K1 Katsastus

Werneri

Millaisia kokemuksia mahtaa olla sitten tästä uudemmasta firmasta?

9

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutenhyvä

      ihan ihmetytti kun kassarouva teititteli. Oli kumminki itse minua varmaan 10 vuotta vanhempi, sanoinkin että armeijan jälkeen ei ole teititelty kuin käräjäoikeudessa.

    • Meikä piti

      ihan jees paikka, ei ole pahaa sanottavaa.

    • stossdämpfer

      hylkäys tuli ja sama tuomio olisi tullut muualta.
      Ai mitä mieltä paikasta? No jossainhan se on auto katsastettava, hinnat on vaan aika kovat nykyään ja eroa hinnoissa ei juuri ole. Kilpailu siis toimii...

    • toimintaa

      Käytin molemmat autot siellä. Toimistohenkilö oli mukava. Toista autoa käytin kolme kertaa ennen kuin meni läpi ja toinen meni kerralla. Ihan oikesta asiasta tuli hylky. Kerran jouduin odottamaan 20 min uuttia mutta muulloin pääsi heti sisälle. Enää en mene Harapaisenpellolle arvuuttelemaan mikä on vikana. Siellä kun oli ainakin minun kohdalla tapana että jos on yksi vika niin etsitään sitten tarkasti muutakin ettei tarvi yhden vian takia tulla näyttämään.

    • tuli

      ekalla kertaa, mutta aiheesta. Toisella tuli leima. Hyvä palvelu ja siistit toimitilat. Käyn toistekin.

    • JJX-

      Ehdottomasti paras katsastusasema lappeenrannassa, muutoskatsastuksessa ois se autokatsastus katsastajakadulla ottanu 62 egee ja K-1:ssä 30 egee, ja palvelu paljon parempi ja ystävällisempi :)

      • pettynyt

        Viime keväänä käytin autoa siellä. Ilmeisesti se kuulapää inssi ei ollut nähnyt amerikkalaista autoa kuin elokuvissa. Siltä se ainakin näytti, ja kuulosti. Automaattilaatikko sai kokea kovia kun liikkeestä laitettiin parkki päälle... ja startin se sai sitten lopulta hajoamaan, kun yritti käynnistää autoa hukutettuaan sen ensin bensaan (koko *#"keleen piha haisi bensalle ja tyyppi painaa edelleen lisää kaasua). Kun sitten kyselin että mitäs nyt, niin neiti konttorista oli sitä mieltä että jos hän ei palauttaisikaan katsastusrahoja vaan siirtäisi ne heidän toiseen toimipisteeseen. Voisin sitten hinata(!!!!?!!) autoni sinne uuteen katsastukseen. Minusta automaattinelikon hinaaminen ei oikein kuulostanu hyvälle idealle ja veikkaan että on koko hankala saada auto läpi katsastuksen hinaamalla kun se ei käynnisty. niin että ainakaan jenkkiautoilijoille EN suosittele.


    • okjunnu

      Sama hylkylyyli yrtti katsastaa autoani hylky koeajolla nakyvyys huono atossa
      uusituulilasi pyykiätkunnossa eikäliknekaa pesimet kyllä kunnossa penkin säädot
      jokasuuntaa kunnossa eikä ilmeisesti ylettäny polkimillekka automaatti vaihteet
      ei tarvivnnu kun jarrua mutta sekin liian kova tehostajassa vika???

      • ohb

        Haloo? 7 vuotta vanha ketju! Sitäpaitsi ihan kauheetta lukee tuota siun tekstiä ei siinä oo päätä eikä häntää välimerkeistä puhumattakaan!!!
        Hylkylyyli? Siellä ainoat naiset taitaa olla konttorin puolella töissä, he tuskin katsastavat autoja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      97
      961
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe