Missä paras palvelu, sekä hinta/laatusuhde??
Oulun Autokorjaamot
7
1455
Vastaukset
- Saga
Mä oon kuullu et Oulussa hintan lähellä olis hyvä autokorjaamo.Se on vasemmalla,toisella puolella valoristeystä mentäessä kuusamontietä.Todella hyvää palvelua olen sieltä saanut
- jarkka
autokorjaamo P.Nisula.
- Vakioasiakas melkein 10 v
Kertovat etukäteen, että mitä homma maksaa ja miten se tehdään. Joko omilla osilla tai avaimet käteen periaatteella. On siinä shellillä.
- Nimim. susi & sekunda
Toppilan autohuollossa hinta ja laatu kohtaavat toisensa. Eli suhteellisen halpa on myös (todella)huono. On siis kohtalaisen edullinen narikka, mutta puolet sovituista töistä tuppaa unohtua tekemättä, eli rutastaan äkkiä kasaan että päästään kahville. Ei se tyhmä asiakas kuitenkaan ymmärrä sen kärryn päälle. Vaihtoehtoisesti saattavat vaihtaa sellaisia osia, joista ei ole etukäteen sovittu ilmoittamatta asiakkaalle mitään.
Takuuasioista jos tulee kysymys, niin Karilta menee muisti ja takaovi kutsuu. Hipoo pörhön asiakaspalvelun huonoutta. - Anonyymi
ei ainakaan TS-CAR OY:LLE kannate viiä surkeaa työyä ja sutki pulju muutenki tosi pärnasenkorjaamoiten kuningas
- Anonyymi
Jos haluaa laadukasta tekemistä ja suoraselkäistä palvelua niin ei ainakaan mikään merkkikorjaamo.
- Anonyymi
Ite oon korijannu vuojesta 1972 lähtiin ku sillon ostin ensimmäisen auton. Paitti siittä ensimmäisestä autosta piti käyttää vaihteiston pääakseli laakerin vaihosa liikkeesä ku ei itellä ollu prässiä. Eikä oo vieläkään.
Ku ite tekkee niin saa tehä niin hyvvää laatua ku haluvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117