Oulun Autokorjaamot

Jake

Missä paras palvelu, sekä hinta/laatusuhde??

7

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saga

Mä oon kuullu et Oulussa hintan lähellä olis hyvä autokorjaamo.Se on vasemmalla,toisella puolella valoristeystä mentäessä kuusamontietä.Todella hyvää palvelua olen sieltä saanut

• jarkka

autokorjaamo P.Nisula.

• Vakioasiakas melkein 10 v

Kertovat etukäteen, että mitä homma maksaa ja miten se tehdään. Joko omilla osilla tai avaimet käteen periaatteella. On siinä shellillä.

• Nimim. susi & sekunda

Toppilan autohuollossa hinta ja laatu kohtaavat toisensa. Eli suhteellisen halpa on myös (todella)huono. On siis kohtalaisen edullinen narikka, mutta puolet sovituista töistä tuppaa unohtua tekemättä, eli rutastaan äkkiä kasaan että päästään kahville. Ei se tyhmä asiakas kuitenkaan ymmärrä sen kärryn päälle. Vaihtoehtoisesti saattavat vaihtaa sellaisia osia, joista ei ole etukäteen sovittu ilmoittamatta asiakkaalle mitään.

Takuuasioista jos tulee kysymys, niin Karilta menee muisti ja takaovi kutsuu. Hipoo pörhön asiakaspalvelun huonoutta.

• Anonyymi

ei ainakaan TS-CAR OY:LLE kannate viiä surkeaa työyä ja sutki pulju muutenki tosi pärnasenkorjaamoiten kuningas

• Anonyymi

Jos haluaa laadukasta tekemistä ja suoraselkäistä palvelua niin ei ainakaan mikään merkkikorjaamo.

• Anonyymi

Ite oon korijannu vuojesta 1972 lähtiin ku sillon ostin ensimmäisen auton. Paitti siittä ensimmäisestä autosta piti käyttää vaihteiston pääakseli laakerin vaihosa liikkeesä ku ei itellä ollu prässiä. Eikä oo vieläkään.
      Ku ite tekkee niin saa tehä niin hyvvää laatua ku haluvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2220
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1819
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1733
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      109
      1597
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1312
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      180
      1164
    7. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1137
    8. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      237
      1119
    9. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1102
    10. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe