Tahtoisin tatuoinnin: ONKO LPR:SSÄ?

*kiinnostunut*

Onko Lpr:ssä tatuointien tekijää (liikettä) ja jos on niin missä? Saisinko osoitteen tai muita yhteystietoja?

72

19050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Starter

      On. Tiedän kyllä vaan yhen siellä. Se on keskustan mäkin ja kirjakaupan "vieressä". Joutuu kävellä rappuset alas "maan alle", niin sieltä löytyy. On tosi huonolla paikalla!! Ei sitä löydä eikä sinne eksy jollei tiedä että siellä sitä on. Autotien puoleisella kävelytiellä on rappuset.. Jos et löydä niin kysy vaikka mäkistä niin varmasti joku siellä tietää.. :)

      • bub55

        vieressä.. en muista kadun nimeä mutta valtakadulta kännärin kohdalta vasemmalle..


    • weezer__

      2 paikkaa ainakin löytyy, ei kai niitä enempää täällä ole. Toinen tosiaan sijaitsee siinä Pub55:n vieressä ja toinen siinä Mäkkärin kulmilla, Foodin ja Ompun välissä menee siellä ne kierreportaat sinne alas. Molemmat paikat kai ihan hyviä, mutta suurin osa omista kavereista on käyny siellä Pub55:n vieressä olevassa, ja ainoostaan kehuja tullu sieltä. Kuulemma mukavat työntekijät ja asiantuntevaa palvelua.

      • arska81

        heaven & hellin kaverit on iha tosi taitavia lajissaan.. Juha varsinki hoitaa duunit todella tarkasti ja uskomattoman siististi. Jarkko hoitaa homman jos sitä sattuu kiinnostamaan. Sami osaa tehä tribaalit ja muut yksinkertaset kuvat,mut elkää hyvät ihmiset odotelko liikoja..
        Pari koti duunaria tunnen ketkä osaa hommansa. Ismo tekee älyttömän upeaa jälkeä vaikka melko tuore onki alalla. Matti tekee myöskin hyviä tribaaleja,mut muista en osaa sanoa koska en ole muita nähny..


    • Tarja J

      Kannattaa ottaa nuo tatuoinnit nimenomaan paikallisista liikkeistä, jotta ne kykenevät säilyttämään tuon pikkuhiljaa hiipuvan taidon.

      Helsingin seudulla osa tatuointipaikoista on joutunut pistämään pillit pussiin tatuointimuodin hiipuessa, siellä tatuointien ottaminen on nykyään lähinnä teinityttöjen ja savolaisten kaupunkiin muuttavien opiskelijatyttöjen aikuistumisriitti. Hyvin harvat paikalliset täysikäiset enää ottavat tatuointia. Toivottavasti perinne säilyy edes täällä maakunnissa.

      • Omppu

        Paska mesta.
        Lävistykset vinoon jne...vaikkei se varsinaisesti liitykään tatuointeihin, niin se kertoo silti tekijöistä jotain...

        Mene siihen mäkin alakerrassa olevaan, ja kysy Samia.
        Sami tekee todella tarkkaa työtä!


      • muutama kuva
        Omppu kirjoitti:

        Paska mesta.
        Lävistykset vinoon jne...vaikkei se varsinaisesti liitykään tatuointeihin, niin se kertoo silti tekijöistä jotain...

        Mene siihen mäkin alakerrassa olevaan, ja kysy Samia.
        Sami tekee todella tarkkaa työtä!

        On muutenkin joviaali jätkä, Kirsiäkään ei tarvi pelätä, ainakaan paljoa.


      • lilja
        muutama kuva kirjoitti:

        On muutenkin joviaali jätkä, Kirsiäkään ei tarvi pelätä, ainakaan paljoa.

        Jep jep, samille täältäkin pisteet.
        kaikki 7 tattoota käyny samilla ottaas ja hyvin tekee. Sinne siis vastakin!


      • Tattoo Ed
        Omppu kirjoitti:

        Paska mesta.
        Lävistykset vinoon jne...vaikkei se varsinaisesti liitykään tatuointeihin, niin se kertoo silti tekijöistä jotain...

        Mene siihen mäkin alakerrassa olevaan, ja kysy Samia.
        Sami tekee todella tarkkaa työtä!

        Heaven & Hell:iin ja Jarkon juttusille!
        Jätkä on tehnyt tatuointeja varmaan 15 vuotta!
        Aivan loistavaa jälkeä ja on muutenkin huippu tyyppi. Mä en muilla käy.


      • Sibylla
        Omppu kirjoitti:

        Paska mesta.
        Lävistykset vinoon jne...vaikkei se varsinaisesti liitykään tatuointeihin, niin se kertoo silti tekijöistä jotain...

        Mene siihen mäkin alakerrassa olevaan, ja kysy Samia.
        Sami tekee todella tarkkaa työtä!

        Karvinen teki allekirjoittaneelle kesäl pari tatskaa ja suosittelen ehdottomasti. Kveri kävi kilpailevalla ja ei pitänyt. Allekirjoittanut ei oo kilpailevaa kokeillut enkä kyllä kokeilekkaan.

        Seuraavan kuvankin saa Smi iskeä ihooni.

        *tyytuväinen*


      • Joonas79
        Tattoo Ed kirjoitti:

        Heaven & Hell:iin ja Jarkon juttusille!
        Jätkä on tehnyt tatuointeja varmaan 15 vuotta!
        Aivan loistavaa jälkeä ja on muutenkin huippu tyyppi. Mä en muilla käy.

        Juha on HH:n ja koko etelä-karjalan paras kuvittaja.. Jarkkoki taitaa hommat loistavasti jos vaan muistas tulla paikalle ja olis perumatta sekunttia ennen kuukausia sitten varatut ajat..
        Karvisen pojukin osaa tehä,mut itse en menis sille ko vaatimus taso on vähän kovempi,mihi se kaveri pystyy. Parasta A ryhmää edustaa Tony Raita Lahdesta. Itse jo vuosia ihaillut Other side tattoon äijiä..


      • Joonas79
        Sibylla kirjoitti:

        Karvinen teki allekirjoittaneelle kesäl pari tatskaa ja suosittelen ehdottomasti. Kveri kävi kilpailevalla ja ei pitänyt. Allekirjoittanut ei oo kilpailevaa kokeillut enkä kyllä kokeilekkaan.

        Seuraavan kuvankin saa Smi iskeä ihooni.

        *tyytuväinen*

        No sehä on pää asia,et asiakas on tyytyväinen =)


      • Tatuoinniton
        Joonas79 kirjoitti:

        Juha on HH:n ja koko etelä-karjalan paras kuvittaja.. Jarkkoki taitaa hommat loistavasti jos vaan muistas tulla paikalle ja olis perumatta sekunttia ennen kuukausia sitten varatut ajat..
        Karvisen pojukin osaa tehä,mut itse en menis sille ko vaatimus taso on vähän kovempi,mihi se kaveri pystyy. Parasta A ryhmää edustaa Tony Raita Lahdesta. Itse jo vuosia ihaillut Other side tattoon äijiä..

        En voi kyllä suositella Jarkkoa, koska perui miunkin varaaman ajan. Eipä tuo muuten harmittais mutta olin juuri muuttanut Helsinkiin ja ajoin täysin turhaan LPR:aan, kun äijä sitten soitti ja sanoi ettei pääsekään paikalle. Kyllä vitutti. Sovittiin että soittelen viikon päästä uudestaan uutta aikaa varten, ja näin teinkin, mutta jälleen pyydettiin soittamaan viikon päästä. No sen jälkeen Jarkko ei sitten oo enää edes viitsinyt vastata soittoihin. Perseestä!


      • turski83
        Joonas79 kirjoitti:

        No sehä on pää asia,et asiakas on tyytyväinen =)

        Täytyy sanoa että eipä ole tämän keskustelupalstan tatuoinnin ottajilla mitään hajua työnlaadun päälle jos sanoo että H&H on huonompi kuin Samin liike.. Itte ottanut kaksi H&H:ssä, oon ollu todella tyytyväinen enkä aijo muualle mennäkkään kun Jarkon ja Juhan tykö tatuointi asioissa. Toki makuasioista voi aina kiistellä.


      • Kooman
        Omppu kirjoitti:

        Paska mesta.
        Lävistykset vinoon jne...vaikkei se varsinaisesti liitykään tatuointeihin, niin se kertoo silti tekijöistä jotain...

        Mene siihen mäkin alakerrassa olevaan, ja kysy Samia.
        Sami tekee todella tarkkaa työtä!

        Ai sami tekee tarkkaa työtä ja paskan marjat.. mun käsi on ihan piloilla ku ei osannu hommaansa.. en suosittele todellakaan.. heaven & helliä aion kokeilla seuraavaks mut jos siel ei ni sit m vaihan paikkakuntaa!!!!!!


      • -Juho1981-
        Kooman kirjoitti:

        Ai sami tekee tarkkaa työtä ja paskan marjat.. mun käsi on ihan piloilla ku ei osannu hommaansa.. en suosittele todellakaan.. heaven & helliä aion kokeilla seuraavaks mut jos siel ei ni sit m vaihan paikkakuntaa!!!!!!

        Heheheee... !!! Yhdyn toho. =) Sami on rautanen ammattilainen joka piirtää yhtä hyvin ko 7 vuotias poika..!
        Hevenille aukee kuuleman mukaa uudet tilat kelan vastapäätä et menkääpäs kattoo sinne. Ipeltä tai Markukselta aikaa niin tiiätte minkälaisia on ammattilaisten tekemät tatskat. Verratkaa niitä samiin niin tiedätte mitä tarkotan. Noitten kahen tekemiä kuvia voitte kantaa ylpeydellä hautaanne saakka.

        Kiitos Ipe tuoinnista.. Tästä tuli aivan sairaan siisti ja karvinenha ei enää miun nahkaan koske...


      • _tatuointi
        Kooman kirjoitti:

        Ai sami tekee tarkkaa työtä ja paskan marjat.. mun käsi on ihan piloilla ku ei osannu hommaansa.. en suosittele todellakaan.. heaven & helliä aion kokeilla seuraavaks mut jos siel ei ni sit m vaihan paikkakuntaa!!!!!!

        on niin suttuinen ja huono - en mainihe kenen tekemä- että en enää uskalla mennä ottaan kuvaa yhtään mihinkään.


      • talven lumikki
        _tatuointi kirjoitti:

        on niin suttuinen ja huono - en mainihe kenen tekemä- että en enää uskalla mennä ottaan kuvaa yhtään mihinkään.

        Oon ite ottanut kahessa paikkaa lappeenrannassa ja tää viimenen mokas kyllä NIIN pahasti...En myöskään kehtaa nimee mainita, mut täällähän sitä on hehkutettu hyväks. Pari viikkoo sit itkuu väänsin, onneks aloin netistä ettii oikeesti taitavia ammattilaisia ja löysin Lahdesta Otherside Tattoon Timpan. Korjas kaiken minkä pystyi korjaamaan, kaikki edellisen piirtämä piti vetää uusiks. Ihmettelivät koko puljun porukka (nimeltä mainitsemattoman) paskaa jälkeä. Ainoo kenestä en oo Lappeenrannassa kuullu mokia tehneen on Jarkko, jos ei sille haluu ni sit Lahteen.


      • KorhosenKonna
        talven lumikki kirjoitti:

        Oon ite ottanut kahessa paikkaa lappeenrannassa ja tää viimenen mokas kyllä NIIN pahasti...En myöskään kehtaa nimee mainita, mut täällähän sitä on hehkutettu hyväks. Pari viikkoo sit itkuu väänsin, onneks aloin netistä ettii oikeesti taitavia ammattilaisia ja löysin Lahdesta Otherside Tattoon Timpan. Korjas kaiken minkä pystyi korjaamaan, kaikki edellisen piirtämä piti vetää uusiks. Ihmettelivät koko puljun porukka (nimeltä mainitsemattoman) paskaa jälkeä. Ainoo kenestä en oo Lappeenrannassa kuullu mokia tehneen on Jarkko, jos ei sille haluu ni sit Lahteen.

        Tää (nimeltä mainitsematon) ei oikeesti voi olla kukaan muu ko Sami....
        Mä tuun lahesta asti Ipelle satutettavaks ko tuntuu olevan ainoo kuka pystyy tekee sellasta kallo settii mistä mä tykkään... !! Ja niin tuun tekee jatkossakin.


      • Puhasnahas
        lilja kirjoitti:

        Jep jep, samille täältäkin pisteet.
        kaikki 7 tattoota käyny samilla ottaas ja hyvin tekee. Sinne siis vastakin!

        Ja itsetunto kohoaa...


      • kööttepori
        Kooman kirjoitti:

        Ai sami tekee tarkkaa työtä ja paskan marjat.. mun käsi on ihan piloilla ku ei osannu hommaansa.. en suosittele todellakaan.. heaven & helliä aion kokeilla seuraavaks mut jos siel ei ni sit m vaihan paikkakuntaa!!!!!!

        Ota joku autonkuva seuraavaks per..seesees ja traktorinkuva otsaas, ni lakkaat valittamasta.


      • jarkkooneivoiluottaa
        Tatuoinniton kirjoitti:

        En voi kyllä suositella Jarkkoa, koska perui miunkin varaaman ajan. Eipä tuo muuten harmittais mutta olin juuri muuttanut Helsinkiin ja ajoin täysin turhaan LPR:aan, kun äijä sitten soitti ja sanoi ettei pääsekään paikalle. Kyllä vitutti. Sovittiin että soittelen viikon päästä uudestaan uutta aikaa varten, ja näin teinkin, mutta jälleen pyydettiin soittamaan viikon päästä. No sen jälkeen Jarkko ei sitten oo enää edes viitsinyt vastata soittoihin. Perseestä!

        Saman tapanen tilanne täällä. Menin Jarkolle varaa ajan syntymäpäivälle kuukautta aikasemmin .. Sellasta aika isoa. Jarkko soitti puol tuntia ennen sovittua aikaa et on kipee.. siirti aikaa ensin seuraavalle päivälle sitten viikon loppuun ja mulle riitti. Suunnitelmat meni pilalle monena päivänä kun suunnittelin kaiken niitten ajan varausten ympärille. Jos en ois ite sinne ahkerati soitellu en ois koskaan kuullu Jarkosta mitään... kun sano aluks samalla tavalla kun tatuoinniton soittavansa viikon päästä


      • Nähty on
        jarkkooneivoiluottaa kirjoitti:

        Saman tapanen tilanne täällä. Menin Jarkolle varaa ajan syntymäpäivälle kuukautta aikasemmin .. Sellasta aika isoa. Jarkko soitti puol tuntia ennen sovittua aikaa et on kipee.. siirti aikaa ensin seuraavalle päivälle sitten viikon loppuun ja mulle riitti. Suunnitelmat meni pilalle monena päivänä kun suunnittelin kaiken niitten ajan varausten ympärille. Jos en ois ite sinne ahkerati soitellu en ois koskaan kuullu Jarkosta mitään... kun sano aluks samalla tavalla kun tatuoinniton soittavansa viikon päästä

        Puhe ukko.


      • tribaali
        Tattoo Ed kirjoitti:

        Heaven & Hell:iin ja Jarkon juttusille!
        Jätkä on tehnyt tatuointeja varmaan 15 vuotta!
        Aivan loistavaa jälkeä ja on muutenkin huippu tyyppi. Mä en muilla käy.

        Todella huonoa jälkeä. Kaveritaan ravas kokoajan ja pitkiä taukoja, kun juttelivat toisilleen. En tuntenut olevani tärkeä asiakas.


    • .,.,.,

      Mitä sinä tatuoinnilla, olet muutenkin jo tarpeeksi tyhmännäköinen,...

      • tatuoitu80

        on heaven & hellin Juha! Jarppi peruuttelee aikojaa "sairauden" vuoks, vaikka potee kauheeta krapulaa.
        Karvine yli-hinnottelee tatuoinnit, sekä vähä epäilen muutenkii sen ammattitaitoa, KOSKA kaikki ketkä käy ottamassa siltä tatuoinnin, joutuu aina miltein samantien käydä lisäämässä väriä!! heaven & hellissä kävijät tuskin koskaa joutunu ainakaa kahen vuoden sisää.


      • -65
        tatuoitu80 kirjoitti:

        on heaven & hellin Juha! Jarppi peruuttelee aikojaa "sairauden" vuoks, vaikka potee kauheeta krapulaa.
        Karvine yli-hinnottelee tatuoinnit, sekä vähä epäilen muutenkii sen ammattitaitoa, KOSKA kaikki ketkä käy ottamassa siltä tatuoinnin, joutuu aina miltein samantien käydä lisäämässä väriä!! heaven & hellissä kävijät tuskin koskaa joutunu ainakaa kahen vuoden sisää.

        Ehdottomasti samaa mieltä! Juha the best


      • ??
        -65 kirjoitti:

        Ehdottomasti samaa mieltä! Juha the best

        Tiesittekö että molemmilla puljuilla mc:t taustalla??


      • skäppädäi
        ?? kirjoitti:

        Tiesittekö että molemmilla puljuilla mc:t taustalla??

        mc:t mitä sitte?? jos jälki hyvää ja silmän ja käden yheistyö pelaa niin aika sama vaikka jeesus itte olis taustalla! ipe osaa HHs.


      • wxy
        skäppädäi kirjoitti:

        mc:t mitä sitte?? jos jälki hyvää ja silmän ja käden yheistyö pelaa niin aika sama vaikka jeesus itte olis taustalla! ipe osaa HHs.

        Haistakaa P.... Kaikki jotka mollaatte täällä ammattitaitoisia tatskojen tekijöitä,jokaisella tekijäjllä on oma tyyli ja tapa tehdä kuvia siinäpä se juju juuri on. Kaikki ei voi tykätä kaikesta.Ensinnäkin kuvien tekeminen ihmisen nahkaan ei ole sama kuin piirtää kynällä paperille himpunverran vaatii taitoa ja tietoa.Ottapa iha itte kone kätee ja säädä se oikein ja alappa nakuttamaan nahkaan, jälki on varmaan ihan hel......tin hyvää.Lpr.ssä on kaikenlaisia kotitekijöitä ja ikävä kyllä näiden tekijöiden jälkiä sitten paikkaillaan liikkeissä paljon.Itse ottanut kaikki kuvat Lpr liikeessä eikä moitittavaa ole ja vastedeskin otan siellä.Kuvia 9 Kpl.miettikää ennekuin aukaisette sen paskaluukun ja möläyttelette..


      • iwu.
        wxy kirjoitti:

        Haistakaa P.... Kaikki jotka mollaatte täällä ammattitaitoisia tatskojen tekijöitä,jokaisella tekijäjllä on oma tyyli ja tapa tehdä kuvia siinäpä se juju juuri on. Kaikki ei voi tykätä kaikesta.Ensinnäkin kuvien tekeminen ihmisen nahkaan ei ole sama kuin piirtää kynällä paperille himpunverran vaatii taitoa ja tietoa.Ottapa iha itte kone kätee ja säädä se oikein ja alappa nakuttamaan nahkaan, jälki on varmaan ihan hel......tin hyvää.Lpr.ssä on kaikenlaisia kotitekijöitä ja ikävä kyllä näiden tekijöiden jälkiä sitten paikkaillaan liikkeissä paljon.Itse ottanut kaikki kuvat Lpr liikeessä eikä moitittavaa ole ja vastedeskin otan siellä.Kuvia 9 Kpl.miettikää ennekuin aukaisette sen paskaluukun ja möläyttelette..

        huomenna Prisman pihalla saa tatuoinnin klo12-15 välisenä aikana.Samalla toinen mies tekee tuulisiin urat pyyhkijöille.Myös loimulohta on tarjolla.


      • kuvaanlohiura
        iwu. kirjoitti:

        huomenna Prisman pihalla saa tatuoinnin klo12-15 välisenä aikana.Samalla toinen mies tekee tuulisiin urat pyyhkijöille.Myös loimulohta on tarjolla.

        :D No voi hitto kun vast nyt tän huomasin. Ois ollu kaikille kolmelle tarvetta.


      • V erottaja..
        skäppädäi kirjoitti:

        mc:t mitä sitte?? jos jälki hyvää ja silmän ja käden yheistyö pelaa niin aika sama vaikka jeesus itte olis taustalla! ipe osaa HHs.

        Saakohan kyseisistä paikoista kuitin?


      • -hevilettityttö-
        tatuoitu80 kirjoitti:

        on heaven & hellin Juha! Jarppi peruuttelee aikojaa "sairauden" vuoks, vaikka potee kauheeta krapulaa.
        Karvine yli-hinnottelee tatuoinnit, sekä vähä epäilen muutenkii sen ammattitaitoa, KOSKA kaikki ketkä käy ottamassa siltä tatuoinnin, joutuu aina miltein samantien käydä lisäämässä väriä!! heaven & hellissä kävijät tuskin koskaa joutunu ainakaa kahen vuoden sisää.

        EI KARVISELLE TAI JOUDUT MENEMÄÄN KORJAUTTAMAAN TATUOINNIN JONNEKIN MUUALLE. SURKEAA JÄLKEÄ!!!!

        Ja totta! Jarppi peruuttelee jatkuvasti. Kuulin tossa muutama päivä sitten jutun, kun toiselta paikkakunnalta tuli lappeenrantaan.. lappeenrantaan tullessa jarppi peruutti ajan ja he sopivat katsovansa uutta aikaa.. mutta jarppi ei ole vastannut enää kyseisen asiakkaan soittoihin...

        Omat tatuointini on tehnyt isäni. Hyvää jälkeä tekee ja halvemmalla kuin liikkeissä.. tosin asuu pääkaupunki hoodeilla..:)


      • Sami pilasi mun nilkan
        ?? kirjoitti:

        Tiesittekö että molemmilla puljuilla mc:t taustalla??

        So? Jälki ratkaisee!


    • oottat

      EI TÄÄLLÄ MITÄÄN OO....vejättäjiä kaikki!?

    • taatuuoija

      Tuu meille ni mää teen halvalla hyviä kuvia

    • ameliini333333

      sami on tehnyt neljä kuvaa minulle ja muita en halua ihooni koskevan! viidenteen olen aikaa menossa varaamaan. makuasia mielestäni! itse voin suurella sydämellä suositella samia :) asun eri paikkakunnalla ja ajan kyllä ihan sitä varten lappeenrantaan. ipestä h&h:ssa olen myös kuullut puhuttavan hyvää :)

    • Lisää kuvaa

      -- UUSI TATSKALIIKE AVATTU IMATRANTIELLE --
      Käykää zekkaa ja kertokaa mielipidettä onko hyvä paikka ja kannattaako ottaa siellä kuvaa.

    • ddd

      eihän toi oo varsinainen liike säännöllisillä aukioloajoilla tms. mut pätevä tyyppi siel nakuttelee

    • S-Ink

      Kannattaa ehdottomasti mennä ottamaan tatska prisman pikasuutarilta, ei se kuva varmaan mikään ihmeellinen ole ja sattuukin varmaan ihan sairaasti, mutta muista...saat bonusta.

      • sit vanhainkodissa

        Tätä tatuointijuttua aina välillä nostetaan esille. Onks jollain tatulaattorilla työt vähissä, kun tänne pitää mainos laittaa?

        Jos äsken herätessäni olisin huomannut tatuointieni kadonneen, en lähtisi enää aikaa varailemaan. Kummasti niistäkin hohto häviää vuosien varrella. Uskokaa tai älkää, sen näkee, kun riittävän pitää elää kuvien kanssa.


    • kohta 40

      Ennen kolmikymppistä mietin tatuointia, mutten osannut päättää minkälaisen kuvan haluaisin. Sittemmin olen ollut erittäin tyytyväinen ettei koskaan tullut sitä kuvaa hankittua. Kun joka toisella on jokin haalistunut kuva pikkuhiljaa rypistyvällä nahalla oma puhdas iho tuntuukin yllättävän kivalle.

      • tatuoituNa

        Oikeesti: jos siulla ei ole yhtään kuvaa, et pysty arviomaan toisten nahkoja, miten kuvat haalistuu ja iho ryppyyntyy. Miulla on ikää viisikymmentä, eikä miun nahka ole päässyt rypistymään -vielä, eikä ykskään kuva ole haalistunut. Ei ne tietenkään enää ihan tuoreita ole, yli 10v. mutta oikeasti "sit vanhainkodissa" ja "pikkuhiljaa rypistyvät " jutut on ihan silkkaa mutua. Kuin moni tietää, ennättääkö elämässään siihen saakka, että kuvat on jo haalistuneet ja niitä vanhainkodissa ihmetellään? En mie ainakaan tiedä, ja hyvä niin.


      • venyjahaalistueiaina
        tatuoituNa kirjoitti:

        Oikeesti: jos siulla ei ole yhtään kuvaa, et pysty arviomaan toisten nahkoja, miten kuvat haalistuu ja iho ryppyyntyy. Miulla on ikää viisikymmentä, eikä miun nahka ole päässyt rypistymään -vielä, eikä ykskään kuva ole haalistunut. Ei ne tietenkään enää ihan tuoreita ole, yli 10v. mutta oikeasti "sit vanhainkodissa" ja "pikkuhiljaa rypistyvät " jutut on ihan silkkaa mutua. Kuin moni tietää, ennättääkö elämässään siihen saakka, että kuvat on jo haalistuneet ja niitä vanhainkodissa ihmetellään? En mie ainakaan tiedä, ja hyvä niin.

        Eräs nainen otti rintaansa nuorempana mansikan... nykyään se on porkkana! :D


    • Nunnapulla

      Oikeesti tatuoituNa kuka vaan kenellä on silmät päässä ja näkökyky tallella VOI arvostella toisten tatuointia ja nahan venymistä! Siihen ei tarvita mitään tatuointien tuomaa erityisoikeutta :D Ihmiset arvostelee toistensa ulkonäköä. Sille ei mahda mitään!!

    • reppana look

      Säälittävän näköisiä noi tatuoidut reppanat !

      Amerikassa puhutaan white trash - ihmisluokasta....
      Siis valkoinen tatuoitu roskaväki on myös suomessa... !

    • Hotten Totti

      Hyvä tatuoituNa, oikeesti muutama fakta sinulle:

      Jokainen ihminen rypistyy ajan myötä. Iän myötä iho voi venyä tai kutistua mikä aiheuttaa myös tatuoinnin venymistä tai kutistumista. Tatuoinnit myös haalistuvat ajan kuluessa monesta syystä (altistuminen auringolle, ruokavalio, tatuoinnin paikka, ravinto jne). Jopa ihotyyppi vaikuttaa asiaan! Mutta muutoksilta ei säästy kukaan.

      Ihmiset arvostelevat toisiaan. Eikä mikään muuta sitä tosiasiaa, että rupsahtanut tatuoitu nainen on kamala näky. Eikä ne nuoretkaan ole iloa silmälle jos tatuointi on ruma, liian iso tai väärässä paikassa. Esim tatuoitu morsian hääpuvussaan on minusta aina yhtä ruma ja tyylitön.

      Sanovat että tatuointi on tapa korostaa minuutta ja omaa identiteettiään. Jos siihen todella tarvitsee tatuointia on ihmisenä aika hukassa. Kyllä se persoonallisuus ja persoona lähtee jostain muusta kuin kestoväripurkista.

      • tatuoituNa

        Juu, toki jokainen rypistyy ajan myötä. Moni vaan ei ymmärrä, että sillä ei loppupelissä ole mitään merkitystä: ehkä viestistäni olisi kannattanut lukea muutakin kuin alku. Kukin kantaa nahkansakin ihan itse.. Oletettavasti sellainen, kuka arvostelee ylipäätään toisia ihmisiä, ei ole vielä kovin paljon elämää nähnyt.

        Kestoväripurkeista hyvin moni etsii persoonallisuuttaan: hiuksia värjätään niin että tukka päästä lähtee, ripsiä taivutellaan ja hölvätään, samoin naamaa; roskistakaan ei voi viedä meikkaamatta. Eikä siinä mielestänne korosteta omaa persoonaa? Voisin yhtä lailla väittää, että jos tarvitaan meikkejä, hiusvärejä, kiharointia-suoristusta, silikonia, peniksenpidennyksiä, sukupuolen korjauksia, jopa viinaa, tupakkaa ja muita päihteitä, eikö siinä olla yhtään hukassa? Täysin luojanluomaa, ja silti itseensä tyytyväistä harvoin tapaa.

        Eiköhän olisi parasta ihan elää ja nauttia, jokaisen? Voihan se, jos tuijottaa toisten epäkuranttia ihoa, olla keino päästä rauhaan itsensä kanssa.


    • tollis

      ei muuta tosi asiaa mihinkään ihmiset arvostelevat ulkonäköä oli se oikein tai ei. Naiset ovat siinä pahimpia

    • Vanhusten hoitaja

      Mä annan respectit kyllä vanhuksille joilla on näitä rypistyneitä ja haalistuneita tatuointeja. Nämä vanhukset ovat jo siinä iässä ettei kukaan niitä tatuointeja enää nääkkään saati muut kuin me hoitajat. Ja sitäpaitsi vaikka kuva olisikin jo menettänyt parhaimman muotonsa niin vanhukset ilolla esittelevät niitä ja muistelevat niiden kautta menneitä. Moni vanhus ei enään kiinnitä omaan tatuointiinsa enää edes huomiota vaan tatuointi on osa omaa ihoa ja elämää. Omasta mielestäni vanhukset eivät ole menettäneet heidän arvoaan vaikka heillä tatuointeja olisikin. Se on vain merkki eletystä elämästä, eikä siitä mitä on jättänyt tekemättä.

    • ***

      Markusta suosittelen, oli H&H:ssa mutta nykyään ei enää, älyttömän taitava kaveri!

    • LikkaLpr

      Mites nykyään Lpr:n HH:ssä, onko Tuomas taitava tatuoija? Kellään kokemusta?

    • leimaton iho

      Ei kukaan järkevä ihminen mitään typerää huomionhakuista nahkaleimaa ota, ainakaan vapaaehtoisesti.

      Hutsunleima se on, jos jokin.

      • ohikulkijaa1

        Ihalankadulla uusi liike. Kerrostalon päädystä rappuset alakertaan.


    • kikdee

      Tiedoksi vaikka vanha ketju.. otin kaksi leimaa samilla, kauheeta! Menin kotitekijälle fb ming-naa tattoo ja suosittelen!
      Siellä löydätte paljon ennen jälkeen kuvia ja uusia. Suurin osa kuulemma Samin jäljiltä.. Kysyi mun tatskasta juuri " Mikä vitsi toi on?", pyysin pelastamaan samin tekosia. Miettikää miksi näin monella hänen jälkeen korjattavaa? Sattumaako muka..

    • typy83

      Älkää hyvät ihmiset ottako ming-naa tattoolta mitään pikkutarkkaa kuvaa!! Ehkä se pläskilehmä osaa tehdä jonkunlaisen korjauskuvan, mutta ei muunlaisia kuvia. Rajaukset mitä sattuu... Karmeeta haparointia... Värit lähtee... Todella epätasalaatusta paskaa tekee... Pläskilehmä luulee oikeasti olevansa hyvä kuvan tekijä, mutta todellisuus on jotain ihan muuta... Nimimerkillä pari tuttua kuvan ottanut ja korjauttaneet muualla niitä kuviaan...

      • 20-20

        Joo hyi vittu mikä lehmä. Tekee ihan kauheeta jälkee!


    • mcnugle

      piirtäkää ite kippari kallenne ni onnistuu parhaite

    • Kuvia

      kotkassa oli ainaki paras palvelu noihi muihi liikkeisiin verrattuna. R4

    • Rawenlei

      Raining Blood Tattoo ja Juha ! Kertoo jo paljon, jos ajat varataan parissa päivässä loppuun, porukkaakin käy kauempaakin ottamassa. Ehkä yks suomen taitavimmista Old School-tyylin taitajista ! Monta leimaa siellä ottanu, eikä oo tarvinnu katua.. monia kehuja nuo leimat saaneet.

      • leimasetä

        Harmittaa varmaan vähäsen kun on menny tatuoitavaks ja ei saa ku leiman.
        Onhan se tietysti kätevää kun noi hellokitty leimat kuluu pois nii voi sit mennä ottamaan taas jonkun uuden kivan leiman.


      • Riia

        Oon samaa mieltä ! Juha ehottomasti taitavin koko Lappeenrannassa !


    • Tattoo

      Käynyt Samilla sekä Juhalla ja kummankin työn jäljistä ja palvelusta olen todellakin tyytyväinen :)

    • ...........s........

      Rainigblood tattoo Juha ja Down Under tattoo Markus siin lappeenrannan oikeet tatuoijat!

    • Wellu10300

      ÄLÄ HELVETISSÄ EKSY SAMILLE! 30 tatuointia löytyy.sami teki nuneron 4 ja jälki vituttaa vieläkin. Vähän turhan "rento" meininki niitten pytingissä....

    • Hipukki

      Itse en suosittele ottamaan realistisia kuvia ming-naa tattoossa ! Joudun korjauttamaan sen myös hutipisteitä löytyy eikä ihme että ei laittanut nettisivuille siitä kuvaa ! Mielestäni se tekee unisiepparit ihan hyvin mut ei mitään realistista !

    • Suosittelennn

      S'tattoos lappeenrannassa! :) suosittelen!

    • Kertokaa.jos.tiijätte

      Missä on Jarkko niminen kaveri töissä? Sukunimeä en tiijä. n.10 v.sitten kävin sillä teettämässä tosi hienon kuvan, sillon oli keskustassa olisko ollu Old -cockin lähellä Valtakadun poikkikadulla.

    • Vastaussinulle

      General store & tattoostudio

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe