tietääkö kukaan tietoja ilkka koivulasta.syntymäaika,perhe yms.tai linkkiä josta niitä sais.kiitos
ilkka koivula
10
4749
Vastaukset
- entiedäkään
kuin on, pertti koivulan veli ja kotosin ranualta.,ja loistava näyttelijä myös.
- hurahtanut
sen tiesinkin.ite käynyt katsomassa mistä rakkaus alkaa ja ton danny-musikaalin missä ilkka vetää aivan mahtavan esityksen.mistäpäin sä olet.
- *Elsi*
Ilkka on naimisissa näyttelijä Kirsi Tarvaisen kanssa ja heillä on poika.
- taatusti ole
naimiSISSA SEN NIMISEN KAA.
- tumpelo
http://www.google.fi/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=ilkka koivula
- ILKKA
Kuka helvetin ilkka koivula? en oo ennen kuullutkaan tyypistä? mikä mies?? p.s tarkoititko ilkka kanervaa? sehän on se politikko ja naisten mies niinistökin on kateellinen sille onkohan sekin päässyt maistelemaan tanjuskan tuoksuja!!!???
- kekku
kyl o huonosti asiat jos ei ilkkaa tiiä!!!O_o
yks parhaimmista suomalaisista näyttelijöistä ja vielä nii hjuvan näkönenki!
- Lintunen
Aivan loistava näyttelijä! Ihastuin joskus teinivuosinani nähtyäni Turun kaupunginteatterissa muutaman hänen tähdittämänsä näytelmän ( esim. Buddy Holly story) Tietääkseni on ollut naimisissa tuon Tarvaisen kanssa, mutta eip kait enää. Vaikutta tällä hetkellä Rauman kaupunginteatterissa ( sääli!!), Ja kun syntymäaikaa kyselit, niin -66 taisi olla.
Juu-u, parhaita suomalaisia näyttelijöitä, mahtava tapaus lavalla, ja lisäksi laulaa loistavasti.- gty
ilkka aivan mahtava persoona.asuu nykyään raumalla,kuten minäkin.suuri lahja raumalle.helmikuussa menen katsomaan danny-musikaalia jossa ilkka vetää aivan mahtavan roolin.
- Lintunen
gty kirjoitti:
ilkka aivan mahtava persoona.asuu nykyään raumalla,kuten minäkin.suuri lahja raumalle.helmikuussa menen katsomaan danny-musikaalia jossa ilkka vetää aivan mahtavan roolin.
Eli Turun suunnalta olen. harmittaakin, kun tulee liian pitkä matka, jos meinaa tuota Dannya lähteä katsomaan... vaikka mieli kyllä tekisi. Taitaa olla hyväkin ja jos yhtään täällä olleen Buddy Hollyn veroinen, niin varmasti loistava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822962Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3002617Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891476Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621172Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2381043Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 117940
- 70938
- 76910
- 72904