässä suhteessa.Erottuakin on tultu,mutta oinas ei ole jättänyt minua rauhaan palasi takaisin
        ja tekee minut onnettomaksi lupasi muuttua mutta kaikki olikin vain puhetta.Haluan jotakin muuta.meillä siis toivoton suhde toivon parempaa sinulle...

        Suhteesi oinas miehen kanssa kuullostaa niin tutulta että huh huh.. olen nyt seurustellut oinas miehen kanssa 2 vuotta ja hän on pettänyt 3 kertaa.. joten olisikohan se ihan oinas miehen tyypillinen luonteenpiirre.. tähän mennessä olen jo joutunut melkopaljon valheita nielemään ja osaan jo odottaa mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan... mies vannoo muuttuvansa, mutta muutosta ei viellä paljon ole näknyt.. ehkä ajan kanssa.. sillä lohdutan aina itseäni kun toivon parempaa huomista..


      • vomenintime 66
        zellona kirjoitti:

        Suhteesi oinas miehen kanssa kuullostaa niin tutulta että huh huh.. olen nyt seurustellut oinas miehen kanssa 2 vuotta ja hän on pettänyt 3 kertaa.. joten olisikohan se ihan oinas miehen tyypillinen luonteenpiirre.. tähän mennessä olen jo joutunut melkopaljon valheita nielemään ja osaan jo odottaa mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan... mies vannoo muuttuvansa, mutta muutosta ei viellä paljon ole näknyt.. ehkä ajan kanssa.. sillä lohdutan aina itseäni kun toivon parempaa huomista..

        oinas on uskoton ihan luonnostaan ei voi sille mitään .
        mutta kyllä osaa rakastaa , sen uskon minäkin.

        oinas on jollain tapaa tässä suhteessa ainainen etsijä. mutta. kaikella rajansa.

        niiden pitää antaa olla rauhassa ja tehdä pahojaan, joku antaa niille sitten takas sen minkä ne itse heittää.

        kannattaa käytttää leijonan luontaista viisautta näiden oinas ihmisten kanssa.

        en suosittele oinas ja leijona suhdetta.

        leijona osaa käyttää älyään, oinas ei.
        aika kovasti sanottu mutta todeksi osoittautunut.

        oinas miestä kiehtoo leijonan seksuaalisuus ....

        mutta se on melko huono yhdistelmä. kaksi johtajaa ei sovi samaan kuvaa vaikka olisivat eri sukupuolta ....


    • leijona minäkin

      mina (Leijona N) olen seurustellut usean tähtimerkin kanssa. Oinas-mies on ollut tähänastisista suurin rakkauteni. Suhde kaatui siihen, etta kaukosuhteessa en saanut tarpeeksi huomiota. ei soittoja, ei tekstareita tai maileja kuin kerta viikkoon. Näivetyin huomion puutteessa. Hän on sen jälkeen usein pohtinut palaavani luokseni ja täten pettänyt minua seuranneita tyttöystäviä henkisellä tasolla ja jopa suudelmin, pitemmälle en ole suostunut menemään. Mutta hän korosti älykkyyttäni ja pohdiskelevaa minääni. Hänen seurassaan oli parempi kuin oikeasti olenkaan ja rakkaus oli suurta. Ongelmat koittivat kun olimme erossa.

      Kala-mies on toiseksi tarkein ja suhteista toimivin. Sitten tuli se parin vuoden kyllästyminen ja nyt sekin suhde on ohi.

      Lisäksi neitsyistä syyskuun loppupuolella syntynyt mies korosti epävarmuuttani, teki minusta mustasukkaisen ja takertuvan. Hän oli samallainen, joten tukahdutimme toisemme täysin. Nyt olen ihastunut ja pikkuhiljaa lämittelemässä suhdetta elokuun neitsyen kanssa. Hän rauhoittaa levotonta ja hivenen pelokkaan kärsimätöntä luonnettani. Toivottavasti kyllästys ei iske kun tuota ikääkin alkaa olemaan jo melkein 30.

      Kyllä vaan tuntuu horoskooppien vaikuttavan kovasti suhteiden mahdollisuuksiin.

      • suhteet

        Eli kalat, johon kyllästyin 4v jälkeen, toimiva suhde muuten.. 2 neitsyttä, elo- ja syyskuun. Neitsyet ovat yksinkertaisesti liian kylmiä persoonia minulle, vaikka muuten mahtavia ovatkin. Tarvitsen huomiota, lämpöä ja läheisyyttä. Turhauduin juuri tähän "puutteeseen" =) Mutta oinas on nyt ja ja hui =D... ei siitä muuta!


    • oinastyttönen

      joo.. noh
      mä oon oinas ja mieheni leijona, ollaan nyt vähän päälle 2v oltu ja tapeltu.. en tiiä muista leijonista mutta tää mun on ihan mahdoton! alistava, kylmä, yrittää sitoo mut käsistä ja joloista patteriin!

      ei tuu mitään, alussa tottelin häntä enkä väittäny vastaa, sitten kun meni hermot siihen loputtomaan määräilyyn niin rupesin laittaa vastaan! siitä seurasi sellaisia riitoja, etten ittekkään tienny että musta löytyy tollanen ihminen! en silti pärjää tolle leijonalla!


      hän on se joka AINA loukkaa todella pahasti ja mä sitten kiltisti annan anteeksi ja palaan hänen luokseen... nyt oon kyllä siinä pisteessä etten pysty enään... vihaan jo itseeni ja kaikkia ympärillä (ei ole paljoo ystäviä, kun tämä herra pitää mua jonain penninhuorana..en tiedä miksi, en koskaan ole sellainen ollut enkä hänelle mitään pahaa tehny..päin vastoin)

      tuntuu ihan kun olisin kala kuivaalla maalla!
      onko sielutovereita?

      näinpäin siis että se leijona on se se pahempi?
      pelkään jo että koska tulee kunnolla turpaan???

      • ArIeS75.............

        no mulla mies leijona ja mä oinas, huh huh.. aluks oli tosi kihkeetä mutta sitten mä en ole mikään alistuva paska.. hän yritti nöytyyttää ja muuta tosi paljon, ja sitä mun luonto ei kestä.

        Sen jälkeen mun piti pakko jättää koska muuten mä olisin tappanut sen oikeesti!!!!!!!!!!!!
        mäkin olen aika paskapää.. mutta kukaan ei hypi mun silmillle, sen huomas mun leijona mies...

        nyt itkee takasin, ja koskaan ei saa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ollaan oltu erossa 1v mutta silti rakastan häntä?????????????? en tajua miksi?????????????????????? hullua


      • autsbmw

        Jaa, olen leijona ja Nainen, mieheni on oinas, meillä ihan sama tilanne...
        Pari kolme vuotta yritn olla hilja ja otta suht rauhallisesti. mies saa hermokohtauksiä, jos pitää tehdä tai viedä tai hakea, nälvi, loukka ja kaikki pitää tehdä hänen mielen mukaisesti. Nyt en enää kestää ja minun yli ei kävellä ja mulle ei kannata sanoa loukkavasti - no ilmiselvä että kauhea riitä melkein jatkuvasti - kohta otan matkalaukun ja kävelen pois koko avioliitosta! Onneks ei ole hänen kans lapsia!


    • No thanks!

      Leijonanaiset oman kokemuksen mukaan ovat itsekkäitä ja omahyväisiä, eivät kestä kritiikkiä ollenkaan, mutta ovat kyllä runsain mitoin antamassa sitä muille. Pihejä ostamaan lahjoja, vaikka itse on ostanut kalliita lahjoja heille :( Ei kiitos enää.

      • ..

        ei olekkaan mikään" yleinen" nainen ,jota lahjotaan!
        OOt sinä oikeesti sitä mieltä ,että kun ostat naiselle lahjan?
        Hänen velvollisuutensa on myös ostaa sinulle jotain?


      • jellou
        .. kirjoitti:

        ei olekkaan mikään" yleinen" nainen ,jota lahjotaan!
        OOt sinä oikeesti sitä mieltä ,että kun ostat naiselle lahjan?
        Hänen velvollisuutensa on myös ostaa sinulle jotain?

        leijonanaiset vain järkevän. Kritiikki on oltava järkevää ja asiallista tai jos se on haastavaa leijona ottaa kyllä haasteen helposti vastaan.
        Itse en osta kallita lahjoja kun en tiedä onko niilä hintansa edestä käyttöä.


      • ghfhhgfghf
        jellou kirjoitti:

        leijonanaiset vain järkevän. Kritiikki on oltava järkevää ja asiallista tai jos se on haastavaa leijona ottaa kyllä haasteen helposti vastaan.
        Itse en osta kallita lahjoja kun en tiedä onko niilä hintansa edestä käyttöä.

        Sinulle, jolla on huonoja kokemuksia leijonanaisista.. itse olen leijona, ja nainen, ja ostelen kyllä paljonkin lahjoja, enkä ole itsekäs enkä omahyväinen. Kyllähän niitä erojakin on.

        Itselläkin ehkä alkamassa suhde oinasmiehen kanssa, saa nähdä onko ihan tuhoontuomittu ajatus..


      • mietinpävaan
        ghfhhgfghf kirjoitti:

        Sinulle, jolla on huonoja kokemuksia leijonanaisista.. itse olen leijona, ja nainen, ja ostelen kyllä paljonkin lahjoja, enkä ole itsekäs enkä omahyväinen. Kyllähän niitä erojakin on.

        Itselläkin ehkä alkamassa suhde oinasmiehen kanssa, saa nähdä onko ihan tuhoontuomittu ajatus..

        Itse olen myöskin leijona-nainen ja exäni oinas-mies.Ja voin kertoa että suhteen alun alistumisen jälkeen kun oma itsepäinen ja raivokas minäni päätti pitää puolensa tuli oltua napit vastakkain ja usein!Oinas meni ja teki ja tuli miten tahtoi,itse en olisi saanut tehdä mitään.Aina koittaa tulla takaisin ja vannoo rakastavansa,mutta ei ne puheet vaan ne teot...Nyt koitan toipua lähes 8v.epäterveestä suhteesta,tietysti toisilla voi toimia ja toisilla taasen ei,mutta itselläkin tuli tuo kyllästyminen siinä 5v.jälkeen,ei vain mahda mitään ja toista ei voi muuttaa,yksinkertaisesti.


      • Mejrami
        ghfhhgfghf kirjoitti:

        Sinulle, jolla on huonoja kokemuksia leijonanaisista.. itse olen leijona, ja nainen, ja ostelen kyllä paljonkin lahjoja, enkä ole itsekäs enkä omahyväinen. Kyllähän niitä erojakin on.

        Itselläkin ehkä alkamassa suhde oinasmiehen kanssa, saa nähdä onko ihan tuhoontuomittu ajatus..

        Vanha ketju, mutta lisään itsestäni, leijona naisena. Joku kirjoitteli, ettei leijona osta lahjoja ja on itsekeskeinen. Leijona-naisena myönnän olevani itsekeskeinen, mutta mulla on hyvin suuri sydän ja läheisimpäni tietävät sen. Olen antelias ja annan kaikkeni rakkaimmille. Miestä kohtaan olen aina askeleen enemmän kuin hän. Hän antaa pikkurillin, mä annan koko käden. Toisinsanoen, riippuu miten kohtelet leijona-naistasi ja kohteletko häntä kuin kuningatarta, hän takuulla kohtelee sua kuin kuningasta. Kohtele kuin seinäruusua, voit olla varma, että tulet voimaan pahoin hänen epämiellyttämisen halusta ja taidostaan saada mitä haluaa, eli tuntemaan itsesi viemäriksi. Mun läheiset pitävät minua sydämmellisenä, anteliaana, aurinkoisena, kilpailunviettävänä, uskollisena ja lojaalina. Itse olen samaa mieltä. Toki, olen lojaali sellaisille, jotka minua kohtaan ovat hyviä. Jos joku ei ole tarpeeksi, haen parempaa muualta. Elämä on leijonanaisena viettelystä ja sanotaanko, täytyy olla haastetta elämässä, muutoin kyllästyy. Ja tämän lisäksi, mieheltä leijonanainen odottaa todella sitä ylistämistä ja korokkeelle laittoa, muutoin en kyllä keskipisteenä viihdy. Tosin vastalahjana mies saa takaisin kaiken mitä leijonanaisella on annettavaa ja vähän päälle. Intohimoa, rakkautta ja huolenpitoa sekä syvää uskollista kumppanuutta..

        Mitä lahjoihin tulee, olen kyllä ostanut isoja ja hulppeita lahjoja halutessani toiselle, mutta vain mielitietyille. Olen myös vastaanottanut hyvin anteliaita lahjoja ja pidän lahjoista. Haluan ja kaipaan hemmottelua. Tarjoan ja jaan muille hemmottelua. Tunnen lisäksi oman tilani, mutta en välttämättä hoksaa ettei toinen kaipaa omaansa.

        Mä jahtaan ja tykkään jahdata. Tykkään tulla jahdatuksi ja tykkään kun laitetaan hieman(paljon) sormea ristiin vuokseni. Mikään ”ok” mua ei kiinnosta, vaan hyväksyn vain kiitollista ja parasta. Se näkyy myös itsessä, en tarjoa ”ookoota” vaan haluan antaa parhaimman.

        Ja kyllä, itsetunto on hyvä. Tiedän miten flirttailla ja pelaan paljon suhteissa. Osaan myös manipuloida ja saada ihmiset pikkurillin ympärille jäädäkseen ja muistamaan minut. Tosin, mä en väheksy ketään ja annan kyllä panokseni haluamani eteen.

        Leijonanaisena vaadin paljon rakkautta, ylistämistä, keskipisteenäolemista, luottamusta ja vähään en tyydy.

        Annan takaisin 110% ja vähän päälle, mutta voin myös tehdä elämästäsi helvetin, koska muhun uskotaan ja olen uskottava yleisesti. Rikon sydämeni ja olen myöskin herkkä tahattomuutta ja tunteiden mielivallalla keksin keinot saada haluamani.
        Miehenä odotan, että pidät minusta huolta ja annat ymmärtää että johdan. Osaan pitää kyllä itsestäni huolta, mutta haluan tuntea toisen ”kaikkeudensa” kohtaani.


      • Mejrami
        Mejrami kirjoitti:

        Vanha ketju, mutta lisään itsestäni, leijona naisena. Joku kirjoitteli, ettei leijona osta lahjoja ja on itsekeskeinen. Leijona-naisena myönnän olevani itsekeskeinen, mutta mulla on hyvin suuri sydän ja läheisimpäni tietävät sen. Olen antelias ja annan kaikkeni rakkaimmille. Miestä kohtaan olen aina askeleen enemmän kuin hän. Hän antaa pikkurillin, mä annan koko käden. Toisinsanoen, riippuu miten kohtelet leijona-naistasi ja kohteletko häntä kuin kuningatarta, hän takuulla kohtelee sua kuin kuningasta. Kohtele kuin seinäruusua, voit olla varma, että tulet voimaan pahoin hänen epämiellyttämisen halusta ja taidostaan saada mitä haluaa, eli tuntemaan itsesi viemäriksi. Mun läheiset pitävät minua sydämmellisenä, anteliaana, aurinkoisena, kilpailunviettävänä, uskollisena ja lojaalina. Itse olen samaa mieltä. Toki, olen lojaali sellaisille, jotka minua kohtaan ovat hyviä. Jos joku ei ole tarpeeksi, haen parempaa muualta. Elämä on leijonanaisena viettelystä ja sanotaanko, täytyy olla haastetta elämässä, muutoin kyllästyy. Ja tämän lisäksi, mieheltä leijonanainen odottaa todella sitä ylistämistä ja korokkeelle laittoa, muutoin en kyllä keskipisteenä viihdy. Tosin vastalahjana mies saa takaisin kaiken mitä leijonanaisella on annettavaa ja vähän päälle. Intohimoa, rakkautta ja huolenpitoa sekä syvää uskollista kumppanuutta..

        Mitä lahjoihin tulee, olen kyllä ostanut isoja ja hulppeita lahjoja halutessani toiselle, mutta vain mielitietyille. Olen myös vastaanottanut hyvin anteliaita lahjoja ja pidän lahjoista. Haluan ja kaipaan hemmottelua. Tarjoan ja jaan muille hemmottelua. Tunnen lisäksi oman tilani, mutta en välttämättä hoksaa ettei toinen kaipaa omaansa.

        Mä jahtaan ja tykkään jahdata. Tykkään tulla jahdatuksi ja tykkään kun laitetaan hieman(paljon) sormea ristiin vuokseni. Mikään ”ok” mua ei kiinnosta, vaan hyväksyn vain kiitollista ja parasta. Se näkyy myös itsessä, en tarjoa ”ookoota” vaan haluan antaa parhaimman.

        Ja kyllä, itsetunto on hyvä. Tiedän miten flirttailla ja pelaan paljon suhteissa. Osaan myös manipuloida ja saada ihmiset pikkurillin ympärille jäädäkseen ja muistamaan minut. Tosin, mä en väheksy ketään ja annan kyllä panokseni haluamani eteen.

        Leijonanaisena vaadin paljon rakkautta, ylistämistä, keskipisteenäolemista, luottamusta ja vähään en tyydy.

        Annan takaisin 110% ja vähän päälle, mutta voin myös tehdä elämästäsi helvetin, koska muhun uskotaan ja olen uskottava yleisesti. Rikon sydämeni ja olen myöskin herkkä tahattomuutta ja tunteiden mielivallalla keksin keinot saada haluamani.
        Miehenä odotan, että pidät minusta huolta ja annat ymmärtää että johdan. Osaan pitää kyllä itsestäni huolta, mutta haluan tuntea toisen ”kaikkeudensa” kohtaani.

        Siis ”miehestä” odotan... korjaus toiseksi viimeiseen lauseeseen.


      • Anonyymi
        Mejrami kirjoitti:

        Siis ”miehestä” odotan... korjaus toiseksi viimeiseen lauseeseen.

        Niin totta! Kirjoitit 100% mun ajatukseni!! T. leijona nainen 😊


    • Mejrami

      Kestän myös kritiittiä, sillä mun täytyy saada palautetta. Haluan saada arvostelua minusta ja itseasiassa rakastan ja otan opikseni arvostelusta, sillä tähtään parhauteen. Sanoinhan jo, että leijonanainen pyrkii ja haluaa olla virheetön sekä suoriutua täydellisesti. Perfektionisti.

      Varmaan tarkoitit, että ei kestä jos astutaan varpaille tai ei ymmärretä leijonan mielipidettä? Leijona on btw aina oikeassa ja tietää paremmin kui muut. Tosi itse osaan kyllä myöntää jos erehdyn, mutta en kestä jos joku on parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7897
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1724
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      57
      977
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      187
      915
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      900
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe