Heippa vaan kaikille?
Tietääkö joku missä/ minkä kautta saa esim. valokuvasta tilata kanavatyön? oon joskus lukenut jostain että tämä on mahdollista, mutta nyt kun haluaisin tehdä siskon lapsista tälläiset työt niin ei tuu millään mieleen..
Tietääkö kukaan? kiitos kaikille!!!
kanavatyö valokuvasta
6
1178
Vastaukset
- Janna
Kokeileppa www.ateljeedigitalis.fi
Tuolla saa teetettyä omasta kuvasta ristipistomallin. Samahan se on pisteletko kanavapistoin vain ristipistoin, ei se malli sitä tiedä. ;o) - löytyys
uudessa suuressa käsityölehdessä ohje.. käyhän kattoos kaupasta..
- valokuvasta kans
joo mä oon yrittäny edetä sen käsityölehden ohjeiden mukaan.. viimmeistä vaille valmis, mutta en saa sitä ruurukkoo siihen sitten millään.. yrittänyt ja yrittänyt ja ei vaan onnistu.. taitaa mun lahja ajatus mennä hornan tuuttiin tätä vauhtii =(
- alkoi...
muakin kiinnostamaan että mistä puhutte,taitaa nyt hamsterille tulla kirjastoreissu että pääsen sitä lehtä vilkaisemaan.
Mietin tuossa asiasta mitään ymmärtämättä että onnistuisko jos sen kuvan tulostais valmiiksi oikein pieniruutuiselle paperille.
Saattaa olla kuolleena syntynyt ajatus,nyt uteliaana kirjastoa kohti! - lehdessä
alkoi... kirjoitti:
muakin kiinnostamaan että mistä puhutte,taitaa nyt hamsterille tulla kirjastoreissu että pääsen sitä lehtä vilkaisemaan.
Mietin tuossa asiasta mitään ymmärtämättä että onnistuisko jos sen kuvan tulostais valmiiksi oikein pieniruutuiselle paperille.
Saattaa olla kuolleena syntynyt ajatus,nyt uteliaana kirjastoa kohti!lehdessä on hyvät ohjeet, ja jos koneella ei tarvittavaa ohjelmaa oo niin voi ladata ilmaisen koeversion koneelle.. lehdessä on selkeet ohjeet kuin pitää toimii mut oon aika surkee koneitten kanssa niin on vähän hakusessa tää... mut sain jonkimmoosen aikaaseksi =) Nyt pitää saada vielä oikeen hyvä kuva mistä tehdä..
Sitä ruutupaperi juttua minäkin on miettinyt.. jos kokeilet niin kerro kuinka onnistuit... - sain
lehdessä kirjoitti:
lehdessä on hyvät ohjeet, ja jos koneella ei tarvittavaa ohjelmaa oo niin voi ladata ilmaisen koeversion koneelle.. lehdessä on selkeet ohjeet kuin pitää toimii mut oon aika surkee koneitten kanssa niin on vähän hakusessa tää... mut sain jonkimmoosen aikaaseksi =) Nyt pitää saada vielä oikeen hyvä kuva mistä tehdä..
Sitä ruutupaperi juttua minäkin on miettinyt.. jos kokeilet niin kerro kuinka onnistuit..... tänään valmiiksi ensimmäisen valokuvasta tehdyn ristipistotyöni =)
Ehkä saan tehtyy tälläisiä muutamallekin ihmisella joululahjaksi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683