Henna ja Heikki

maaruzka

Henna Heikkinen ja Heikki Mäkäräinen ovat todellakin aivan älyttömän hyviä IDOLI-ehdokkaita Suomen nuorille. He ovat urheilullisia, arvot kohdallaan olevia nuoria. He molemmat ovat superhyviä koulussa, heillä on ihanat perheet kummallakin ja heillä on iso liuta rakkaita kainuulaisnuoria ystävinään. He eivät esitä mitään ylimääräistä, laulavat silloin kun on laulun aika, mutta kaikki show-elkeet he ovat minimoineet. He ovat omilla luonnollisilla persoonillaan tulleet tykätyiksi ja kaikkein parasta on, että he molemmat laulavat aivan fantastisen hyvin. Tällä kertaa Kainuusta ei siis kajahda Nälkämaan laulua vaan lauluja, joilla Henna menee huipulle ja Heikki on hänen tukenaan!

8

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Voi jeesus mitä lässytystä.

      • maaruzka

        ...kait se oli tuokin. Tosi typerä vaan. Mutta menepä nukkumaan ja koita huomenna herätä vähän suvaitsevaisemmalla mielellä. Peace, love ja sillai sullekin vaan.


    • pöytään vai?

      No voi hellanduudeli ne ne nyt laulajan tekevätkin.

    • nappi vain

      On todella rohkeaa olla noin oma itsensä - kun Suomi on väärällään näitä vääristelijöitä ja katkeroituneita.

      Tuntuu, että tositv on mennyt välillä liian pitkälle kun persoonia aletaan ruotimaan aina pahimman kautta. Ei ole enää kunnioitusta tvpersoonia/julkkiksia kohtaan. Kohta ei ole enää kunnioitusta naapureita ja lähimmäisiä kohtaankaan. Yhtä väittelyä ja riitaa kaikkialla.

      Mua hirvitti tuo Nightwish Tarjan ruodintakin nyt viime aikoina: Mitä se meille faneille ja muillekaan kuuluu minkälaiset bändin väliset suhteet on? Olisivat pistäneet poikki kuten seurustelusuhteen eikä repineet julkisuuteen koko Tarjan liittoa.

      Sori, vuodatusta, mutta tarkoitus oli vain perustella että tuollaisia suoraselkäisen oloisia nuoria tosiaan tarvitaan roolimalleiksi :)

      • scnappi

        Jotkut tykkäävät ns. pahiksista. Ei heille idoliksi riitä navettapolulla lyyryttävä piikarukka.
        Pahiskin voi olla suoraselkäinen ja oma itsensä, eikä välttämättä edes mikään pikkurikollinen. Pahiksissa ihailtavaa on se, että he sanovat mitä ajattelevat, kertovat omia mielipiteitään, eivätkä mitään uskonollista ulkoaopittua liirumlaarumia. Rohkeaa se on sekin!
        Maailmanhan on paha ja raadollinen paikka, mutt ei se siitä huolimatta ole yhtä väittelyä ja riitaa. Maailmahan ei mene eteenpäin, eikä mikään kehity, jos kaikki olisivat aina samaa mieltä, eikä kukaan kyseenalastaisi mitään.
        Minä en pidä ko. nuorten tylistä, minusta siinä ei ole mitään omintakeista.


      • nappi vain
        scnappi kirjoitti:

        Jotkut tykkäävät ns. pahiksista. Ei heille idoliksi riitä navettapolulla lyyryttävä piikarukka.
        Pahiskin voi olla suoraselkäinen ja oma itsensä, eikä välttämättä edes mikään pikkurikollinen. Pahiksissa ihailtavaa on se, että he sanovat mitä ajattelevat, kertovat omia mielipiteitään, eivätkä mitään uskonollista ulkoaopittua liirumlaarumia. Rohkeaa se on sekin!
        Maailmanhan on paha ja raadollinen paikka, mutt ei se siitä huolimatta ole yhtä väittelyä ja riitaa. Maailmahan ei mene eteenpäin, eikä mikään kehity, jos kaikki olisivat aina samaa mieltä, eikä kukaan kyseenalastaisi mitään.
        Minä en pidä ko. nuorten tylistä, minusta siinä ei ole mitään omintakeista.

        Myöskään sillä, että aina kyseenalaistaa kaiken. Siinä on oma itse hakusessa, ei tiedetä mitä ollaan ja kiistetään siis kaikki.

        Hennalla on suunta selvä ja hän kunnioittaa uskontonsa normeja. Moni nuori ei kunnioita enää mitään muuta kuin itseään ja kiillotettua julkisuuskuvaa.

        Haluammeko todella, että yhteiskunta jatkaa tätä rataa: että minä ja mun idoli ollaan maailman napa - muut hiiteen? Sillä laillako maailma kehittyy?

        Kutsukaa vanhaksi, mutta mun mielestä ennen oli asiat paremmin: Elvis oli kuningas ja Marilyn kuningatar - vaikka sitten julkisuuden takana oikeasti narkkareita molemmat. Eivät ainakaan vetäneet fanejaan perässään kun näyttämöllä noudattivat yhteisiä normeja ja olivat säädyllisiä.

        Nykyään on niin harvoja säädyllisiä julkkiksia, että aivan varmasti on sellaisille tilausta. Kunhan ei jotkut pölhöt heitäkin vetäisi jalustaltaan ja syyttäisi liiallisesta hihhuloinnista...


      • mikä kiiltää
        nappi vain kirjoitti:

        Myöskään sillä, että aina kyseenalaistaa kaiken. Siinä on oma itse hakusessa, ei tiedetä mitä ollaan ja kiistetään siis kaikki.

        Hennalla on suunta selvä ja hän kunnioittaa uskontonsa normeja. Moni nuori ei kunnioita enää mitään muuta kuin itseään ja kiillotettua julkisuuskuvaa.

        Haluammeko todella, että yhteiskunta jatkaa tätä rataa: että minä ja mun idoli ollaan maailman napa - muut hiiteen? Sillä laillako maailma kehittyy?

        Kutsukaa vanhaksi, mutta mun mielestä ennen oli asiat paremmin: Elvis oli kuningas ja Marilyn kuningatar - vaikka sitten julkisuuden takana oikeasti narkkareita molemmat. Eivät ainakaan vetäneet fanejaan perässään kun näyttämöllä noudattivat yhteisiä normeja ja olivat säädyllisiä.

        Nykyään on niin harvoja säädyllisiä julkkiksia, että aivan varmasti on sellaisille tilausta. Kunhan ei jotkut pölhöt heitäkin vetäisi jalustaltaan ja syyttäisi liiallisesta hihhuloinnista...

        Hennan viattomuutta ja uskoa tuodaan esille. No, OK - ne on jokaisen omia juttuja, joidenka avulla ei pitäisi myydä itseään.
        Mistäs me täällä Etelä-Suomessa voidaan tietää, mikä bilehirmu, dokaaja ja tupakin polttaja tuokin tytsy oikeasti voi olla??? Ihan samalla tavalla hänelläkin voi olla kulissi, niinkuin Marilynilla!


      • nappi vain
        mikä kiiltää kirjoitti:

        Hennan viattomuutta ja uskoa tuodaan esille. No, OK - ne on jokaisen omia juttuja, joidenka avulla ei pitäisi myydä itseään.
        Mistäs me täällä Etelä-Suomessa voidaan tietää, mikä bilehirmu, dokaaja ja tupakin polttaja tuokin tytsy oikeasti voi olla??? Ihan samalla tavalla hänelläkin voi olla kulissi, niinkuin Marilynilla!

        Kulissihan on vain hyvä juttu, viattomien fanien suojelemista ja hyväksi heille. Nykyajan tähtöset eivät vain jaksa kantaa kulisseja ja tuhma media repii kaikki yritykset hajalle...

        Häveliäisyyttä tarvittaisiin niin idoleilta kuin medialtakin. Meinasi itku päästä eilisiä iltiksen lööppejä katsellessa: tässä mies joka on syypää Nightwishin hajoamiseen... Miksi mediakin opettaa syyttelemään, kohta kukaan ei enää muista mitä on anteeksianto ja toisen ymmärtäminen - näkökulma valitaan valmiisi viihdemaailman toimesta ja katkeruus on päivän sana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2386
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2085
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      100
      1805
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      175
      1203
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      117
      1048
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1036
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1033
    Aihe